Ga gezellig mee! Moet je wel even naar Tilburg komen!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
grapje lieverdben gewoon jaloers dat jij chickes gaat hosselen en ik hier moederziel alleen achter mijn pctje zit
![]()
Tilburg...dat red ik niet een smeer joh!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:26 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Ga gezellig mee! Moet je wel even naar Tilburg komen!
En jij gaat morgen los, dus niet zeuren
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Tilburg...dat red ik niet een smeer joh!
en ik zie wel wat het morgen wordt. ik ga haar openminded in en dan komt alles goed. ik ben nl heel leuk, ook irl
ik bedoel natuurlijk.....ik ga ER openminded in.....quote:
dat vonden al die andere gekken die zo nodig de stad in moesten ook. wat een gekkenhuis in Grunn Centrum. jemig! twas dat ik moest.....quote:
absoluutquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Idd! Is nog nooit voorgekomen dat ik in oktober met een ontbloot bovenlichaam het gras aan het maaien was en het nog heet had ook.quote:
Altijd druk zaterdag in grunn centrumquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat vonden al die andere gekken die zo nodig de stad in moesten ook. wat een gekkenhuis in Grunn Centrum. jemig! twas dat ik moest.....
Ja, wat mij betreft ook, heerlijkquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:37 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Idd! Is nog nooit voorgekomen dat ik in oktober met een ontbloot bovenlichaam het gras aan het maaien was en het nog heet had ook.![]()
Mag van mij nog wel ff duren dit heerlijke weer!
blijft het niet: nog net geen nachtvorst volgende week en 10 graden kouder overdag.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:37 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Idd! Is nog nooit voorgekomen dat ik in oktober met een ontbloot bovenlichaam het gras aan het maaien was en het nog heet had ook.![]()
Mag van mij nog wel ff duren dit heerlijke weer!
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:36 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
absoluut
Joe! ga dan daten!!! Niet zeuren of moeilijk doen, hup, vraag een dame mee uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga erop uit!![]()
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
blijft het niet: nog net geen nachtvorst volgende week en 10 graden kouder overdag.
Ja maar jij hoort al 59 topics lang eigenlijk niet hier thuis, omdat jij zonder datingsites ook de ene na de andere meid weet te scorenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:19 schreef Silenus het volgende:
et bracht mij wel even op het idee om dat hele fucking internetdaten nou gewoon eens een keer vaarwel te zeggen. Het is toch veel leuker om elkaar gewoon in de kroeg tegen te komen, of op straat, in ieder geval in het echt. En als je dan in elkaars ogen kijkt en elkaar gewoon heel leuk vindt, dan geeft me dat toch veel meer voldoening dan zo'n geregisseerde/geforceerde date. Hoe spontaan dat soms ook is als je na 15 minuten chatten afspreekt, het is toch 'anders'.
Oh...beetje flauw.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:43 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ja maar jij hoort al 59 topics lang eigenlijk niet hier thuis, omdat jij zonder datingsites ook de ene na de andere meid weet te scoren
Dit topic is vooral voor kansloze tot bijna kansloze mannen en vrouwen die net uit een relatie komen en weer beginnen met daten
Ja, je mag toch ook gewoon daten voor de lol, en de spanning.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:51 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Mensen die dit soort dingen roepen hebben het vooral over zichzelf.
Je hoeft je niet te verdedigen hoor.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, je mag toch ook gewoon daten voor de lol, en de spanning.
Waarom moet het meteen voor de wanhopigen zijn?
Echt wel! Er zijn nog steeds nerds die hun rotkop compenseren met opmerkingen dat datingsites voor losers zijn, omdat ze geen mooie vrouw kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:54 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verdedigen hoor.
Nee tochquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:57 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Echt wel! Er zijn nog steeds nerds die hun rotkop compenseren met opmerkingen dat datingsites voor losers zijn, omdat ze geen mooie vrouw kunnen krijgen.
Zeker niet, die zijn in angstaanjagend grote aantallen verspreid over het internet these days..quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:14 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nee tochik dacht dat die uitgestorven waren joh
het was ouderwets onwijs gezellig jaquote:Op zondag 10 oktober 2010 10:15 schreef Thornado het volgende:
[..]
Dan heb je de bloemetjes flink buiten gezet
Bandje gezien in Amsterdam (The Posies) en daarna naar twee kroegen in Rotterdam doorgegaan. Het was gezellig maar Rotterdam is toch niet helemaal mijn stad :pquote:Op zondag 10 oktober 2010 10:18 schreef brunette82 het volgende:
[..]
het was ouderwets onwijs gezellig ja![]()
![]()
![]()
En bij jou
Klinkt alsof je ook in de Derrick bent terechtgekomenquote:Op zondag 10 oktober 2010 10:18 schreef brunette82 het volgende:
[..]
het was ouderwets onwijs gezellig ja![]()
![]()
![]()
En bij jou
Ga je niet een heel stuk treinen? Neem dan een boek meequote:Op zondag 10 oktober 2010 10:31 schreef 3rdRock het volgende:
over een klein uurtje moet ik weg....nog iemand tips/do's en don'ts?
alles maar niet té, dus niet te opdringerig, te overdreven, te onzeker doenquote:Op zondag 10 oktober 2010 10:31 schreef 3rdRock het volgende:
over een klein uurtje moet ik weg....nog iemand tips/do's en don'ts?
boek, tijdschriften en mp3-speler zitten al in mijn tasquote:Op zondag 10 oktober 2010 10:34 schreef Thornado het volgende:
[..]
Ga je niet een heel stuk treinen? Neem dan een boek mee
ja, maar...ik ben te opdingering, te overdreven en te onzeker....quote:Op zondag 10 oktober 2010 10:35 schreef brunette82 het volgende:
[..]
alles maar niet té, dus niet te opdringerig, te overdreven, te onzeker doen![]()
gewoon jezelf zijn
Lol! In een avond bijna 3x klaar geweest met dit topic, en dan geef je een fake nummerquote:Op zondag 10 oktober 2010 10:34 schreef brunette82 het volgende:
Nee, zo bedoel ik dat niet, ik ben niet zo´n stapper, het was al even geleden dat ik de nacht door ben gegaan zeg maar...het was gewoon erg gezellig met de meiden..zelfs sjans gehad3 nummers van kerels
![]()
en van mij hebben ze een fake nummer gekregen![]()
![]()
Maar dat klinkt ook goed toch! Turkse pizza, mhhhquote:Op zondag 10 oktober 2010 10:42 schreef Thornado het volgende:
Hehe, ik was volgens mij op een studentenfeestje beland met hele rare 90's muziek die normaal nooit zoveel in deze mix wordt gedraaid.
Resultaat: niemand danste. En die 18 jarige poppetjes hoef ik echt niet te hosselen. Gelukkig was er bier, en daarna op naar een andere kroeg en Turkse Pizza voor het slapen gaan
Alleen jammer dat ik straks nog ruim een uur naar huis moet rijden.quote:Op zondag 10 oktober 2010 10:46 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Maar dat klinkt ook goed toch! Turkse pizza, mhhh
Laat je moeder er even buiten in dit topic, Skippy.quote:
Die mannen hebben dat van Oh Cherso geleerdquote:Op zondag 10 oktober 2010 10:38 schreef brunette82 het volgende:
die kerels waren zo fout bezig, deden zo overdreven, ze wilden zó graag mijn nummer..
Natuuuuuuuuuuuuuurlijk kan je die krijgen dan
Hoeveel berichten heb je gestuurd dan? 10? 20? 25?quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:19 schreef Lamon. het volgende:
Mijn date laat weer eens niets van zich horen terwijl we over een paar uur zouden afspreken...echt, vrouwen.
1.quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:20 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Hoeveel berichten heb je gestuurd dan? 10? 20? 25?
Klonk een beetje alsof je haar de hele middag berichtjes stuurt en maar niks terug hoort! "Reageer nou eens muts!"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |