abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87359611
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 15:19 schreef Silenus het volgende:

[..]

Aiight, herkenbaar, maar nu niet!

En om even de link te leggen tussen het internetdaten-reallife, het is soms beter om even geen acties te maken, maar gewoon af te wachten hoe andere kerels het voor zichzelf verneuken. Dat werkt dus op internet heel goed, vrouwen zijn al blij als je geen seksueel getinte opmerkingen maakt of zegt dat je een thuiswonende loser bent met een ICT-opleiding. (zoals bijna iedereen doet)
Als ze er dan achterkomen dat je 1.90m bent en je ook af en toe een leuk grapje maakt is het kat in 't bakkie.

In de kroeg dus net zo, meisje werd belaagd door dronken kerels die achter haar willen schuren of wat-dan-ook, dan moet je dus gewoon even vriendelijk lachend blijven kijken en uiteindelijk drijven die mongolen het meisje in je handen. (Zo ook gisteren, we zoenden al voordat er überhaupt een woord gewisseld was :'))

Het bracht mij wel even op het idee om dat hele fucking internetdaten nou gewoon eens een keer vaarwel te zeggen. Het is toch veel leuker om elkaar gewoon in de kroeg tegen te komen, of op straat, in ieder geval in het echt. En als je dan in elkaars ogen kijkt en elkaar gewoon heel leuk vindt, dan geeft me dat toch veel meer voldoening dan zo'n geregisseerde/geforceerde date. Hoe spontaan dat soms ook is als je na 15 minuten chatten afspreekt, het is toch 'anders'.

Maar om ontopic te blijven: ik neem nog even een kop koffie met een gevulde koek! c_/
Leuke insteek, maar de manier waarop jij het ontmoeten van je dates beschrijft doet me vermoeden dat je voorkomen bovengemiddeld is. (Dat je grappig bent dat had ik via dit forum al door)

Toen ik rond de 25 was en ook nog zin had om vaak te stappen had ik twee vrienden die qua uiterlijk ook ver boven gemiddeld zaten en die hoefde er ook helemaal niets voor te doen om elke stapavond met een andere meid te zoenen of zelfs mee naar huis te gaan. Zij wisten ook altijd te vertellen dat het eigenlijk een koud kunstje was.
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_87360358
Ik ben het wel met Silenus eens maar (om dan ook even op Provinciaaltje te reageren) dat hangt idd wel deels af van je looks en zelfvertrouwen.

Misschien is het voor mensen die moeite hebben met contact maken / versieren beter om aan hun zelfvertrouwen te werken aan de hand van cursussen dan dat ze zich inschrijven op datingsites.
pi_87360856
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 17:25 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Leuke insteek, maar de manier waarop jij het ontmoeten van je dates beschrijft doet me vermoeden dat je voorkomen bovengemiddeld is. (Dat je grappig bent dat had ik via dit forum al door)

Toen ik rond de 25 was en ook nog zin had om vaak te stappen had ik twee vrienden die qua uiterlijk ook ver boven gemiddeld zaten en die hoefde er ook helemaal niets voor te doen om elke stapavond met een andere meid te zoenen of zelfs mee naar huis te gaan. Zij wisten ook altijd te vertellen dat het eigenlijk een koud kunstje was.
Heeft iemand hier het uiterlijk van deze jonge God gezien dan? :P
pi_87360900
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 18:13 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Spirit toch?
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 18:18:04 #80
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87360967
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 18:14 schreef Ruudt het volgende:

[..]

Spirit toch?
En die viel prompt in slaap :')
pi_87360974
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 18:14 schreef Ruudt het volgende:

[..]

Spirit toch?
Oh, ik dacht dat dat een relkloon was... :o
pi_87361059
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 01:06 schreef ZheDeviLL het volgende:
Waarom noemt men die sites
DATING sites...
het zijn gewoonweg NEUKMIJAUB SITES...
ja toch?
Ik zie er enkel mannen met een behoorlijke stijve tokio achter de pc hangen..en nog meer rare capriolen uithalen...fuck off man...
Ga naar de hoeren oid maar praat normaal tegen de ladiesssssss *O* *O* *O* :D
I lol'd ik reken mezelf toch eigenlijk niet tot die groep.
pi_87361316
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 18:18 schreef Neelix het volgende:

[..]

En die viel prompt in slaap :')
Ze was toen volgens haar heel erg moe maar ik denk als Silenus haar een pm stuurt met een uitnodiging ze binnen een uur in Utrecht is. ;)
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 18:37:08 #84
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_87361459
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 17:25 schreef Provinciaaltje het volgende:
Dat speelt natuurlijk wel mee ja. Ik mag zelf inderdaad niet klagen over m'n uiterlijk, ben ook niet één of andere mooiboy maargoed, na een aantal jaren weet je wel ongeveer waar je staat op de 'markt'. En dat is gelukkig nog vrij goed.

Het heeft natuurlijk ook te maken met de kroeg waarin je staat. In Utrecht wonen veel meer vrouwen dan mannen, vooral hoogopgeleide. Vrouwen klagen er ook steen en been dat er geen leuke kerels zijn, dus als je zelf een leuke kerel bent zit je wel goed. Als er dan in de kroeg veel vrouwengroepjes staan, vriendinnetjes, en daaromheen een hele bende té dronken (dus tip: drink niet teveel, weet wat je doet) malloten staat die niet weten hoe ze een vrouw moeten versieren....dan spring je daar al snel tussenuit. Hoef je echt niet een enorme casanova voor te zijn.

Je kansen zakken natuurlijk als je kleiner bent (onder de 1.80m), al kaal wordt, dikkig bent, geen ritmegevoel hebt, etc. Dan kun je dat alleen compenseren door heel grappig te zijn. Maar dingen als lengte, figuur, leuk koppie, humor, dat zijn allemaal leuke neven-effecten als dat in je voordeel werkt. Het gaat juist om uitstraling. Ook mannen die op het eerste gezicht er niet al te appetijtelijk uitzien kunnen door middel van een leuke open houding toch hele leuke vrouwen krijgen. Dus zorg dat je het naar je zin hebt, banjer een beetje gezellig door de kroeg, maak een babbeltje, dat vinden vrouwen leuker dan het feit of je neus wel helemaal rechtstaat.

Al hangt dat allemaal met elkaar samen natuurlijk. Als je er totaal niet uitziet spreek je minder vrouwen en kun je je 'social skills' niet echt oefenen. Dan is dat inderdaad lastig. Als je er wel goed uitziet zeg je de eerste 4 keer dat je met een vrouw bent ook compleet achterlijke dingen, net als elke vent, maar 'speelsgewijs' kom je er wel achter wat je wel en niet kunt zeggen tegen een vrouw.

Maar, om terug te komen op datingsites, dat is natuurlijk ook een 'virtuele kroeg'. In de kroeg ga je ook niet meteen op iemand afstormen om te vragen 'hallo wat doe je in hte dageljks leven? wat zijn je hobbies?'. Gewoon smalltalk, niet te eager, dan raken vrouwen niet zo in de stress dat ze denken 'oh god, weer zo eentje die me meteen wil regelen!' (Overigens is er geen 'waarheid' of 'best werkende manier om vrouwen te versieren, dit zijn natuurlijk maar mijn ervaringen.)
Gourmetten of steengrillen?
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 18:38:19 #85
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_87361486
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 18:32 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Ze was toen volgens haar heel erg moe maar ik denk als Silenus haar een pm stuurt met een uitnodiging ze binnen een uur in Utrecht is. ;)
Nee hoor, na die verhalen van de afgelopen week leent ze zich daar vast niet meer voor. :P
pi_87361865
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 18:37 schreef Silenus het volgende:
(Overigens is er geen 'waarheid' of 'best werkende manier om vrouwen te versieren, dit zijn natuurlijk maar mijn ervaringen.)
Goed dat je het erbij zegt. :)
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 19:04:00 #87
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_87362174
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 18:53 schreef Lamon. het volgende:

Goed dat je het erbij zegt. :)
Ik wil natuurlijk ook niet overkomen als iemand die het allemaal wel effe weet. Ik bedoel, ik doe ook maar wat, dat doen we allemaal. De een heeft succes met zus, de ander lukt het met zo. Maakt allemaal niet uit!
  Moderator zaterdag 9 oktober 2010 @ 19:10:12 #88
9859 crew  Karina
Woman
pi_87362394
Even en vraag over OKC, af en toe kijk ik daar nog wel eens, maar ik merk dat ik steeds spyware van die site krijg (pagina met spam die opent of zo een nepvirusscanner), op andere sites heb ik er geen last van. Iemand hier die dit ook heeft?

Ik gebruik trouwens een virusscanner EN een spywarescanner en FF (Chrome werkt opeens niet meer op mijn desktop, ook zoiets vreemds).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_87363368
Net de date gehad met de match van het speeddaten. Ik wist op voorhand al, omdat ik na speeddaten ook beetje met haar gepraat had dat het waarschijnlijk niets zou worden.

Maarja het werd dus ook niets. Lekker ding hoor, daar niet van. Maar veels te serieus. Ik denk dat ze mij weer te kinds vond :')

Om een voorbeeldje te geven, ze vroeg zich af waar ik vandaan kwam. Ik probeerde het beetje luchtig te houden dus ik zei " Raad eens!". Wilde ze niet doen, ik drong 2 keer aan en toen zei ze: " Dat raden deed ik toen ik 5 was. Vertel nu maar!" . En nog ongeduldig ook, ze ergerde zich eraan toen de koffie niet meteen kwam op het terras.. Kan ik ook niet tegen.

Kortom na 2 uur ging ik weer naar de trein en heb haar laten weten dat dit de eerste maar ook laatste date was. Gelukkig kon ze zich daar wel in vinden :)

Volgende week donderdag de Paiq date, waar ik iig al mee kan lachen aan de foon. Volgens mij wordt die date ook veel gezelliger :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 20:12:47 #90
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_87364170
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:10 schreef Karina het volgende:
Even en vraag over OKC, af en toe kijk ik daar nog wel eens, maar ik merk dat ik steeds spyware van die site krijg (pagina met spam die opent of zo een nepvirusscanner), op andere sites heb ik er geen last van. Iemand hier die dit ook heeft?

Ik gebruik trouwens een virusscanner EN een spywarescanner en FF (Chrome werkt opeens niet meer op mijn desktop, ook zoiets vreemds).
okc bezoek ik met Opera (net als alle andere sites, Opera FTW!), maar ik heb nergens last van...

en ik heb zin in morgen :-)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_87364291
quote:

ik heb er met FF geen last van.
edit: waarbij ik wel aan moet tekenen dat ik een javascriptblokker aan heb staan.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_87364319
@karina, met firefox heb ik ook nergens last van eigenlijk..
pi_87364343
quote:

Heb nergens last van met Firefox.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 20:20:57 #94
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_87364412
Ik ga maar eens de stad in! :)
451 °F
pi_87364425
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 18:13 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Ik heb hem gezien op rp maar ik echte knapheid zag ik er niet in. Maar het is algemeen bekend dat mannen met donker haar wel wat sneller aan een vrouw komen idd. Dan hoef je het niet perse van je uiterlijk te hebben, mensen met bruin haar zijn meestal het meest veelzijdig qua vraag. Ook bij vrouwen trouwens.
UITGESCHREVEN
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 20:22:05 #96
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_87364445
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 20:20 schreef Charles.Darwin het volgende:
Ik ga maar eens de stad in! :)
tjikkies hosselen? moet je ze visitekaartjes geven met je RP-profiel. dat werkt....
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 20:23:11 #97
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_87364477
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 20:22 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

tjikkies hosselen? moet je ze visitekaartjes geven met je RP-profiel. dat werkt....
Uiteraard. Maar m'n RP profiel is leeg ;)
451 °F
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 20:23:46 #98
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_87364500
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 20:23 schreef Charles.Darwin het volgende:

[..]

Uiteraard. Maar m'n RP profiel is leeg ;)
dat maakt dan weinig verschil met je hersenpan ;)
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 20:24:34 #99
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_87364520
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 20:23 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

dat maakt dan weinig verschil met je hersenpan ;)
wauw, vanwaar opeens de sneer? :)

Ik moet het juist hebben van m'n hersenpan ^_^
451 °F
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 20:25:37 #100
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_87364546
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 20:24 schreef Charles.Darwin het volgende:

[..]

wauw, vanwaar opeens de sneer? :)

Ik moet het juist hebben van m'n hersenpan ^_^
grapje lieverd :) ben gewoon jaloers dat jij chickes gaat hosselen en ik hier moederziel alleen achter mijn pctje zit :'( ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')