quote:Op zondag 10 oktober 2010 08:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow is hij dat... volgens mij vind ik hem irritant...
Weer een ras artiest de pijp uit.quote:Op zondag 10 oktober 2010 09:20 schreef Diaan73 het volgende:
MM, jij zou a.s dinsdag toch naar De Dijk gaan?? Ik denk dat het niet doorgaat...![]()
http://www.nu.nl/algemeen(...)burke-overleden.html
quote:Op zondag 10 oktober 2010 09:32 schreef TradeMarkie het volgende:
Het ziet eruit als heerlijk voetbalweer buiten
Mogguhquote:Op zondag 10 oktober 2010 10:17 schreef iamredleader het volgende:
mogguh
Zo, vandaag 3 appeltaarten bakken, want morgen kom ik daar zeker weten niet aan toe
Als ik denk aan waar hem ik hem van ken, denk ik alleen volgens mij was het irritant...quote:
Ben net in Limbabwe aangekomen en hoorde het trieste nieuws onderweg. Heb inderdaad kaartjes voor dinsdag, ik hoop op een tribute concert nu...quote:Op zondag 10 oktober 2010 09:20 schreef Diaan73 het volgende:
MM, jij zou a.s dinsdag toch naar De Dijk gaan?? Ik denk dat het niet doorgaat...![]()
http://www.nu.nl/algemeen(...)burke-overleden.html
Dat zou wel een erg mooi gebaar zijn en bijzonder om bij te zijn...quote:Op zondag 10 oktober 2010 10:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben net in Limbabwe aangekomen en hoorde het trieste nieuws onderweg. Heb inderdaad kaartjes voor dinsdag, ik hoop op een tribute concert nu...
Nee, eigenlijk niet. Ze worden dinsdag mee naar kantoor genomen, om te tracterenquote:Op zondag 10 oktober 2010 10:22 schreef Cobra4 het volgende:
Mogguh
3? Dan zijn ze morgen al op zeker.
Da's dan wel een dag te laat.quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Ze worden dinsdag mee naar kantoor genomen, om te tracteren
Daar heb je gelijk in. Maar ik ben morgen vrij (quote:
Ja, snap ik helemaal.quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:11 schreef MadMaster het volgende:
Had liever Solomon Burke zelf gezien hebben uiteraard. Keek er naar uit, heb hem nog nooit live gezien en dat gaat nu ook niet meer gebeuren...
Jij boefje.quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:05 schreef Etcetera het volgende:
Prima hoorVeel bezig met Mafiaspel in MIS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |