En ik heb dit jaar niet eens zoveel schoenen gekocht. Alleen een paar platte zwarte sandaaltjes van 15,- omdat ik op Grand Tour ging.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:01 schreef shinydiscoball het volgende:
Damn Ewelina! Al mag ik niks zeggen hoor
Maar waarom krijg ik dan het gevoel dat het niet grappig bedoeld is?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ach jt, zo hebben we allemaal wel iets waar we steeds aan worden herinnerd. Kan een pump zijn, een groene string, een wekker of een onvindbare IKEA. Trek het je niet zo aan
.
dat...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ach jt, zo hebben we allemaal wel iets waar we steeds aan worden herinnerd. Kan een pump zijn, een groene string, een wekker of een onvindbare IKEA. Trek het je niet zo aan
.
Van mij wel hoor. Mr Mo is leukquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:02 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, Mr.Mo wil mee naar de meet!
We waren gisteren uit eten met mn ouders en vertelde dat we in Den Haag zouden zijn de 6e en dat ik René dan wel bij m'n ouders zou droppenen toen vroeg René 'mag ik niet mee dan', want hij heeft ook wel zin in tapa's
dus, mag hij mee?!
Tuulijk! Ga je dat vragenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:02 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, Mr.Mo wil mee naar de meet!
We waren gisteren uit eten met mn ouders en vertelde dat we in Den Haag zouden zijn de 6e en dat ik René dan wel bij m'n ouders zou droppenen toen vroeg René 'mag ik niet mee dan', want hij heeft ook wel zin in tapa's
dus, mag hij mee?!
Moeten de slijtagedelen vervangen worden of is er schade aan de schoen zelf? Anders kunnen we wel een inkoopactie stifthakken doen, is best makkelijk zelf te vervangen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:55 schreef Ewelina het volgende:
Niet alles draag ik overigens. Moet een hoop schoenen laten repareren. En ik vind nog dat ik niet genoeg hebOp de planning om te kopen staan nog een paar zwarte pumps, en grijze laarzen (zowel plat als met hak).
O wat zonde!!! Kledingruil!!!!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:12 schreef Merel het volgende:
Ik heb even wat kleren en schoenen uitgezocht om zo in de kledingbak te gooien...
[ afbeelding ]
En dan past nog niet eens alles op de foto![]()
![]()
Hahaha nee ik zou het meteen doenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:41 schreef Laureline het volgende:
O, en ben ik heel erg dat ik eigenlijk in alle zakken van Merel wil kijken of er nog iets leuks bij zit?
Ja, dat jij het goed zou vinden wist ik welquote:
Bij een aantal schoenen is het echt alleen de hak, maar bij mijn enkellaars moet er gewoon een hele nieuwe hak op (is afgebroken), bij 2 andere laarzen is de schoen ook een beetje beschadigd en van mijn zwarte platte laarzen moet de hele zool vervangen worden.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Moeten de slijtagedelen vervangen worden of is er schade aan de schoen zelf? Anders kunnen we wel een inkoopactie stifthakken doen, is best makkelijk zelf te vervangen.
Ga daar maar niet te hard van uit, ik moet gewoon werken 31 decemberquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:38 schreef Viking84 het volgende:
Het is echt lekker hardloopweer hier in Den Haag! Zonnetje, koel briesje! Het ging dus erg lekker.
En we hebben bedacht dat we weg willen met Oud & Nieuw, mits Nachtwacht tegen die tijd werk heeft(en vrij heeft, maar daar ga ik wel van uit
). Naar Brugge ofzo
.
Mooie dingen kan je ook proberen te verkopen, heb via marktplaats leuk zakcentje gekregen voor mn oude skatebroeken (en er liggen nog een paar in de kast waar ik geen afscheid van kan nemenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:33 schreef Perruche het volgende:
Goedemorgen!
Vriendje is n z'n spullen aan het pakken. Ik ga hem wel missen. Maar ergens ook wel lekker om even het huisje voor mezelf te hebben
[..]
Ik dacht het stiekem ook
Ik heb ook een keer grote opruiming gehad maar toen had ik slechts 2 containers vol... en nog een keer en toen 3 vuilniszakken. En in totaal 6 paar schoenen ofzo. Ik heb wel nog steeds spijt van een prachtig topje wat ik weg heb gedaan, alleen omdat het te klein was... had het makkelijk kunnen kopen, had het gekregen na een fotoshoot ofzo (nee ik was niet het model) en toen paste ik er nog wel in, was kei duur designer ding met allemaal pailetten, hop in de humana bak
Gaat dit over eten of over schoenen?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:01 schreef j.t het volgende:
Ik hoef toch niet, heel kinderachtig, nog een keer uit te leggen dat dat in verhouding met het verleden is? Want ik heb geen zin in om iedere keer belachelijk gemaakt te worden!
Als je alleen deze nodig hebt, is zelf doen best een optie. Geloof dat een schoenmaker 7.50 rekent voor een paar hakjes.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oooo over schoenen gesproken! Heeeel veel schoentjes van mij hebben een nieuwe hak nodig! Waar doe ik dat voor weinig in Amsterdam/omstreken?
Ik heb wel een keer doner gehaald na het stappen en in laten pakken voor m'n ouders bij het ontbijtquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb mijn vader beloofd dat ik BB met R ga halen bij zijn lievelingstoko voor ik naar hun toe komLief he
!
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:08 schreef motorbloempje het volgende:
aan de meeters:
ik heb nu:
Viking
Ewelina
XM
uniekhoorn
sigme
Laureline (niet eten?)
Merel (niet eten?)
sdb
Mo
Mr.Mo
en volgens mij nog meer!? Kunnen we even de lijst aanvullen vandaag/morgen? Want dan kan ik reserveren!
Hij smeert ze ook dicht aan de zijkant? Ik bedoel ik heb altijd heel veel beschadiging aan de zijkant, hoe maak ik die? En ik zou dan denk ik zwarte nodig hebben..quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je alleen deze nodig hebt, is zelf doen best een optie. Geloof dat een schoenmaker 7.50 rekent voor een paar hakjes.
Als ik later aanschuif kan ik misschien ook mee, maar heb even geen idee of het ov-technisch handig te bereiken is voor mij.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Geen idee.. uurtje of 19.00uur ofzo?
Hoe laat zou jij kunnen? 20.00uur?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Als ik later aanschuif kan ik misschien ook mee, maar heb even geen idee of het ov-technisch handig te bereiken is voor mij.
Daar zijn een soort wasdingen voor, ben een beetje aan het kijken geweest bij groothandels in schoenreparatie, ze zijn niet heel happig om spullen aan gewone consumenten te verkopen. De hakjes op zich is geen drol aan om dat te vervangen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hij smeert ze ook dicht aan de zijkant? Ik bedoel ik heb altijd heel veel beschadiging aan de zijkant, hoe maak ik die? En ik zou dan denk ik zwarte nodig hebben..
Ligt er ook aan hoe pooped out ik ben op de dag zelfquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoe laat zou jij kunnen? 20.00uur?kunnen we natuurlijk altijd even overleggen..
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Slank google-accountje aanmaken, mailgroep en evt google docs gebruiken.
dan eten we daarvoor toch ergens bitterballen op 'n terrasje ofzo ?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:25 schreef Viking84 het volgende:
Om 20 uur pas eten? Dat kan mijn lijf niet aan!.
Ja een wiki! En dan doe je de link gewoon in de OP?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
of een wiki, da's wel makkelijk opzich?
dan hoef je je niet aan te melden (bij wikispaces)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |