quote:
"wijntje?"quote:
Ja, lijkt me geweldig! Een bad!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
loveli, er is nog een alternatief! Kun je zelfs mee in bad!
[ afbeelding ]
Ja ik moet wel uitstralen hoe goed het met mij gaatquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik lolde, ook om het aanzoek van Uniek. Ik zie het zo voor me!! Sorry, beebs.
Jaheur! Ik ben hier nog met grote regelmaat! En niet alleen maar in de late urenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:52 schreef Chicolate het volgende:
Hey Maria, jij ook hier?Leuk dat je het zo leuk hebt in Leeds!
Ging me erom dat het weer rond een uur of 1 (jouw tijd) is dat we allebei op Fok zijnquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jaheur! Ik ben hier nog met grote regelmaat! En niet alleen maar in de late uren![]()
En ja, gaat nog wel lekker hier! Al heb ik wel wat moeite om al die socialigheid hiero bij te benen, ik ben niet zo socialig van aard geloof ikIk heb oplaadtijd nodig in mn upje, en dan moet ik het wel eens laten afweten
Ja dat doe ik ook wel! Zoals laatst was er ook iets en toen was ik al moe, maar ging ik wel even langs en het was ook gezelligquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Leuk Maria! Wat je ook kan doen is de ene keer later komen en tot het einde blijven en de volgende keer vroeg komen en eerder weg. Dan ben je er wel maar niet zo lang.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 02:53 schreef loveli het volgende:
Meh. Als er een moment was dat ik het op prijs zou stellen dat iemand me dicht tegen zich aantrok, dan is dat nu wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |