Oei!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:14 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Maar, ik heb de broek pas gekocht toen het vriendje alweer in Nederland was.
En zo'n grote heeft hij nou ook weer niet.
NBK!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:13 schreef Viking84 het volgende:
Voor XM,
dit zijn Mickey and Mallory
[ afbeelding ]
Waar een wil is... Met jouw lengte kom je niet vaak geweldige jurkjes tegen lijkt me, dus kopen als je geld hebt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:17 schreef AKnynke het volgende:
ik wou vandaag een hele mooie jurk kopen, die me geweldig stond...Alleen heeft hij een rits op de achterkant, een hele hoge, en die kan ik zelf nooit dicht doen. Beetje lastig om zo naar het werk te gaan, met de rits half open...
ober!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:35 schreef Blurred86 het volgende:
huh ik mis iets geloof ik![]()
net even wat gaan drinken met twee Chinese studiegenootjes, het was de eerste keer dat ze 's avonds in het centrum waren geweestben ook wel vroeg weer terug dus! was wel gezellig, maar onze waiter (ik kom niet op het NLse woord?
) was een chagrijnige zak en nu ben ik zelf ook chagrijnig
Lau, als je geen kleding meer kunt/wilt/mag maken, wil je dan alsjeblieft verhalen gaan schrijven?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:28 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oh my, ik zie een hele jaren '70 viezeblaadjesfotoserie voor me met al die verkleedparijen! Vooral die in de fietsenkelder is heel inspirerend![]()
"Toen onze heldin net haar fietsbroek op de grond had laten zakken, kwam daar het hoofd van Henk-Jan van financiën opgedoken vanachter een fietzadel...Sinds hij vorige week toevallig met zijn kettingkast bezig was geweest en de schone nieuwe dame op zijn werk vanuit deze nieuwe invalshoek had ontdekt, lag hij iedere ochtend achterin het fietsenhok op de loer, hopend op meer..."
Wat grappig, ik hoorde laatst ook een verhaal over een Chinees meisje dat uit eten was geweest en die had gezegd dat dat de eerste keer was dat ze om 11 uur 's avonds nog in de stad was.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:35 schreef Blurred86 het volgende:
huh ik mis iets geloof ik![]()
net even wat gaan drinken met twee Chinese studiegenootjes, het was de eerste keer dat ze 's avonds in het centrum waren geweestben ook wel vroeg weer terug dus! onze waiter (ik kom niet op het NLse woord?
) was een chagrijnige zak en nu ben ik zelf ook chagrijnig
oh ja haha! ik zat heel de tijd met bediende in mijn hoofdquote:
ik probeer er ook niet aan te denken dat ik ooit weer moet verhuizen. Maar goed, zoveel heb ik nu niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:36 schreef Blurred86 het volgende:
oh ik wil ook een wafelijzerzo een die hartjeswafels maakt!
maar al mijn keukenkastjes zijn al volen dan heb ik al nog keukenspullen bij mijn ouders en mijn ex liggen..
je bent niet de enige... ik kan amper mn ogen openhoudenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Waarom ben ik altijd op vrijdagavond DOODMOE.
Net geslapen en ik had zo een zieke nachtmerrie. Pfoe..
Nou
Da's inderdaad helemaal niet veel! Misschien vanavond nog iets van zuivel?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:51 schreef Siral het volgende:
Oja lijstje. Ik voel me echt ontploft terwijl ik eigenlijk helemaal niet veel gegeten heb, maargoed..
O: volkoren boterham met kipfilet, 2 cracottes laagje smeervlees ertussen
L: volkoren boterham met sandwich spread, boterham met smeervlees
T: volkoren boterham met pindakaas en een appel
D wrap met kip en roerbak groente, daarover beetje strooikaas en chilisaus
T: kiwi
Ik heb echt een zuivelprobleem.. als ik geen kaas op mijn brood eet krijg ik dat amper binnen. Ik zocht net al naar yoghurt, maar dat heeft ie dus ook al niet meegenomenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:54 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Da's inderdaad helemaal niet veel! Misschien vanavond nog iets van zuivel?
Ik heb twee uurtjes geslapen netquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:51 schreef Siral het volgende:
[..]
je bent niet de enige... ik kan amper mn ogen openhouden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |