Op ebay Duitsland moet het vast goedkoper kunnen...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik zag een roze mixer en een roze blender van KitchenAid en nu ben ik verliefd!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
250 & 600 euro
good for youquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb twee uurtjes geslapen net!
die is idd leuk, belachelijk veel geld wel...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
250 & 600 euro
Yay!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
250 & 600 euro
Is een kop koffie of thee met veel melk ook niks?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:57 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik heb echt een zuivelprobleem.. als ik geen kaas op mijn brood eet krijg ik dat amper binnen. Ik zocht net al naar yoghurt, maar dat heeft ie dus ook al niet meegenomen"omdat het toch nooit op komt, en dan kan je het weer weggooien" helemaal niet waar.....
want ik eet dat kei vaak.
Laat het maar aan een vrouw over om dat als afwijzing op te vatten!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Tegen vriend: Wil heel graag bij je blijven, zo graag dat ik wel met je wil trouwen.
Vriend: Hou ook heel veel van jou, kan niet zonder jou...
Ben GVD afgewezen!
Mwah, niet. Je kunt zonder, melk is voor kalfjes enzo. Alleen hebben we ontdekt dat je er ontzettend veel mee kunt maken. Zuivel heeft z'n goede en slechte kanten. Er zijn voor- entegenstanders van zuivel, het belangrijkste is dat je dagelijks een nette hoeveelheid eiwitten, koolhydraten en vetten binnenkrijgt en dat je voldoende vitamines, mineralen enzo binennkrijgt. Of je dat met of zonder zuivel doet zal mij persoonlijk aan m'n bevallige bips roesten. Te veel melkproducten zou ik persoonlijk niet aanraden eigenlijk, maar zoek zelf de balans.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:02 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Is een kop koffie of thee met veel melk ook niks?
Loveli (of iemand anders), hoe belangrijk is zuivel nou eigenlijk?
Ja dat is wel beter op de lange termijnquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:06 schreef Blurred86 het volgende:
oh ja een kitchenaid mixer die wil ik ook, maar dan wel zo'n roomwiiteof een rode
gelukkig, ik ga dus niet doodquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Mwah, niet. Je kunt zonder, melk is voor kalfjes enzo. Alleen hebben we ontdekt dat je er ontzettend veel mee kunt maken. Zuivel heeft z'n goede en slechte kanten. Er zijn voor- entegenstanders van zuivel, het belangrijkste is dat je dagelijks een nette hoeveelheid eiwitten, koolhydraten en vetten binnenkrijgt en dat je voldoende vitamines, mineralen enzo binennkrijgt. Of je dat met of zonder zuivel doet zal mij persoonlijk aan m'n bevallige bips roesten. Te veel melkproducten zou ik persoonlijk niet aanraden eigenlijk, maar zoek zelf de balans.
ik wil een ornaje. Hoe nationalistisch. Ik zei altijd dat ik die vna m'n eerste salaris ging kopen. Niet dus. Misschien als ik die baan krijg waar ik op gesolliciteerd heb, want dan zou ik echt heeeeeel veel gaan verdienen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:06 schreef Blurred86 het volgende:
oh ja een kitchenaid mixer die wil ik ook, maar dan wel zo'n roomwiiteof een rode
Ik stink en hinkel. Anders zou ik graag met je afsprekenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:08 schreef Merel het volgende:
En nog iemand met wie ik nog even wat zou gaan drinken die afzegt. Echt heel goed voor m'n ego.
En ik op ornaje googelen omdat ik denk dat het een zweeds merk isquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:09 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik wil een ornaje. Hoe nationalistisch. Ik zei altijd dat ik die vna m'n eerste salaris ging kopen. Niet dus. Misschien als ik die baan krijg waar ik op gesolliciteerd heb, want dan zou ik echt heeeeeel veel gaan verdienen.
Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd waar je gesolliciteerd hebt...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:09 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik wil een ornaje. Hoe nationalistisch. Ik zei altijd dat ik die vna m'n eerste salaris ging kopen. Niet dus. Misschien als ik die baan krijg waar ik op gesolliciteerd heb, want dan zou ik echt heeeeeel veel gaan verdienen.
Heb je geen Vacuvin?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:04 schreef Blurred86 het volgende:
lijstje:
O: havermout, banaan, lijnzaad
T: stuk appelkruimelvlaai
L: dubbele volkorenboterham kaas/mosterd/komkommer
T: dubbele volkorenboterham vegapate/komkommer
T: nectarine
D: 2/3 pizza + jonge bladsla en gebakken ui,courgette en paprika
T: cappuccino +koekje +koffielikeur met slagroom
= 1830 kcal maaren dan heb ik alles nog best ruim geschat ook volgens mij! valt me niet tegen
![]()
nu heb ik zin in wijn maar ik heb alleen maar een grote fles en ik ben maar alleen en morgen ben ik niet thuis dus beter maar niet opentrekken denk ik
Idd en dan straks even "huhquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:06 schreef Blurred86 het volgende:
hij had het vast niet door Uniek! zo zijn mannen
ja, ik typ te snel!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:10 schreef loveli het volgende:
[..]
En ik op ornaje googelen omdat ik denk dat het een zweeds merk is
Huh wat heeft de kleur met schoonmaken te makenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:15 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb een zilveren Kitchenaid en je moet hem na gebruik sowieso schoonmaken, dus dan kan je net zo goed de kleur nemen die je wil. Dus Pf, gewoon de roze nemen
Geen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Huh wat heeft de kleur met schoonmaken te maken?
Ik wil met je trouwen..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:06 schreef Blurred86 het volgende:
hij had het vast niet door Uniek! zo zijn mannen
Mannen, duidelijkquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:19 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik wil met je trouwen..
dat moest wel duidelijk zijn...
Snap het goed, wil ook niiet meer trouwen maar met hem wel.
Dan pak je de trein, opgelost.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:24 schreef Blurred86 het volgende:
ik heb zin om uit te gaan en te drinken en dansen maar ik ben inwageningen
Het klinkt meer als, o jij bent zo aardig stel dat wij willen trouwen dan zou ik met je willen trouwen. Vaag dus.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:19 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik wil met je trouwen..
dat moest wel duidelijk zijn...
Snap het goed, wil ook niiet meer trouwen maar met hem wel.
Their loss.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:08 schreef Merel het volgende:
En nog iemand met wie ik nog even wat zou gaan drinken die afzegt. Echt heel goed voor m'n ego.
nah, voor ik ergens ben wat de moeite waard is (en waar ik uberhaubt iemand ken waar ik mee uit zou kunnen gaan en dan neem ik voor het gemak maar even aan dat ik nu nog iemand kan vinden die nog geen plannen heeft vanavond) ben ik al weer 3 uur verder => te veel moeitequote:
daar kan ik me nou niks bij voorstellenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:51 schreef loveli het volgende:
Ik koop gewoon kleine flesjes. Die ik ook niet opmaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |