Het Metropole Orkest doet het wel goed tijdens dit soort optredens. Het optreden met Within Temptations was ook al erg goed.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan moet je even geduld hebben, moet hem nog bewerken.
Heb alleen deze sample er even uit gehaald, omdat ik deze cover het beste van de avond vond...
Heuj...quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:57 schreef lubje25 het volgende:
middag allemaal. Ben behoorlijk brak, weekend weg geweest.
Ze staan alleen op de nominatie om opgedoekt te worden, als het aan het aanstaande kabinet ligt...quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het Metropole Orkest doet het wel goed tijdens dit soort optredens. Het optreden met Within Temptations was ook al erg goed.
In dit geval welquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heuj...
Hoezo heeft het één met het ander te maken?
Niet goed gelezen iddquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent echt brak, want je geeft geen antwoord op mijn vraag...
Now we're talking.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:06 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Niet goed gelezen idd![]()
Waren met 13 man naar Ameland. Er kwam veel drank bij kijken.
Veel plezierquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:08 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga zo ook richting strand en drank...
Is het niet een deel van de subsidie die komt te vervallen?quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze staan alleen op de nominatie om opgedoekt te worden, als het aan het aanstaande kabinet ligt...
Dank je welquote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 06:36 schreef Cobra4 het volgende:![]()
![]()
Happy birthday IARL!!!!!
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jij ook bedanktquote:
Wederom dankquote:
Het is inderdaad een heerlijke (vrije) en fijne dag, dank voor de felicitatiesquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:05 schreef Diaan73 het volgende:
Red, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne (vrije) dag toegewenst![]()
Dank je wel, Soempquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:30 schreef Soempie het volgende:
IARL, gefeliciteerd met je verjaardag!![]()
Waarvan akte en dankquote:
Thanks manquote:
quote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:40 schreef Soempie het volgende:
Gister heeft Sven me ten huwelijk gevraagd.![]()
![]()
En ik heb ja gezegd.
Suggestiefquote:
OMG!quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:40 schreef Soempie het volgende:
Nou, dan praat ik jullie wel bij. Het gaat hier met ups en downs voor wat betreft m'n zus.
Maaaaar, gister heeft Sven me ten huwelijk gevraagd.![]()
![]()
En ik heb ja gezegd.
Dank, maar Soempie's nieuws is veel tofferquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:29 schreef LadyBlack het volgende:
En het is ook nog IARL's verjaardag! Gefeliciteerd!!
quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
OMG!
Ik kom even bijlezen en ik zie meteen dit!!Wat tof!!
I'm finequote:Op maandag 11 oktober 2010 13:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
![]()
da's meteen meer nieuws dan dat we voor Soempie hadden
Hoe is het met jou?
Mooi spul he, dat papier machee?quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:48 schreef Whiteguy het volgende:
Als we ooit nog een keer noord-korea willen aanvallen, moeten we het volgens mij doen op een dag dat ze een militaire parade houden.
Wat een materiaal staat er daar dan zeg:
http://nos.nl/video/190384-militaire-parade-in-noordkorea.html
Preciesquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mooi spul he, dat papier machee?
Gewoon boeken.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Precies
Toch ben ik wel enigszins jaloers op Wouter Zwart.
Lijkt me best tof om een keer geweest te zijn, Noord Korea.
Die kende ik al ja. De prijs is alleen niet echt studentikoos te noemen... als ik straks een goedbetaalde baan heb zal ik het heroverwegenquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gewoon boeken.
http://koningaap.nl/azie/noord-korea
Ja, was ook echt perfect.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:37 schreef LadyBlack het volgende:
Sven's aanzoek klinkt trouwens meer dan perfect...!!*zwijmel*
Mooiquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:18 schreef Soempie het volgende:
Ja, was ook echt perfect.Ik houd niet van aanzoeken op de Eifeltoren, tijdens een parachutesprong of met weet ik veel wie er bij. Dit was echt helemaal goed.
![]()
[ afbeelding ]
Ring!
Nee, alle omroeporkesten worden opgeheven als alles door gaat.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is het niet een deel van de subsidie die komt te vervallen?
Wauwquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, was ook echt perfect.Ik houd niet van aanzoeken op de Eifeltoren, tijdens een parachutesprong of met weet ik veel wie er bij. Dit was echt helemaal goed.
![]()
[ afbeelding ]
Ring!
Belnagrijkste vraag vind ik dan of er voldoende orkesten overblijven om aan de vraag te voldoen. Zitten zalen dan wel vol (of is dat nu ook al het geval)?quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, alle omroeporkesten worden opgeheven als alles door gaat.
0,0 Subsidie dus nog...
Dus op de Mont Blanc was niet goed?quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Dit soort orkesten zijn vaak commercieel gezien niet rendabel te maken en daarmee heeft het kabinet wel een punt. Anderzijds zijn er weinig tot geen vergelijkbare orkesten in Nederland...quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Belnagrijkste vraag vind ik dan of er voldoende orkesten overblijven om aan de vraag te voldoen. Zitten zalen dan wel vol (of is dat nu ook al het geval)?
Euh, hoezo? Ik zou juist eerder zeggen dat de PO er meer is voor dingen die commercieel niét rendabel zijn.. Dingen die dat wel zijn, amusement bijvoorbeeld. Lingo zou zo naar RTL kunnen, zeker nu Balkenende weg isquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit soort orkesten zijn vaak commercieel gezien niet rendabel te maken en daarmee heeft het kabinet wel een punt.
Winter? Duurt die bij jou dan maar een weekquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:42 schreef MadMaster het volgende:
Laat de winter maar komen:
[ afbeelding ]
Het standpunt van het aanstaande kabinet is dat culturele instanties zo veel mogelijk zelf hun broek op moet kunnen houden i.c. dus rendabel moet zijn.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:49 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Euh, hoezo? Ik zou juist eerder zeggen dat de PO er meer is voor dingen die commercieel niét rendabel zijn.. Dingen die dat wel zijn, amusement bijvoorbeeld. Lingo zou zo naar RTL kunnen, zeker nu Balkenende weg is
http://www.metropoleorkest.nl/mco_page/detail/21052quote:Laat u horen!
dinsdag 5 oktober 2010
In het regeerakkoord van het nieuwe kabinet staat letterlijk en zonder meer: 'Het muziekcentrum voor de omroep wordt afgeschaft.'
Zonder enige verantwoording wordt de toekomst van vier internationaal hoogaangeschreven omroepensembles op losse schroeven gezet. De poten worden weggezaagd onder een typisch Nederlandse muziekpraktijk. Een muziekpraktijk die volop klinkt via radio, televisie, online en live voor goedgevulde zalen in onder meer Amsterdam en Utrecht, op het Holland Festival, Pinkpop en het North Sea Jazz Festival.
Radio Filharmonisch Orkest, Radio Kamer Filharmonie, Groot Omroepkoor en het Metropole Orkest kunnen na 65 jaar onderscheidend artistiek werk het veld ruimen, want dat is kennelijk de enige toverfluit van het nieuwe kabinet.
Niet eerder dreigde zo'n grote kaalslag in Nederland. Houd Nederland mooi en muzikaal en LAAT U HOREN!
Geef op de site van het MCO uw reactie. Voorkom opheffing van het Muziekcentrum van de Omroep en steun onze musici.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Winter? Duurt die bij jou dan maar een week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |