quote:Op zondag 10 oktober 2010 08:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow is hij dat... volgens mij vind ik hem irritant...
Weer een ras artiest de pijp uit.quote:Op zondag 10 oktober 2010 09:20 schreef Diaan73 het volgende:
MM, jij zou a.s dinsdag toch naar De Dijk gaan?? Ik denk dat het niet doorgaat...![]()
http://www.nu.nl/algemeen(...)burke-overleden.html
quote:Op zondag 10 oktober 2010 09:32 schreef TradeMarkie het volgende:
Het ziet eruit als heerlijk voetbalweer buiten
Mogguhquote:Op zondag 10 oktober 2010 10:17 schreef iamredleader het volgende:
mogguh
Zo, vandaag 3 appeltaarten bakken, want morgen kom ik daar zeker weten niet aan toe
Als ik denk aan waar hem ik hem van ken, denk ik alleen volgens mij was het irritant...quote:
Ben net in Limbabwe aangekomen en hoorde het trieste nieuws onderweg. Heb inderdaad kaartjes voor dinsdag, ik hoop op een tribute concert nu...quote:Op zondag 10 oktober 2010 09:20 schreef Diaan73 het volgende:
MM, jij zou a.s dinsdag toch naar De Dijk gaan?? Ik denk dat het niet doorgaat...![]()
http://www.nu.nl/algemeen(...)burke-overleden.html
Dat zou wel een erg mooi gebaar zijn en bijzonder om bij te zijn...quote:Op zondag 10 oktober 2010 10:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben net in Limbabwe aangekomen en hoorde het trieste nieuws onderweg. Heb inderdaad kaartjes voor dinsdag, ik hoop op een tribute concert nu...
Nee, eigenlijk niet. Ze worden dinsdag mee naar kantoor genomen, om te tracterenquote:Op zondag 10 oktober 2010 10:22 schreef Cobra4 het volgende:
Mogguh
3? Dan zijn ze morgen al op zeker.
Da's dan wel een dag te laat.quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Ze worden dinsdag mee naar kantoor genomen, om te tracteren
Daar heb je gelijk in. Maar ik ben morgen vrij (quote:
Ja, snap ik helemaal.quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:11 schreef MadMaster het volgende:
Had liever Solomon Burke zelf gezien hebben uiteraard. Keek er naar uit, heb hem nog nooit live gezien en dat gaat nu ook niet meer gebeuren...
Jij boefje.quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:05 schreef Etcetera het volgende:
Prima hoorVeel bezig met Mafiaspel in MIS
Denken ze soms dat jij nooit stout bent?quote:
Het gaat wel door lees ik netquote:Op zondag 10 oktober 2010 15:28 schreef MadMaster het volgende:
Wel of geen concert, ik hou mijn kaarten sowieso...
Ik heb geen kaartjes dus mij om het evenquote:
Het wordt nu een tribute concert.quote:
Zal het wel voor je opnemen...quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb geen kaartjes dus mij om het even
quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoef niet eens te gokken: Weird Al op 8 december...
Ik ben om 0600 begonnen. Even rustig opstarten.quote:Op maandag 11 oktober 2010 07:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Cobra, nachtdienst gehad of vroeg begonnen?
quote:Op maandag 11 oktober 2010 07:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mooi op tijd klaar dan vanmiddag. Als het net zo lekker weer wordt als van het weekend is dat geen straf
Ik heb zaterdag in T-shirt 3 uur in de zon op het terras gezeten. Heerlijk.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:40 schreef Soempie het volgende:
Maaaaar, gister heeft Sven me ten huwelijk gevraagd.![]()
![]()
En ik heb ja gezegd.
De zomer van 2011?quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:42 schreef Soempie het volgende:
Volgende zomer hebben we gister bedacht.
Wat leuk! Gefeliciteerd! Hoe heeft Sven je gevraagd? En al een idee waar de huwelijksreis heen gaat?quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:42 schreef Soempie het volgende:
Volgende zomer hebben we gister bedacht.
Oja, oja.quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:46 schreef Etcetera het volgende:
Doe eens details gevenVan de hoe en de wat en de wanneer enzo enzo
We gaan met de tent op huwelijksreis.quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat leuk! Gefeliciteerd! Hoe heeft Sven je gevraagd? En al een idee waar de huwelijksreis heen gaat?
Ha die Soemp,quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:30 schreef Soempie het volgende:
IARL, gefeliciteerd met je verjaardag!![]()
En kan iemand me een beetje bijpraten? Ik heb de verjaardag van TM gemist zie ik al. TM, alsnog.![]()
Nou, dan praat ik jullie wel bij. Het gaat hier met ups en downs voor wat betreft m'n zus.
![]()
En ik heb ja gezegd.
![]()
En ik heb ja gezegd.
Het gaat wel goed met me.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:00 schreef Soempie het volgende:
Bedankt voor de samenvatting Jojo!Hoe is het met jou?
Ik snotter/hoest nog licht, maar heb me wel weer beter gemeld.quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hoe is het met de verkoudheid MM?
Zeker druk, maar vast een tof weekend gehad.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Het gaat wel goed met me.
Druk, vorige week 3 dagen naar een symposium geweest met als gevolg dat de donderdag en de vrijdag ook het nodige te doen was en van het weekend een weekendje naar Aken geweest, stappen met en groep vrienden.
Verder eigenlijk weinig bijzonders
Hij wilde alleen trouwen als hij er absoluut zeker van was dat het voor de rest van z'n leven is. En ik had het er wel eens over en dan remde Sven me een beetje af. Des te mooier dus nu.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:39 schreef Bart het volgende:
Maar soemp hij wilde eerst toch niet trouwen ofzo?
Op dit moment zo zeker van zijn.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:47 schreef Bart het volgende:
100% zekerheid bestaat niet.
Maar toch wel mooi dat je nu weet dat hij dat wil.
Ja natuurlijk, snap ikquote:
Jawel, heb een paar zeldzame juweeltjes kunnen ontdekken en die staan in bestelling (omdat ze nog niet leverbaar zijn).quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:27 schreef Bart het volgende:
Nog wel wat van de whisky kunnen proeven MM?
Hmm klinkt goed, zeldzame juweeltjesquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, heb een paar zeldzame juweeltjes kunnen ontdekken en die staan in bestelling (omdat ze nog niet leverbaar zijn).
Straks dus het wel beschikbare deel ophalen...
80 Euro per fles. Voor deze Glendronach Pedro Ximenez, single cask, cask strenght een koopje...quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Hmm klinkt goed, zeldzame juweeltjes. Klinkt helaas voor mij ook duur
.
Maar mooi dat je er toch nog van hebt kunnen genieten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:17 schreef Cobra4 het volgende:
Gecheckt? Zo ja, wat vind je er van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laten we het maar zonder spoilers doen...![]()
Sinds gisteren deze in de kast staan.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
80 Euro per fles. Voor deze Glendronach Pedro Ximenez, single cask, cask strenght een koopje...
Glendronach heb ik ook thuis staan, maar dan de gewone 12y single maltquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
80 Euro per fles. Voor deze Glendronach Pedro Ximenez, single cask, cask strenght een koopje...
Gefeliciteerdquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:40 schreef Soempie het volgende:
Nou, dan praat ik jullie wel bij. Het gaat hier met ups en downs voor wat betreft m'n zus.
![]()
En ik heb ja gezegd.
Ik ken hem niet, dus kan er niet over oordelen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Sinds gisteren deze in de kast staan.
Ja het is een bourbon, maar ik vind hem wel lekker
Ik vind het best mooi. Daar wil ik het hele concert wel van.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gecheckt? Zo ja, wat vind je er van?
Laten we het maar zonder spoilers doen...
Dat wordt dan ook niet beweerd en is ook per definitie niet zo...quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:40 schreef Bart het volgende:
Bourbons zijn ook wel lekker, maar ik zie ze persoonlijk niet als whisky...
Dan moet je even geduld hebben, moet hem nog bewerken.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik vind het best mooi. Daar wil ik het hele concert wel van.
Het Metropole Orkest doet het wel goed tijdens dit soort optredens. Het optreden met Within Temptations was ook al erg goed.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan moet je even geduld hebben, moet hem nog bewerken.
Heb alleen deze sample er even uit gehaald, omdat ik deze cover het beste van de avond vond...
Heuj...quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:57 schreef lubje25 het volgende:
middag allemaal. Ben behoorlijk brak, weekend weg geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |