Wel balen. Heb je 'stevige stappers' (quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:00 schreef loveli het volgende:
Heel dom, gleed met links weg en raakte rechts geblesseerd.
Leuk onder een rokje!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wel balen. Heb je 'stevige stappers' () in huis.
Vlak ook het naaisetje niet uit!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik weet nie, maar mijn dirty mind doet hele rare dingen met dat gat in je broek bij je kruis en de potentiële mini Mini![]()
.
Ik bedoel maarquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:12 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Vlak ook het naaisetje niet uit!
Maar, ik heb de broek pas gekocht toen het vriendje alweer in Nederland was.quote:
Doesn't ring a bell Vik!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:13 schreef Viking84 het volgende:
Voor XM,
dit zijn Mickey and Mallory
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mini, is dat gat een totaal-ruptuur of niet?
Kunststof, staal mag niet meer omdat je tenen er dan af kunnen liggen als het staal erin verbogen zit.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb op het werk nog veel leukerder schoenen, met mooie stalen neus
Oei!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:14 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Maar, ik heb de broek pas gekocht toen het vriendje alweer in Nederland was.
En zo'n grote heeft hij nou ook weer niet.
NBK!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:13 schreef Viking84 het volgende:
Voor XM,
dit zijn Mickey and Mallory
[ afbeelding ]
Waar een wil is... Met jouw lengte kom je niet vaak geweldige jurkjes tegen lijkt me, dus kopen als je geld hebt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:17 schreef AKnynke het volgende:
ik wou vandaag een hele mooie jurk kopen, die me geweldig stond...Alleen heeft hij een rits op de achterkant, een hele hoge, en die kan ik zelf nooit dicht doen. Beetje lastig om zo naar het werk te gaan, met de rits half open...
ober!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:35 schreef Blurred86 het volgende:
huh ik mis iets geloof ik![]()
net even wat gaan drinken met twee Chinese studiegenootjes, het was de eerste keer dat ze 's avonds in het centrum waren geweestben ook wel vroeg weer terug dus! was wel gezellig, maar onze waiter (ik kom niet op het NLse woord?
) was een chagrijnige zak en nu ben ik zelf ook chagrijnig
Lau, als je geen kleding meer kunt/wilt/mag maken, wil je dan alsjeblieft verhalen gaan schrijven?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:28 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oh my, ik zie een hele jaren '70 viezeblaadjesfotoserie voor me met al die verkleedparijen! Vooral die in de fietsenkelder is heel inspirerend![]()
"Toen onze heldin net haar fietsbroek op de grond had laten zakken, kwam daar het hoofd van Henk-Jan van financiën opgedoken vanachter een fietzadel...Sinds hij vorige week toevallig met zijn kettingkast bezig was geweest en de schone nieuwe dame op zijn werk vanuit deze nieuwe invalshoek had ontdekt, lag hij iedere ochtend achterin het fietsenhok op de loer, hopend op meer..."
Wat grappig, ik hoorde laatst ook een verhaal over een Chinees meisje dat uit eten was geweest en die had gezegd dat dat de eerste keer was dat ze om 11 uur 's avonds nog in de stad was.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:35 schreef Blurred86 het volgende:
huh ik mis iets geloof ik![]()
net even wat gaan drinken met twee Chinese studiegenootjes, het was de eerste keer dat ze 's avonds in het centrum waren geweestben ook wel vroeg weer terug dus! onze waiter (ik kom niet op het NLse woord?
) was een chagrijnige zak en nu ben ik zelf ook chagrijnig
oh ja haha! ik zat heel de tijd met bediende in mijn hoofdquote:
ik probeer er ook niet aan te denken dat ik ooit weer moet verhuizen. Maar goed, zoveel heb ik nu niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:36 schreef Blurred86 het volgende:
oh ik wil ook een wafelijzerzo een die hartjeswafels maakt!
maar al mijn keukenkastjes zijn al volen dan heb ik al nog keukenspullen bij mijn ouders en mijn ex liggen..
je bent niet de enige... ik kan amper mn ogen openhoudenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Waarom ben ik altijd op vrijdagavond DOODMOE.
Net geslapen en ik had zo een zieke nachtmerrie. Pfoe..
Nou
Da's inderdaad helemaal niet veel! Misschien vanavond nog iets van zuivel?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:51 schreef Siral het volgende:
Oja lijstje. Ik voel me echt ontploft terwijl ik eigenlijk helemaal niet veel gegeten heb, maargoed..
O: volkoren boterham met kipfilet, 2 cracottes laagje smeervlees ertussen
L: volkoren boterham met sandwich spread, boterham met smeervlees
T: volkoren boterham met pindakaas en een appel
D wrap met kip en roerbak groente, daarover beetje strooikaas en chilisaus
T: kiwi
Ik heb echt een zuivelprobleem.. als ik geen kaas op mijn brood eet krijg ik dat amper binnen. Ik zocht net al naar yoghurt, maar dat heeft ie dus ook al niet meegenomenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:54 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Da's inderdaad helemaal niet veel! Misschien vanavond nog iets van zuivel?
Ik heb twee uurtjes geslapen netquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:51 schreef Siral het volgende:
[..]
je bent niet de enige... ik kan amper mn ogen openhouden![]()
Op ebay Duitsland moet het vast goedkoper kunnen...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik zag een roze mixer en een roze blender van KitchenAid en nu ben ik verliefd!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
250 & 600 euro
good for youquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb twee uurtjes geslapen net!
die is idd leuk, belachelijk veel geld wel...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
250 & 600 euro
Yay!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
250 & 600 euro
Is een kop koffie of thee met veel melk ook niks?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:57 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik heb echt een zuivelprobleem.. als ik geen kaas op mijn brood eet krijg ik dat amper binnen. Ik zocht net al naar yoghurt, maar dat heeft ie dus ook al niet meegenomen"omdat het toch nooit op komt, en dan kan je het weer weggooien" helemaal niet waar.....
want ik eet dat kei vaak.
Laat het maar aan een vrouw over om dat als afwijzing op te vatten!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Tegen vriend: Wil heel graag bij je blijven, zo graag dat ik wel met je wil trouwen.
Vriend: Hou ook heel veel van jou, kan niet zonder jou...
Ben GVD afgewezen!
Mwah, niet. Je kunt zonder, melk is voor kalfjes enzo. Alleen hebben we ontdekt dat je er ontzettend veel mee kunt maken. Zuivel heeft z'n goede en slechte kanten. Er zijn voor- entegenstanders van zuivel, het belangrijkste is dat je dagelijks een nette hoeveelheid eiwitten, koolhydraten en vetten binnenkrijgt en dat je voldoende vitamines, mineralen enzo binennkrijgt. Of je dat met of zonder zuivel doet zal mij persoonlijk aan m'n bevallige bips roesten. Te veel melkproducten zou ik persoonlijk niet aanraden eigenlijk, maar zoek zelf de balans.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:02 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Is een kop koffie of thee met veel melk ook niks?
Loveli (of iemand anders), hoe belangrijk is zuivel nou eigenlijk?
Ja dat is wel beter op de lange termijnquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:06 schreef Blurred86 het volgende:
oh ja een kitchenaid mixer die wil ik ook, maar dan wel zo'n roomwiiteof een rode
gelukkig, ik ga dus niet doodquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Mwah, niet. Je kunt zonder, melk is voor kalfjes enzo. Alleen hebben we ontdekt dat je er ontzettend veel mee kunt maken. Zuivel heeft z'n goede en slechte kanten. Er zijn voor- entegenstanders van zuivel, het belangrijkste is dat je dagelijks een nette hoeveelheid eiwitten, koolhydraten en vetten binnenkrijgt en dat je voldoende vitamines, mineralen enzo binennkrijgt. Of je dat met of zonder zuivel doet zal mij persoonlijk aan m'n bevallige bips roesten. Te veel melkproducten zou ik persoonlijk niet aanraden eigenlijk, maar zoek zelf de balans.
ik wil een ornaje. Hoe nationalistisch. Ik zei altijd dat ik die vna m'n eerste salaris ging kopen. Niet dus. Misschien als ik die baan krijg waar ik op gesolliciteerd heb, want dan zou ik echt heeeeeel veel gaan verdienen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:06 schreef Blurred86 het volgende:
oh ja een kitchenaid mixer die wil ik ook, maar dan wel zo'n roomwiiteof een rode
Ik stink en hinkel. Anders zou ik graag met je afsprekenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:08 schreef Merel het volgende:
En nog iemand met wie ik nog even wat zou gaan drinken die afzegt. Echt heel goed voor m'n ego.
En ik op ornaje googelen omdat ik denk dat het een zweeds merk isquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:09 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik wil een ornaje. Hoe nationalistisch. Ik zei altijd dat ik die vna m'n eerste salaris ging kopen. Niet dus. Misschien als ik die baan krijg waar ik op gesolliciteerd heb, want dan zou ik echt heeeeeel veel gaan verdienen.
Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd waar je gesolliciteerd hebt...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:09 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik wil een ornaje. Hoe nationalistisch. Ik zei altijd dat ik die vna m'n eerste salaris ging kopen. Niet dus. Misschien als ik die baan krijg waar ik op gesolliciteerd heb, want dan zou ik echt heeeeeel veel gaan verdienen.
Heb je geen Vacuvin?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:04 schreef Blurred86 het volgende:
lijstje:
O: havermout, banaan, lijnzaad
T: stuk appelkruimelvlaai
L: dubbele volkorenboterham kaas/mosterd/komkommer
T: dubbele volkorenboterham vegapate/komkommer
T: nectarine
D: 2/3 pizza + jonge bladsla en gebakken ui,courgette en paprika
T: cappuccino +koekje +koffielikeur met slagroom
= 1830 kcal maaren dan heb ik alles nog best ruim geschat ook volgens mij! valt me niet tegen
![]()
nu heb ik zin in wijn maar ik heb alleen maar een grote fles en ik ben maar alleen en morgen ben ik niet thuis dus beter maar niet opentrekken denk ik
Idd en dan straks even "huhquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:06 schreef Blurred86 het volgende:
hij had het vast niet door Uniek! zo zijn mannen
ja, ik typ te snel!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:10 schreef loveli het volgende:
[..]
En ik op ornaje googelen omdat ik denk dat het een zweeds merk is
Huh wat heeft de kleur met schoonmaken te makenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:15 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb een zilveren Kitchenaid en je moet hem na gebruik sowieso schoonmaken, dus dan kan je net zo goed de kleur nemen die je wil. Dus Pf, gewoon de roze nemen
Geen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Huh wat heeft de kleur met schoonmaken te maken?
Ik wil met je trouwen..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:06 schreef Blurred86 het volgende:
hij had het vast niet door Uniek! zo zijn mannen
Mannen, duidelijkquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:19 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik wil met je trouwen..
dat moest wel duidelijk zijn...
Snap het goed, wil ook niiet meer trouwen maar met hem wel.
Dan pak je de trein, opgelost.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:24 schreef Blurred86 het volgende:
ik heb zin om uit te gaan en te drinken en dansen maar ik ben inwageningen
Het klinkt meer als, o jij bent zo aardig stel dat wij willen trouwen dan zou ik met je willen trouwen. Vaag dus.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:19 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik wil met je trouwen..
dat moest wel duidelijk zijn...
Snap het goed, wil ook niiet meer trouwen maar met hem wel.
Their loss.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:08 schreef Merel het volgende:
En nog iemand met wie ik nog even wat zou gaan drinken die afzegt. Echt heel goed voor m'n ego.
nah, voor ik ergens ben wat de moeite waard is (en waar ik uberhaubt iemand ken waar ik mee uit zou kunnen gaan en dan neem ik voor het gemak maar even aan dat ik nu nog iemand kan vinden die nog geen plannen heeft vanavond) ben ik al weer 3 uur verder => te veel moeitequote:
daar kan ik me nou niks bij voorstellenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:51 schreef loveli het volgende:
Ik koop gewoon kleine flesjes. Die ik ook niet opmaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |