Ook belangrijk, oefenen op de volgende zin: "EEEJ! Ben jij eigenlijk wel LID?". Kan je de hele avond gebruiken als je je verveelt. Een priemende vinger daarbij is ook altijd handig.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:48 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ehm hier heb ik maar 1 woord voor:
Ouderwets
Met lid bedoel je lid bij een studentenvereniging? Ja klopt.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je bent lid toch? Dan is dat niet ouderwets, dan is dat het supermooi konings 'bvo HULDEE ultrabrakke GALAMOS!
Alhoewel, als hij op het eind van de avond met je naar bed wil kun je 'm wel onder de oren slaan met enkele mores die hij waarschijnlijk niet heeft opgevolgd. Zo diende hij je voor het gala te vragen via een roze handgeschreven brief, daarna zou jij hem moeten uitnodigen bij jou thuis voor koffie en gebak/taart (gebak betekent: dankje, maar we gaan niet neuken en taart betekent: ja, prima, na het gala gaan we neuken) en dan heb je een tijdje daarna natuurlijk het gala.
Vroeger ging dat altijd zo. In de praktijk komt het erop neer dat iedereen altijd met iemand anders in bed belandt.
Zoals Corry Konings dat zo mooi kan zeggen: mooooooiiiii was die tijdddddddd.
Ik weet het ook niet meer precies hoor. Het klinkt allemaal zo mooi romantisch en traditioneel maar in de praktijk zuipt iedereen zichzelf helemaal de tering in op zo'n gala, komt er van neuken weinig terecht ivm de fysieke gesteldheid van het waarde..lid.quote:
bij cake wil je nog niet dood met hem gezien worden....(denk ik)quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:24 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Met lid bedoel je lid bij een studentenvereniging? Ja klopt.
Haha ik weet ook wel andere manieren om zoiets duidelijk te maken![]()
Hm nee hier gaat het wat origineler. Ik moet officieel iets in zijn kamer roze schilderen en hij in mijn kamer iets blauw. Wat trouwens nogal onhandig is want ik heb geen idee waar die woont. Maar regels zijn er toch om te breken![]()
En wat betekent cake dan?
Is dat in het algemeen de praktijk of gelde het voornamelijk voor je zelf?quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer precies hoor. Het klinkt allemaal zo mooi romantisch en traditioneel maar in de praktijk zuipt iedereen zichzelf helemaal de tering in op zo'n gala, komt er van neuken weinig terecht ivm de fysieke gesteldheid van het waarde..lid.
Het grappige is overigens dat mijn internetdate van donderdag en zaterdag/zondag ook van mijn studentenvereniging is. Jaartje onder mij, maar we hadden elkaar nooit gezien.
Om het ontopic te houden, ik kwam een galadate later tegen op paiq.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:33 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Is dat in het algemeen de praktijk of gelde het voornamelijk voor je zelf?![]()
Hm nu ben ik wel nieuwsgierig naar bij welke vereniging je hebt gezeten?
Ik ben lid van Catena, altijd voor de underdog.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Om het ontopic te houden, ik kwam een galadate later tegen op paiq.Raar verhaal was dat, had drie dagen eerder met haar gezoend, toen als galadate mee, op het gala met een ander gezoend (5e jaars, als 2e jaars is dat natuurlijk een onwijs mooie prestatie) en dat eh...zag zij toevallig.
Maar heb bij Unitas in Utrecht gezeten. Heb uit Leiden alleen meisjes van Augustinus gehad.
Hm typisch.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Om het ontopic te houden, ik kwam een galadate later tegen op paiq.Raar verhaal was dat, had drie dagen eerder met haar gezoend, toen als galadate mee, op het gala met een ander gezoend (5e jaars, als 2e jaars is dat natuurlijk een onwijs mooie prestatie) en dat eh...zag zij toevallig.
Maar heb bij Unitas in Utrecht gezeten. Heb uit Leiden alleen meisjes van Augustinus gehad.
Is het de bedoeling dat ik moet kiezen dan?quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:26 schreef macondo het volgende:
[..]
Die dame hebben we een paar topics geleden al behandeld, en daar mogen we het niet meer over hebben
[..]
Kijk eens aan, wat een vrolijke berichten. En heb je al een keuze kunnen maken?
Was ik lid van, maar als oud lid, torpedeer ik met mede oud-leden soms nog een feestjequote:Op maandag 11 oktober 2010 13:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben lid van Catena, altijd voor de underdog.
Tenzij je een scharrel wil regelen, dan is het ideaal. Weet je iig dat ze opzoutquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:51 schreef macondo het volgende:
Ontopic ; nu wat actief bij okcupid. Leuke site, fijne iphone app. Evenals bij Paiq een kleine vijver, maar dan wel weer gratis natuurlijk. Twee problemen bij okcupid : leuke Nederlandse vrouwen aldaar wonen schijnbaar allemaal in Rotterdam, en hier in Amsterdam alleen maar leuke expat vrouwen. Zit niet heel erg te wachten op een vrouw die volgend jaar weer terugkeert naar Finland/Nieuw Zeeland/verweg.
Dus je gaat niet meer naar de dixo's?quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
Was ik lid van, maar als oud lid, torpedeer ik met mede oud-leden soms nog een feestje
Ik ben 12 jaar lid geweest, en toen vond ik het wel mooi geweest. Ging er steeds minder heen dus het was tijd voor een opzegging. Een kerstkaart gestuurd met een afscheidsrijmpje en een lachend bestuurslid later was ik lid af
Zelden...quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dus je gaat niet meer naar de dixo's?
Mag ik weer?quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:49 schreef Silenus het volgende:
Ja, ga jij eens met iemand van dit topic daten!
Ik vind het wel prettig zo. Hoef ik tenminste na een dag werken niet eerst 5 pagina's vol SC door te spitten.quote:
Expatje ketsen lijkt mij een kei leuke hobby.quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:51 schreef macondo het volgende:
Ontopic ; nu wat actief bij okcupid. Leuke site, fijne iphone app. Evenals bij Paiq een kleine vijver, maar dan wel weer gratis natuurlijk. Twee problemen bij okcupid : leuke Nederlandse vrouwen aldaar wonen schijnbaar allemaal in Rotterdam, en hier in Amsterdam alleen maar leuke expat vrouwen. Zit niet heel erg te wachten op een vrouw die volgend jaar weer terugkeert naar Finland/Nieuw Zeeland/verweg.
Mag ik weer kiezen? Ow my....quote:
Heb je de einddatum al vastgesteld?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Mij niet trouwens, ik ben weer eens tijdelijk bezet...
Geen nood, er wordt over het algemeen vrij weinig gehosseld in de bioscoop op een maandagmiddag.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:25 schreef 3rdRock het volgende:
zo, na een middagavondje bioscoop weer niets gehosseld. veel verder dan: "vaste plaats is alleen als het druk is hoor" ben ik niet gekomen
ik had al zo'n vermoeden......quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Geen nood, er wordt over het algemeen vrij weinig gehosseld in de bioscoop op een maandagmiddag.
Ik heb ze volgens mij allemaal wel een keer gehad RP, Lexa, Match.com, Knuz, Paiq, OKC etc maar overal is het toch een beetje hetzelfde, weinig tot geen respons en de vrouwen die zelf actie ondernemen zijn vaak niet mijn type.(Ik hou daarom ook altijd in mijn achterhoofd dat de vrouwen die ik aanschrijf hetzelfde kunnen denken over mij).quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:19 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Provinciaaltje, heb je ook al eens andere sites geprobeerd naast RP?
en welk publiek is dat dan?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tenzij je op zoek bent naar een specifiek publiek he
Het publiek dat op maandagmiddag blijkkbaar niets beters te doen heeft dan een bioscoopje pakkenquote:
Dat zijn toch meestal de mensen die het in het weekend te duur vinden?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het publiek dat op maandagmiddag blijkkbaar niets beters te doen heeft dan een bioscoopje pakken![]()
dinsdag is hier de goedkope dagquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:47 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Dat zijn toch meestal de mensen die het in het weekend te duur vinden?
Laat ik hier weer eens binnenzeilen:quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:39 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik heb ze volgens mij allemaal wel een keer gehad RP, Lexa, Match.com, Knuz, Paiq, OKC etc maar overal is het toch een beetje hetzelfde, weinig tot geen respons en de vrouwen die zelf actie ondernemen zijn vaak niet mijn type.(Ik hou daarom ook altijd in mijn achterhoofd dat de vrouwen die ik aanschrijf hetzelfde kunnen denken over mij).
Verder moet je er als man gewoon rekening mee houden dat vrouwen mannen minder snel leuk vinden als andersom (bedankt voor deze tip Spirit)
ik denk dat dat komt doordat je een man bent.....die moeten schijnbaar jagen en niet wachten tot ze gevangen worden. al die vrouwen maar roepen hoe geėmancipeerd ze zijn, maar ondertussenquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:29 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Laat ik hier weer eens binnenzeilen:
Je hebt helemaal gelijk. Ik ben er effe een tijdje tussenuit geweest (belachelijk veel overwerk gedaan exclusief reistijd.... wie zei dat er in de bouw niks te doen was???), maar ik zit dus op RP
Nada niks noppes aan reacties, behalve van bekenden van Fok, en iemand die ik al sinds de basisschool niet gezien heb.
Maar voor de rest, mweh 0,0. Keine ahnung warum
hierboven is ergens een verslag te vinden. maar t was gezellig.....en meer nietquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:34 schreef Charles.Darwin het volgende:
3rdRock, hoe was je zondagse date?
Argh, moet ik toch nog terugbladeren ^_^quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hierboven is ergens een verslag te vinden. maar t was gezellig.....en meer niet
Too true! Zal het nog blijven proberen tot de abbo afloopt, maar aan de andere kant, dikke prima, geen idee wat ze missen door te blijven hangen tot mister "perfect"quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk dat dat komt doordat je een man bent.....die moeten schijnbaar jagen en niet wachten tot ze gevangen worden. al die vrouwen maar roepen hoe geėmancipeerd ze zijn, maar ondertussen
liever 100 blauwtjes....quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:36 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Argh, moet ik toch nog terugbladeren ^_^
Ik gooi er wel een fout spreekwoord tegenaan: Niet geschoten is altijd mis
Combineer je worstelingen met de vrouwelijke psyche met dit topic en je kunt niet verliezenquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:37 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Too true! Zal het nog blijven proberen tot de abbo afloopt, maar aan de andere kant, dikke prima, geen idee wat ze missen door te blijven hangen tot mister "perfect"Het kon me even fucken dat de aandacht deze kant niet op kwam, maar daar ben ik wel overheen gestapt
ik probeer via dit topic ook een beetje tot de vrouwelike psyche door te dringen...quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:39 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Combineer je worstelingen met de vrouwelijke psyche met dit topic en je kunt niet verliezen
Vrouwen roepen alleen dat ze geėmancipeerd zijn als het ze uitkomt. Dus daarvan hoef je niets te verwachten als ze actief zijn op een datingsite.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk dat dat komt doordat je een man bent.....die moeten schijnbaar jagen en niet wachten tot ze gevangen worden. al die vrouwen maar roepen hoe geėmancipeerd ze zijn, maar ondertussen
En hoever sta je ermee ? Stuur me even een PM als je erachter bentquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik probeer via dit topic ook een beetje tot de vrouwelike psyche door te dringen...
ik heb net ontdekt dat ze geen mannen zijn...quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:14 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Vrouwen roepen alleen dat ze geėmancipeerd zijn als het ze uitkomt. Dus daarvan hoef je niets te verwachten als ze actief zijn op een datingsite.
[..]
En hoever sta je ermee ? Stuur me even een PM als je erachter bent
Bioscopen zijn mijn favoriete pick-up plaatsen. Het stikt er - vooral 's middags - van vrouwen die open staan voor gesprekjes met kerels. Ik lok ze altijd naar mij toe tijdens de film met mijn bak popcorn.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:25 schreef 3rdRock het volgende:
zo, na een middagavondje bioscoop weer niets gehosseld. veel verder dan: "vaste plaats is alleen als het druk is hoor" ben ik niet gekomen
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:48 schreef Silenus het volgende:
We hebben het hier over meerderjarige vrouwen he, ouwe geilneef.
Ik sta aan Macondo's kant hierin. 18 is heul wel meerderjarigquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:10 schreef macondo het volgende:
[..]
Wat denk je wel niet van mij - je Lamoniseert mij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |