Met welke soort lush is dat te vergelijken?quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:15 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
gelukkig niet zeg, weet je hoe vies die grachten zijn!
Tramp, dat ruikt naar bedorven moerasquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:50 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Met welke soort lush is dat te vergelijken?
Ik weet het, het is niks voor een bad/douche-eendje.
Haha, het heet ook niet voor niets tramp denk ik.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Tramp, dat ruikt naar bedorven moeras.
Onderhand wel jaquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:56 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Haha, het heet ook niet voor niets tramp denk ik.
Je had zeker het gevoel dat er ieder moment een ork uit het water naar boven kwam?
Maar hoe zit dat dan met lush? Ruik je daarna zelf ook naar tramp?quote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:01 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Maar hoe zit dat dan met lush? Ruik je daarna zelf ook naar tramp?
Ik hoop niet dat je daarna een date hadquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
, vandaar dat ik dat proefje ook snel in de vuilnisbak heb gemikt. Maar uhm, volgens mij gaat Silenusje straks klagen dat wij het topic zitten te vervuilen
.
Nee dat niet, wat een stank zeg.quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:05 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je daarna een date had![]()
Als we het over daten hebben is het weer ontopic!
Ikke niet dus als wij alleen zijn nu dan zijn we gauw klaarquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:07 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee dat niet, wat een stank zeg.
Uhm ja, daten.... wie hadden er nog meer dates vandaag?
Dan kunnen we fijn verder slowchattenquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:12 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ikke niet dus als wij alleen zijn nu dan zijn we gauw klaar
Op wat voor gebied sloeg bij jullie de vonk niet over vandaag?
Dus er is geen vervolgafspraak?quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:15 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dan kunnen we fijn verder slowchatten.
Het was heel gezellig, maar voor mij ontbrak er gewoon iets. Vind dat nogal lastig om te omschrijven.
Nope, maar de kans is wel groot dat we gewoon via msn contact houden en vast wel een keer gewoon ergens wat gaan drinken ofzo. Gewoon, omdat het gezellig is.quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:19 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Dus er is geen vervolgafspraak?
Welke sites gebruik jij voor het "ronselen" van dates?
RP betaald? Welke werkt het beste?quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:20 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nope, maar de kans is wel groot dat we gewoon via msn contact houden en vast wel een keer gewoon ergens wat gaan drinken ofzo. Gewoon, omdat het gezellig is.
Relatieplanet, paiq en fok.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:20 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nope, maar de kans is wel groot dat we gewoon via msn contact houden en vast wel een keer gewoon ergens wat gaan drinken ofzo. Gewoon, omdat het gezellig is.
Relatieplanet, paiq en fok.
RP had ik een maand fullmember maar vond het niet echt toegevoegde waarde hebben, daarbij heb ik op RP ontzettend veel rare reacties gehad waar ik niet eens op in wil gaan.quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:24 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
RP betaald? Welke werkt het beste?
is hier recentelijk overigens gewaarschuwd voor slowchat? ik was er een week niet
Kom je er nu pas achter dat ik dat was?quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
sorry had je vandaag verwijderd op Paiq
had ik jou als match
lol
Ben morgen nog vrij, dinsdag weer. Gaat wel weer even wennen worden na een week vakantie!quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:39 schreef Mister1977 het volgende:
Ik zoek het bed op! Nou ja ik lig er al in eigenlijk maar ik ga slapen. Welterusten!
Moet je ook niet naar bed douche eendje? Als je morgen goed de organelletjes wil zien?
Naar Voice of holland kijken bijna 2.5 miljoen mensen nu en jij hebt er nooit van gehoordquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:04 schreef Lamon. het volgende:
Voice of Holland of zoiets, ik kijk geen tv meer.
Nooit van gehoord, maar het schijnt wel redelijk bekend te zijn...
Geniet ervan! Ook niet vergeten Lekker te badderen he!quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:40 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ben morgen nog vrij, dinsdag weer. Gaat wel weer even wennen worden na een week vakantie!
Welterusten
euh jaquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:28 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
[..]
Kom je er nu pas achter dat ik dat was?
daar hebben we Fok! toch voor?quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:40 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Naar Voice of holland kijken bijna 2.5 miljoen mensen nu en jij hebt er nooit van gehoord
Als je geen tv kijkt, hoe hou je je algemene kennis dan op peil? Wat er leeft in het land enzo?
quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:07 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee dat niet, wat een stank zeg.
Uhm ja, daten.... wie hadden er nog meer dates vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |