Naar Whisky aan Zee kun je natuurlijk wel gaan. Want van een goeie borrel ga je je altijd beter voelen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:30 schreef MadMaster het volgende:
Als ik morgen maar weer wat in orde ben.
Whisky aan Zee staat op het programma en het concert van Moke met het Metropole Orkest...
Precies! Alcohol desinfecteert dus het is alleen maar goed voor je om te drinkenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Naar Whisky aan Zee kun je natuurlijk wel gaan. Want van een goeie borrel ga je je altijd beter voelen.
Die vlieger gaat bij mij niet op, als ik ziek ben krijg ik geen druppel door m'n strot.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Naar Whisky aan Zee kun je natuurlijk wel gaan. Want van een goeie borrel ga je je altijd beter voelen.
Dan hoop ik dat je op tijd beter bent.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die vlieger gaat bij mij niet op, als ik ziek ben krijg ik geen druppel door m'n strot.
En ik heb geen open wonden, dus er valt niets te desinfecteren...
Doodt ook bacillen die je intern lastigvallen...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die vlieger gaat bij mij niet op, als ik ziek ben krijg ik geen druppel door m'n strot.
En ik heb geen open wonden, dus er valt niets te desinfecteren...
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Doodt ook bacillen die je intern lastigvallen...
Wat de fuck!?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:22 schreef De_Hertog het volgende:
IMDB heeft plots besloten dat we in Nederland geen Engelse titels meer kunnen lezen:
De ontsnapping
De peetvader
Het goede, het slechte, het lelijk
Vlucht boven een koekoeksnest
De sterrenoorlog V: Het rijk slaat terug
De schreeuw van het lam
(Maar wel Sen to Chihiro no kamikakushi en Per qualche dollaro in più)
(zie ook IMdB dat titels verkracht.. )
Neuk is een leuk klein plaatsje in The Kingdom of Fife.quote:
Deze afslag moet je nemen om bij het radio station te komen:quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:53 schreef MadMaster het volgende:
Zo ga ik in de USA het plaatsje Nederland bezoeken, vlak onder Beaumont in Texas.
En in Austin ga ik naar KUT radio luisteren en proberen er een T-shirt van te scoren...
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Deze afslag moet je nemen om bij het radio station te komen:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:11 schreef MadMaster het volgende:
www.kut.org
Toch vreemd als je die website van het radiostation bekijkt...
Er zijn shirts. Maar dan moet je wel even lid worden.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:57 schreef MadMaster het volgende:
Kut, ze hebben geen T-shirts meer...
Dan hier maar eens kijken:
[ afbeelding ]
Gezien?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er zijn shirts. Maar dan moet je wel even lid worden.
https://www.utexas.edu/kut/premiums.html
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:09 schreef Nembrionic het volgende:
Wat vrijmi-entertainment:
Let vooral op het donkere meisje na 1:45 en op Batman. Batman is ad-rem
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gezien?
'KUT'S FALL 2000 PREMIUMS'
Goh, niet zo gek dat het doorgaans ranzig is in vergelijking met vers gezet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:01 schreef TradeMarkie het volgende:
Van mij mogen ze onze koffieautomaat gister ophalen
Vanavond thuis gekomen, deed hij het nog steeds niet... wat blijkt nu? De antenne zat er niet goed in, heeft Lennon eruit gehaald.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:07 schreef Diaan73 het volgende:
Grmbl internet thuis ligt er al sinds gisterenavond uit!!![]()
Ik heb geen idee wie dat is volgens mij....quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:04 schreef Cobra4 het volgende:
Mijn nieuwe politieke baas is.............. Hans Hillen.
Scoorde ooit een -1 op de feministische meetlat. Ik mag hem nu al!
Niks daarvan, ik heb vanaf zondag nog meer in de melk te brokkelen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met onze AKQ SC ministeries eigenlijk? Moeten wij ook fuseren?
Snel zijn want de helft van de eilanden is vanaf volgende week zelfstandigquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niks daarvan, ik heb vanaf zondag nog meer in de melk te brokkelen.
Eens even dat homo-huwelijk op die eilanden er door heen duwen, dat zal ze leren...
Die jongen wilde alleen even spelen. Er is niet echt iets gevaarlijks gebeurd toch?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vanavond thuis gekomen, deed hij het nog steeds niet... wat blijkt nu? De antenne zat er niet goed in, heeft Lennon eruit gehaald.![]()
Pun intended?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:04 schreef Cobra4 het volgende:
Mijn nieuwe politieke baas is.............. Hans Hillen.
Scoorde ooit een -1 op de feministische meetlat. Ik mag hem nu al!
Ik ben momenteel wel gammel en voel me oud, maar ben iets omvangrijker dan 50 a 60 liter...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:04 schreef Nembrionic het volgende:
C4, ik ben opzoek naar een paar een paar oude gamellen van een litertje of 50-60 (of groter). Weet jij er nog een paar?
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Snel zijn want de helft van de eilanden is vanaf volgende week zelfstandig
Dank!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:49 schreef Ofyles2 het volgende:
* Ofyles2 wenst alle zieken in dit topic veel sterkte toe en stuurt een bosje bloemen. Laat niet op je zitten...
Daar ging het ook niet om... wij zaten al sinds gisterenavond te mopperen op de internetprovider en stonden op het punt navraag te doen bij de buren...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die jongen wilde alleen even spelen. Er is niet echt iets gevaarlijks gebeurd toch?
[..]
Dienst Domeinen. Voor een paar tientjes koop je er een paar. Incl. keukenwagen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:04 schreef Nembrionic het volgende:
C4, ik ben opzoek naar een paar een paar oude gamellen van een litertje of 50-60 (of groter). Weet jij er nog een paar?
Goeiemorgen Diaanquote:
Na een tweede keer kijken zag ik dat het inderdaad een motor is. Ik dacht eerst dat het het pompje voor de ruitenwisservloeistof was.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 08:38 schreef Diaan73 het volgende:
Hoe bedoel je dat? Te weinig vermogen?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 08:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Na een tweede keer kijken zag ik dat het inderdaad een motor is. Ik dacht eerst dat het het pompje voor de ruitenwisservloeistof was.
Ik zou als ik jou was een brief schrijven aan Opstelten en vragen om een dienstauto. Er komen minder ministers in het kabinet, dus er komen wat wagens vrij.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 08:57 schreef Diaan73 het volgende:
Precies, het is ook echt vooral voor in de stad. En heel af en toe naar mn werk....
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 08:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was een brief schrijven aan Opstelten en vragen om een dienstauto. Er komen minder ministers in het kabinet, dus er komen wat wagens vrij.
Een longspoelinkje?? Heel veel succes en plezier vandaag!!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 08:57 schreef MadMaster het volgende:
Zo, heerlijk blaffend opgestaan, even een longspoelinkje gedaan en straks aantreden bij whisky festival en Moke.
Gewoon deurdonderen...
Ja, 2 bakkken mentholthee met honing na een flinke hoestbui...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Een longspoelinkje?? Heel veel succes en plezier vandaag!!
Helpt dat?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, 2 bakkken mentholthee met honing na een flinke hoestbui...
Rond welke tijd heb je de eerste wee dram in je handen?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, 2 bakkken mentholthee met honing na een flinke hoestbui...
Wel om mijn keel wat soepeler te houden.quote:
Rond 13.00 uur, denk ik.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Rond welke tijd heb je de eerste wee dram in je handen?
Okay, moet ik even onthouden dan...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel om mijn keel wat soepeler te houden.
Die voelde aan als een schuurpapiertje...
[..]
Ja, zal m'n Speedo meenemen...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:24 schreef Cobra4 het volgende:
Mooie tijd.En het ziet er naar uit dat jullie schitterend weer gaan krijgen.
Zie hierboven, proef en ruik nog niet veel, maar ga zo met 2 Vicks inhalers in mijn neus zitten om de boel open te breken...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:41 schreef Bart het volgende:
MM al weer beetje opgeknapt voor vandaag?
Het voordeel is dat ik grootste deel van de standaard whiskies wel ken, alleen de nieuwe en onafhankelijke bottelingen vind ik vandaag interessant. Maar as we type breekt mijn neus open...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:46 schreef Bart het volgende:
Neus is wel essentieel bij een whiskyproeverij...
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het voordeel is dat ik grootste deel van de standaard whiskies wel ken, alleen de nieuwe en onafhankelijke bottelingen vind ik vandaag interessant. Maar as we type breekt mijn neus open...
Een filmpje om mijn blijheid met je te delen!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het voordeel is dat ik grootste deel van de standaard whiskies wel ken, alleen de nieuwe en onafhankelijke bottelingen vind ik vandaag interessant. Maar as we type breekt mijn neus open...
Ik heb al gekeken maar hebben ze nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 06:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dienst Domeinen. Voor een paar tientjes koop je er een paar. Incl. keukenwagen.
Even luisteren want ik ben een fan van het origineel.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:50 schreef MadMaster het volgende:
Zit nu even met deze versie van dit magistrale nummer te kloten, i luv it...
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Een filmpje om mijn blijheid met je te delen!
Een remix remixen was het.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Even luisteren want ik ben een fan van het origineel.
Wat me niet duidelijk is: is dit jouw remix of ben je met deze remix aan het kloten?
Ik zie enige naamverwarring.
-edit- okay, niet mijn ding.
Hoef niet eens te gokken: Weird Al op 8 december...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb net een kaartje gekocht voor een optreden in Paradiso
Nog één van hier die gaat.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:21 schreef iamredleader het volgende:en goedenavond
kaartjes voor Weird Al Yankovic besteld
Ik ga woensdag 8 december met m'n broers![]()
Als hij het waar kan maken zeker.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hillen: eind aan bezuinigingen Defensie
C4, goed nieuws voor je?
quote:Op zondag 10 oktober 2010 08:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow is hij dat... volgens mij vind ik hem irritant...
Weer een ras artiest de pijp uit.quote:Op zondag 10 oktober 2010 09:20 schreef Diaan73 het volgende:
MM, jij zou a.s dinsdag toch naar De Dijk gaan?? Ik denk dat het niet doorgaat...![]()
http://www.nu.nl/algemeen(...)burke-overleden.html
quote:Op zondag 10 oktober 2010 09:32 schreef TradeMarkie het volgende:
Het ziet eruit als heerlijk voetbalweer buiten
Mogguhquote:Op zondag 10 oktober 2010 10:17 schreef iamredleader het volgende:
mogguh
Zo, vandaag 3 appeltaarten bakken, want morgen kom ik daar zeker weten niet aan toe
Als ik denk aan waar hem ik hem van ken, denk ik alleen volgens mij was het irritant...quote:
Ben net in Limbabwe aangekomen en hoorde het trieste nieuws onderweg. Heb inderdaad kaartjes voor dinsdag, ik hoop op een tribute concert nu...quote:Op zondag 10 oktober 2010 09:20 schreef Diaan73 het volgende:
MM, jij zou a.s dinsdag toch naar De Dijk gaan?? Ik denk dat het niet doorgaat...![]()
http://www.nu.nl/algemeen(...)burke-overleden.html
Dat zou wel een erg mooi gebaar zijn en bijzonder om bij te zijn...quote:Op zondag 10 oktober 2010 10:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben net in Limbabwe aangekomen en hoorde het trieste nieuws onderweg. Heb inderdaad kaartjes voor dinsdag, ik hoop op een tribute concert nu...
Nee, eigenlijk niet. Ze worden dinsdag mee naar kantoor genomen, om te tracterenquote:Op zondag 10 oktober 2010 10:22 schreef Cobra4 het volgende:
Mogguh
3? Dan zijn ze morgen al op zeker.
Da's dan wel een dag te laat.quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Ze worden dinsdag mee naar kantoor genomen, om te tracteren
Daar heb je gelijk in. Maar ik ben morgen vrij (quote:
Ja, snap ik helemaal.quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:11 schreef MadMaster het volgende:
Had liever Solomon Burke zelf gezien hebben uiteraard. Keek er naar uit, heb hem nog nooit live gezien en dat gaat nu ook niet meer gebeuren...
Jij boefje.quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:05 schreef Etcetera het volgende:
Prima hoorVeel bezig met Mafiaspel in MIS
Denken ze soms dat jij nooit stout bent?quote:
Het gaat wel door lees ik netquote:Op zondag 10 oktober 2010 15:28 schreef MadMaster het volgende:
Wel of geen concert, ik hou mijn kaarten sowieso...
Ik heb geen kaartjes dus mij om het evenquote:
Het wordt nu een tribute concert.quote:
Zal het wel voor je opnemen...quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb geen kaartjes dus mij om het even
quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoef niet eens te gokken: Weird Al op 8 december...
Ik ben om 0600 begonnen. Even rustig opstarten.quote:Op maandag 11 oktober 2010 07:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Cobra, nachtdienst gehad of vroeg begonnen?
quote:Op maandag 11 oktober 2010 07:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mooi op tijd klaar dan vanmiddag. Als het net zo lekker weer wordt als van het weekend is dat geen straf
Ik heb zaterdag in T-shirt 3 uur in de zon op het terras gezeten. Heerlijk.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:40 schreef Soempie het volgende:
Maaaaar, gister heeft Sven me ten huwelijk gevraagd.![]()
![]()
En ik heb ja gezegd.
De zomer van 2011?quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:42 schreef Soempie het volgende:
Volgende zomer hebben we gister bedacht.
Wat leuk! Gefeliciteerd! Hoe heeft Sven je gevraagd? En al een idee waar de huwelijksreis heen gaat?quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:42 schreef Soempie het volgende:
Volgende zomer hebben we gister bedacht.
Oja, oja.quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:46 schreef Etcetera het volgende:
Doe eens details gevenVan de hoe en de wat en de wanneer enzo enzo
We gaan met de tent op huwelijksreis.quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat leuk! Gefeliciteerd! Hoe heeft Sven je gevraagd? En al een idee waar de huwelijksreis heen gaat?
Ha die Soemp,quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:30 schreef Soempie het volgende:
IARL, gefeliciteerd met je verjaardag!![]()
En kan iemand me een beetje bijpraten? Ik heb de verjaardag van TM gemist zie ik al. TM, alsnog.![]()
Nou, dan praat ik jullie wel bij. Het gaat hier met ups en downs voor wat betreft m'n zus.
![]()
En ik heb ja gezegd.
![]()
En ik heb ja gezegd.
Het gaat wel goed met me.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:00 schreef Soempie het volgende:
Bedankt voor de samenvatting Jojo!Hoe is het met jou?
Ik snotter/hoest nog licht, maar heb me wel weer beter gemeld.quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hoe is het met de verkoudheid MM?
Zeker druk, maar vast een tof weekend gehad.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Het gaat wel goed met me.
Druk, vorige week 3 dagen naar een symposium geweest met als gevolg dat de donderdag en de vrijdag ook het nodige te doen was en van het weekend een weekendje naar Aken geweest, stappen met en groep vrienden.
Verder eigenlijk weinig bijzonders
Hij wilde alleen trouwen als hij er absoluut zeker van was dat het voor de rest van z'n leven is. En ik had het er wel eens over en dan remde Sven me een beetje af. Des te mooier dus nu.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:39 schreef Bart het volgende:
Maar soemp hij wilde eerst toch niet trouwen ofzo?
Op dit moment zo zeker van zijn.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:47 schreef Bart het volgende:
100% zekerheid bestaat niet.
Maar toch wel mooi dat je nu weet dat hij dat wil.
Ja natuurlijk, snap ikquote:
Jawel, heb een paar zeldzame juweeltjes kunnen ontdekken en die staan in bestelling (omdat ze nog niet leverbaar zijn).quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:27 schreef Bart het volgende:
Nog wel wat van de whisky kunnen proeven MM?
Hmm klinkt goed, zeldzame juweeltjesquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, heb een paar zeldzame juweeltjes kunnen ontdekken en die staan in bestelling (omdat ze nog niet leverbaar zijn).
Straks dus het wel beschikbare deel ophalen...
80 Euro per fles. Voor deze Glendronach Pedro Ximenez, single cask, cask strenght een koopje...quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Hmm klinkt goed, zeldzame juweeltjes. Klinkt helaas voor mij ook duur
.
Maar mooi dat je er toch nog van hebt kunnen genieten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:17 schreef Cobra4 het volgende:
Gecheckt? Zo ja, wat vind je er van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laten we het maar zonder spoilers doen...![]()
Sinds gisteren deze in de kast staan.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
80 Euro per fles. Voor deze Glendronach Pedro Ximenez, single cask, cask strenght een koopje...
Glendronach heb ik ook thuis staan, maar dan de gewone 12y single maltquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
80 Euro per fles. Voor deze Glendronach Pedro Ximenez, single cask, cask strenght een koopje...
Gefeliciteerdquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:40 schreef Soempie het volgende:
Nou, dan praat ik jullie wel bij. Het gaat hier met ups en downs voor wat betreft m'n zus.
![]()
En ik heb ja gezegd.
Ik ken hem niet, dus kan er niet over oordelen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Sinds gisteren deze in de kast staan.
Ja het is een bourbon, maar ik vind hem wel lekker
Ik vind het best mooi. Daar wil ik het hele concert wel van.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gecheckt? Zo ja, wat vind je er van?
Laten we het maar zonder spoilers doen...
Dat wordt dan ook niet beweerd en is ook per definitie niet zo...quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:40 schreef Bart het volgende:
Bourbons zijn ook wel lekker, maar ik zie ze persoonlijk niet als whisky...
Dan moet je even geduld hebben, moet hem nog bewerken.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik vind het best mooi. Daar wil ik het hele concert wel van.
Het Metropole Orkest doet het wel goed tijdens dit soort optredens. Het optreden met Within Temptations was ook al erg goed.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan moet je even geduld hebben, moet hem nog bewerken.
Heb alleen deze sample er even uit gehaald, omdat ik deze cover het beste van de avond vond...
Heuj...quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:57 schreef lubje25 het volgende:
middag allemaal. Ben behoorlijk brak, weekend weg geweest.
Ze staan alleen op de nominatie om opgedoekt te worden, als het aan het aanstaande kabinet ligt...quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het Metropole Orkest doet het wel goed tijdens dit soort optredens. Het optreden met Within Temptations was ook al erg goed.
In dit geval welquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heuj...
Hoezo heeft het één met het ander te maken?
Niet goed gelezen iddquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent echt brak, want je geeft geen antwoord op mijn vraag...
Now we're talking.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:06 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Niet goed gelezen idd![]()
Waren met 13 man naar Ameland. Er kwam veel drank bij kijken.
Veel plezierquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:08 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga zo ook richting strand en drank...
Is het niet een deel van de subsidie die komt te vervallen?quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze staan alleen op de nominatie om opgedoekt te worden, als het aan het aanstaande kabinet ligt...
Dank je welquote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 06:36 schreef Cobra4 het volgende:![]()
![]()
Happy birthday IARL!!!!!
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jij ook bedanktquote:
Wederom dankquote:
Het is inderdaad een heerlijke (vrije) en fijne dag, dank voor de felicitatiesquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:05 schreef Diaan73 het volgende:
Red, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne (vrije) dag toegewenst![]()
Dank je wel, Soempquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:30 schreef Soempie het volgende:
IARL, gefeliciteerd met je verjaardag!![]()
Waarvan akte en dankquote:
Thanks manquote:
quote:
Gister heeft Sven me ten huwelijk gevraagd.![]()
![]()
En ik heb ja gezegd.
Suggestiefquote:
OMG!quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:40 schreef Soempie het volgende:
![]()
En ik heb ja gezegd.
Dank, maar Soempie's nieuws is veel tofferquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:29 schreef LadyBlack het volgende:
En het is ook nog IARL's verjaardag! Gefeliciteerd!!
quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
OMG!
Ik kom even bijlezen en ik zie meteen dit!!Wat tof!!
I'm finequote:Op maandag 11 oktober 2010 13:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
![]()
da's meteen meer nieuws dan dat we voor Soempie hadden
Hoe is het met jou?
Mooi spul he, dat papier machee?quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:48 schreef Whiteguy het volgende:
Als we ooit nog een keer noord-korea willen aanvallen, moeten we het volgens mij doen op een dag dat ze een militaire parade houden.
Wat een materiaal staat er daar dan zeg:
http://nos.nl/video/190384-militaire-parade-in-noordkorea.html
Preciesquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mooi spul he, dat papier machee?
Gewoon boeken.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Precies
Toch ben ik wel enigszins jaloers op Wouter Zwart.
Lijkt me best tof om een keer geweest te zijn, Noord Korea.
Die kende ik al ja. De prijs is alleen niet echt studentikoos te noemen... als ik straks een goedbetaalde baan heb zal ik het heroverwegenquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gewoon boeken.
http://koningaap.nl/azie/noord-korea
Ja, was ook echt perfect.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:37 schreef LadyBlack het volgende:
Sven's aanzoek klinkt trouwens meer dan perfect...!!*zwijmel*
Mooiquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:18 schreef Soempie het volgende:
Ja, was ook echt perfect.Ik houd niet van aanzoeken op de Eifeltoren, tijdens een parachutesprong of met weet ik veel wie er bij. Dit was echt helemaal goed.
![]()
[ afbeelding ]
Ring!
Nee, alle omroeporkesten worden opgeheven als alles door gaat.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is het niet een deel van de subsidie die komt te vervallen?
Wauwquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, was ook echt perfect.Ik houd niet van aanzoeken op de Eifeltoren, tijdens een parachutesprong of met weet ik veel wie er bij. Dit was echt helemaal goed.
![]()
[ afbeelding ]
Ring!
Belnagrijkste vraag vind ik dan of er voldoende orkesten overblijven om aan de vraag te voldoen. Zitten zalen dan wel vol (of is dat nu ook al het geval)?quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, alle omroeporkesten worden opgeheven als alles door gaat.
0,0 Subsidie dus nog...
Dus op de Mont Blanc was niet goed?quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Dit soort orkesten zijn vaak commercieel gezien niet rendabel te maken en daarmee heeft het kabinet wel een punt. Anderzijds zijn er weinig tot geen vergelijkbare orkesten in Nederland...quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Belnagrijkste vraag vind ik dan of er voldoende orkesten overblijven om aan de vraag te voldoen. Zitten zalen dan wel vol (of is dat nu ook al het geval)?
Euh, hoezo? Ik zou juist eerder zeggen dat de PO er meer is voor dingen die commercieel niét rendabel zijn.. Dingen die dat wel zijn, amusement bijvoorbeeld. Lingo zou zo naar RTL kunnen, zeker nu Balkenende weg isquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit soort orkesten zijn vaak commercieel gezien niet rendabel te maken en daarmee heeft het kabinet wel een punt.
Winter? Duurt die bij jou dan maar een weekquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:42 schreef MadMaster het volgende:
Laat de winter maar komen:
[ afbeelding ]
Het standpunt van het aanstaande kabinet is dat culturele instanties zo veel mogelijk zelf hun broek op moet kunnen houden i.c. dus rendabel moet zijn.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:49 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Euh, hoezo? Ik zou juist eerder zeggen dat de PO er meer is voor dingen die commercieel niét rendabel zijn.. Dingen die dat wel zijn, amusement bijvoorbeeld. Lingo zou zo naar RTL kunnen, zeker nu Balkenende weg is
http://www.metropoleorkest.nl/mco_page/detail/21052quote:Laat u horen!
dinsdag 5 oktober 2010
In het regeerakkoord van het nieuwe kabinet staat letterlijk en zonder meer: 'Het muziekcentrum voor de omroep wordt afgeschaft.'
Zonder enige verantwoording wordt de toekomst van vier internationaal hoogaangeschreven omroepensembles op losse schroeven gezet. De poten worden weggezaagd onder een typisch Nederlandse muziekpraktijk. Een muziekpraktijk die volop klinkt via radio, televisie, online en live voor goedgevulde zalen in onder meer Amsterdam en Utrecht, op het Holland Festival, Pinkpop en het North Sea Jazz Festival.
Radio Filharmonisch Orkest, Radio Kamer Filharmonie, Groot Omroepkoor en het Metropole Orkest kunnen na 65 jaar onderscheidend artistiek werk het veld ruimen, want dat is kennelijk de enige toverfluit van het nieuwe kabinet.
Niet eerder dreigde zo'n grote kaalslag in Nederland. Houd Nederland mooi en muzikaal en LAAT U HOREN!
Geef op de site van het MCO uw reactie. Voorkom opheffing van het Muziekcentrum van de Omroep en steun onze musici.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Winter? Duurt die bij jou dan maar een week
Je snapt het nietquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Koop jij nou maar eerst eens één fles, anders moet je het de winter met gemeentepils doen...
Maar hoezo moet ik dan één fles kopen, ik heb er nog genoeg staan die al meer dan drie jaar in de kast staan...quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, maar in dit geval wil ik het niet snappen, maar dat dringt bij jou niet door...
Gefeli!quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:12 schreef Wiebelkont het volgende:
Hmpf. Tienduizend felicitaties voor Soemp en niet eentje voor mij
Terwijl ze jou echt moeten feliciteren met mij. Ik hoor sterkte wensen te krijgen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:12 schreef Wiebelkont het volgende:
Sterkte!quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Terwijl ze jou echt moeten feliciteren met mij. Ik hoor sterkte wensen te krijgen.
nou vooruit gefeliciteerdquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:12 schreef Wiebelkont het volgende:
Gefeliciteerd met je leuke aanstaande vrouw!!quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:12 schreef Wiebelkont het volgende:
Was toch niet in Peru he?quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:24 schreef LadyBlack het volgende:
Een meisje dat bij mij op koor zit is net getrouwd en is tijdens haar huwelijksreis zwanger geworden
Een vrouw feliciteer je met het aanstaande huwelijk, bij een man heb ik altijd zo mijn twijfels...quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:12 schreef Wiebelkont het volgende:
Ze was gewoon al zwanger en is daarom getrouwd.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:24 schreef LadyBlack het volgende:
Een meisje dat bij mij op koor zit is net getrouwd en is tijdens haar huwelijksreis zwanger geworden
quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:42 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
maar waarom dan 3 omroep orkesten?quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:49 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Euh, hoezo? Ik zou juist eerder zeggen dat de PO er meer is voor dingen die commercieel niét rendabel zijn.. Dingen die dat wel zijn, amusement bijvoorbeeld. Lingo zou zo naar RTL kunnen, zeker nu Balkenende weg is
Oh, maar dat is een andere discussie. Ik zeg alleen dat ik vind dat 'commercieel haalbaar' nu net niet één van de criteria is waarop je de PO moet afrekenen. Ik zeg ook niet dat er helemaal niet bezuinigd mag worden, maar van 4 naar 0 vind ik ook te rigoureusquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
maar waarom dan 3 omroep orkesten?
Ik ben voorstander van alle soorten muziek, maar ik vraag me wel eens af waarom overal alles moet zitten. zo groot zijn die afstanden in Nederland nou ook niet.
Dank je wel, Etciequote:Op maandag 11 oktober 2010 16:32 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja, IARL ook van harte gefeliciteerd he
Hm, ik heb nog geen verjaardagscadeau gehad van jequote:Op maandag 11 oktober 2010 17:42 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:12 schreef Wiebelkont het volgende:
Spreek even met Jojo (en eventueel C4) een datum af en ik hoor het wel...quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hm, ik heb nog geen verjaardagscadeau gehad van je
ben ik ook wel met je eens, maar als ik zo een beetje rondkijk wat er aan orkest speelt en hoe vol de zalen zijn dan mag het potentieel wel wat minder. Als ik me niet vergis las ik een aantal weken terug dat Amsterdam er nog een orkest danwel zaal bij krijgt.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:22 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Oh, maar dat is een andere discussie. Ik zeg alleen dat ik vind dat 'commercieel haalbaar' nu net niet één van de criteria is waarop je de PO moet afrekenen. Ik zeg ook niet dat er helemaal niet bezuinigd mag worden, maar van 4 naar 0 vind ik ook te rigoureus
lijkt me een goed plan. Ergens in november?quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Spreek even met Jojo (en eventueel C4) een datum af en ik hoor het wel...
Is goed, wel 2e helft vanwege een volle agenda de eerste 2 wekenquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
lijkt me een goed plan. Ergens in november?
Dat is niet waarquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:12 schreef Wiebelkont het volgende:
Jij post hier zelden lieverdquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:12 schreef Wiebelkont het volgende:
Dat noem ik niet rigoureus, maar een afrekening...quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:22 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Oh, maar dat is een andere discussie. Ik zeg alleen dat ik vind dat 'commercieel haalbaar' nu net niet één van de criteria is waarop je de PO moet afrekenen. Ik zeg ook niet dat er helemaal niet bezuinigd mag worden, maar van 4 naar 0 vind ik ook te rigoureus
Eerst helft van november zit ik in de USA, 2e helft zit ik rond de weekenden behoorlijk vol.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Is goed, wel 2e helft vanwege een volle agenda de eerste 2 weken
Zoek maar een ander nummer op op YouTube of zo, zo klinkt Felix nou eenmaal...quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:37 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind het nummer van Moke en Metropole redelijk trouwens. Maar kan ook aan de kwaliteit van mn geluidskaart liggen.. ik vind de zanger erg nasaal klinken.
Nee, gewoon platstampen en zeggen dat het kadopapier is...quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:41 schreef Etcetera het volgende:
Moet ik chips aangeven bij de VS voordat ik ze die kant opstuurEetbare chips
Voor PS ja
![]()
Nee.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:41 schreef Etcetera het volgende:
Moet ik chips aangeven bij de VS voordat ik ze die kant opstuurEetbare chips
Voor PS ja
![]()
??? Ik heb zo vaak wat verstuurd en meegenomen. Canada zijn ze iets moeilijker. Dan mag je geen kaas of onverpakte waar meenemen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, gewoon platstampen en zeggen dat het kadopapier is...
Je weet dat voedsel invoeren in de US verboden is?
Is het nietquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, gewoon platstampen en zeggen dat het kadopapier is...
Je weet dat voedsel invoeren in de US verboden is?
Wat ik me dus afvraag is de 'behalve' Moeten consumenten ze nu niet aanmelden of wel aanmeldenquote:Sommige producten worden onder bepaalde voorwaarden toegelaten tot Verenigde Staten . Het betreft onder andere:
* - Algemene regel: zendingen met voedingsmiddelen (incl. drank) moeten van te voren worden aangemeld
* - behalve geschenzendingen van consument aan consument. Hiertoe is registratie nodig op de website van de FDA: http://www.fda.gov/Food/FoodDefense/Bioterrorism/PriorNotice. Via deze FDA website wordt er een registratienummer (Prior Notice) toegekend
* - dat duidelijk zichtbaar aangebracht dient te worden op het verzenddocument van het pakket. De eerste registratie duurt ongeveer 45 minuten
* - daarna is het minder tijdrovend om de registratienummers te verkrijgen. Andere goederen met beperking: bijen
* - serum
* - vaccins
* - smetstoffen en andere biologische preparaten voor de behandeling van huisdieren
* - veren en huiden van sommige vogels en dieren
* - planten en boomkwekerijgewassen (incl. zaden en bloembollen)
* - vuur- handwapens
* - beschermde en bedreigde uitheemse dier- en plantensoorten
Neem je appel maar eens openlijk mee vanuit het vliegtuig, die je daar gekregen hebt...quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
??? Ik heb zo vaak wat verstuurd en meegenomen. Canada zijn ze iets moeilijker. Dan mag je geen kaas of onverpakte waar meenemen.
Dat is toch anders, mafkeesquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neem je appel maar eens openlijk mee vanuit het vliegtuig, die je daar gekregen hebt...
Dat deed Miss Montreal anderhalve week geleden of zo ook.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:45 schreef Nembrionic het volgende:
1 van mijn favoriete bands zit op dit moment in Seattle en ze zijn de boel aan het opzetten. Er was een webcam aangekondigd van het concert. En nu zit de band dus een priveconcertje te houden voor de webcam
Je zuster op een houtvlot...quote:
Appels vallen onder "onverpakt". En fruit is inderdaad buiten kaas een probleem. Maar kaas die op Schiphol gekocht is en ingepakt mag dan wel weer mee.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neem je appel maar eens openlijk mee vanuit het vliegtuig, die je daar gekregen hebt...
Ja heel cool want ik ben nu dus helaas niet in Montrealquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat deed Miss Montreal anderhalve week geleden of zo ook.
En gisteren op 10-10-10 was Jean Michel Jarre wereldwijd te aanschouwen via een webstream...
Gewoon via een webcammetje?quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja heel cool want ik ben nu dus helaas niet in Montreal
Nu ga ik ze zelf nog wel eens zien maar dus is toch een mooie bonus. De geluidskwaliteit is natuurlijk niet 100% maar dit is voor een webcam nog best "intiem".
Yupquote:
Ja ik schreef Montreal, ik bedoelde Seattlequote:Had Miss Montreal (niet in Montreal...) ook, maar die zat te dicht op de microfoon van haar laptop en dat kraakte dus nogal vaak...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |