Yup, plaats en de tijd zou zij nog even melden, ze is producente en zit in een werk-crisis nu, maar het gaat overigens vaak zo, cold feet...dan reageer ik heel relaxed, en dan hebben ze achteraf spijt en willen alsnog afspreken...quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:25 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Klonk een beetje alsof je haar de hele middag berichtjes stuurt en maar niks terug hoort! "Reageer nou eens muts!"
Ehh misschien is het smsje verdwaald of is ze ff bezig. Heb je geen tijd/plaats afgesproken dan?
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen. "Ja anders spreken we misschien zondag af, nou we smsen nog wel he!"quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:27 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Yup, plaats en de tijd zou zij nog even melden, ze is producente en zit in een werk-crisis nu, maar het gaat overigens vaak zo, cold feet...dan reageer ik heel relaxed, en dan hebben ze achteraf spijt en willen alsnog afspreken...
Vermoeiend patroon...
Nog leuke meiden gesproken dan dus? En nu afwachten...quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:33 schreef AgLarrr het volgende:
Ik heb mijn eerste speeddate ervaring er op zitten![]()
Bijzonder. Erg leuk, vooral omdat er zoveel verschillende mensen zijn die ik anders nooit (aan) zou spreken. Ik vond het wel vermoeiend, 30 (!) gesprekken. Ik dacht eerst nog dat ik er een avondje kroegen achteraan zou plakken, maar we waren zo stuk dat we maar naar huis zijn gegaan
Nope, dus ik ga leuke dingen doen, ik heb vanmorgen al 30 km gefietst en in de zon gezeten, dan ga ik nu lekker naar een vriend toe, dan merk ik het vanzelf wel...vrouwen die denken dat mannen wanhopig op hun antwoord wachten hoef ik toch niet.quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen. "Ja anders spreken we misschien zondag af, nou we smsen nog wel he!"
Maar goed, midddag is ook nog niet voorbij
Ja, viel me heel erg mee. Heb uiteindelijk vijf keer een ja ingevuld. Eentje sprong er echt uit, nu maar hopen dat ze mij ook met een "ja" heeft gewaardeerdquote:Op zondag 10 oktober 2010 15:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nog leuke meiden gesproken dan dus? En nu afwachten...
Je had haar nummer niet? Beetje raar verhaal, die had ik al geregeld bij het afsprekenquote:Op zondag 10 oktober 2010 18:52 schreef Lamon. het volgende:
`Hoi,
Sorry van mijn late reactie. k heb de hele dg de computer niet aangehad, maar ik denk dat je er inmiddels wel vanuit bent gegaan dat het niet doorging. Sorry. Ik zou het echt heel leuk vinden om later nog een keer af te spreken. Hoop dat je dat nog wil.`
...leer mij vrouwen kennen.
Errrhm, sorry, maar je gaat er van uit dat IK degene ben die blij moet zijn met de date, vrouwen eigen, I know, maar draai het voor de lol eens om.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:18 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Je had haar nummer niet? Beetje raar verhaal, die had ik al geregeld bij het afspreken(tip, maak het niet zo vrijblijvend, spreek gewoon een tijd/plek af en vraag ff een telefoonnummer.
Nee ik vind het op deze manier nogal voorspelbaar dat het "niet door gaat". En natuurlijk dat is dat flauw en jammer.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Errrhm, sorry, maar je gaat er van uit dat IK degene ben die blij moet zijn met de date, vrouwen eigen, I know, maar draai het voor de lol eens om.
Awhquote:
Wat produceert ze? Ja poep natuurlijk maar wat nog meer?quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:27 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Yup, plaats en de tijd zou zij nog even melden, ze is producente en zit in een werk-crisis nu, maar het gaat overigens vaak zo, cold feet...dan reageer ik heel relaxed, en dan hebben ze achteraf spijt en willen alsnog afspreken...
Vermoeiend patroon...
Jaquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:24 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Awh
Ben nu onderweg naar huis van mijn date, het was heel erg gezellig, maar geen vonk. Dus mijn dateprofielen zullen voorlopig wel even online blijven.
Voice of Holland of zoiets, ik kijk geen tv meer.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:52 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Wat produceert ze? Ja poep natuurlijk maar wat nog meer?
Ah gezellig. Gelukkig niet in de gracht terecht gekomen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
wat wezen eten, drinken en rondlopen in Utrecht.
Zegt mij ook niks en ik kijk wel nog tv. Ik vermijd wel RTL4 en SBS6 dus misschien komt het daar op.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Voice of Holland of zoiets, ik kijk geen tv meer.
Nooit van gehoord, maar het schijnt wel redelijk bekend te zijn...
gelukkig niet zeg, weet je hoe vies die grachten zijn!quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:06 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ah gezellig. Gelukkig niet in de gracht terecht gekomen.
Ik heb zelfs geen kabelabonnementquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:07 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Zegt mij ook niks en ik kijk wel nog tv. Ik vermijd wel RTL4 en SBS6 dus misschien komt het daar op.
Zelfkennis heeft ze wel.quote:Afzender: chellydoos
Datum: 10/10/2010 22:10
Titel: ...
Inhoud:
hihih ik vind je profiel echt grappig je heb humor.. maar ik ben dat domme meisje die haar school niet heb afgemaakt en zich heeft laten volpompen door sjef waar een baby uit gekomen is..
any way wou alleen even zeggen dat je grappig bent..
have fun verder
http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/76quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Voice of Holland of zoiets, ik kijk geen tv meer.
Nooit van gehoord, maar het schijnt wel redelijk bekend te zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |