abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 08:08:20 #1
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87312653

Het vorige deel: Slank # 1201 - postjubileumdip

De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden

[ Bericht 1% gewijzigd door Blurred86 op 08-10-2010 08:14:10 ]
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 08:13:02 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87312706
Goedemorgen :W.

Pijn ;(. Ik kan alleen maar vloeibaar voedsel eten - en ook dat nog met moeite - en dat is best irritant. Ga zo maar even langs de AH voor een bak Danone.

Lange dag vandaag met een fijn vooruitzicht: weekend! *O*.

quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:33 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk.

Maar ik zit de hele dag alleen maar op m'n reet achter mn pc op het werk. Hooguit paar keer de trappen op en af op kantoor en 5 minuten heen en terug naar het station fietsen :'). Dat zet geen zoden aan de dijk.
Jouw werk is echt niet maar 5 minuten van het station af, hoor. Ik zou eerder uitgaan van 15-20 minuten (ik doe 15 minuten over het stuk naar het station en ik fiets echt niet langzaam).

@ Kwak: succes met je VWO 5. Ik heb mijn lastigste klas het laatste uur. Enerzijds had ik ze liever 's ochtends al gehad, dan heb ik het maar weer gehad, maar anderzijds nu kan ik denken: Zen zen zen! Bijna weekend! *O* :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_87312760
* MevrouwPuff heeft al weekend! En staat aan de afwas...
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 08:17:32 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87312774
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 08:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
*jaloers*. Alleen niet op dat laatste dan :P.

Wanneer hoor je meer over je huisjes? :).
Niet meer actief op Fok!
pi_87312808
Goedemorgen! Ik kon lekker lang slapen. O+. Vandaag eerst college, dan keihard werken aan wat opdrachten, dan werken, dan naar Baardmans. Morgen komt er na m'n werk een vriend naar Groningen die ik al anderhalf jaar niet heb gezien, zo'n zin in. *O*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_87312840
Mogge! Hier ook al weekend.
De eerste helft van mijn weekend is de werkweek van mijn liefste. Vandaag dus alleen met Hond, andere Beesten en Goede Voornemens.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_87312863
En zonder zakken chips en pakken koek, sigme!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 08:29:43 #8
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87312910
@Vik: in Den Haag ga ik met de tram. Ik doelde op het stukje in Gouda ;).
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 08:30:22 #9
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87312918
ik wil ook weekend....Nog één dagje!

Zo, half uur hardgelopen vanmorgen. Best lekker! Nu m'n ontbijt eten en richting werk en bedenken welke groenten ik vanaovnd ga eten!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 08:30:22 #10
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87312919
ik wil ook weekend....Nog één dagje!

Zo, half uur hardgelopen vanmorgen. Best lekker! Nu m'n ontbijt eten en richting werk en bedenken welke groenten ik vanaovnd ga eten!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 08:30:55 #11
236335 neen
schone schijn
pi_87312931
Oh leuk dad! De vriendin waar ik gister was had ik ook al zolang niet gezien ofzo :D echt leuk!
het lijkt niet wat het is
pi_87312964
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 08:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

*jaloers*. Alleen niet op dat laatste dan :P.

Wanneer hoor je meer over je huisjes? :).
Ik hoop snel! Het zijn allebei 2kamerappartementjes in de wijk waar ik nu woon. Niet groot, maar dat hoeft niet, ben toch het grootste deel van de tijd alleen. Met een katje dan, want die ga ik dan echt wel nemen!
Maar dat is dagdromen, moet eerst maar wat zien te krijgen.
pi_87312971
Lijstje gisteren:
O: yoghurt met frambozen, grapefruitsap
T: vieze koffie met poedermelk, bah, 1 saucijzenbroodje
L: boterham kroket, cappuccino
T: halve zak Dorito's met enorme bak zelfgemaakte guacemole, half pak gevulde speculaas, glas witte wijn
D: friet met ketchup

't Is weer fraai :') Ik troost mezelf maar met de hele avocado en 3 tomaten die in de guacemole zaten, was er nog ìets gezond.
pi_87312990
Morning! Even iets wegbrengen, mijn Pro-Ontbijt is een trosje druiven en een thee, nu even 16 km fietsen! toedeloe :)
pi_87313083
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 08:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nog 2 uurtjes werken (praten met studenten) en dan heb ik ook weekend *O*. En heb daarnet al heel vooruitstrevend het konijnenhok schoongemaakt 8-). Ik voel het, vandaag gaat een nuttige dag worden.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_87313286
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 08:34 schreef Laureline het volgende:
Lijstje gisteren:
O: yoghurt met frambozen, grapefruitsap
T: vieze koffie met poedermelk, bah, 1 saucijzenbroodje
L: boterham kroket, cappuccino
T: halve zak Dorito's met enorme bak zelfgemaakte guacemole, half pak gevulde speculaas, glas witte wijn
D: friet met ketchup

't Is weer fraai :') Ik troost mezelf maar met de hele avocado en 3 tomaten die in de guacemole zaten, was er nog ìets gezond.
En een goed ontbijt, niet te vergeten!

Hoe is het met lijf & leden verder?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 09:13:48 #17
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87313442
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_87313663
goedemorgen O+ :W
Ja doei.
pi_87313999
Maandag bezichtiging!
pi_87314134
goedemorgen :W
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_87314184
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 09:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
Deze wil ik op een t-shirt :D
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_87314299
pi_87314324
Goedemorgen. :)
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 09:59:17 #24
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87314394
quote:
Wat een idioot! :o
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 10:03:29 #25
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87314509
mn sollicitatie is de deur uit....

Eindelijk. Nu maar eensaan het werk!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 10:15:08 #26
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87314836
En ik heb de administratieve rompslomp weer gedaan. Toch wel fijn om de eerste twee uur vrij te zijn en toch alvast op school te kunnen werken. Ik voel me wel een beetje ziekjes / slapjes, want ik heb amper wat kunnen eten. Vloeibaar voedsel vult toch minder.
Niet meer actief op Fok!
pi_87314917
Hoi!

Terug van 15 km fietsen :)

Nynke duimen voor je sollicitatie!

Dat filmpje heb ik gisteren gezien :') dom :')
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 10:26:10 #28
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87315078
Mogge! :W

Ik ben eindelijk weer de oude! Voor het eerst sinds maandag weer koffie gehad O+

En waarom heeft niemand gisteren op de spoiler van mini_rulez gereageerd?? :o
Is het mogelijk mini?
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 10:26:47 #29
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87315097
http://www.nu.nl/politiek(...)idaat-ministers.html

*kreun*

M.u.v. Opstelten word ik hier niet heel vrolijk van :{.
pi_87315127
jammer, baan in Den Bosch wordt 'm niet.. maar ga wel solliciteren bij nog een corporatie in Arnhem :) yay
Ja doei.
pi_87315764
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 10:28 schreef motorbloempje het volgende:
jammer, baan in Den Bosch wordt 'm niet.. maar ga wel solliciteren bij nog een corporatie in Arnhem :) yay
en hoe zit het me die ene baan waar je heel enthousiast voor was, voor huurincasso's? die zullen je nu toch wel gecontact hebben, heb ik dat gemist?
pi_87316150
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 10:53 schreef Perruche het volgende:

[..]

en hoe zit het me die ene baan waar je heel enthousiast voor was, voor huurincasso's? die zullen je nu toch wel gecontact hebben, heb ik dat gemist?
ehm, die was van vorige week, en die ging helaas ook niet door omdat ze toch iemand voor 36 uur zochten.

soms is 't zo verleidelijk om gewoon te gaan werken weer :@ :') soms
Ja doei.
pi_87316215
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:06 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ehm, die was van vorige week, en die ging helaas ook niet door omdat ze toch iemand voor 36 uur zochten.

soms is 't zo verleidelijk om gewoon te gaan werken weer :@ :') soms
Oh dat heb ik gemist... wel erg jammer, je was zo enthousiast! maar werken kan altijd nog, geniet lekker van je studie :P
pi_87316219
:W
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_87316265
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:08 schreef Perruche het volgende:

[..]

Oh dat heb ik gemist... wel erg jammer, je was zo enthousiast! maar werken kan altijd nog, geniet lekker van je studie :P
Heb nu nog 2 opties open staan én ben een sollicitatie aan het schrijven naar 'n andere corporatie :9
Het solliciteren gaat iig weer lekker. :P

Ik vind werken overigens écht niet erg.. O+ werken O+ ritme O+ enzo O+
maargoed, zonder diploma ben je ook niet zoveel, dus moet ik gewoon dat diploma zien te halen :P Gelukkig wel met iets wat ik leuk vind :9
Ja doei.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:10:50 #36
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87316278
Nou Mo, er is in elk geval wel werk voor je, ergens kom je dan vast ook wel binnen! Sooner or later ;)
pi_87316326
Lijstje:
T: druiven
S: 15 km fietsen
O: 2 boterhammen: 1x kaas, 1x egbakken ei
T: 1 bonbon :@
L: halve pizza, 2 stukjes broccoli, eventueel andere groenten wat er is :D
D: sperziebonen en nog dingen die ik niet weet :')

Restjesdag :')
pi_87316359
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:10 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Heb nu nog 2 opties open staan én ben een sollicitatie aan het schrijven naar 'n andere corporatie :9
Het solliciteren gaat iig weer lekker. :P

Ik vind werken overigens écht niet erg.. O+ werken O+ ritme O+ enzo O+
maargoed, zonder diploma ben je ook niet zoveel, dus moet ik gewoon dat diploma zien te halen :P Gelukkig wel met iets wat ik leuk vind :9
:D er komt vast wel een leuke parttime baan op je pad waar ze jou ook willen hebben!
pi_87316607
O: kleine gehaktbal van gisteren die over was + paar lepels wortel salade ook nog van gisteren :P
L: grote volkoren bol met filet american
T: 0% vet griekste yoghurt
D: pizza :9 :@

Vanavond awakenings (techno feest), dus dan sta ik toch de hele avond te dansen enzo :P
Dus meestal eet ik iets "slechts" als ik een hele avond ga feesten
  Vis een optie? vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:26:32 #40
70532 loveli
N
pi_87316802
):O
crap in = crap out
pi_87316856
Vorige week sollicitatie gestuurd, nog steeds niets gehoord -O-.
pi_87316895
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:28 schreef Chicolate het volgende:
welcome to my world O+

;(

zo.. nu nog even de brief laten bezinken en daarna insturen.. 8-) ze gaan me geweldig vinden
Ja doei.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:29:25 #43
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87316903
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:20 schreef progje het volgende:
O: kleine gehaktbal van gisteren die over was + paar lepels wortel salade ook nog van gisteren :P
L: grote volkoren bol met filet american
T: 0% vet griekste yoghurt
D: pizza :9 :@

Vanavond awakenings (techno feest), dus dan sta ik toch de hele avond te dansen enzo :P
Dus meestal eet ik iets "slechts" als ik een hele avond ga feesten
Je weet zelf ook wel dat dat een slecht excuus is he?

Sowieso mist je lijstje groenten, en waarschijnlijk gaan er vanavond ook nog wel een paar drankjes in, dus dat zou je eigenlijk ook mee moeten rekenen.
pi_87316947
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:29 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

welcome to my world O+

;(

zo.. nu nog even de brief laten bezinken en daarna insturen.. 8-) ze gaan me geweldig vinden
Ik heb wel al een datum voor het gesprek :'). Dat mocht ik bij het invullen van het formulier zelf kiezen. Maar ik snap het niet, buiten een automatisch mailtje niets gehoord. Je laat toch niet iedereen op gesprek komen die zichzelf uitnodigd?
pi_87317234
Oef, het had wat voeten in de aarde om bij een dokter te komen, maar de apotheek verwees me uiteindelijk door (daar had ik niet eerder aan gedacht, stom...). Jammer genoeg wel meteen naar een dermatoloog, dus hopelijk krijg ik wat vergoed :') Bacteriële infectie FTW, nu smeren met crème en antibiotica er tegenaan.

Lijstje gisteren:
O: cruesli met yoghurt, druiven, halve pita
L: groot stokbroodje geitenkaas met een hele lekkere salade (gemarineerde paprika's oid)
D: halve pita aubergineprutje, hamburger (incl broodje enzo)
T: 2 biertjes, 1 ijsje

Lijstje vandaag
O: cruesli met yoghurt
T: stukje chocolade, want ik had alleen dat en ik moet eten voor mijn AB
L: pita aubergineprutje
T: mango O+ of een pruim als de mango niet rijp is
D: soepje van gegrilde paprika's, tomaten, en wortels plus een pita
S: Evy 10
pi_87317350
quote:
Een week is toch niet zo lang?
Volgens mij is een reactietijd van twee weken zo'n beetje de norm, dus je hoeft je nog geen zorgen te maken.
Manlief kreeg zes weken geleden een afwijzing binnen voor een sollicitatie van april. ;)
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:44:20 #47
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87317354
Mmm sts, niet mooi dat je een infectie hebt, maar goed dat je naar de dokter bent geweest!

Hopelijk helpt het gauw! ^O^

Zijn die pitabroodjes wel groter dan die je hier in Nederland in de supermarkt koopt? Anders is het niet zoveel he...
Wel lekkere lijstjes trouwens :9
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:45:16 #48
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87317378
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:44 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Een week is toch niet zo lang?
Volgens mij is een reactietijd van twee weken zo'n beetje de norm, dus je hoeft je nog geen zorgen te maken.
Manlief kreeg zes weken geleden een afwijzing binnen voor een sollicitatie van april. ;)
Noh, maar dat vind ik ook wel asociaal lang zeg :{

Heeft ie inmiddels al iets anders?
pi_87317465
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:44 schreef LadyBlack het volgende:
Mmm sts, niet mooi dat je een infectie hebt, maar goed dat je naar de dokter bent geweest!

Hopelijk helpt het gauw! ^O^

Zijn die pitabroodjes wel groter dan die je hier in Nederland in de supermarkt koopt? Anders is het niet zoveel he...
Wel lekkere lijstjes trouwens :9
Wel wat groter hoor, maar het is misschien ook niet zo veel :@
Ik krijg het niet weg :? Ik hoop dat soep beter gaat, maar daar zit ook niet zo gigantisch veel in.
Oh, overigens eet ik doordeweeks dus gewoon in de kantine, dat is echt een groot bord vol te vergelijken met normaal avondeten (maar dan als lunch).
pi_87317588
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:40 schreef Sts het volgende:
Oef, het had wat voeten in de aarde om bij een dokter te komen, maar de apotheek verwees me uiteindelijk door (daar had ik niet eerder aan gedacht, stom...). Jammer genoeg wel meteen naar een dermatoloog, dus hopelijk krijg ik wat vergoed :') Bacteriële infectie FTW, nu smeren met crème en antibiotica er tegenaan.

Vervelend, ziek zijn in het buitenland! :*

Hoe bevalt het je eigenlijk daar? leuke mensen? Leuk huis? Heb je een blog?
pi_87317702
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:45 schreef LadyBlack het volgende:
Noh, maar dat vind ik ook wel asociaal lang zeg :{
Stonden dan ook excuses in.
Ik vind het eigenlijk wel netjes dat ze dan alsnog de moeite nemen om een briefje sturen.
quote:
Heeft ie inmiddels al iets anders?
Neh, nog steeds het werk dat hij al had.
pi_87317727
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:52 schreef Perruche het volgende:

[..]

Vervelend, ziek zijn in het buitenland! :*

Hoe bevalt het je eigenlijk daar? leuke mensen? Leuk huis? Heb je een blog?
Het bevalt prima! Veel internationaler dan ik vantevoren verwacht had, dus ik ben wel een paar avonden per week onder de mensen. De Israeliërs zelf zijn een beetje stug, maar uiteindelijk blijken ze altijd aardig te zijn. De stage wil nog niet zo vlotten, maar vanaf volgende week zou ik wat te doen krijgen, hoorde ik van de professor, dus dat komt ook helemaal goed.
pi_87317808
Oh en beterschap voor Vik btw, ik hoop dat je er snel geen last meer van hebt! Mijn broer heeft ook een paar dagen op vla en soep geleefd, dat was heel zielig.
pi_87318268
Oeh ik ben net langs gelopen en het ziet er prima uit van buiten. Ben benieuwd hoe zo'n bezichtiging gaat, er komen meer mensen. Straks wordt het een soort hospiteren! :')
Sts, vervelend, hoop dat t snel over is met de crème
pi_87318346
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 12:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oeh ik ben net langs gelopen en het ziet er prima uit van buiten. Ben benieuwd hoe zo'n bezichtiging gaat, er komen meer mensen. Straks wordt het een soort hospiteren! :')
Ik heb even gemist waar naar je gaat kijken? Een eigen huisje? :)
Nu nog even naar de stad voordat alles weer anderhalve dag dicht is :z
  Vis een optie? vrijdag 8 oktober 2010 @ 12:23:13 #56
70532 loveli
N
pi_87318453
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 12:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat voor verhuurder is het? Zijn er nog eisen waaraan je moet voldoen?
crap in = crap out
pi_87318609
Hoi! Ben ik weer!
Gisteren een kutlijstje. Had een heeeele lang schooldag. Daarna meteen vergadering en daarna een uurtje om te eten en de klas op orde te krijgen,want daarna een gesprek dat duurde tot 21.00.

O: broodje appelstroop
L: broodje kipfilet, kwark met Special K honing, bouillon
T: appel
D: pizza

Vandaag dus weer even beter doen.
Ben al weken stabiel in gewicht. Dus die 1,5 kilo die ik mis, is er dus wel echt af denk ik dan. Normaal gesproken kwam ik van slechte dagen tussendoor gewoon aan en nu niet. Dus ergens een kleine *O*
Van dat gewichtheffen heb ik gisteren weinig gevoeld, dus de volgende keer een stukje er weer bij. Even kijken waar mijn max. ligt.

Kom net uit bed trouwens. Was zó ongelooflijk uitgeput. Heb gewoon door al het geweld van de bouwvakkers voor mijn raam heen geslapen.
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
  Vis een optie? vrijdag 8 oktober 2010 @ 12:36:05 #58
70532 loveli
N
pi_87318785
Kutpostbode. Belt aan met de mededeling "ik heb een aangetekende brief". Ik in stress me afvragen welke instantie me een aangetekende brief stuurt, omdat ik pas van een paar rekeningen er te laat achter kwam dat ik ze niet betaald had (inmiddels wel natuurlijk).

Is het gewoon een pakje :')
crap in = crap out
pi_87318794
Sts, gisteren heb ik de huurwoningen van funda ontdekt en omdat ik vanaf volgende week vakantie heb, leek het me goed er vast mee bezig te gaan :) . Maandag ga ik kijken bij een 2-kamer flatje.
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 12:23 schreef loveli het volgende:

[..]

Wat voor verhuurder is het? Zijn er nog eisen waaraan je moet voldoen?
Het is een makelaar. Eisen waren alleen wonen (dat doe ik) en geen student (daar reken ik mezelf niet meer onder eigenlijk).
Enige stomme is wel een maandhuur bemiddelingskosten, maar via de woningbouw wordt het niets heb ik gezien.
pi_87318929
Mijn lijstje gister
B: Bord risotto met bospaddenstoelen/parmezaansekaas
D: Pasta met verse groenten en een beetje kaas
T: Turkse pizza met 2 plakjes kaas, knoflooksaaus, 4 glazen sinaasappelsap

Vond het wel een lekker dagje :9
pi_87318965
En ik wil weekend. Klote projecten.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 12:41:52 #62
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87318969
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 12:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mijn lijstje gister
B: Bord risotto met bospaddenstoelen/parmezaansekaas
D: Pasta met verse groenten en een beetje kaas
T: Turkse pizza met 2 plakjes kaas, knoflooksaaus, 4 glazen sinaasappelsap

Vond het wel een lekker dagje :9
:9 Lekker zeg!

Ik zit hier honger te hebben. Nog 20 minuten en dan heb ik pauze. Ik ga een boterham proberen en als dat niet lukt, ga ik zielig aan de kwark ;(.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 12:54:41 #63
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87319335
Mijn lijstje is tot dusver hetzelfde als die van gisteren :'). D weet ik nog niet, de aardappels zijn wel op, dus dat wordt het in ieder geval niet en ik betwijfel of je een pasta met rode kool kan maken :'). Ik vermoed dat het een vreemde combi van rijst met doperwtjes en peentjes uit een pot gaat worden _O-.
pi_87319488
Ben ineens best ziek. Koorts, keelpijn, (natuurlijk) verkouden en (?) pijn aan m'n tong. Bah. Kan ik nu echt (weer) niet gebruiken hoor. Moet even boel boodschappen doen en dan duik ik maar weer mijn bed in, ben het allemaal even helemaal zat.

Maar wens jullie allemaal natuurlijk een heel fijn weekend! :*
pi_87319511
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 12:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn lijstje is tot dusver hetzelfde als die van gisteren :'). D weet ik nog niet, de aardappels zijn wel op, dus dat wordt het in ieder geval niet en ik betwijfel of je een pasta met rode kool kan maken :'). Ik vermoed dat het een vreemde combi van rijst met doperwtjes en peentjes uit een pot gaat worden _O-.
http://www.dewassendemaan(...)kool/rodekool_02.htm
Ja doei.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:04:38 #66
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87319664
quote:
Ieuw! :')
pi_87319724
Zo wat muziek gedownload! Opgezet! Nu kan ik eensch douchen!

*O* onder de douche :P
pi_87319746
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 10:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)idaat-ministers.html

*kreun*

M.u.v. Opstelten word ik hier niet heel vrolijk van :{.
ben uberhaupt benieuwd hoe het gaat werken met de 'super' ministeries.....
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_87319789
quote:
dan bel je toch even?

Maar ik vind een week niet lang.....
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:09:50 #70
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87319816
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:07 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ben uberhaupt benieuwd hoe het gaat werken met de 'super' ministeries.....
Ik niet ;(
pi_87319823
Wat heb ik daar een hekel aan, om mezelf op video terug te zien.
pi_87319912
Omg, wat ben ik slank. :D.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:13:59 #73
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87319953
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat wisten wij al hoor! ;)
  Vis een optie? vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:14:02 #74
70532 loveli
N
pi_87319955
Op de verpakking van bio roomboter:

groene koe
"je bent wat je kiest"

:')
crap in = crap out
pi_87319960
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
:D
pi_87319984
Waar is Noukje trouwens gebleven?
pi_87320017
DaD :D

@ loveli: ):O aantrekkelijke slogan :P
  Vis een optie? vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:16:23 #78
70532 loveli
N
pi_87320042
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:14 schreef j.t het volgende:
Waar is Noukje trouwens gebleven?
Geen idee, maar om redenen die mijzelf niet helemaal duidelijk zijn, verwar ik haar vaak met jou.
crap in = crap out
pi_87320052
beterschap voor ieder die het nodig heeft :*

Lijstjes zijn rommelig; training op werk, lange dagen en veel stress :')

gister:
O: allbran + sinaasappelsap
D: 2 roggebrood pindakaas en kipfilet
T: bagel met pate
D: klein kommetje erwtensoep en kleine pizza
T: eitjes

Vandaag:
O: allbran + sinaasappelsap
T: shake
D: 2 roggebrood pindakaas en kipfilet
T: tomaatjes en komkommer
D: Pasta met spinazie, een beetje boursin en gerookte zalm
S: Ik ga sporten vanaaf -> fitness *D
T: eitjes

Ben blij als het weekend is, beetje bijkomen. En dan kan ik me weer klaar gaan maken voor een tripje UK.
pi_87320094
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:16 schreef loveli het volgende:

[..]

Geen idee, maar om redenen die mijzelf niet helemaal duidelijk zijn, verwar ik haar vaak met jou.
Haha, ik had ook altijd beetje idee dat we een beetje hetzelfde waren. En dan niet alleen betreft lengte enzo _O-
pi_87320108
Aurum, zelfs voor niet rommelige lijstjes vind ik het best netjes :P
pi_87320132
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:29 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Je weet zelf ook wel dat dat een slecht excuus is he?

Sowieso mist je lijstje groenten, en waarschijnlijk gaan er vanavond ook nog wel een paar drankjes in, dus dat zou je eigenlijk ook mee moeten rekenen.
nou het is meer dat ik op zo'n feestje bepaalde middelen gebruik waardoor mijn stofwisseling nogal snel gaat...
dus de dag er op ben je altijd 1.5 tot 2 kilo lichter.. dus vandaar dat het voor die ene keer dus niet uit maakt :)
pi_87320179
Oke ik ga nu echt douchen!
  Vis een optie? vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:22:00 #84
70532 loveli
N
pi_87320263
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:18 schreef progje het volgende:

[..]

nou het is meer dat ik op zo'n feestje bepaalde middelen gebruik waardoor mijn stofwisseling nogal snel gaat...
dus de dag er op ben je altijd 1.5 tot 2 kilo lichter.. dus vandaar dat het voor die ene keer dus niet uit maakt :)
De afslanktip van de week >:O
crap in = crap out
pi_87320279
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:18 schreef Perruche het volgende:
Aurum, zelfs voor niet rommelige lijstjes vind ik het best netjes :P
Thanks O+

Maar ik mis mijn groenten ;(
pi_87320294
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:22 schreef loveli het volgende:

[..]

:D
pi_87320355
Wie had er ook alweer een konijntje? Ik zit op lief in te praten dat bunnies cute zijn, maar ik wil hem/haar eigenlijk geen binnenhok geven.

Balkonia is groot genoeg :Y En zou het konijntje in de avond wel door het huis kunnen ronddartelen.

Alleen weet ik niet of mijn plan realistisch is :? :@
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:28:40 #88
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87320519
Chicolate dacht ik _aurum_.
pi_87320530
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:24 schreef _aurum_ het volgende:
Wie had er ook alweer een konijntje? Ik zit op lief in te praten dat bunnies cute zijn, maar ik wil hem/haar eigenlijk geen binnenhok geven.

Balkonia is groot genoeg :Y En zou het konijntje in de avond wel door het huis kunnen ronddartelen.

Alleen weet ik niet of mijn plan realistisch is :? :@
Ikke! O+ en Maria ook! Wat is balkonia? Je balkon? Want dan moet ie wel een hok buiten, zodat ie een veilig plekje heeft en niet op de tocht staat :P.

Konijntje gister geleerd hoe ie in/uit zn hok kan springen (ik haal konijntje eruit maar eten stond nog in hok, dus hij sprong meteen naar binnen en nu lijkt ie het idee te snappen :P).
pi_87320532
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:22 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Thanks O+

Maar ik mis mijn groenten ;(
ja dat wel. Maar zo erg is het nu ook weer niet.
  Vis een optie? vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:31:11 #91
70532 loveli
N
pi_87320623
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:29 schreef Perruche het volgende:

[..]

ja dat wel. Maar zo erg is het nu ook weer niet.
Jij mag je mond spoelen.
crap in = crap out
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:32:54 #92
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87320682
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:31 schreef loveli het volgende:

[..]

Jij mag je mond spoelen.
Met spinazie? *)
pi_87320753
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:29 schreef Chicolate het volgende:
Ikke! O+ en Maria ook! Wat is balkonia? Je balkon? Want dan moet ie wel een hok buiten, zodat ie een veilig plekje heeft en niet op de tocht staat :P.

Konijntje gister geleerd hoe ie in/uit zn hok kan springen (ik haal konijntje eruit maar eten stond nog in hok, dus hij sprong meteen naar binnen en nu lijkt ie het idee te snappen :P).
Balkonia is inderdaad balkon. En dat beestje moet inderdaad een hok hebben, beetje fris anders :P

Ik las op het internet (dus dan is het waar :P ) dat 1 konijntje eenzaam is en dat je er altijd 2 moet hebben?! OF is dat verkooptactiek ? :+
  Vis een optie? vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:38:50 #94
70532 loveli
N
pi_87320944
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:32 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Met spinazie? *)
:Y
crap in = crap out
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:39:05 #95
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_87320952
Onze twee konijnen hebben ook alleen een buitenhok. En een ren waarin ze soms mogen spelen. En als we heel hard over ons hart strijken mogen ze ook weleens naar binnen. Maar dat doen we niet dagelijks.
Het dierenknuffelbevrijdingsfront vind het misschien niet kunnen (maar eigenljk gaat het houden van huisdieren sowieso tegen de natuur in), maar onze beestjes lijken het prima te doen O+
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:39:57 #96
70532 loveli
N
pi_87320994
Tink, wat voor rokjes draag je (men) tegenwoordig onder een pak?
crap in = crap out
pi_87321090
Een weinig opbeurend artikel, paginabreed in de Pers: 'Afvallen? Vergeet het maar!'
pi_87321281
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:22 schreef loveli het volgende:

[..]

nou het werkt wel ja :+

jammer dat het zo slecht voor je lichaam is :P

anders wist ik het wel ;) ;)
pi_87321295
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:39 schreef loveli het volgende:
Tink, wat voor rokjes draag je (men) tegenwoordig onder een pak?
ik ben geen Tink, maar ik draag meestal kokerrokken. In ieder geval tot onder mijn knie. :)
pi_87321333
Ja, loveli en Tink, nog goede tips voor waar ik neit te saaie iet te dure doch enigszins zakelijke kleding kan kopen? Op mijn lijstje staan:

vanillia, zara, bijenkorf, mexx, esprit, v&d, mango. Nog andere tips? (in amsterdam ofzo :P)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')