tijd voor een rel?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:37 schreef sp3c het volgende:
fb topics gaan langzamer als vroeger
tvp iig
ik blijf je een guitige fok!ker vinden. onder elke omstandigheid, waarvoor driewerf hulde.quote:
ze hebben me voor veel dingen uitgemaakt in onze FB reeks maar guitig vind ik nog wel leukquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik blijf je een guitige fok!ker vinden. onder elke omstandigheid, waarvoor driewerf hulde.
ik ben de beroerdste nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
ze hebben me voor veel dingen uitgemaakt in onze FB reeks maar guitig vind ik nog wel leuk
Was al in gesprek met hem. 1 topic is al naar GC, die van de economie naar GC, maar die van die brug kan best in NWS.quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Um, als ik Turkse verheerlijking wil lezen, ga ik wel naar de site van de Turkse regering. Kan iemand onze Polderturk een beetje intomen?
Hij zet wel een OP in zijn bericht. Wel een PM verstuurd dat het fijn zou zijn zijn ook om te blijven kijken naar zijn topics wanneer hij ze opent.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 02:57 schreef Zeroku het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/37149
Kan die gast ff aangesproken worden, met z'n nieuwsdumps.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:33 schreef paddy het volgende:
[..]
Hij zet wel een OP in zijn bericht. Wel een PM verstuurd dat het fijn zou zijn zijn ook om te blijven kijken naar zijn topics wanneer hij ze opent.
Nog even toevoegen dat ik niets schokkends ontdek, dus niet echt nieuwsdump.
met je smerige opmerkingen over polen ben jij degene die zich moet kapotschamen. en ga nou maar weer janken tegen je moeke.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:59 schreef Mutant01 het volgende:
Paddy, kan je zoalshetis aan de lijn houden. Zijn hondse gedrag kan naar mijn mening niet door de beugel.
Welke smerige opmerking over Polen, leugenaar.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
met je smerige opmerkingen over polen ben jij degene die zich moet kapotschamen. en ga nou maar weer janken tegen je moeke.
quote:
luie donder. doe eens ff je hoofdletterloos-baas verhaal updaten. dan praten we verder.quote:
dichtquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:28 schreef deedeetee het volgende:
Je eerste reactie op deze boodschap?
mag hopen dat dat een tijdelijk slot is totdat de troep opgeruimd is?quote:
Toelichting op aangifte tegen DNB door Dirk Scheringaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:26 schreef Frutsel het volgende:
Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang. Waar wil je naar toe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen en maakt het ook leuker.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:27 schreef RobertoCarlos het volgende:
Jammer dat de TT is aangepast van Zeikmeisje naar Zeilmeisje.... Als je de vorige posts gelezen hebt, weet je dat het ironisch en speels bedoeld was... jammer..
quote:Er is een update in het bovenste topic gegeven. Mergen kan niet meer of er moet een nieuw topic komen.Op zaterdag 23 oktober 2010 07:32 schreef freako het volgende:
Tekst 'Jezus redt' moet van dak af
Jezus redt in het rood
Dubbeltopic. Ik zou de onderste van de 2 openhouden. Deze is nieuwer, en bevat meer recentere posts.
quote:niet dus.
quote:En dan gelijk een topic waar slashdotter3 z'n zooi kan posten waarbij hij z'n "Zieke shitOp zaterdag 23 oktober 2010 23:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Kan er geen centraal topic komen voor Lambiekje om daar al zijn 'grote boze farmaceutische industrie'-posts in kwijt te kunnen?
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 23:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Kan er geen centraal topic komen voor Lambiekje om daar al zijn 'grote boze farmaceutische industrie'-posts in kwijt te kunnen?
quote:De OP's zijn tenminste goed voorzien van bron + bericht. Kan ik vaak van andere topics niet zeggen. We zullen even op zijn eigen inbreng gaan lettenOp dinsdag 26 oktober 2010 11:41 schreef waht het volgende:
[..]
En dan gelijk een topic waar slashdotter3 z'n zooi kan posten waarbij hij z'n "Zieke shit"-reactie onder kan zetten.
quote:True, Tariq Aziz van gemaakt.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:38 schreef freako het volgende:
Tariq Aziz ter dood veroordeeld in Irak
Graag een TT-wijziging naar "Tariq Aziz ter dood veroordeeld in Irak". Hij is bekend genoeg om met name genoemd te worden in de TT, en zijn geloofsovertuiging is niet de reden dat hij opgeknoopt wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |