Leuke insteek, maar de manier waarop jij het ontmoeten van je dates beschrijft doet me vermoeden dat je voorkomen bovengemiddeld is. (Dat je grappig bent dat had ik via dit forum al door)quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Aiight, herkenbaar, maar nu niet!
En om even de link te leggen tussen het internetdaten-reallife, het is soms beter om even geen acties te maken, maar gewoon af te wachten hoe andere kerels het voor zichzelf verneuken. Dat werkt dus op internet heel goed, vrouwen zijn al blij als je geen seksueel getinte opmerkingen maakt of zegt dat je een thuiswonende loser bent met een ICT-opleiding. (zoals bijna iedereen doet)
Als ze er dan achterkomen dat je 1.90m bent en je ook af en toe een leuk grapje maakt is het kat in 't bakkie.
In de kroeg dus net zo, meisje werd belaagd door dronken kerels die achter haar willen schuren of wat-dan-ook, dan moet je dus gewoon even vriendelijk lachend blijven kijken en uiteindelijk drijven die mongolen het meisje in je handen. (Zo ook gisteren, we zoenden al voordat er überhaupt een woord gewisseld was)
Het bracht mij wel even op het idee om dat hele fucking internetdaten nou gewoon eens een keer vaarwel te zeggen. Het is toch veel leuker om elkaar gewoon in de kroeg tegen te komen, of op straat, in ieder geval in het echt. En als je dan in elkaars ogen kijkt en elkaar gewoon heel leuk vindt, dan geeft me dat toch veel meer voldoening dan zo'n geregisseerde/geforceerde date. Hoe spontaan dat soms ook is als je na 15 minuten chatten afspreekt, het is toch 'anders'.
Maar om ontopic te blijven: ik neem nog even een kop koffie met een gevulde koek!
Heeft iemand hier het uiterlijk van deze jonge God gezien dan?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:25 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Leuke insteek, maar de manier waarop jij het ontmoeten van je dates beschrijft doet me vermoeden dat je voorkomen bovengemiddeld is. (Dat je grappig bent dat had ik via dit forum al door)
Toen ik rond de 25 was en ook nog zin had om vaak te stappen had ik twee vrienden die qua uiterlijk ook ver boven gemiddeld zaten en die hoefde er ook helemaal niets voor te doen om elke stapavond met een andere meid te zoenen of zelfs mee naar huis te gaan. Zij wisten ook altijd te vertellen dat het eigenlijk een koud kunstje was.
Spirit toch?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Heeft iemand hier het uiterlijk van deze jonge God gezien dan?
I lol'd ik reken mezelf toch eigenlijk niet tot die groep.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:06 schreef ZheDeviLL het volgende:
Waarom noemt men die sites
DATING sites...
het zijn gewoonweg NEUKMIJAUB SITES...
ja toch?
Ik zie er enkel mannen met een behoorlijke stijve tokio achter de pc hangen..en nog meer rare capriolen uithalen...fuck off man...
Ga naar de hoeren oid maar praat normaal tegen de ladiesssssss![]()
![]()
![]()
Ze was toen volgens haar heel erg moe maar ik denk als Silenus haar een pm stuurt met een uitnodiging ze binnen een uur in Utrecht is.quote:
Dat speelt natuurlijk wel mee ja. Ik mag zelf inderdaad niet klagen over m'n uiterlijk, ben ook niet één of andere mooiboy maargoed, na een aantal jaren weet je wel ongeveer waar je staat op de 'markt'. En dat is gelukkig nog vrij goed.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:25 schreef Provinciaaltje het volgende:
Toen ik rond de 25 was en ook nog zin had om vaak te stappen had ik twee vrienden die qua uiterlijk ook ver boven gemiddeld zaten en die hoefde er ook helemaal niets voor te doen om elke stapavond met een andere meid te zoenen of zelfs mee naar huis te gaan. Zij wisten ook altijd te vertellen dat het eigenlijk een koud kunstje was.
Nee hoor, na die verhalen van de afgelopen week leent ze zich daar vast niet meer voor.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:32 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ze was toen volgens haar heel erg moe maar ik denk als Silenus haar een pm stuurt met een uitnodiging ze binnen een uur in Utrecht is.
Goed dat je het erbij zegt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:37 schreef Silenus het volgende:
(Overigens is er geen 'waarheid' of 'best werkende manier om vrouwen te versieren, dit zijn natuurlijk maar mijn ervaringen.)
Ik wil natuurlijk ook niet overkomen als iemand die het allemaal wel effe weet. Ik bedoel, ik doe ook maar wat, dat doen we allemaal. De een heeft succes met zus, de ander lukt het met zo. Maakt allemaal niet uit!quote:
okc bezoek ik met Opera (net als alle andere sites, Opera FTW!), maar ik heb nergens last van...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:10 schreef Karina het volgende:
Even en vraag over OKC, af en toe kijk ik daar nog wel eens, maar ik merk dat ik steeds spyware van die site krijg (pagina met spam die opent of zo een nepvirusscanner), op andere sites heb ik er geen last van. Iemand hier die dit ook heeft?
Ik gebruik trouwens een virusscanner EN een spywarescanner en FF (Chrome werkt opeens niet meer op mijn desktop, ook zoiets vreemds).
ik heb er met FF geen last van.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:10 schreef Karina het volgende:
Even en vraag over OKC, af en toe kijk ik daar nog wel eens, maar ik merk dat ik steeds spyware van die site krijg (pagina met spam die opent of zo een nepvirusscanner), op andere sites heb ik er geen last van. Iemand hier die dit ook heeft?
Ik gebruik trouwens een virusscanner EN een spywarescanner en FF (Chrome werkt opeens niet meer op mijn desktop, ook zoiets vreemds).
Heb nergens last van met Firefox.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:10 schreef Karina het volgende:
Ik heb hem gezien op rp maar ik echte knapheid zag ik er niet in. Maar het is algemeen bekend dat mannen met donker haar wel wat sneller aan een vrouw komen idd. Dan hoef je het niet perse van je uiterlijk te hebben, mensen met bruin haar zijn meestal het meest veelzijdig qua vraag. Ook bij vrouwen trouwens.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Heeft iemand hier het uiterlijk van deze jonge God gezien dan?
tjikkies hosselen? moet je ze visitekaartjes geven met je RP-profiel. dat werkt....quote:
Uiteraard. Maar m'n RP profiel is leegquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tjikkies hosselen? moet je ze visitekaartjes geven met je RP-profiel. dat werkt....
dat maakt dan weinig verschil met je hersenpanquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:23 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar m'n RP profiel is leeg
wauw, vanwaar opeens de sneer?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat maakt dan weinig verschil met je hersenpan
grapje lieverdquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:24 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
wauw, vanwaar opeens de sneer?
Ik moet het juist hebben van m'n hersenpan ^_^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |