ik vind het wel een interessant product, al heb ik het vermoeden dat de kosten niet helemaal in verhouding staan met de kosten van de wijn die ik doorgaans drinkquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, wij hebben nog wel eens dat we doordeweeks een glaasje wijn bij het eten willen en niet een hele fles. En sorry loveli, die kleine flesjes zijn doorgaans niet de beste wijnen, dus tja. Maar, het was maar een tip hoor.
Je wijn wordt ineens een stuk duurder als je maar de halve fles leegdrinkt en de rest weg kan flikkerenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:55 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ik vind het wel een interessant product, al heb ik het vermoeden dat de kosten niet helemaal in verhouding staan met de kosten van de wijn die ik doorgaans drink
Mijn vriendje dinsdag voor 5 dagen!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:59 schreef Perruche het volgende:
Nu wil ik ook wijn
Mijn vriendje gaat morgen voor een week weg
Hij komt wel weer terug dat is fijnquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mijn vriendje dinsdag voor 5 dagen!
*afwezige vriendjes boks
Hoe kom je opeens tot die conclusie?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Gasten zijn stiekem net zo gevoelig als chicks
ik zie mijn vriendje over drie weken weer!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:59 schreef Perruche het volgende:
Nu wil ik ook wijn
Mijn vriendje gaat morgen voor een week weg
Ahhhw. Waar gaat die van jou heen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mijn vriendje dinsdag voor 5 dagen!
*afwezige vriendjes boks
Yup. Hoewel ik niet zeker weet of gevoelig het juiste woord is.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Gasten zijn stiekem net zo gevoelig als chicks
Hahaha.. Nou ja ingewikkeld verhaalquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:04 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hoe kom je opeens tot die conclusie?
Swietje: pics!
Italië. En de jouwe?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:05 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ahhhw. Waar gaat die van jou heen?
Ja het woord is meer.... hanig? You are not my boyfriend. So stop acting that wayquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Yup. Hoewel ik niet zeker weet of gevoelig het juiste woord is.
Je kunt ook gewoon alles uitstallen op je bed en dan een foto maken, altijd wel een leuk gezicht...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:04 schreef Swietje het volgende:
Oh pics.... ja dan moet ik het eerst aandoen... dat komt nog
Dat kan ook, maar dan komt 't niet helemaal tot z'n recht, dan zijn 't net vormloze gewadenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:07 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon alles uitstallen op je bed en dan een foto maken, altijd wel een leuk gezicht...
[/materialistisch]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |