Wel balen. Heb je 'stevige stappers' (quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:00 schreef loveli het volgende:
Heel dom, gleed met links weg en raakte rechts geblesseerd.
Leuk onder een rokje!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wel balen. Heb je 'stevige stappers' () in huis.
Vlak ook het naaisetje niet uit!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik weet nie, maar mijn dirty mind doet hele rare dingen met dat gat in je broek bij je kruis en de potentiële mini Mini![]()
.
Ik bedoel maarquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:12 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Vlak ook het naaisetje niet uit!
Maar, ik heb de broek pas gekocht toen het vriendje alweer in Nederland was.quote:
Doesn't ring a bell Vik!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:13 schreef Viking84 het volgende:
Voor XM,
dit zijn Mickey and Mallory
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mini, is dat gat een totaal-ruptuur of niet?
Kunststof, staal mag niet meer omdat je tenen er dan af kunnen liggen als het staal erin verbogen zit.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb op het werk nog veel leukerder schoenen, met mooie stalen neus
Oei!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:14 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Maar, ik heb de broek pas gekocht toen het vriendje alweer in Nederland was.
En zo'n grote heeft hij nou ook weer niet.
NBK!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:13 schreef Viking84 het volgende:
Voor XM,
dit zijn Mickey and Mallory
[ afbeelding ]
Waar een wil is... Met jouw lengte kom je niet vaak geweldige jurkjes tegen lijkt me, dus kopen als je geld hebt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:17 schreef AKnynke het volgende:
ik wou vandaag een hele mooie jurk kopen, die me geweldig stond...Alleen heeft hij een rits op de achterkant, een hele hoge, en die kan ik zelf nooit dicht doen. Beetje lastig om zo naar het werk te gaan, met de rits half open...
ober!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:35 schreef Blurred86 het volgende:
huh ik mis iets geloof ik![]()
net even wat gaan drinken met twee Chinese studiegenootjes, het was de eerste keer dat ze 's avonds in het centrum waren geweestben ook wel vroeg weer terug dus! was wel gezellig, maar onze waiter (ik kom niet op het NLse woord?
) was een chagrijnige zak en nu ben ik zelf ook chagrijnig
Lau, als je geen kleding meer kunt/wilt/mag maken, wil je dan alsjeblieft verhalen gaan schrijven?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:28 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oh my, ik zie een hele jaren '70 viezeblaadjesfotoserie voor me met al die verkleedparijen! Vooral die in de fietsenkelder is heel inspirerend![]()
"Toen onze heldin net haar fietsbroek op de grond had laten zakken, kwam daar het hoofd van Henk-Jan van financiën opgedoken vanachter een fietzadel...Sinds hij vorige week toevallig met zijn kettingkast bezig was geweest en de schone nieuwe dame op zijn werk vanuit deze nieuwe invalshoek had ontdekt, lag hij iedere ochtend achterin het fietsenhok op de loer, hopend op meer..."
Wat grappig, ik hoorde laatst ook een verhaal over een Chinees meisje dat uit eten was geweest en die had gezegd dat dat de eerste keer was dat ze om 11 uur 's avonds nog in de stad was.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:35 schreef Blurred86 het volgende:
huh ik mis iets geloof ik![]()
net even wat gaan drinken met twee Chinese studiegenootjes, het was de eerste keer dat ze 's avonds in het centrum waren geweestben ook wel vroeg weer terug dus! onze waiter (ik kom niet op het NLse woord?
) was een chagrijnige zak en nu ben ik zelf ook chagrijnig
oh ja haha! ik zat heel de tijd met bediende in mijn hoofdquote:
ik probeer er ook niet aan te denken dat ik ooit weer moet verhuizen. Maar goed, zoveel heb ik nu niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:36 schreef Blurred86 het volgende:
oh ik wil ook een wafelijzerzo een die hartjeswafels maakt!
maar al mijn keukenkastjes zijn al volen dan heb ik al nog keukenspullen bij mijn ouders en mijn ex liggen..
je bent niet de enige... ik kan amper mn ogen openhoudenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Waarom ben ik altijd op vrijdagavond DOODMOE.
Net geslapen en ik had zo een zieke nachtmerrie. Pfoe..
Nou
Da's inderdaad helemaal niet veel! Misschien vanavond nog iets van zuivel?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:51 schreef Siral het volgende:
Oja lijstje. Ik voel me echt ontploft terwijl ik eigenlijk helemaal niet veel gegeten heb, maargoed..
O: volkoren boterham met kipfilet, 2 cracottes laagje smeervlees ertussen
L: volkoren boterham met sandwich spread, boterham met smeervlees
T: volkoren boterham met pindakaas en een appel
D wrap met kip en roerbak groente, daarover beetje strooikaas en chilisaus
T: kiwi
Ik heb echt een zuivelprobleem.. als ik geen kaas op mijn brood eet krijg ik dat amper binnen. Ik zocht net al naar yoghurt, maar dat heeft ie dus ook al niet meegenomenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:54 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Da's inderdaad helemaal niet veel! Misschien vanavond nog iets van zuivel?
Ik heb twee uurtjes geslapen netquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:51 schreef Siral het volgende:
[..]
je bent niet de enige... ik kan amper mn ogen openhouden![]()
Op ebay Duitsland moet het vast goedkoper kunnen...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik zag een roze mixer en een roze blender van KitchenAid en nu ben ik verliefd!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
250 & 600 euro
good for youquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb twee uurtjes geslapen net!
die is idd leuk, belachelijk veel geld wel...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
250 & 600 euro
Yay!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
250 & 600 euro
Is een kop koffie of thee met veel melk ook niks?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:57 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik heb echt een zuivelprobleem.. als ik geen kaas op mijn brood eet krijg ik dat amper binnen. Ik zocht net al naar yoghurt, maar dat heeft ie dus ook al niet meegenomen"omdat het toch nooit op komt, en dan kan je het weer weggooien" helemaal niet waar.....
want ik eet dat kei vaak.
Laat het maar aan een vrouw over om dat als afwijzing op te vatten!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Tegen vriend: Wil heel graag bij je blijven, zo graag dat ik wel met je wil trouwen.
Vriend: Hou ook heel veel van jou, kan niet zonder jou...
Ben GVD afgewezen!
Mwah, niet. Je kunt zonder, melk is voor kalfjes enzo. Alleen hebben we ontdekt dat je er ontzettend veel mee kunt maken. Zuivel heeft z'n goede en slechte kanten. Er zijn voor- entegenstanders van zuivel, het belangrijkste is dat je dagelijks een nette hoeveelheid eiwitten, koolhydraten en vetten binnenkrijgt en dat je voldoende vitamines, mineralen enzo binennkrijgt. Of je dat met of zonder zuivel doet zal mij persoonlijk aan m'n bevallige bips roesten. Te veel melkproducten zou ik persoonlijk niet aanraden eigenlijk, maar zoek zelf de balans.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:02 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Is een kop koffie of thee met veel melk ook niks?
Loveli (of iemand anders), hoe belangrijk is zuivel nou eigenlijk?
Ja dat is wel beter op de lange termijnquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:06 schreef Blurred86 het volgende:
oh ja een kitchenaid mixer die wil ik ook, maar dan wel zo'n roomwiiteof een rode
gelukkig, ik ga dus niet doodquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Mwah, niet. Je kunt zonder, melk is voor kalfjes enzo. Alleen hebben we ontdekt dat je er ontzettend veel mee kunt maken. Zuivel heeft z'n goede en slechte kanten. Er zijn voor- entegenstanders van zuivel, het belangrijkste is dat je dagelijks een nette hoeveelheid eiwitten, koolhydraten en vetten binnenkrijgt en dat je voldoende vitamines, mineralen enzo binennkrijgt. Of je dat met of zonder zuivel doet zal mij persoonlijk aan m'n bevallige bips roesten. Te veel melkproducten zou ik persoonlijk niet aanraden eigenlijk, maar zoek zelf de balans.
ik wil een ornaje. Hoe nationalistisch. Ik zei altijd dat ik die vna m'n eerste salaris ging kopen. Niet dus. Misschien als ik die baan krijg waar ik op gesolliciteerd heb, want dan zou ik echt heeeeeel veel gaan verdienen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:06 schreef Blurred86 het volgende:
oh ja een kitchenaid mixer die wil ik ook, maar dan wel zo'n roomwiiteof een rode
Ik stink en hinkel. Anders zou ik graag met je afsprekenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:08 schreef Merel het volgende:
En nog iemand met wie ik nog even wat zou gaan drinken die afzegt. Echt heel goed voor m'n ego.
En ik op ornaje googelen omdat ik denk dat het een zweeds merk isquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:09 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik wil een ornaje. Hoe nationalistisch. Ik zei altijd dat ik die vna m'n eerste salaris ging kopen. Niet dus. Misschien als ik die baan krijg waar ik op gesolliciteerd heb, want dan zou ik echt heeeeeel veel gaan verdienen.
Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd waar je gesolliciteerd hebt...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:09 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik wil een ornaje. Hoe nationalistisch. Ik zei altijd dat ik die vna m'n eerste salaris ging kopen. Niet dus. Misschien als ik die baan krijg waar ik op gesolliciteerd heb, want dan zou ik echt heeeeeel veel gaan verdienen.
Heb je geen Vacuvin?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:04 schreef Blurred86 het volgende:
lijstje:
O: havermout, banaan, lijnzaad
T: stuk appelkruimelvlaai
L: dubbele volkorenboterham kaas/mosterd/komkommer
T: dubbele volkorenboterham vegapate/komkommer
T: nectarine
D: 2/3 pizza + jonge bladsla en gebakken ui,courgette en paprika
T: cappuccino +koekje +koffielikeur met slagroom
= 1830 kcal maaren dan heb ik alles nog best ruim geschat ook volgens mij! valt me niet tegen
![]()
nu heb ik zin in wijn maar ik heb alleen maar een grote fles en ik ben maar alleen en morgen ben ik niet thuis dus beter maar niet opentrekken denk ik
Idd en dan straks even "huhquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:06 schreef Blurred86 het volgende:
hij had het vast niet door Uniek! zo zijn mannen
ja, ik typ te snel!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:10 schreef loveli het volgende:
[..]
En ik op ornaje googelen omdat ik denk dat het een zweeds merk is
Huh wat heeft de kleur met schoonmaken te makenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:15 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb een zilveren Kitchenaid en je moet hem na gebruik sowieso schoonmaken, dus dan kan je net zo goed de kleur nemen die je wil. Dus Pf, gewoon de roze nemen
Geen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Huh wat heeft de kleur met schoonmaken te maken?
Ik wil met je trouwen..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:06 schreef Blurred86 het volgende:
hij had het vast niet door Uniek! zo zijn mannen
Mannen, duidelijkquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:19 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik wil met je trouwen..
dat moest wel duidelijk zijn...
Snap het goed, wil ook niiet meer trouwen maar met hem wel.
Dan pak je de trein, opgelost.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:24 schreef Blurred86 het volgende:
ik heb zin om uit te gaan en te drinken en dansen maar ik ben inwageningen
Het klinkt meer als, o jij bent zo aardig stel dat wij willen trouwen dan zou ik met je willen trouwen. Vaag dus.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:19 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik wil met je trouwen..
dat moest wel duidelijk zijn...
Snap het goed, wil ook niiet meer trouwen maar met hem wel.
Their loss.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:08 schreef Merel het volgende:
En nog iemand met wie ik nog even wat zou gaan drinken die afzegt. Echt heel goed voor m'n ego.
nah, voor ik ergens ben wat de moeite waard is (en waar ik uberhaubt iemand ken waar ik mee uit zou kunnen gaan en dan neem ik voor het gemak maar even aan dat ik nu nog iemand kan vinden die nog geen plannen heeft vanavond) ben ik al weer 3 uur verder => te veel moeitequote:
daar kan ik me nou niks bij voorstellenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:51 schreef loveli het volgende:
Ik koop gewoon kleine flesjes. Die ik ook niet opmaak.
ik vind het wel een interessant product, al heb ik het vermoeden dat de kosten niet helemaal in verhouding staan met de kosten van de wijn die ik doorgaans drinkquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, wij hebben nog wel eens dat we doordeweeks een glaasje wijn bij het eten willen en niet een hele fles. En sorry loveli, die kleine flesjes zijn doorgaans niet de beste wijnen, dus tja. Maar, het was maar een tip hoor.
Je wijn wordt ineens een stuk duurder als je maar de halve fles leegdrinkt en de rest weg kan flikkerenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:55 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ik vind het wel een interessant product, al heb ik het vermoeden dat de kosten niet helemaal in verhouding staan met de kosten van de wijn die ik doorgaans drink
Mijn vriendje dinsdag voor 5 dagen!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:59 schreef Perruche het volgende:
Nu wil ik ook wijn
Mijn vriendje gaat morgen voor een week weg
Hij komt wel weer terug dat is fijnquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mijn vriendje dinsdag voor 5 dagen!
*afwezige vriendjes boks
Hoe kom je opeens tot die conclusie?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Gasten zijn stiekem net zo gevoelig als chicks
ik zie mijn vriendje over drie weken weer!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:59 schreef Perruche het volgende:
Nu wil ik ook wijn
Mijn vriendje gaat morgen voor een week weg
Ahhhw. Waar gaat die van jou heen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mijn vriendje dinsdag voor 5 dagen!
*afwezige vriendjes boks
Yup. Hoewel ik niet zeker weet of gevoelig het juiste woord is.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Gasten zijn stiekem net zo gevoelig als chicks
Hahaha.. Nou ja ingewikkeld verhaalquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:04 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hoe kom je opeens tot die conclusie?
Swietje: pics!
Italië. En de jouwe?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:05 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ahhhw. Waar gaat die van jou heen?
Ja het woord is meer.... hanig? You are not my boyfriend. So stop acting that wayquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Yup. Hoewel ik niet zeker weet of gevoelig het juiste woord is.
Je kunt ook gewoon alles uitstallen op je bed en dan een foto maken, altijd wel een leuk gezicht...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:04 schreef Swietje het volgende:
Oh pics.... ja dan moet ik het eerst aandoen... dat komt nog
Dat kan ook, maar dan komt 't niet helemaal tot z'n recht, dan zijn 't net vormloze gewadenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:07 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon alles uitstallen op je bed en dan een foto maken, altijd wel een leuk gezicht...
[/materialistisch]
draembjoewie!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:09 schreef Merel het volgende:
[ afbeelding ]
mijn beste vriend die me nooit laat zitten of afspraken afzegt als ik me toch al alleen voel![]()
Zelfs op Wikipedia staat het hele uitspraakverhaal! Een van mijn stokpaardjesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
draembjoewie!
Ik vergeet de pronounciation course nooit meer
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:15 schreef Merel het volgende:
[..]
Zelfs op Wikipedia staat het hele uitspraakverhaal! Een van mijn stokpaardjes
Nieuwe fles?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:09 schreef Merel het volgende:
[ afbeelding ]
mijn beste vriend die me nooit laat zitten of afspraken afzegt als ik me toch al alleen voel![]()
Als je het kwijt moet... ik ben wel van de ingewikkelde verhalen de laatste tijd.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hahaha.. Nou ja ingewikkeld verhaal
en ik mis hem heel erg nu...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:05 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik zie mijn vriendje over drie weken weer!![]()
Oh ik drink nu wijn die ik 3 weken geleden geopend heb. Gewoon met een schroefdop (AH huiswijn hequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:28 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Their loss.
Blurred: als het goed vacuum is kun je de wijn dan best lang bewaren.Heb het nooit echt getest maar je zou hem dan in elk geval wel volgende week verder op kunnen drinken.
Nog een voordeel van soepele gewrichten, ik kan met mn handen op mn rug de pols van de andere arm nog pakken, dus kan altijd wel bij ritsenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:31 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik duw de rits altijd eerst van onder zo hoog mogelijk en dan zit hij meestal net hoog genoeg dat ik er van boven bij kan.Maar goed, uit is inderdaad nog wat moeilijker.
XM:Klinkt lekker!
quote:
Nee, ik was te moe om op zoek te gaan naar de email waar die bon zat.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Conleche: heb je die thailicious bon al gebruikt?
*schop* ga je met een boek of met een glas?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, ik was te moe om op zoek te gaan naar de email waar die bon zat.Jij?
Ik moet nu naar mijn bad lopen, dat staat al een half uur klaar, maar ik kom maar niet uit mijn stoel en toen ging ik jullie maar bijscrollen.
Ik lolde, ook om het aanzoek van Uniek. Ik zie het zo voor me!! Sorry, beebs.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Maar we gaan wel zo voor het eerst skypen dus ik moet even snel iets leuks aan doen
Tijdschrift denk ik. Ik heb al m'n wodkaatje gehad om 20 uur toen ik thuiskwam en dat viel een beetje zwaar omdat ik om 12 uur voor het laatst had gegeten. (gevulde speculaas :$) Hoe'st met jouw enkel nu? Helpt de wijn een beetje?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:43 schreef loveli het volgende:
[..]
*schop* ga je met een boek of met een glas?
Heb je geen bidon?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:49 schreef loveli het volgende:
Durf 'em niet te belasten (kan ook nog niet), dus ik hinkel. Meer dan een glas gaat het dus niet worden
quote:
"wijntje?"quote:
Ja, lijkt me geweldig! Een bad!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
loveli, er is nog een alternatief! Kun je zelfs mee in bad!
[ afbeelding ]
Ja ik moet wel uitstralen hoe goed het met mij gaatquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik lolde, ook om het aanzoek van Uniek. Ik zie het zo voor me!! Sorry, beebs.
Jaheur! Ik ben hier nog met grote regelmaat! En niet alleen maar in de late urenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:52 schreef Chicolate het volgende:
Hey Maria, jij ook hier?Leuk dat je het zo leuk hebt in Leeds!
Ging me erom dat het weer rond een uur of 1 (jouw tijd) is dat we allebei op Fok zijnquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jaheur! Ik ben hier nog met grote regelmaat! En niet alleen maar in de late uren![]()
En ja, gaat nog wel lekker hier! Al heb ik wel wat moeite om al die socialigheid hiero bij te benen, ik ben niet zo socialig van aard geloof ikIk heb oplaadtijd nodig in mn upje, en dan moet ik het wel eens laten afweten
Ja dat doe ik ook wel! Zoals laatst was er ook iets en toen was ik al moe, maar ging ik wel even langs en het was ook gezelligquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Leuk Maria! Wat je ook kan doen is de ene keer later komen en tot het einde blijven en de volgende keer vroeg komen en eerder weg. Dan ben je er wel maar niet zo lang.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 02:53 schreef loveli het volgende:
Meh. Als er een moment was dat ik het op prijs zou stellen dat iemand me dicht tegen zich aantrok, dan is dat nu wel.
Kun je weer gaan shoppen om de lege plekken in de kast op te vullenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:12 schreef Merel het volgende:
Ik heb even wat kleren en schoenen uitgezocht om zo in de kledingbak te gooien...
[ afbeelding ]
En dan past nog niet eens alles op de foto![]()
![]()
haha nee, dat dacht ik stiekem ook alquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:41 schreef Laureline het volgende:
O, en ben ik heel erg dat ik eigenlijk in alle zakken van Merel wil kijken of er nog iets leuks bij zit?
dat dusquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
OMG Merel! Zoveel kleren héb ik niet eens. Ik zou echt in de min uitkomen als ik dat zou doen
.
Herstel: 38 paar schoenen en 10 zakken kledingquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:26 schreef Merel het volgende:
30 paar schoenen en 9 vuilniszakken vol kleren
Wow! Respect, ik kan heel slecht schoenen en kleren weggooien.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:40 schreef Merel het volgende:
[..]
Herstel: 38 paar schoenen en 10 zakken kleding
Schoenen zijn toch niet in jouw maat.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:52 schreef Ewelina het volgende:
Wow, Merel! Ik heb idd ook de neiging om te kijken of er nog wat leuks bijzit![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
zoveel paar schoenen heb ik opgeteld in mn leven nog niet eens gehad volgens mij [/overdreven]quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:40 schreef Merel het volgende:
[..]
Herstel: 38 paar schoenen en 10 zakken kleding
Yaaaay gezellig!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:11 schreef motorbloempje het volgende:we gaan naar York
Mariaaaaaaaaaaaaa, we kunnen daten!
De vraag is nu natuurlijk hoeveel schoenen ze nog overheeft...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zoveel paar schoenen heb ik opgeteld in mn leven nog niet eens gehad volgens mij [/overdreven]
christ!
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:20 schreef Ewelina het volgende:
[..]
De vraag is nu natuurlijk hoeveel schoenen ze nog overheeft...
In ieder geval niet genoeg (misschien net voldoende).quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:20 schreef Ewelina het volgende:
[..]
De vraag is nu natuurlijk hoeveel schoenen ze nog overheeft...
Zit er nog aan. Moet er alleen niet op willen lopen. Denk dat er de komende dagen als S 'hinkelen' op mijn lijstje mag.quote:
ah, super!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ehmm denk het wel! Heb wel les tot 12.00 maar dan kan ik daarna de trein naar York pakken, zou ik er rond 13.00 wel kunnen zijn denk ik!![]()
Ik heb de uni van York nog niet gezien! Vraag me af of dat de moeite waard is
Zo, dit topic fungeert echt als mijn geweten! Net braaf een half uurtje op de crosstrainer gestaan, dat had ik anders toch weer uit/afgesteld. En nu koffiequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:45 schreef AKnynke het volgende:
Laureline, eerst sporten en dan koffie!
Ik dacht het stiekem ookquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:41 schreef Laureline het volgende:
O, en ben ik heel erg dat ik eigenlijk in alle zakken van Merel wil kijken of er nog iets leuks bij zit?
Kwark met vruchtjes daarintegen!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:34 schreef shinydiscoball het volgende:
j.t.: dat van dat zuivel wist ik idd. Maar ik denk dat je totaal the point mist als je dan drinkyoghurt gaat drinken
hoezo dan? Want wat zou je anders moeten doen dan, want melk is echtquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:34 schreef shinydiscoball het volgende:
j.t.: dat van dat zuivel wist ik idd. Maar ik denk dat je totaal the point mist als je dan drinkyoghurt gaat drinken
Suiker? Melkquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:42 schreef j.t het volgende:
[..]
hoezo dan? Want wat zou je anders moeten doen dan, want melk is echtbij mij?
Je zou gezond kunnen eten en sporten.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:49 schreef j.t het volgende:
Dan kan ik dus niet afvallen, want ik drink geen 4 glazen melk per dag
Ik maak maar grapjequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:50 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Je zou gezond kunnen eten en sporten.
Ik drink ook geen melk meer en ik ben juist wel afgevallenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:49 schreef j.t het volgende:
Dan kan ik dus niet afvallen, want ik drink geen 4 glazen melk per dag
Idd.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:50 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Je zou gezond kunnen eten en sporten.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd.
Gewoon je gezondheidsmanie voortzetten, jt!
Das een goeie! Karnemelk is echt lekker!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Neem je 2 glazen melk en 2 kleine bakjes magere yoghurt. Of karnemelk.
Ik lust ook geen melk trouwens. Karnemelk wel.
Sorry, maarquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd.
Gewoon je gezondheidsmanie voortzetten, jt!
En ik heb dit jaar niet eens zoveel schoenen gekocht. Alleen een paar platte zwarte sandaaltjes van 15,- omdat ik op Grand Tour ging.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:01 schreef shinydiscoball het volgende:
Damn Ewelina! Al mag ik niks zeggen hoor
Maar waarom krijg ik dan het gevoel dat het niet grappig bedoeld is?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ach jt, zo hebben we allemaal wel iets waar we steeds aan worden herinnerd. Kan een pump zijn, een groene string, een wekker of een onvindbare IKEA. Trek het je niet zo aan
.
dat...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ach jt, zo hebben we allemaal wel iets waar we steeds aan worden herinnerd. Kan een pump zijn, een groene string, een wekker of een onvindbare IKEA. Trek het je niet zo aan
.
Van mij wel hoor. Mr Mo is leukquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:02 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, Mr.Mo wil mee naar de meet!
We waren gisteren uit eten met mn ouders en vertelde dat we in Den Haag zouden zijn de 6e en dat ik René dan wel bij m'n ouders zou droppenen toen vroeg René 'mag ik niet mee dan', want hij heeft ook wel zin in tapa's
dus, mag hij mee?!
Tuulijk! Ga je dat vragenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:02 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, Mr.Mo wil mee naar de meet!
We waren gisteren uit eten met mn ouders en vertelde dat we in Den Haag zouden zijn de 6e en dat ik René dan wel bij m'n ouders zou droppenen toen vroeg René 'mag ik niet mee dan', want hij heeft ook wel zin in tapa's
dus, mag hij mee?!
Moeten de slijtagedelen vervangen worden of is er schade aan de schoen zelf? Anders kunnen we wel een inkoopactie stifthakken doen, is best makkelijk zelf te vervangen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:55 schreef Ewelina het volgende:
Niet alles draag ik overigens. Moet een hoop schoenen laten repareren. En ik vind nog dat ik niet genoeg hebOp de planning om te kopen staan nog een paar zwarte pumps, en grijze laarzen (zowel plat als met hak).
O wat zonde!!! Kledingruil!!!!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:12 schreef Merel het volgende:
Ik heb even wat kleren en schoenen uitgezocht om zo in de kledingbak te gooien...
[ afbeelding ]
En dan past nog niet eens alles op de foto![]()
![]()
Hahaha nee ik zou het meteen doenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:41 schreef Laureline het volgende:
Ja, dat jij het goed zou vinden wist ik welquote:
Bij een aantal schoenen is het echt alleen de hak, maar bij mijn enkellaars moet er gewoon een hele nieuwe hak op (is afgebroken), bij 2 andere laarzen is de schoen ook een beetje beschadigd en van mijn zwarte platte laarzen moet de hele zool vervangen worden.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Moeten de slijtagedelen vervangen worden of is er schade aan de schoen zelf? Anders kunnen we wel een inkoopactie stifthakken doen, is best makkelijk zelf te vervangen.
Ga daar maar niet te hard van uit, ik moet gewoon werken 31 decemberquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:38 schreef Viking84 het volgende:
Het is echt lekker hardloopweer hier in Den Haag! Zonnetje, koel briesje! Het ging dus erg lekker.
En we hebben bedacht dat we weg willen met Oud & Nieuw, mits Nachtwacht tegen die tijd werk heeft(en vrij heeft, maar daar ga ik wel van uit
). Naar Brugge ofzo
.
Mooie dingen kan je ook proberen te verkopen, heb via marktplaats leuk zakcentje gekregen voor mn oude skatebroeken (en er liggen nog een paar in de kast waar ik geen afscheid van kan nemenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:33 schreef Perruche het volgende:
Goedemorgen!
Vriendje is n z'n spullen aan het pakken. Ik ga hem wel missen. Maar ergens ook wel lekker om even het huisje voor mezelf te hebben
[..]
Ik dacht het stiekem ook
Ik heb ook een keer grote opruiming gehad maar toen had ik slechts 2 containers vol... en nog een keer en toen 3 vuilniszakken. En in totaal 6 paar schoenen ofzo. Ik heb wel nog steeds spijt van een prachtig topje wat ik weg heb gedaan, alleen omdat het te klein was... had het makkelijk kunnen kopen, had het gekregen na een fotoshoot ofzo (nee ik was niet het model) en toen paste ik er nog wel in, was kei duur designer ding met allemaal pailetten, hop in de humana bak
Gaat dit over eten of over schoenen?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:01 schreef j.t het volgende:
Ik hoef toch niet, heel kinderachtig, nog een keer uit te leggen dat dat in verhouding met het verleden is? Want ik heb geen zin in om iedere keer belachelijk gemaakt te worden!
Als je alleen deze nodig hebt, is zelf doen best een optie. Geloof dat een schoenmaker 7.50 rekent voor een paar hakjes.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oooo over schoenen gesproken! Heeeel veel schoentjes van mij hebben een nieuwe hak nodig! Waar doe ik dat voor weinig in Amsterdam/omstreken?
Ik heb wel een keer doner gehaald na het stappen en in laten pakken voor m'n ouders bij het ontbijtquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb mijn vader beloofd dat ik BB met R ga halen bij zijn lievelingstoko voor ik naar hun toe komLief he
!
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:08 schreef motorbloempje het volgende:
aan de meeters:
ik heb nu:
Viking
Ewelina
XM
uniekhoorn
sigme
Laureline (niet eten?)
Merel (niet eten?)
sdb
Mo
Mr.Mo
en volgens mij nog meer!? Kunnen we even de lijst aanvullen vandaag/morgen? Want dan kan ik reserveren!
Hij smeert ze ook dicht aan de zijkant? Ik bedoel ik heb altijd heel veel beschadiging aan de zijkant, hoe maak ik die? En ik zou dan denk ik zwarte nodig hebben..quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je alleen deze nodig hebt, is zelf doen best een optie. Geloof dat een schoenmaker 7.50 rekent voor een paar hakjes.
Als ik later aanschuif kan ik misschien ook mee, maar heb even geen idee of het ov-technisch handig te bereiken is voor mij.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Geen idee.. uurtje of 19.00uur ofzo?
Hoe laat zou jij kunnen? 20.00uur?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Als ik later aanschuif kan ik misschien ook mee, maar heb even geen idee of het ov-technisch handig te bereiken is voor mij.
Daar zijn een soort wasdingen voor, ben een beetje aan het kijken geweest bij groothandels in schoenreparatie, ze zijn niet heel happig om spullen aan gewone consumenten te verkopen. De hakjes op zich is geen drol aan om dat te vervangen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hij smeert ze ook dicht aan de zijkant? Ik bedoel ik heb altijd heel veel beschadiging aan de zijkant, hoe maak ik die? En ik zou dan denk ik zwarte nodig hebben..
Ligt er ook aan hoe pooped out ik ben op de dag zelfquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoe laat zou jij kunnen? 20.00uur?kunnen we natuurlijk altijd even overleggen..
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Slank google-accountje aanmaken, mailgroep en evt google docs gebruiken.
dan eten we daarvoor toch ergens bitterballen op 'n terrasje ofzo ?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:25 schreef Viking84 het volgende:
Om 20 uur pas eten? Dat kan mijn lijf niet aan!.
Ja een wiki! En dan doe je de link gewoon in de OP?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
of een wiki, da's wel makkelijk opzich?
dan hoef je je niet aan te melden (bij wikispaces)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |