Zo, dit topic fungeert echt als mijn geweten! Net braaf een half uurtje op de crosstrainer gestaan, dat had ik anders toch weer uit/afgesteld. En nu koffiequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:45 schreef AKnynke het volgende:
Laureline, eerst sporten en dan koffie!
Ik dacht het stiekem ookquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:41 schreef Laureline het volgende:
O, en ben ik heel erg dat ik eigenlijk in alle zakken van Merel wil kijken of er nog iets leuks bij zit?
Kwark met vruchtjes daarintegen!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:34 schreef shinydiscoball het volgende:
j.t.: dat van dat zuivel wist ik idd. Maar ik denk dat je totaal the point mist als je dan drinkyoghurt gaat drinken
hoezo dan? Want wat zou je anders moeten doen dan, want melk is echtquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:34 schreef shinydiscoball het volgende:
j.t.: dat van dat zuivel wist ik idd. Maar ik denk dat je totaal the point mist als je dan drinkyoghurt gaat drinken
Suiker? Melkquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:42 schreef j.t het volgende:
[..]
hoezo dan? Want wat zou je anders moeten doen dan, want melk is echtbij mij?
Je zou gezond kunnen eten en sporten.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:49 schreef j.t het volgende:
Dan kan ik dus niet afvallen, want ik drink geen 4 glazen melk per dag
Ik maak maar grapjequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:50 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Je zou gezond kunnen eten en sporten.
Ik drink ook geen melk meer en ik ben juist wel afgevallenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:49 schreef j.t het volgende:
Dan kan ik dus niet afvallen, want ik drink geen 4 glazen melk per dag
Idd.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:50 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Je zou gezond kunnen eten en sporten.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd.
Gewoon je gezondheidsmanie voortzetten, jt!
Das een goeie! Karnemelk is echt lekker!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Neem je 2 glazen melk en 2 kleine bakjes magere yoghurt. Of karnemelk.
Ik lust ook geen melk trouwens. Karnemelk wel.
Sorry, maarquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd.
Gewoon je gezondheidsmanie voortzetten, jt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |