Dienst Domeinen. Voor een paar tientjes koop je er een paar. Incl. keukenwagen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:04 schreef Nembrionic het volgende:
C4, ik ben opzoek naar een paar een paar oude gamellen van een litertje of 50-60 (of groter). Weet jij er nog een paar?
Goeiemorgen Diaanquote:
Na een tweede keer kijken zag ik dat het inderdaad een motor is. Ik dacht eerst dat het het pompje voor de ruitenwisservloeistof was.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 08:38 schreef Diaan73 het volgende:
Hoe bedoel je dat? Te weinig vermogen?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 08:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Na een tweede keer kijken zag ik dat het inderdaad een motor is. Ik dacht eerst dat het het pompje voor de ruitenwisservloeistof was.
Ik zou als ik jou was een brief schrijven aan Opstelten en vragen om een dienstauto. Er komen minder ministers in het kabinet, dus er komen wat wagens vrij.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 08:57 schreef Diaan73 het volgende:
Precies, het is ook echt vooral voor in de stad. En heel af en toe naar mn werk....
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 08:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was een brief schrijven aan Opstelten en vragen om een dienstauto. Er komen minder ministers in het kabinet, dus er komen wat wagens vrij.
Een longspoelinkje?? Heel veel succes en plezier vandaag!!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 08:57 schreef MadMaster het volgende:
Zo, heerlijk blaffend opgestaan, even een longspoelinkje gedaan en straks aantreden bij whisky festival en Moke.
Gewoon deurdonderen...
Ja, 2 bakkken mentholthee met honing na een flinke hoestbui...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Een longspoelinkje?? Heel veel succes en plezier vandaag!!
Helpt dat?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, 2 bakkken mentholthee met honing na een flinke hoestbui...
Rond welke tijd heb je de eerste wee dram in je handen?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, 2 bakkken mentholthee met honing na een flinke hoestbui...
Wel om mijn keel wat soepeler te houden.quote:
Rond 13.00 uur, denk ik.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Rond welke tijd heb je de eerste wee dram in je handen?
Okay, moet ik even onthouden dan...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel om mijn keel wat soepeler te houden.
Die voelde aan als een schuurpapiertje...
[..]
Ja, zal m'n Speedo meenemen...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:24 schreef Cobra4 het volgende:
Mooie tijd.En het ziet er naar uit dat jullie schitterend weer gaan krijgen.
Zie hierboven, proef en ruik nog niet veel, maar ga zo met 2 Vicks inhalers in mijn neus zitten om de boel open te breken...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:41 schreef Bart het volgende:
MM al weer beetje opgeknapt voor vandaag?
Het voordeel is dat ik grootste deel van de standaard whiskies wel ken, alleen de nieuwe en onafhankelijke bottelingen vind ik vandaag interessant. Maar as we type breekt mijn neus open...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:46 schreef Bart het volgende:
Neus is wel essentieel bij een whiskyproeverij...
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het voordeel is dat ik grootste deel van de standaard whiskies wel ken, alleen de nieuwe en onafhankelijke bottelingen vind ik vandaag interessant. Maar as we type breekt mijn neus open...
Een filmpje om mijn blijheid met je te delen!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het voordeel is dat ik grootste deel van de standaard whiskies wel ken, alleen de nieuwe en onafhankelijke bottelingen vind ik vandaag interessant. Maar as we type breekt mijn neus open...
Ik heb al gekeken maar hebben ze nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 06:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dienst Domeinen. Voor een paar tientjes koop je er een paar. Incl. keukenwagen.
Even luisteren want ik ben een fan van het origineel.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:50 schreef MadMaster het volgende:
Zit nu even met deze versie van dit magistrale nummer te kloten, i luv it...
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Een filmpje om mijn blijheid met je te delen!
Een remix remixen was het.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Even luisteren want ik ben een fan van het origineel.
Wat me niet duidelijk is: is dit jouw remix of ben je met deze remix aan het kloten?
Ik zie enige naamverwarring.
-edit- okay, niet mijn ding.
Hoef niet eens te gokken: Weird Al op 8 december...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb net een kaartje gekocht voor een optreden in Paradiso
Nog één van hier die gaat.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:21 schreef iamredleader het volgende:en goedenavond
kaartjes voor Weird Al Yankovic besteld
Ik ga woensdag 8 december met m'n broers![]()
Als hij het waar kan maken zeker.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hillen: eind aan bezuinigingen Defensie
C4, goed nieuws voor je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |