En ik heb dit jaar niet eens zoveel schoenen gekocht. Alleen een paar platte zwarte sandaaltjes van 15,- omdat ik op Grand Tour ging.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:01 schreef shinydiscoball het volgende:
Damn Ewelina! Al mag ik niks zeggen hoor
Maar waarom krijg ik dan het gevoel dat het niet grappig bedoeld is?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ach jt, zo hebben we allemaal wel iets waar we steeds aan worden herinnerd. Kan een pump zijn, een groene string, een wekker of een onvindbare IKEA. Trek het je niet zo aan
.
dat...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ach jt, zo hebben we allemaal wel iets waar we steeds aan worden herinnerd. Kan een pump zijn, een groene string, een wekker of een onvindbare IKEA. Trek het je niet zo aan
.
Van mij wel hoor. Mr Mo is leukquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:02 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, Mr.Mo wil mee naar de meet!
We waren gisteren uit eten met mn ouders en vertelde dat we in Den Haag zouden zijn de 6e en dat ik René dan wel bij m'n ouders zou droppenen toen vroeg René 'mag ik niet mee dan', want hij heeft ook wel zin in tapa's
dus, mag hij mee?!
Tuulijk! Ga je dat vragenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:02 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, Mr.Mo wil mee naar de meet!
We waren gisteren uit eten met mn ouders en vertelde dat we in Den Haag zouden zijn de 6e en dat ik René dan wel bij m'n ouders zou droppenen toen vroeg René 'mag ik niet mee dan', want hij heeft ook wel zin in tapa's
dus, mag hij mee?!
Moeten de slijtagedelen vervangen worden of is er schade aan de schoen zelf? Anders kunnen we wel een inkoopactie stifthakken doen, is best makkelijk zelf te vervangen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:55 schreef Ewelina het volgende:
Niet alles draag ik overigens. Moet een hoop schoenen laten repareren. En ik vind nog dat ik niet genoeg hebOp de planning om te kopen staan nog een paar zwarte pumps, en grijze laarzen (zowel plat als met hak).
O wat zonde!!! Kledingruil!!!!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:12 schreef Merel het volgende:
Ik heb even wat kleren en schoenen uitgezocht om zo in de kledingbak te gooien...
[ afbeelding ]
En dan past nog niet eens alles op de foto![]()
![]()
Hahaha nee ik zou het meteen doenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:41 schreef Laureline het volgende:
O, en ben ik heel erg dat ik eigenlijk in alle zakken van Merel wil kijken of er nog iets leuks bij zit?
Ja, dat jij het goed zou vinden wist ik welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |