abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87604960
Laura het zeilmeisje #9 - Eindelijk op weg!

quote:
Laura heeft een droom. Ze wil de jongste solozeiler zijn die rond de wereld zeilt. Als ze dit plan in augustus 2009 openbaar maakt, in een interview in het AD, komt er een stortvloed aan reacties los. Niet alleen van sympathisanten, ook van Bureau Jeugdzorg en de Raad voor de Kinderbescherming. Met dramatische gevolgen. Laura moet gestopt worden. Rechtszaken volgen. Er is zelfs sprake van uithuisplaatsing en Bureau Jeugdzorg laat haar onder toezicht stellen. Dat betekent dat ze haar wereldreis voorlopig kan vergeten. Haar teleurstelling is immens. Naarmate het bureaucratisch net zich om haar sluit, verliest Laura bijna haar levenslust. In een wanhoopspoging haar vrijheid te herwinnen, vlucht ze in december 2009 naar Sint Maarten. Ze wordt ontdekt en onder politiebegeleiding naar Nederland teruggebracht. Bureau Jeugdzorg eist opnieuw uithuisplaatsing, maar die wijst de rechter gelukkig af. Dan gaat er bij Laura een knop om. Er moet een uitweg zijn! Ze vindt haar vechtlust terug. Ze zorgt voor een nieuwe boot, een flinke tweemaster. Ze volgt allerlei cursussen en zeilt in juni 2010 in een weekend op en neer naar de Engelse oostkust om te bewijzen wat ze kan. Op 27 juli 2010 doet de Rechtbank in Middelburg uitspraak over de door Bureau Jeugdzorg geëiste ondertoezichtstelling. Zal ze haar vrijheid terugkrijgen en op wereldreis kunnen gaan?
Laatste nieuws: http://www.lauradekker.nl/Basis.aspx?Tid=2&Lid=12&Lit=VIEW

quote:
28-8-2010
Het weer is nog steeds prachtig hier en op een paar valwinden na is het windstil en dus bijna niet uit te houden in de volle zon.
Gelukkig heb ik een zonnezeiltje boven de kuip en daar vertoef ik dus de hele dag onder.
Het was lekker om weer een hele nacht door te slapen. Maar ik wil toch ook wel weer de zee op.
Nu ik hier toch ben wil ik graag meer eilanden zien. het duurt nog even voordat het stormseizoen over is en ik heb dus alle tijd voordat ik weer naar een ander eiland vaar.
In Nederland zijn de meest scholen alweer begonnen, en dus ben ik ook maar weer langzaam in de schoolboeken gedoken.
Want dat hoort er nu eenmaal bij, maar ik vind het niet zo erg hoor.

Laura
Speculeer en discussieer hier verder!

Vorige topic:
Laura het zeilmeisje #10 - De scholen zijn weer begonnen.

[ Bericht 45% gewijzigd door Frutsel op 18-10-2010 16:17:15 (AUB gewoon normale OP maken + goeie titel) ]
pi_87605017
zeikmeisje :')
Mijn piek is kwijt
  zondag 17 oktober 2010 @ 12:31:57 #3
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_87628487
doe eens een OP of zo :P
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_87631157
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 12:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
doe eens een OP of zo :P
Het is toch een vervolgtopic? Bovendien, ons aller Laura behoeft geen introductie meer.
pi_87637040
hahaha die TT...pwnage :')
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_87644644
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 14:13 schreef moussie het volgende:

[..]

Het is gewoon niet netjes handelen van een bedrijf dat eerst zelf zit te verklaren in de media dat het geen BB gaat worden, en twee maanden later afhaakt omdat ze toch BB willen en als je er niet mee akkoord gaat moet je op stel en sprong uit de haven vertrekken. Dat zou het al niet zijn als het om een volwassenen zou gaan, bij een 15-jarige is het gewoon, tja .. heb er niet echt een woord voor .. erg min.
:Y
Laura kan heel goed zelf haar zaakjes regelen. Ze heeft genoeg sponsoren, die hele cameraactie was alleen maar een extraatje.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_87650949
laura het schijtmeisje zit al 2 maanden met haar luie reet op een eiland nou nou wat een prestatie wanneer begint ze nou met zeilen. Met dit tempo is ze pas terug als ze 21 is en dat is wel erg oud om je vmbo-examen te doen :')
  zondag 17 oktober 2010 @ 22:38:06 #8
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_87652520
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 22:13 schreef harcoi het volgende:
laura het schijtmeisje zit al 2 maanden met haar luie reet op een eiland nou nou wat een prestatie wanneer begint ze nou met zeilen. Met dit tempo is ze pas terug als ze 21 is en dat is wel erg oud om je vmbo-examen te doen :')
Vanaf 21+ mag je ook universiteit toelatings examen doen :s)
pi_87674437
Voor de echtie die-hard fans van Laura het zeilmeisje: haar grootouders zijn straks (half zes geloof ik) te gast bij Omroep Max. Het kind viert al meer dan een maand vakantie en is nu weer op zoek naar een nieuwe sponsor. Papa gaf vorige week in een interview te kennen dat ze financieel toch wel wat knijp zitten.
  maandag 18 oktober 2010 @ 15:44:10 #10
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_87675047
Als ze inmiddels al 2 maanden vakantie zit te vieren op Gran Canaria dan is het niet eens heel vreemd dat MasMedia er niet zoveel zin meer in heeft....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_87675271
Ik zie daar niets van terug op hun website. Wel is er een interview met haar oma te beluisteren.
http://www.omroepmax.nl/?(...)azyiEsHnHUVGDkBZmrwW
  maandag 18 oktober 2010 @ 16:13:37 #12
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_87676124
zeikmeisje _O-
pi_87676614
Is ze nog niet "verzopen"?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  maandag 18 oktober 2010 @ 17:16:56 #14
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_87679006
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 16:25 schreef Boris_Karloff het volgende:
Is ze nog niet "verzopen"?
Op het vaste land (naar ik begrijp) is het lastig verzuipen :P
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_87680178
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 17:16 schreef kingmob het volgende:

[..]

Op het vaste land (naar ik begrijp) is het lastig verzuipen :P
Maar aanvaringen met autoriteiten en sponsors zijn geen probleem :P
pi_87684044
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:50 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik zie daar niets van terug op hun website. Wel is er een interview met haar oma te beluisteren.
http://www.omroepmax.nl/?(...)azyiEsHnHUVGDkBZmrwW
Ik heb daar eens naar geluisterd, en zo heb ik oma nu horen vertellen dat Laura zich vorig jaar (kind was toen amper 14) ieder weekend met vrienden van haar "peergroep" op straat rondhing en zich klem zoop en vervolgens de bierflesjes op straat stuk gooide.

Ik kan me ook nog herinneren dat er hier mensen waren die haar fel verdedigden met teksten dat er inderdaad zulke kinderen bestaan, maar niet die "brave" Laura! Nee, Laura had alleen maar een droom die haar op brute wijze werd ontnomen en die ze vervolgens toch maar heeft afgedwongen op kosten van anderen. Lekker losbandig leven!

We hebben dus te maken met een kind dat zich op haar 14e iedere weekend klem zuipt op straat, en daarbij ook nog eens flesjes op straat stukgooit, die zich in de polsen gaat snijden als ze haar zin niet onmiddellijk krijgt, die veel spijbelt en als gevolg daarvan ook heel veel strafwerk krijgt, die lekker losbandig wil leven, en die óók nog eens vindt (en haar hele familie erbij) dat anderen daar de kosten maar voor moeten dragen.

Kortom: een KUTkind.
pi_87692628
Welke LauraKnuffelaar heeft de TT weer aangepast ? :')
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_87693517
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 22:09 schreef DjinN het volgende:
Welke LauraKnuffelaar heeft de TT weer aangepast ? :')
Frutsel. Ik vind het ook jammer. 'Zeikmeisje' was fucking geniaal. En nergens staat dat een persoonlijke mening niet tot uiting mag komen in een topictitel, toch?
Als ze liefkozend 'zeilmeisje' genoemd mag worden, mag een satirische variant ook. Maar ja, een forum heeft niet dezelfde regels als een rechtstaat, met recht op vrije meningsuiting enzoiets, dus heel veel zin heeft het niet om er moeilijk over te gaan doen.
  maandag 18 oktober 2010 @ 22:31:46 #19
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_87693832
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 22:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Frutsel. Ik vind het ook jammer. 'Zeikmeisje' was fucking geniaal. En nergens staat dat een persoonlijke mening niet tot uiting mag komen in een topictitel, toch?
Als ze liefkozend 'zeilmeisje' genoemd mag worden, mag een satirische variant ook. Maar ja, een forum heeft niet dezelfde regels als een rechtstaat, met recht op vrije meningsuiting enzoiets, dus heel veel zin heeft het niet om er moeilijk over te gaan doen.
Nou, dan noem ik Frutsel ook geen zeikmodje ;)

(dit is ironie :Y )
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_87693976
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 22:31 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Nou, dan noem ik Frutsel ook geen zeikmodje ;)

(dit is ironie :Y )
Ik snap het wel hoor :)
Maar ik dacht dat iedereen de humor er wel van in zou zien. Ook de Lauraknuffelaars :)
  maandag 18 oktober 2010 @ 22:47:41 #21
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_87694704
Ik vind het ook jammer dat de TT is aangepast, maar zo is het wel beter te vinden met de zoekfunctie. . . :{
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 00:14:27 #22
313789 TheFamousMan
"De Stroboscoop"
pi_87698567
aandachtsgeil kind :{w

het spijt me, maar ik vind dit meisje geen 11 delen waard, het is een mooi idee, maar veel te opgeblazen door de media etc...
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
pi_87699062
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 00:14 schreef TheFamousMan het volgende:
aandachtsgeil kind :{w

het spijt me, maar ik vind dit meisje geen 11 delen waard, het is een mooi idee, maar veel te opgeblazen door de media etc...
Rijmt ook goed met elkaar he :')
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 00:31:01 #24
313789 TheFamousMan
"De Stroboscoop"
pi_87699092
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 00:30 schreef Rookert het volgende:

[..]

Rijmt ook goed met elkaar he :')
hihi, best slecht nu ik het zo bekijk idd :')
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
pi_87702594
er zijn nog meer delen hoor.. Op een gegeven moment is men maar opnieuw gaan tellen. Er waren nogal wat paralelle topics enzo.
Of ze het waard is? Ik denk het niet, maar het prachtig om te zien hoe er twee kampen zijn ontstaan met felle voorstanders die alles wat ze doet helemaal geweldig vinden en alles voor voor zoete koek aannemen wat zij en haar familie beweren en tegenstanders die het onzin vinden en dan vooral omdat de achtergrond van het meisje problematisch is en niet alles waar lijkt te zijn wat er over haar beweerd wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')