quote:
Nee, ik was te moe om op zoek te gaan naar de email waar die bon zat.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Conleche: heb je die thailicious bon al gebruikt?
*schop* ga je met een boek of met een glas?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, ik was te moe om op zoek te gaan naar de email waar die bon zat.Jij?
Ik moet nu naar mijn bad lopen, dat staat al een half uur klaar, maar ik kom maar niet uit mijn stoel en toen ging ik jullie maar bijscrollen.
Ik lolde, ook om het aanzoek van Uniek. Ik zie het zo voor me!! Sorry, beebs.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Maar we gaan wel zo voor het eerst skypen dus ik moet even snel iets leuks aan doen
Tijdschrift denk ik. Ik heb al m'n wodkaatje gehad om 20 uur toen ik thuiskwam en dat viel een beetje zwaar omdat ik om 12 uur voor het laatst had gegeten. (gevulde speculaas :$) Hoe'st met jouw enkel nu? Helpt de wijn een beetje?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:43 schreef loveli het volgende:
[..]
*schop* ga je met een boek of met een glas?
Heb je geen bidon?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:49 schreef loveli het volgende:
Durf 'em niet te belasten (kan ook nog niet), dus ik hinkel. Meer dan een glas gaat het dus niet worden
quote:
"wijntje?"quote:
Ja, lijkt me geweldig! Een bad!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
loveli, er is nog een alternatief! Kun je zelfs mee in bad!
[ afbeelding ]
Ja ik moet wel uitstralen hoe goed het met mij gaatquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik lolde, ook om het aanzoek van Uniek. Ik zie het zo voor me!! Sorry, beebs.
Jaheur! Ik ben hier nog met grote regelmaat! En niet alleen maar in de late urenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:52 schreef Chicolate het volgende:
Hey Maria, jij ook hier?Leuk dat je het zo leuk hebt in Leeds!
Ging me erom dat het weer rond een uur of 1 (jouw tijd) is dat we allebei op Fok zijnquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jaheur! Ik ben hier nog met grote regelmaat! En niet alleen maar in de late uren![]()
En ja, gaat nog wel lekker hier! Al heb ik wel wat moeite om al die socialigheid hiero bij te benen, ik ben niet zo socialig van aard geloof ikIk heb oplaadtijd nodig in mn upje, en dan moet ik het wel eens laten afweten
Ja dat doe ik ook wel! Zoals laatst was er ook iets en toen was ik al moe, maar ging ik wel even langs en het was ook gezelligquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Leuk Maria! Wat je ook kan doen is de ene keer later komen en tot het einde blijven en de volgende keer vroeg komen en eerder weg. Dan ben je er wel maar niet zo lang.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 02:53 schreef loveli het volgende:
Meh. Als er een moment was dat ik het op prijs zou stellen dat iemand me dicht tegen zich aantrok, dan is dat nu wel.
Kun je weer gaan shoppen om de lege plekken in de kast op te vullenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:12 schreef Merel het volgende:
Ik heb even wat kleren en schoenen uitgezocht om zo in de kledingbak te gooien...
[ afbeelding ]
En dan past nog niet eens alles op de foto![]()
![]()
haha nee, dat dacht ik stiekem ook alquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:41 schreef Laureline het volgende:
O, en ben ik heel erg dat ik eigenlijk in alle zakken van Merel wil kijken of er nog iets leuks bij zit?
dat dusquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
OMG Merel! Zoveel kleren héb ik niet eens. Ik zou echt in de min uitkomen als ik dat zou doen
.
Herstel: 38 paar schoenen en 10 zakken kledingquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:26 schreef Merel het volgende:
30 paar schoenen en 9 vuilniszakken vol kleren
Wow! Respect, ik kan heel slecht schoenen en kleren weggooien.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:40 schreef Merel het volgende:
[..]
Herstel: 38 paar schoenen en 10 zakken kleding
Schoenen zijn toch niet in jouw maat.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:52 schreef Ewelina het volgende:
Wow, Merel! Ik heb idd ook de neiging om te kijken of er nog wat leuks bijzit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |