Je snapt het nietquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Koop jij nou maar eerst eens één fles, anders moet je het de winter met gemeentepils doen...
Maar hoezo moet ik dan één fles kopen, ik heb er nog genoeg staan die al meer dan drie jaar in de kast staan...quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, maar in dit geval wil ik het niet snappen, maar dat dringt bij jou niet door...
Gefeli!quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:12 schreef Wiebelkont het volgende:
Hmpf. Tienduizend felicitaties voor Soemp en niet eentje voor mij
Terwijl ze jou echt moeten feliciteren met mij. Ik hoor sterkte wensen te krijgen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:12 schreef Wiebelkont het volgende:
Sterkte!quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Terwijl ze jou echt moeten feliciteren met mij. Ik hoor sterkte wensen te krijgen.
nou vooruit gefeliciteerdquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:12 schreef Wiebelkont het volgende:
Gefeliciteerd met je leuke aanstaande vrouw!!quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:12 schreef Wiebelkont het volgende:
Was toch niet in Peru he?quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:24 schreef LadyBlack het volgende:
Een meisje dat bij mij op koor zit is net getrouwd en is tijdens haar huwelijksreis zwanger geworden
Een vrouw feliciteer je met het aanstaande huwelijk, bij een man heb ik altijd zo mijn twijfels...quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:12 schreef Wiebelkont het volgende:
Ze was gewoon al zwanger en is daarom getrouwd.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:24 schreef LadyBlack het volgende:
Een meisje dat bij mij op koor zit is net getrouwd en is tijdens haar huwelijksreis zwanger geworden
quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:42 schreef MadMaster het volgende:
Laat de winter maar komen:
[ afbeelding ]
maar waarom dan 3 omroep orkesten?quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:49 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Euh, hoezo? Ik zou juist eerder zeggen dat de PO er meer is voor dingen die commercieel niét rendabel zijn.. Dingen die dat wel zijn, amusement bijvoorbeeld. Lingo zou zo naar RTL kunnen, zeker nu Balkenende weg is
Oh, maar dat is een andere discussie. Ik zeg alleen dat ik vind dat 'commercieel haalbaar' nu net niet één van de criteria is waarop je de PO moet afrekenen. Ik zeg ook niet dat er helemaal niet bezuinigd mag worden, maar van 4 naar 0 vind ik ook te rigoureusquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
maar waarom dan 3 omroep orkesten?
Ik ben voorstander van alle soorten muziek, maar ik vraag me wel eens af waarom overal alles moet zitten. zo groot zijn die afstanden in Nederland nou ook niet.
Dank je wel, Etciequote:Op maandag 11 oktober 2010 16:32 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja, IARL ook van harte gefeliciteerd he
Hm, ik heb nog geen verjaardagscadeau gehad van jequote:Op maandag 11 oktober 2010 17:42 schreef MadMaster het volgende:
Laat de winter maar komen:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:12 schreef Wiebelkont het volgende:
Spreek even met Jojo (en eventueel C4) een datum af en ik hoor het wel...quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hm, ik heb nog geen verjaardagscadeau gehad van je
ben ik ook wel met je eens, maar als ik zo een beetje rondkijk wat er aan orkest speelt en hoe vol de zalen zijn dan mag het potentieel wel wat minder. Als ik me niet vergis las ik een aantal weken terug dat Amsterdam er nog een orkest danwel zaal bij krijgt.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:22 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Oh, maar dat is een andere discussie. Ik zeg alleen dat ik vind dat 'commercieel haalbaar' nu net niet één van de criteria is waarop je de PO moet afrekenen. Ik zeg ook niet dat er helemaal niet bezuinigd mag worden, maar van 4 naar 0 vind ik ook te rigoureus
lijkt me een goed plan. Ergens in november?quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Spreek even met Jojo (en eventueel C4) een datum af en ik hoor het wel...
Is goed, wel 2e helft vanwege een volle agenda de eerste 2 wekenquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
lijkt me een goed plan. Ergens in november?
Dat is niet waarquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:12 schreef Wiebelkont het volgende:
Jij post hier zelden lieverdquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:12 schreef Wiebelkont het volgende:
Dat noem ik niet rigoureus, maar een afrekening...quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:22 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Oh, maar dat is een andere discussie. Ik zeg alleen dat ik vind dat 'commercieel haalbaar' nu net niet één van de criteria is waarop je de PO moet afrekenen. Ik zeg ook niet dat er helemaal niet bezuinigd mag worden, maar van 4 naar 0 vind ik ook te rigoureus
Eerst helft van november zit ik in de USA, 2e helft zit ik rond de weekenden behoorlijk vol.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Is goed, wel 2e helft vanwege een volle agenda de eerste 2 weken
Zoek maar een ander nummer op op YouTube of zo, zo klinkt Felix nou eenmaal...quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:37 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind het nummer van Moke en Metropole redelijk trouwens. Maar kan ook aan de kwaliteit van mn geluidskaart liggen.. ik vind de zanger erg nasaal klinken.
Nee, gewoon platstampen en zeggen dat het kadopapier is...quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:41 schreef Etcetera het volgende:
Moet ik chips aangeven bij de VS voordat ik ze die kant opstuurEetbare chips
Voor PS ja
![]()
Nee.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:41 schreef Etcetera het volgende:
Moet ik chips aangeven bij de VS voordat ik ze die kant opstuurEetbare chips
Voor PS ja
![]()
??? Ik heb zo vaak wat verstuurd en meegenomen. Canada zijn ze iets moeilijker. Dan mag je geen kaas of onverpakte waar meenemen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, gewoon platstampen en zeggen dat het kadopapier is...
Je weet dat voedsel invoeren in de US verboden is?
Is het nietquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, gewoon platstampen en zeggen dat het kadopapier is...
Je weet dat voedsel invoeren in de US verboden is?
Wat ik me dus afvraag is de 'behalve' Moeten consumenten ze nu niet aanmelden of wel aanmeldenquote:Sommige producten worden onder bepaalde voorwaarden toegelaten tot Verenigde Staten . Het betreft onder andere:
* - Algemene regel: zendingen met voedingsmiddelen (incl. drank) moeten van te voren worden aangemeld
* - behalve geschenzendingen van consument aan consument. Hiertoe is registratie nodig op de website van de FDA: http://www.fda.gov/Food/FoodDefense/Bioterrorism/PriorNotice. Via deze FDA website wordt er een registratienummer (Prior Notice) toegekend
* - dat duidelijk zichtbaar aangebracht dient te worden op het verzenddocument van het pakket. De eerste registratie duurt ongeveer 45 minuten
* - daarna is het minder tijdrovend om de registratienummers te verkrijgen. Andere goederen met beperking: bijen
* - serum
* - vaccins
* - smetstoffen en andere biologische preparaten voor de behandeling van huisdieren
* - veren en huiden van sommige vogels en dieren
* - planten en boomkwekerijgewassen (incl. zaden en bloembollen)
* - vuur- handwapens
* - beschermde en bedreigde uitheemse dier- en plantensoorten
Neem je appel maar eens openlijk mee vanuit het vliegtuig, die je daar gekregen hebt...quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
??? Ik heb zo vaak wat verstuurd en meegenomen. Canada zijn ze iets moeilijker. Dan mag je geen kaas of onverpakte waar meenemen.
Dat is toch anders, mafkeesquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neem je appel maar eens openlijk mee vanuit het vliegtuig, die je daar gekregen hebt...
Dat deed Miss Montreal anderhalve week geleden of zo ook.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:45 schreef Nembrionic het volgende:
1 van mijn favoriete bands zit op dit moment in Seattle en ze zijn de boel aan het opzetten. Er was een webcam aangekondigd van het concert. En nu zit de band dus een priveconcertje te houden voor de webcam
Je zuster op een houtvlot...quote:
Appels vallen onder "onverpakt". En fruit is inderdaad buiten kaas een probleem. Maar kaas die op Schiphol gekocht is en ingepakt mag dan wel weer mee.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neem je appel maar eens openlijk mee vanuit het vliegtuig, die je daar gekregen hebt...
Ja heel cool want ik ben nu dus helaas niet in Montrealquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat deed Miss Montreal anderhalve week geleden of zo ook.
En gisteren op 10-10-10 was Jean Michel Jarre wereldwijd te aanschouwen via een webstream...
Gewoon via een webcammetje?quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja heel cool want ik ben nu dus helaas niet in Montreal
Nu ga ik ze zelf nog wel eens zien maar dus is toch een mooie bonus. De geluidskwaliteit is natuurlijk niet 100% maar dit is voor een webcam nog best "intiem".
Yupquote:
Ja ik schreef Montreal, ik bedoelde Seattlequote:Had Miss Montreal (niet in Montreal...) ook, maar die zat te dicht op de microfoon van haar laptop en dat kraakte dus nogal vaak...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |