Herstel: 38 paar schoenen en 10 zakken kledingquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:26 schreef Merel het volgende:
30 paar schoenen en 9 vuilniszakken vol kleren
Wow! Respect, ik kan heel slecht schoenen en kleren weggooien.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:40 schreef Merel het volgende:
[..]
Herstel: 38 paar schoenen en 10 zakken kleding
Schoenen zijn toch niet in jouw maat.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:52 schreef Ewelina het volgende:
Wow, Merel! Ik heb idd ook de neiging om te kijken of er nog wat leuks bijzit![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
zoveel paar schoenen heb ik opgeteld in mn leven nog niet eens gehad volgens mij [/overdreven]quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:40 schreef Merel het volgende:
[..]
Herstel: 38 paar schoenen en 10 zakken kleding
Yaaaay gezellig!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:11 schreef motorbloempje het volgende:we gaan naar York
Mariaaaaaaaaaaaaa, we kunnen daten!
De vraag is nu natuurlijk hoeveel schoenen ze nog overheeft...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zoveel paar schoenen heb ik opgeteld in mn leven nog niet eens gehad volgens mij [/overdreven]
christ!
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:20 schreef Ewelina het volgende:
[..]
De vraag is nu natuurlijk hoeveel schoenen ze nog overheeft...
In ieder geval niet genoeg (misschien net voldoende).quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:20 schreef Ewelina het volgende:
[..]
De vraag is nu natuurlijk hoeveel schoenen ze nog overheeft...
Zit er nog aan. Moet er alleen niet op willen lopen. Denk dat er de komende dagen als S 'hinkelen' op mijn lijstje mag.quote:
ah, super!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ehmm denk het wel! Heb wel les tot 12.00 maar dan kan ik daarna de trein naar York pakken, zou ik er rond 13.00 wel kunnen zijn denk ik!![]()
Ik heb de uni van York nog niet gezien! Vraag me af of dat de moeite waard is
Zo, dit topic fungeert echt als mijn geweten! Net braaf een half uurtje op de crosstrainer gestaan, dat had ik anders toch weer uit/afgesteld. En nu koffiequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:45 schreef AKnynke het volgende:
Laureline, eerst sporten en dan koffie!
Ik dacht het stiekem ookquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:41 schreef Laureline het volgende:
O, en ben ik heel erg dat ik eigenlijk in alle zakken van Merel wil kijken of er nog iets leuks bij zit?
Kwark met vruchtjes daarintegen!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:34 schreef shinydiscoball het volgende:
j.t.: dat van dat zuivel wist ik idd. Maar ik denk dat je totaal the point mist als je dan drinkyoghurt gaat drinken
hoezo dan? Want wat zou je anders moeten doen dan, want melk is echtquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:34 schreef shinydiscoball het volgende:
j.t.: dat van dat zuivel wist ik idd. Maar ik denk dat je totaal the point mist als je dan drinkyoghurt gaat drinken
Suiker? Melkquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:42 schreef j.t het volgende:
[..]
hoezo dan? Want wat zou je anders moeten doen dan, want melk is echtbij mij?
Je zou gezond kunnen eten en sporten.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:49 schreef j.t het volgende:
Dan kan ik dus niet afvallen, want ik drink geen 4 glazen melk per dag
Ik maak maar grapjequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:50 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Je zou gezond kunnen eten en sporten.
Ik drink ook geen melk meer en ik ben juist wel afgevallenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:49 schreef j.t het volgende:
Dan kan ik dus niet afvallen, want ik drink geen 4 glazen melk per dag
Idd.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:50 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Je zou gezond kunnen eten en sporten.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd.
Gewoon je gezondheidsmanie voortzetten, jt!
Das een goeie! Karnemelk is echt lekker!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Neem je 2 glazen melk en 2 kleine bakjes magere yoghurt. Of karnemelk.
Ik lust ook geen melk trouwens. Karnemelk wel.
Sorry, maarquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd.
Gewoon je gezondheidsmanie voortzetten, jt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |