abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 01:05:23 #51
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_87346925
online? op paiq.nl

irl? ehm...geen idee, maar niet bij mij thuis :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_87346935
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 00:57 schreef Natalie78 het volgende:
Iets leuks gedaan?
Ja, bij broertje-lief langsgeweest. Heb alleen al zijn vodka opgedronken. :')
pi_87346957
Waarom noemt men die sites
DATING sites...
het zijn gewoonweg NEUKMIJAUB SITES...
ja toch?
Ik zie er enkel mannen met een behoorlijke stijve tokio achter de pc hangen..en nog meer rare capriolen uithalen...fuck off man...
Ga naar de hoeren oid maar praat normaal tegen de ladiesssssss *O* *O* *O* :D
GET A LIFE! DuDe!
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 01:06:36 #54
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_87346968
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 01:06 schreef ZheDeviLL het volgende:
DATING sites...
ja toch?
Ik zie er enkel mannen met een behoorlijke stijve tokio achter de pc hangen..en nog meer rare capriolen uithalen...fuck off man...
ben je dronken?
pi_87346984
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 01:05 schreef Techno het volgende:

[..]

Ja, bij broertje-lief langsgeweest. Heb alleen al zijn vodka opgedronken. :')
Dan type je nog behoorlijk goed! :D
Hoewel er niet staat hoeveel vodka er was dan. ;)
pi_87346993
quote:
DATING sites...
ja toch?
Drugs are bad, mkay? :o
pi_87347005
quote:
DATING sites...
ja toch?
:D
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_87347016
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 01:07 schreef Natalie78 het volgende:
Dan type je nog behoorlijk goed! :D
Ik ben redelijk resistent tegen alcohol. c_/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_87347097
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 01:06 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

ben je dronken?
Fuck You...nee dus!
Ik heb gewoon gelijk
GET A LIFE! DuDe!
pi_87347107
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 01:08 schreef Techno het volgende:

[..]

Ik ben redelijk resistent tegen alcohol. c_/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter laat dat je dat uit je profiel. :7
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 01:14:21 #61
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_87347152
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 01:12 schreef ZheDeviLL het volgende:

[..]

Fuck You...nee dus!
Ik heb gewoon gelijk
dat heb je niet. ik kom er iig niet om chicks te hosselen voor een neukpartij. ik kom daar om te kijken of ik een leuke vriendin te vinden, en ja, daar zal dan uiteindelijk wellicht iets van geslachtsgemeenschap uit voortkomen.

dat jij zulke ervaringen op datingsites hebt betekent niet dat iedere man op zo'n site op zoek is naar een vrouwmensch om zijn vleeslollie in te hangen.

en als je verder niks te melden hebt mag je wmb je plezier elders gaan zoeken :)
pi_87347193
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 01:14 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

dat heb je niet. ik kom er iig niet om chicks te hosselen voor een neukpartij. ik kom daar om te kijken of ik een leuke vriendin te vinden, en ja, daar zal dan uiteindelijk wellicht iets van geslachtsgemeenschap uit voortkomen.

dat jij zulke ervaringen op datingsites hebt betekent niet dat iedere man op zo'n site op zoek is naar een vrouwmensch om zijn vleeslollie in te hangen.

en als je verder niks te melden hebt mag je wmb je plezier elders gaan zoeken :)
Alsof ik enkel over mijzelf spreek :{w
Hoor genoeg verhalen nml...via via en dichterbij.
Natuurlijk zullen er goeden bij zitten..
GET A LIFE! DuDe!
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 01:16:10 #63
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_87347212
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 01:15 schreef ZheDeviLL het volgende:

[..]

Alsof ik enkel over mijzelf spreek :{w
Hoor genoeg verhalen nml...via via en dichterbij.
Natuurlijk zullen er goeden bij zitten..
goed dat je je mening al iets nuanceert :)
pi_87347355
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 01:12 schreef Natalie78 het volgende:
Beter laat dat je dat uit je profiel. :7
Uiteraard. Buiten dat had ik toch al een date geloof ik? B-)
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 05:58:39 #65
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_87349301
Ennnnnnnnnnn ik ben weer thuis. Wat een avond.

Ten eerste die ene date. Op zich een grappig meisje, heel assertief/brutaal, een grote bek, daar hou ik wel van. Niet mee gezoend oid, wel geknuffeld ( :') jaja) en om 00.50u ging ze slapen, aangezien ze over 20 minutem (=6.15u) weer op moet staan.

Maar toen kwam het. Ik ging natuurlijk naar mijn vrienden om REALLIFE te borrelen, en uiteindelijk belandde ik in een danstent. (Voor Utrechters, de Derrick: een soort underground-disco met veel spiegels en jaren '80-'90-muziek, helemaal the bomb dus)

Een beetje dansen, je kent het wel, en toen keek ik in de ogen van een onmeunig mooie chick van (naar later bleek) 23. Hele tijd mee gedanst en uiteindelijk gezoend. Ze gaf de hele tijd aan eigenlijk een vriend te hebben (dus ik dacht: DAMN wat ben ik een ongelofelijke held dat ik desondanks haar toch weet te regelen!) maar later zwakte ze dat wat af naar 'ja ik ben eigenlijk serieus met iemand aan het daten, dus kon ik het niet echt maken om te zoenen, maar officieel heb ik niks misdaan'.

Nee, prima, maar fuck ze is zo leuk. En lekker. En miniminiminimini ik ben een beetje dronken en dan word ik altijd even quasi-verliefd op mijn veroveringen. :'( :'( :'( Enfin, ze heeft m'n nummer, ik hoop dat ze eens smst of belt. En zoniet, dan niet, dan had ik een fucking leuke avond met haar.

Welterusten, morgen weer een dag!
Gourmetten of steengrillen?
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 08:22:34 #66
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87349577
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 05:58 schreef Silenus het volgende:
Ennnnnnnnnnn ik ben weer thuis. Wat een avond.

Ten eerste die ene date. Op zich een grappig meisje, heel assertief/brutaal, een grote bek, daar hou ik wel van. Niet mee gezoend oid, wel geknuffeld ( :') jaja) en om 00.50u ging ze slapen, aangezien ze over 20 minutem (=6.15u) weer op moet staan.

Maar toen kwam het. Ik ging natuurlijk naar mijn vrienden om REALLIFE te borrelen, en uiteindelijk belandde ik in een danstent. (Voor Utrechters, de Derrick: een soort underground-disco met veel spiegels en jaren '80-'90-muziek, helemaal the bomb dus)

Een beetje dansen, je kent het wel, en toen keek ik in de ogen van een onmeunig mooie chick van (naar later bleek) 23. Hele tijd mee gedanst en uiteindelijk gezoend. Ze gaf de hele tijd aan eigenlijk een vriend te hebben (dus ik dacht: DAMN wat ben ik een ongelofelijke held dat ik desondanks haar toch weet te regelen!) maar later zwakte ze dat wat af naar 'ja ik ben eigenlijk serieus met iemand aan het daten, dus kon ik het niet echt maken om te zoenen, maar officieel heb ik niks misdaan'.

Nee, prima, maar fuck ze is zo leuk. En lekker. En miniminiminimini ik ben een beetje dronken en dan word ik altijd even quasi-verliefd op mijn veroveringen. :'( :'( :'( Enfin, ze heeft m'n nummer, ik hoop dat ze eens smst of belt. En zoniet, dan niet, dan had ik een fucking leuke avond met haar.

Welterusten, morgen weer een dag!
pi_87349818
hoi allemaal :W

zo naar de tandarts :%
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 09:42:45 #68
1135 Neelix
Fok!fossiel
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 14:03:25 #69
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_87355615
quote:
Misschien eens spelen als studiemateriaal :P
pi_87355909
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 08:58 schreef detijd het volgende:
hoi allemaal :W

zo naar de tandarts :%
Viel het mee?
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 15:19:57 #71
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_87357126
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 08:22 schreef Neelix het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Aiight, herkenbaar, maar nu niet!

En om even de link te leggen tussen het internetdaten-reallife, het is soms beter om even geen acties te maken, maar gewoon af te wachten hoe andere kerels het voor zichzelf verneuken. Dat werkt dus op internet heel goed, vrouwen zijn al blij als je geen seksueel getinte opmerkingen maakt of zegt dat je een thuiswonende loser bent met een ICT-opleiding. (zoals bijna iedereen doet)
Als ze er dan achterkomen dat je 1.90m bent en je ook af en toe een leuk grapje maakt is het kat in 't bakkie.

In de kroeg dus net zo, meisje werd belaagd door dronken kerels die achter haar willen schuren of wat-dan-ook, dan moet je dus gewoon even vriendelijk lachend blijven kijken en uiteindelijk drijven die mongolen het meisje in je handen. (Zo ook gisteren, we zoenden al voordat er überhaupt een woord gewisseld was :'))

Het bracht mij wel even op het idee om dat hele fucking internetdaten nou gewoon eens een keer vaarwel te zeggen. Het is toch veel leuker om elkaar gewoon in de kroeg tegen te komen, of op straat, in ieder geval in het echt. En als je dan in elkaars ogen kijkt en elkaar gewoon heel leuk vindt, dan geeft me dat toch veel meer voldoening dan zo'n geregisseerde/geforceerde date. Hoe spontaan dat soms ook is als je na 15 minuten chatten afspreekt, het is toch 'anders'.

Maar om ontopic te blijven: ik neem nog even een kop koffie met een gevulde koek! c_/
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 15:56:03 #72
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87357802
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 15:19 schreef Silenus het volgende:

[..]

En om even de link te leggen tussen het internetdaten-reallife, het is soms beter om even geen acties te maken, maar gewoon af te wachten hoe andere kerels het voor zichzelf verneuken. Dat werkt dus op internet heel goed, vrouwen zijn al blij als je geen seksueel getinte opmerkingen maakt of zegt dat je een thuiswonende loser bent met een ICT-opleiding. (zoals bijna iedereen doet)
Als ze er dan achterkomen dat je 1.90m bent en je ook af en toe een leuk grapje maakt is het kat in 't bakkie.

In de kroeg dus net zo, meisje werd belaagd door dronken kerels die achter haar willen schuren of wat-dan-ook, dan moet je dus gewoon even vriendelijk lachend blijven kijken en uiteindelijk drijven die mongolen het meisje in je handen. (Zo ook gisteren, we zoenden al voordat er überhaupt een woord gewisseld was :'))

Het bracht mij wel even op het idee om dat hele fucking internetdaten nou gewoon eens een keer vaarwel te zeggen. Het is toch veel leuker om elkaar gewoon in de kroeg tegen te komen, of op straat, in ieder geval in het echt. En als je dan in elkaars ogen kijkt en elkaar gewoon heel leuk vindt, dan geeft me dat toch veel meer voldoening dan zo'n geregisseerde/geforceerde date. Hoe spontaan dat soms ook is als je na 15 minuten chatten afspreekt, het is toch 'anders'.

Maar om ontopic te blijven: ik neem nog even een kop koffie met een gevulde koek! c_/
Op zich ben km het wel met je eens. Ervaring leert idd dat vrouwen het een verademing vinden om gewoon een gesprek te kunnen voeren zonder al te veel dubbele intenties.

Maar die opleiding of werk komt vroeg of later toch ter sprake. En ik hou er niet van om te liegen. Als je er een beetje enthousiast over kan zijn dan komt het alsnog wel goed denk ik.
pi_87357846
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 15:19 schreef Silenus het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij eigenlijk? :)
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 16:08:06 #74
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_87358005
26.

@Neelix, tuurlijk. Als je gewoon sociaal leuk bent komt dat uiteindelijk wel goed, maar helaas (voor de leuke ICT'ers ;)) hangt er een negatief 'aura' rond ict'ers op datingsites. Als in lelijk, suf, sloom, etc. Wanneer je echter gewoon een leuke vent bent maakt dat allemaal niet meer uit.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 16:18:43 #75
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87358195
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 16:08 schreef Silenus het volgende:
26.

@Neelix, tuurlijk. Als je gewoon sociaal leuk bent komt dat uiteindelijk wel goed, maar helaas (voor de leuke ICT'ers ;)) hangt er een negatief 'aura' rond ict'ers op datingsites. Als in lelijk, suf, sloom, etc. Wanneer je echter gewoon een leuke vent bent maakt dat allemaal niet meer uit.
Het is niet alleen dat denk ik. Veel ICTers vertellen het ook met de volle verwachting saai gevonden te worden. Ja dan vind men het ook saai. Als je gewoon leuk er over vertelt dan kan je putjesschepper op zee zijn maar blijft het leuk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')