quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:34 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
gelukkig niet![]()
Twee van mij is OD?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sarcasme. Herken het.
Gelukkig klinkt dat niet wanhopig.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:36 schreef 3rdRock het volgende:
OPROEPJE
zeg dames, wie is de volgende die met mij wil daten?
nee, ik bedoel: gelukkig ben jij echtquote:
niet? ik deed toch aardig mijn bestquote:
jaja, lul je er maar weer uit Bravo!quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:44 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee, ik bedoel: gelukkig ben jij echt![]()
![]()
Owwwwquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:44 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee, ik bedoel: gelukkig ben jij echt![]()
![]()
wat? dat bedoelde ik echtquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jaja, lul je er maar weer uit Bravo!
Die dame hebben we een paar topics geleden al behandeld, en daar mogen we het niet meer over hebbenquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:53 schreef Aristoo het volgende:
een diva (a diva is a female version of a hustler-Beyoncé)
Kijk eens aan, wat een vrolijke berichten. En heb je al een keuze kunnen maken?quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:25 schreef picardmike het volgende:
Ben nu weer in gesprek met 2 meiden van rp. Het het gaat goed, eigenlijk is het nog nooit zo goed gegaan. Eentje vraagt zelfs aan mij of ze niet te opdringerig is.
Nu.nl, op mijn laptop en een applicatie op mijn telefoon. Lekker objectief, houd je scherp en onbevooroordeeld.quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:40 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Naar Voice of holland kijken bijna 2.5 miljoen mensen nu en jij hebt er nooit van gehoord
Als je geen tv kijkt, hoe hou je je algemene kennis dan op peil? Wat er leeft in het land enzo?
Niets vreemds aan, de laatste keer dat ik tv heb gekeken was tijdens het WK. Ik mis er niets aan.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nu.nl, op mijn laptop en een applicatie op mijn telefoon. Lekker objectief, houd je scherp en onbevooroordeeld.
het nieuws dat ik op Nu.nl lees, is ander nieuws dan datgene wat ik 's-ochtends in de krant lees (qua onderwerpen bedoel ik dan). Ik zou een krant dus ook wel missen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nu.nl, op mijn laptop en een applicatie op mijn telefoon. Lekker objectief, houd je scherp en onbevooroordeeld.
Nou ja, ik kijk wel series en films, maar die koop of download ik liever, omdat ik allergisch ben voor reclame.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Niets vreemds aan, de laatste keer dat ik tv heb gekeken was tijdens het WK. Ik mis er niets aan.![]()
Maar goed, ik moet dus geen vrouwen treffen die verslaafd zijn aan tv kijken, dat schept zo'n afstand.
+1quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:42 schreef Lamon. het volgende:
Nou ja, ik kijk wel series en films, maar die koop of download ik liever, omdat ik allergisch ben voor reclame.
Maar ze moet geen "koffietijd" type zijn nee.
Voor ons dagelijkse portie nieuws hebben we FOK toch?quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:34 schreef JoeBravo het volgende:
het nieuws dat ik op Nu.nl lees, is ander nieuws dan datgene wat ik 's-ochtends in de krant lees (qua onderwerpen bedoel ik dan). Ik zou een krant dus ook wel missen.
Idd, reclame is ook een van de dingen die mij ertoe dwingt om gewoon te downloaden.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:42 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nou ja, ik kijk wel series en films, maar die koop of download ik liever, omdat ik allergisch ben voor reclame.
Maar ze moet geen "koffietijd" type zijn nee.
Iemand die er een dagje "gezellig" voor gaat zitten om zichzelf 5 uur lang suf te zappen of zo.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:45 schreef Crutch het volgende:
Wat is nou precies een koffietijd-type?
Ehm hier heb ik maar 1 woord voor:quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:21 schreef Neelix het volgende:
[..]
De mores is dat de heer de hele avond alles voor je betaalt, maar daar aan het eind van de avond wel iets voor terug verwacht.
Als je ouderwetse zaken niet kan waarderen, is een gala misschien niet zo'n goed idee..quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:48 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ehm hier heb ik maar 1 woord voor:
Ouderwets
Je bent lid toch? Dan is dat niet ouderwets, dan is dat het supermooi konings 'bvo HULDEE ultrabrakke GALAMOS!quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:48 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ehm hier heb ik maar 1 woord voor:
Ouderwets
Ghehe, herkenbaar.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Iemand die er een dagje "gezellig" voor gaat zitten om zichzelf 5 uur lang suf te zappen of zo.
I know, dat zijn de eerste dingen die je leertquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:08 schreef macondo het volgende:
[..]
Als je ouderwetse zaken niet kan waarderen, is een gala misschien niet zo'n goed idee..
(en een mos is geen wet, en kan dus genegeerd worden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |