Gewoon Madrid kiezen en zodra je de bal hebt gewoon alleen maar lobbed through passes geven. Iedere idioot doet het dus het moet wel een goede strategie zijn!quote:
Dat is dan ook niet meer leuk.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:34 schreef Knuxie het volgende:
[..]
Gewoon Madrid kiezen en zodra je de bal hebt gewoon alleen maar lobbed through passes geven. Iedere idioot doet het dus het moet wel een goede strategie zijn!
Komt vanzelf. Als je maar plezier hebtquote:
Omdat alle scores gewist zijn.quote:
Zodat jij met Ajax kon spelen !quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:59 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja, waar je max 4 sterren team mag kiezen
Omdat alle leaderboards gereset zijn door EAquote:
Zodat je tegen wat anderen teams dan de standaard 3 speelt. en ja als ik dan eerste keuze heb kies ik ajax jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zodat jij met Ajax kon spelen !
Naam link what ever ? stuur me anders een uitnodiging ik heet dr-maikel
Ik zou niet echt voor de voorzetten gaan tenzij je echt een grote speler hebt. Zeker met Sulejmani-Hamdaoui-Suarez moet je gemakkelijk met 1-2'tjes door de verdediging heen gaanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:58 schreef j0rdiiii het volgende:
Hoe de fuck scoor ik eens uit een voorzet, ik pomp die bal wel 10+ keer in een wedstrijd de 16 in alleen de goal komt er nog nietHet is me 1 keer gelukt, dat was gelijk een omhaal
![]()
Speel ik net met Ajax tegen Groningen, scoren ze in laatste minuut uit een corner 2-2Verder een leuk spel
Zo ontzettend sneu dat je niet tegen die andere 3 teams wil spelen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
Zodat je tegen wat anderen teams dan de standaard 3 speelt. en ja als ik dan eerste keuze heb kies ik ajax ja
Fifa ps3 toernooi - 4sterren
Ja want het is zo leuk om alleen maar tegen Madrids of Chelseas te spelen die zodra ze de bal hebben op lobbed through pass drukken en dit dus zo'n 15 keer per wedstrijd doen. En altijd wel de mazzel hebben dat 1 of 2 ballen zo vallen dat de verrdediger om wat voor magische reden dan ook eventjes stil blijft staan en dus alleen op de keeper komt. Echt geweldige spelers zijn dat en heel tof om altijd tegen zulke nerds te moeten spelen als je head to head quick match doet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:08 schreef Svubeqak het volgende:
[..]
Zo ontzettend sneu dat je niet tegen die andere 3 teams wil spelen.
waar zeg ik dat? ik speel vaak genoeg tegen ze. online alleen maar zo ongeveer. ik zeg alleen dat ik er niet de heletijd tegen wil spelen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:08 schreef Svubeqak het volgende:
[..]
Zo ontzettend sneu dat je niet tegen die andere 3 teams wil spelen.
En wat dan nog?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:27 schreef Knuxie het volgende:
[..]
Hey kijk, iemand die uitsluitend met Chelsea of Real speelt.
Dus? Dat mag die persoon toch kiezen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:57 schreef Sinnie het volgende:
Kijk, je moet lekker zelf weten waar je mee speelt maar zoals net kom ik een tsjappie tegen met Ajax als begin team. Nou ik had Feyenoord dus ik zat er al weer klaar voor. Nee, meneer ging naar Spanje naar zijn geliefde Madrid.
Dan kom je toch wel over als een randdebiel in mijn ogen. Ajax is al 10 klasse beter dan Feyenoord in het spel en in het echt en hij wilt nóg meer team voordeel.
Is dat niet waar hij zijn verhaal ook mee begint?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:11 schreef Svubeqak het volgende:
[..]
Dus? Dat mag die persoon toch kiezen?
quote:
Laffe hondquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:11 schreef Svubeqak het volgende:
[..]
Inderdaad, en daar mag ik toch zelf ook een mening over hebben?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:11 schreef Svubeqak het volgende:
[..]
Ja, want in het echt is het ook altijd makkelijk om een wedstrijd te winnen. En in het echt gaat de tegenstander ook niet de laatste 10 minuten proberen de gelijkmaker te maken..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
Weet niet of ik dit nou de leukste fifa vind, strugglen om een potje te winnen elke keer en van die belachelijke keuzes ook. Speel ik met Liverpool tegen WBA, sta 1-2 voor en probeer ze uit de tent te lokken vanaf de 50ste minuut, gewoon stilstaan op eigen helft zonder ook maar een aanvaller in de buurt. Gaat de 80ste minuut in beginnen ze ineens als beesten naar voren te stormen en aanval na aanval te produceren...
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vind een voorzet geven echt honderd keer makkelijker dan gewoon door de verdedigen heen te komen eigenlijk. Ik sprint altijd met mijn flank spelers naar de achterlijn geef een voorzet en doelpunt.
Soms scoor ik zo wel eens 4 keer achter elkaar in de wedstrijd..
We zoeken niet echt naar spelers voor een specifieke positie, maar linksbuiten is vaak nog vrij dus dat kanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 04:24 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Tja, begin het spel steeds meer te waarderen. sta momenteel bovenaan in de fokcompetitieOk, na twee wedstrijdjes maar toch
![]()
IK heb ook een virtual prof aangemaakt, ik begreep dat er nog een elftal op zoek was naar een linksbuiten??(xbox360 uiteraard)
LB + Aquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Is er een knop waarmee iedereen opkomt ofzo? Ik sta meestal in de 16 met 2 mensen en meestal koppen de verdedigers hem zo weg
Ik las dat jij jezelf bestempelde als de beste van nederland in world cup.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:11 schreef Sinnie het volgende:
[..]
LB + A
L1 + X
Dat is overschieten en degene de bal afgeeft rent naar voren
Inderdaad stoor ik me ook aan! Kies gewoon een leuk team a la 4 sterren en loop vooral niet de menigte achteraan door 5 sterren teams te kiezen wanneer jij dat ook niet heb.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:08 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Inderdaad, en daar mag ik toch zelf ook een mening over hebben?
Ik vind het gewoon raar als ik op Feyenoord sta en hij op Ajax dat hij vervolgens naar Real gaat om daar mee te spelen. Dan vraag ik me af of je ook kan spelen zonder de 5-sterren teams
Ok, bedanktquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:11 schreef Sinnie het volgende:
[..]
LB + A
L1 + X
Dat is overschieten en degene de bal afgeeft rent naar voren
Juve een zwakker team?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:02 schreef mr-green het volgende:
Fifa11 is HET SPEL VAN DE LOBBED PASSES
Hoop echt dat ze via een update hieraan iets doen. Of dat ze de verdediging beter laten meelopen want als iemand Drogba aanspeelt via een hoge lob wint Drogba echt zo van je... Of ze zorgen dat je lobbes pass manual wordt.
Ow en hoop dat ze dan ook iets doen aan de voordeel regel bij buitenspel... Man wat is dat irritant.
Ik speel online redelijk vaak met Manchester United. Als iemand een zwakker team neemt kies ook ook een zwakker team als Feyenoord of Juventus etc. Van Real Madrid win ik tegenwoordig meer dan ik verlies (gewoon hard er tegenin gaan). Van Chelsea win ik alleen als de tegenstander Drogba of Anelka niet teveel lobbed passes geeft. En van Inter win ik soms wel soms niet (Milito en Eto'o kunnen soms magische dingen doen).
Juve is zeker een zwakker team in Fifa11 als Manchester United en al die andere top 5 sterren teams.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Juve een zwakker team?
Defensie is, net als bij MIlan, vrij gaar, maar aanvallend echt een fantastische ploeg met Krasic, Quagliarella, Iaquinta, Amauri, Del Piero, Aquilani en Pepe, die uiteraard niet allemaal tegelijk kunnen spelen
Je hebt al tegen me gespeeld. Ik ben I 7 I Ronaldoquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:48 schreef ego-tripper het volgende:
[..]
Ik las dat jij jezelf bestempelde als de beste van nederland in world cup.
Altijd leuk om tegen mensen te spelen die goed zijn.
potje doen?
GT: powah87
Een zwakker team. Maar kan makkelijk mee met de sterke teams hoor.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:43 schreef mr-green het volgende:
[..]
Juve is zeker een zwakker team in Fifa11 als Manchester United en al die andere top 5 sterren teams.
Ik vind ze best makkelijk te verdedigen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:02 schreef mr-green het volgende:
Fifa11 is HET SPEL VAN DE LOBBED PASSES
ik ook wel eigenlijkquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:32 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik vind ze best makkelijk te verdedigen.
Mijn Fifa en dan ergens arena-opties. Kun je speler, doelman en stadion veranderen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:41 schreef Zuivelkoe het volgende:
Hoe verander ik de speler op het trainingsveld van zeg maar het hoofdmenu?
die heet "eredivisie"quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:49 schreef Confetti het volgende:
Hoe heet de FoK! competitie op de Xbox 360?![]()
Misschien dat het in de OP kan?
vanwege die flag glitch toch? dat mensen van vlag veranderden naar barbados ofzo en dan heel veel punten haddenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:00 schreef superbad het volgende:
waarom is het leaderboard gereset dan?
Gewoon hoge steekbal naar voren en rennen maar.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:05 schreef dawg het volgende:
hoe moet ik me die lobbed passes voorstellen? weet natuurlijk wel wat (en hoe) een hoge steekbal gaat, maar ik speel niet online alleen career, dus moeilijk me voor te stellen hoe dat dan gaat.
dit al geprobeerd?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:36 schreef HL_Dog43 het volgende:
Man wat is dat custom audio's toevoegen op de xbox 360 KUT! Het lukt....mij...niet.
cd branden? Ja... leest ie hem? Nee.
Ik ga het straks nog eens goed verbinden. Eerst had ik mijn pc wel verbonden met de Xbox maar laatste keer dat ik het probeerde lukte het niet dus moet misschien ff opnieuw doen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:37 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
dit al geprobeerd?
http://forum.ea.com/uk/posts/list/12471.page
Ik had het wel doorgelezen, maar het word me allemaal te veel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:37 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
dit al geprobeerd?
http://forum.ea.com/uk/posts/list/12471.page
Moet wel als audio cd he, geen dataquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:36 schreef HL_Dog43 het volgende:
Man wat is dat custom audio's toevoegen op de xbox 360 KUT! Het lukt....mij...niet.
cd branden? Ja... leest ie hem? Nee.
Pffquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:11 schreef Vierkantblokje het volgende:
Leuk spel maar wel moeilijker dan fifa 10 vind ik dan, wel beter vind ik dat je nu wel veel meer kan scoren via voorzetten. Nu alleen nog ff bovenaan zien te komen op de ranking
Het wachtwoord is forum11.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:23 schreef Confetti het volgende:
[..]
Kun je me het password pm'en? XBL gamertag is trouwens Flatiso
Dat heb ik ook wel 'ns gehadquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:28 schreef Rijstbal het volgende:
Na de 1-0 bleef mn speler een minuut of 2 juichen bij de cornervlag.
Misschien kunnen wij weer 's tegen elkaar. Ik zuig echt sinds de reset van de leaderboards. Helemaal depressief ben ik ervan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:28 schreef Rijstbal het volgende:
Net weer eindelijk mn eerste overwinning behaald. América speelt zaaaalig. Na de 1-0 bleef mn speler een minuut of 2 juichen bij de cornervlag. Dusi k dacht dat ik weer gedisconnect werd maar uiteindelijk nog 3-1 van gemaakt
echtquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:27 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Je hebt al tegen me gespeeld. Ik ben I 7 I Ronaldo
En ik bestempel helemaal niets. Ik sta 1e van Nederland in dat spel
Je moet eens de top 10 checken van Nederland en dan kijken naar I 7 I Ronaldoquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Misschien kunnen wij weer 's tegen elkaar. Ik zuig echt sinds de reset van de leaderboards. Helemaal depressief ben ik ervan.
dus niet nr `1 ben je ?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:33 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Je moet eens de top 10 checken van Nederland en dan kijken naar I 7 I Ronaldo
Ik sta nu 10e van Nederland en ik heb alle wedstrijden met Feyenoord gespeeld (ook dus tegen Man Utd/Chelsea/Barcelona/Real etc)
Wel leuk al zegt het nog weinig maar goed. Wel baas met Feyenoord
Doen ze het iig nog ergens goed!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:33 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Je moet eens de top 10 checken van Nederland en dan kijken naar I 7 I Ronaldo
Ik sta nu 10e van Nederland en ik heb alle wedstrijden met Feyenoord gespeeld (ook dus tegen Man Utd/Chelsea/Barcelona/Real etc)
Wel leuk al zegt het nog weinig maar goed. Wel baas met Feyenoord
Ik zei dat ik nummer 1 ben bij Fifa worldcup '10. Met Fifa 11 ben ik geen nummer 1 nee.quote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:38 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ik zei dat ik nummer 1 ben bij Fifa worldcup '10. Met Fifa 11 ben ik geen nummer 1 nee.
Veel spelen en weinig verliezen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
![]()
Hoe krijg je dat voor elkaar
iig
Bij mij was dat niet het geval, je had geloof ik 1 (goede) kans in 2 wedstrijden en dat was met Zenitquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 03:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ja...ik wist niet dat jij zo goed was, en dan moet ik ook nog eens tegen m'n eigen Feyenoord.Dus ik denk...nou pak ik De Graafschap wel. De enige andere sympathieke club van Nederland. 1e helft had ik je trouwens wel aardig onder controle maar de tweede helft leek het nergens meer op met al die vermoeide spelers. Kon geen enkel gat meer dichtlopen.
Maar goed, verder zuig ik nog steeds keihard sinds de reset. Snap er echt geen zak van. Veel meer passes gaan naar de verkeerde speler. En ook de kracht van de passes klopt soms voor geen meter. Nja, verder moet ik echt eens meer kansen afronden.Bijna elke wedstrijd creëer ik meer dan de tegenstander maar leg ik ze er toch niet in.
Dank je wel!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 03:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
') Dus ik denk...nou pak ik De Graafschap wel. De enige andere sympathieke club van Nederland.
Gast, met Zenit was ik juist slechter dan met De Graafschap. De eerste helft met De Graafschap was ik beter dan jij.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 07:30 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Bij mij was dat niet het geval, je had geloof ik 1 (goede) kans in 2 wedstrijden en dat was met Zenit
Om maar even met jouw eigen woorden te spreken, moeten ze toch lekker zelf weten?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:31 schreef Svubeqak het volgende:
Ik heb het nu al gehad met mensen die online NIKS skippen. Alle filmpjes willen ze zien, zelfs op het einde wachten ze tot op de laatste seconde om te bedenken of ze een rematch willen.
Ga met Heerenveen spelen joh.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:33 schreef Knuxie het volgende:
[..]
Om maar even met jouw eigen woorden te spreken, moeten ze toch lekker zelf weten?
Ik gebruik ze niet. Ben er wel benieuwd naar of jullie ze wel gebruiken?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Gast, met Zenit was ik juist slechter dan met De Graafschap. De eerste helft met De Graafschap was ik beter dan jij.Alleen de paar kansjes die ik had, maakte ik niet af, zoals de kopbal van Poepon in de eerste paar minuten van de wedstrijd. In de tweede helft is het natuurlijk een gelopen wedstrijd als m'n spelers vermoeid zijn en jij met snelle spelers gewoon aan alle kanten langs Wormgoor kan lopen. Zenit is een ander verhaal, dat was gewoon al kansloos toen je 'm in de 4e minuut erin schoot.
Op de een of andere manier werkt m'n speelwijze van vóór de reset gewoon niet meer. Dat ik van jou verloor had ik namelijk wel verwacht want ik verlies alleen nog maar sinds de reset. Ik probeer steeds heel veel pressie op de bal te zetten en dat is eigenlijk te risicovol denk ik. Aan de andere kant, als de tegenstander een fout maakt, ben ik wel meteen weg dus ik scoor ook best vaak uit dat soort momenten. Jij speelt eigenlijk niet met zo heel veel pressie op de bal, het is redelijk achterover leunend en probeert dan bij passes net voor de man te komen, dus eigenlijk laat te onderscheppen. Dat doe je gewoon uitstekend waardoor het heel lastig is om te combineren. Tja, en op de een of andere manier maak jij bijna al je kansen af, dan is het sowieso lastig voor de tegenstander.
Maar aangezien jij zo goed bent, even een paar vraagjes.Gebruik jij de 4 toegewezen tactieken ook tijdens de wedstrijd? En heb je je controls op ass/semi/man?
ja, altijd hoge druk - aanvallend.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:58 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Ik gebruik ze niet. Ben er wel benieuwd naar of jullie ze wel gebruiken?
Heb je dan geen last van vermoeidheid aan het einde van de eerste helft en tegen het einde van de wedstrijd? Als ik zelf al handmatig pressie speel, zijn m'n spelers vrij snel moe en is het echt een drama de laatste tien minuten van de wedstrijd.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:59 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, altijd hoge druk - aanvallend.
controls alles op semi en wat niet op semi kan staat op handmatig.
Ga huilen vent.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:56 schreef Knuxie het volgende:
[..]
Lastig hè, omgaan met andermans mening? Flapdrol
nee, geen last van. speel gewoon mijn spel eigenlijk, rustig opbouwen. ene keer gaat beter dan de andere keer, dat dan weer welquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Heb je dan geen last van vermoeidheid aan het einde van de eerste helft en tegen het einde van de wedstrijd? Als ik zelf al handmatig pressie speel, zijn m'n spelers vrij snel moe en is het echt een drama de laatste tien minuten van de wedstrijd.
Oh, offline.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:08 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, geen last van. speel gewoon mijn spel eigenlijk, rustig opbouwen. ene keer gaat beter dan de andere keer, dat dan weer wel
ik krijg wel soms bericht van de assistent-coach dat een speler teveel gespeeld heeft en moe is, dan laat ik hem meestal een wedstrijd of 2 op de bank zitten, en dan is hij meestal wel weer uitgerust.
Jij ook al? Ik ga ineens ook een stuk slechter dan van te voren. vreemde zaak. Heb dit al van meer mensen gehoord.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Misschien kunnen wij weer 's tegen elkaar. Ik zuig echt sinds de reset van de leaderboards. Helemaal depressief ben ik ervan.
Zou kunnen. Net een paar wedstrijden gespeeld en het waren echt zware wedstrijden met heel weinig goals.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:47 schreef Tim86 het volgende:
Ik hoorde dat ze per ongeluk online standaard passing assistance aan hadden staan en dat dit nu is aangepast..
Lijkt mij vrij kansloos als je twee seizoenen alleen maar simuleert...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:32 schreef WJE11 het volgende:
Echt wtf. Had mijn 1e seizoen afgesloten met Heerenveen, werd 2e. Daarna naar Ajax toe, maar ik wilde weg uit de Eredivisie. Dus ik heel seizoen gesimuleerd, kan ik alleen naar twente/psv (had beker + comp gewonnen). Nu weer heel seizoen gesimuleerd met PSV, kan alleen bij PSV blijven, of naar Ajax/Twente![]()
![]()
Te kansloos dit als je na 3 seizoenen niet eens weg uit de eredivisie kan terwijl je al 4,5 ster rep hebt
Dat is het ook. Alleen om 30 seizoenen in de Eredivisie te blijven is een ook vrij kansloos. Begin nu maar een nieuwe career, want ik ben nu een coach die alleen het 1e seizoen alles heeft gespeeldquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:51 schreef Erik1991 het volgende:
[..]
Lijkt mij vrij kansloos als je twee seizoenen alleen maar simuleert...
heb niks met online gebeuren, speel liever met vrienden of alleen career.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Oh, offline.
Ging me meer om 't online gedeelte.
Beetje domme glitch.quote:If you change your country at https://profile.ea.com/myprofile.do you get heap of points for every ranked game.
Ik heb het gewoon op assist en verder heb ik een eigen formatie en tactiek gemaakt. Druk zetten of dergelijke gebruik ik niet. Ook heb ik de mentaliteit altijd op normaal staan tenzij ik nodig moet scoren.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Gast, met Zenit was ik juist slechter dan met De Graafschap. De eerste helft met De Graafschap was ik beter dan jij.Alleen de paar kansjes die ik had, maakte ik niet af, zoals de kopbal van Poepon in de eerste paar minuten van de wedstrijd. In de tweede helft is het natuurlijk een gelopen wedstrijd als m'n spelers vermoeid zijn en jij met snelle spelers gewoon aan alle kanten langs Wormgoor kan lopen. Zenit is een ander verhaal, dat was gewoon al kansloos toen je 'm in de 4e minuut erin schoot.
Op de een of andere manier werkt m'n speelwijze van vóór de reset gewoon niet meer. Dat ik van jou verloor had ik namelijk wel verwacht want ik verlies alleen nog maar sinds de reset. Ik probeer steeds heel veel pressie op de bal te zetten en dat is eigenlijk te risicovol denk ik. Aan de andere kant, als de tegenstander een fout maakt, ben ik wel meteen weg dus ik scoor ook best vaak uit dat soort momenten. Jij speelt eigenlijk niet met zo heel veel pressie op de bal, het is redelijk achterover leunend en probeert dan bij passes net voor de man te komen, dus eigenlijk laat te onderscheppen. Dat doe je gewoon uitstekend waardoor het heel lastig is om te combineren. Tja, en op de een of andere manier maak jij bijna al je kansen af, dan is het sowieso lastig voor de tegenstander.
Maar aangezien jij zo goed bent, even een paar vraagjes.Gebruik jij de 4 toegewezen tactieken ook tijdens de wedstrijd? En heb je je controls op ass/semi/man?
Geen last van, ik heb de hele avond bijna gespeeld. Dan is ongetwijfeld je verbinding fucked.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:31 schreef koemleit het volgende:
godver de hele tijd verbinding verbroken hier op x360 toevallig iedere keer bij voorsprong en geen punten krijgen dan...
Hekel aan Chelsea hebben omdat je er niet met Ajax van kan winnen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 10:36 schreef broodjeeimetui het volgende:
hekel aan chelsea. Ik begin altijd met ajax maar zelfs dan zijn er homo's die alsnog chelsea, madrid, barça kiezen... Het leukst vind ik 4 sterren teams tegen elkaar. Daar moet je tenminste nog een beetje moeite doen om een goede aanval op te zetten.
Met Chelsea is het wel erg makkelijk. Hoge balletjes op Drogba en gaan. Ik snap niet dat mensen het leuk vinden om zo te spelen, maarja.quote:Op zondag 10 oktober 2010 10:51 schreef Tisar.Walker het volgende:
[..]
Hekel aan Chelsea hebben omdat je er niet met Ajax van kan winnen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Drogba vs. Alderweireld en anelka vs anita. Mensen die chelsea zijn kunnen alleen maar hoge kut steekpasen geven en drogba is zo sterk dat je hem dan bijna niet pakt of je moet een gele/rode kaart halen...quote:Op zondag 10 oktober 2010 10:51 schreef Tisar.Walker het volgende:
[..]
Hekel aan Chelsea hebben omdat je er niet met Ajax van kan winnen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waarom rematch je hem niet gewoon dan? Dan win je weer van hem en als hij dan weer lucky zegt rematch je hem weerquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:34 schreef Tisar.Walker het volgende:
Net tegen een Nederlands gast gespeeld, ik gewonnen met 3-1. Krijg ik het bericht dat ik 'soooo lucky' was. Ik stuurde terug dat hij moest gaan oefenen. Kreeg ik dit terug:
[ afbeelding ]
Echt zo jammer.![]()
quote:
Jij kent jorien de die hard Feyenoorder niet?quote:
ik kies dan meestal inter als ik tegen chelsea moet. Fysiek sterke verdediging met ook een goede aanval alleen pandevquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:15 schreef superbad het volgende:
Wat is een goed team om tegen chelsea te spelen? Ik kom online vaak van die nerds tegen die alleen chelskikiezen
quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij kent jorien de die hard Feyenoorder niet?
Fysiek sterke verdediging en redelijk wat snelheid..City of Man U bijvoorbeeld? Of Inter?quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:15 schreef superbad het volgende:
Wat is een goed team om tegen chelsea te spelen? Ik kom online vaak van die nerds tegen die alleen chelskikiezen
Zeiken hoort er gewoon bijquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:30 schreef dawg het volgende:
snap niet dat jullie alleen maar online spelen om vervolgens niks anders te doen dan te klagen, over disconnects, stats die leeggegooid worden, losers die niet tegen hun verlies kunnen, tegen vaak dezelfde paar topteams spelen, etc etc.
Als 't leuk is, hoef je hier niet te posten, hè.quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:30 schreef dawg het volgende:
snap niet dat jullie alleen maar online spelen om vervolgens niks anders te doen dan te klagen, over disconnects, stats die leeggegooid worden, losers die niet tegen hun verlies kunnen, tegen vaak dezelfde paar topteams spelen, etc etc.
nou, dan is online in fifa11 kennelijk kut.quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Als 't leuk is, hoef je hier niet te posten, hè.
Als je teams met een lage conditie speelt, dan moet je niet vollop pressie gaan spelen :p gebruik 1 van de 4 tactic slots voor pressie, en pas op het juiste moment toe. Anders loop je jezelf in de eerste 30 minuten leeg voor noppes ..quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
mwah, ik vind het online best chill. Ik heb amper disconnects (tenzij de tegenstander weggaatquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:34 schreef dawg het volgende:
[..]
nou, dan is online in fifa11 kennelijk kut.
Gewoon een team waar je je prettig mee voelt.quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:15 schreef superbad het volgende:
I kstond eergister 8e en heb alleen met Feyenoord online gespeeldquote:
Dankje.quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:25 schreef Sinnie het volgende:
head 2 head matches en dan leaderbords
Maar ik zag alweer dat het gat 500+ punten is. Dat was wel veel maar ik zie wel waar ik kom
quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:56 schreef Nevermind.. het volgende:
Mensen die haten op Chelsea![]()
En al helemaal zielig: vragen hoe je het best Chelsea kan bestrijden![]()
Kies gewoon je favoriete team.
Zoals Sinnie die staat 8ste met Feyenoord![]()
Didier Drogba
Didier Drogba bij Marseillequote:Op zondag 10 oktober 2010 15:56 schreef Nevermind.. het volgende:
Didier Drogba
Naja, ik stond eergister 8e nu sta ik weer 14e. Nog 3 potjes winnen denk ik en dan ben ik er weerquote:Op zondag 10 oktober 2010 15:56 schreef Nevermind.. het volgende:
Didier Drogba
Speel zowel met Chelsea als met Grunn.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:35 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
Didier Drogba bij Marseille![]()
![]()
(Virage nord
)
"Kies gewoon je favoriete team" wel heel makkelijk praten he, als je voor Chelsea bent. Kijken wat je zou doen als je voor Excelsior was.
Het is in ieder geval veel leuker om mensen te verslaan met je favoriete team dan met het beste team. Als je beter in het spel wilt worden kan je beter met een slecht team spelen totdat je mee kan met het niveau. Maakt het spelen met Chelsea/Real/Barcelona etc. straks alleen maar veel makkelijkerquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:52 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Speel zowel met Chelsea als met Grunn.
En idd. speel gewoon met je favoriete team. Waarom niet?
En DROGBA![]()
Hier heb je wel een punt maar in het begin verlies je wel ongelooflijk veel dan.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:55 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Het is in ieder geval veel leuker om mensen te verslaan met je favoriete team dan met het beste team. Als je beter in het spel wilt worden kan je beter met een slecht team spelen totdat je mee kan met het niveau. Maakt het spelen met Chelsea/Real/Barcelona etc. straks alleen maar veel makkelijker
Dan moet je meer oefenen. Je kan je best staande houden met slechtere teams. Het is alleen soms wat frustrerender omdat je meer mist en sneller wat tegen krijgt maar de beloning is wel veel beter/hoger.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:01 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
Hier heb je wel een punt maar in het begin verlies je wel ongelooflijk veel dan.
Niet mee eens. Het is beter om maar met één vast team online te spelen. Ik doe dit al jaren met mijn favoriete club Chelsea. Ik weet van alle spelers wat ze kunnen. Met Malouda kan ik snelle acties maken en goed voorzetten. Met Anelka kan ik goed met zijn binnenkant voet schieten. Drogba kan vernietigend uithalen zowel met links als rechts. Essien kan de bal afpakken zonder overtredingen te maken evenals Mikel. etc.. etc..quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:55 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Het is in ieder geval veel leuker om mensen te verslaan met je favoriete team dan met het beste team. Als je beter in het spel wilt worden kan je beter met een slecht team spelen totdat je mee kan met het niveau. Maakt het spelen met Chelsea/Real/Barcelona etc. straks alleen maar veel makkelijker
Wat verwacht je nu dan precies? Dat we respect hebben dat je altijd met dezelfde 5-sterren team speelt? Je speelt maar lekker met wie je wilt maar het is jammer dat jij behoort tot 95% van de totale Fifa community waardoor de rest de hele tijd tegen teams zoals Chelsea moet spelen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:16 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Niet mee eens. Het is beter om maar met één vast team online te spelen. Ik doe dit al jaren met mijn favoriete club Chelsea. Ik weet van alle spelers wat ze kunnen. Met Malouda kan ik snelle acties maken en goed voorzetten. Met Anelka kan ik goed met zijn binnenkant voet schieten. Drogba kan vernietigend uithalen zowel met links als rechts. Essien kan de bal afpakken zonder overtredingen te maken evenals Mikel. etc.. etc..
Speel gewoon met je favoriete team. En als dat in mijn geval toevallig Chelsea is, So what?
Ik speelde ook in Fifa 10 met chelsea toen IEDEREEN Inter milan koos. Of met Fifa 09 toen IEDEREEN Barca koos. Of in 08 toen IEDEREEN Man U koos. enzovoorts.
Op je pik getrapt of zo? Ik hoef van niemand respect. Waar praten we over, fifa. Kom op zegquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:30 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Wat verwacht je nu dan precies? Dat we respect hebben dat je altijd met dezelfde 5-sterren team speelt? Je speelt maar lekker met wie je wilt maar het is jammer dat jij behoort tot 95% van de totale Fifa community waardoor de rest de hele tijd tegen teams zoals Chelsea moet spelen.
Waar praat je dan over?quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:33 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Op je pik getrapt of zo? Ik hoef van niemand respect. Waar praten we over, fifa. Kom op zeg
Sukkelquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:33 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Op je pik getrapt of zo? Ik hoef van niemand respect. Waar praten we over, fifa. Kom op zeg
Mensen die vragen hoe ze Chelsea moeten bestrijden. Mensen die continu klagen dat ze steeds tegen Chelsea spelen. Terwijl ze liever zelf met Ajax spelen. Maar dit dus niet doen omdat Chelsea 'zo nep-goed' is.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:35 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Waar praat je dan over?
Kan mij het nou rotten dat je al tijden lang met Chelsea speelt
Heb vaak genoeg met Fc Groningen gespeelt (Ook tegen FOK! users). Het heeft ook niets te maken met die 5 sterren. Jullie kijken zo graag naar die 5 sterren.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
Precies, Nevermind, als je ballen hebt speel je gewoon met je favo club en dat is FC Groningen. Hebben voor zover ik weet evenveel sterren als Feyenoord. Als je met Chelsea wil, prima, maar kom hier dan niet uitleggen dat het NIETS maar dan ook NIETS te maken heeft met de 5 sterren die ze hebben.
als chelsea geen 5 sterren club was maar een championship ploegje van 2,5 sterren was je geen chelseaquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:44 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Mensen die vragen hoe ze Chelsea moeten bestrijden. Mensen die continu klagen dat ze steeds tegen Chelsea spelen. Terwijl ze liever zelf met Ajax spelen. Maar dit dus niet doen omdat Chelsea 'zo nep-goed' is.
En dat jij in een keer komt met een 'respect' verhaal. Wat een onzin zeg. Maar hee laten we het hier maar op houdenIk ga fifa-en!
Je quote mij toch? Ik hoef me echt niet af te vragen hoe ik Chelsea moet bestrijden aangezien ik al vaak genoeg heb afgerekend met Chelsea met een slechter team. Dus wat je zegt is gewoon onzin. Je probeert iets recht te praten wat krom is. Ik hoorde dat je voor Groningen bent, waarom speel je nooit met Groningen? Of vind je jezelf meer een Chelsea fan dan 1 van Groningen?quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:44 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Mensen die vragen hoe ze Chelsea moeten bestrijden. Mensen die continu klagen dat ze steeds tegen Chelsea spelen. Terwijl ze liever zelf met Ajax spelen. Maar dit dus niet doen omdat Chelsea 'zo nep-goed' is.
En dat jij in een keer komt met een 'respect' verhaal. Wat een onzin zeg. Maar hee laten we het hier maar op houdenIk ga fifa-en!
ditquote:Op zondag 10 oktober 2010 18:10 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Je quote mij toch? Ik hoef me echt niet af te vragen hoe ik Chelsea moet bestrijden aangezien ik al vaak genoeg heb afgerekend met Chelsea met een slechter team. Dus wat je zegt is gewoon onzin. Je probeert iets recht te praten wat krom is. Ik hoorde dat je voor Groningen bent, waarom speel je nooit met Groningen? Of vind je jezelf meer een Chelsea fan dan 1 van Groningen?
Zulke supporters
Mwah, het is wel wat langzamer. Het is wel anders maar wel nog vertrouwd Fifaquote:Op zondag 10 oktober 2010 18:21 schreef Nihonjin het volgende:
Ik ga over 1 week ook fifa 11 halen, heb er wel zin in (deze week eerst examenweek), en dan in de vakantie lekker het spel spelen. Ben echt benieuwd naar hoe Man City is (en Feyenoord).
Laatste fifa game die ik intensief speelde was Fifa World Cup 2010, lijkt het er een beetje op? Of lijkt het meer op fifa 10.
heel anders dan fifa 10 je moet anders verdedigen en aanvallen. Ook hep ping pongen werkt minder goed. City speelt wel chill, feyenoord moet je met wijnaldum en schaken op de flanken spelen. Hebben lekkere snelheidquote:Op zondag 10 oktober 2010 18:21 schreef Nihonjin het volgende:
Ik ga over 1 week ook fifa 11 halen, heb er wel zin in (deze week eerst examenweek), en dan in de vakantie lekker het spel spelen. Ben echt benieuwd naar hoe Man City is (en Feyenoord).
Laatste fifa game die ik intensief speelde was Fifa World Cup 2010, lijkt het er een beetje op? Of lijkt het meer op fifa 10.
Ja, doe ik ookquote:Op zondag 10 oktober 2010 18:27 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
heel anders dan fifa 10 je moet anders verdedigen en aanvallen. Ook hep ping pongen werkt minder goed. City speelt wel chill, feyenoord moet je met wijnaldum en schaken op de flanken spelen. Hebben lekkere snelheid
Ik had jou ge-quote omdat ik het niet eens met jou was. En ik heb ook uitgelegd waarom ik er niet mee eens was. Of mag dat tegenwoordig niet meer? Dat jij vervolgens suggereert dat ik ermee respect wil verdienen. Dat getuigt pas van onzin. En ja ik ben idd. voor Fc Groningen en ben er ook elke thuiswedstrijd bij. Net zoals ik een paar keer per jaar in Stanford bridge zit. En als je ene paar post's terug had gelezen. had je gelezen dat ik ook met Fc Groningen speel.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:10 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Je quote mij toch? Ik hoef me echt niet af te vragen hoe ik Chelsea moet bestrijden aangezien ik al vaak genoeg heb afgerekend met Chelsea met een slechter team. Dus wat je zegt is gewoon onzin. Je probeert iets recht te praten wat krom is. Ik hoorde dat je voor Groningen bent, waarom speel je nooit met Groningen? Of vind je jezelf meer een Chelsea fan dan 1 van Groningen?
Zulke supporters
Ik ben een ajacied maar ik ben op fifa toch wel jaloers op wijnaldum en schaken. Urby en suarez op de flanken speelt ook heerlijk hoorquote:Op zondag 10 oktober 2010 18:28 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ja, doe ik ook
Wijnaldum -- Tomasson -- Schaken
-------------- Cissé -------------------
Werkt lekker
Het is wel wennen vergeleken met Fifa 10. Vooral het passen is in het begin erg lastig evenals aanvallen opzetten. Maar dat maakt het ook weer ene prachtig spelquote:Op zondag 10 oktober 2010 18:21 schreef Nihonjin het volgende:
Dat had ik gelezen inderdaad. Als de tegenstander een slechter team heeft dan pak je Groningen. Hoe vaak komt dat precies voor, 1 op de 20 wedstrijden? Je moet zelf eens een keer met Groningen spelen tegen Barcelona/Real Madrid/Inter Milan/Chelsea/Manchester United en dan nog eens terug komen dat het 'onzin' is dat het vervelend is voor sommige om altijd maar tegen dezelfde super teams te moeten spelen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:34 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Ik had jou ge-quote omdat ik het niet eens met jou was. En ik heb ook uitgelegd waarom ik er niet mee eens was. Of mag dat tegenwoordig niet meer? Dat jij vervolgens suggereert dat ik ermee respect wil verdienen. Dat getuigt pas van onzin. En ja ik ben idd. voor Fc Groningen en ben er ook elke thuiswedstrijd bij. Net zoals ik een paar keer per jaar in Stanford bridge zit. En als je ene paar post's terug had gelezen. had je gelezen dat ik ook met Fc Groningen speel.
Jou manier van discussiëren_!
Het is idd. vervelend (of noemend lastig) om met Fc Groningen of een ander gelijkwaardige club tegen Barcelona/Real Madrid/Inter Milan/Chelsea/Manchester United te spelen. Dat is ook de reden dat ik jou prees (Dat je altijd met Feyenoord speelt). En in sommige gevallen vind ik het onzin. Zoals iemand die een paar topics terug klaagde over dat hij altijd met Man City tegen Chelsea/Madrid etc. moest. Alsof je die paar puntjes verschil merkt? En nee, ik neem geen veilige route. Ik zeg gewoon wat ik denk en wat ik vind. En ik weet dat er veel nep-supporters zijn. Ik weet van mij zelf wat ik ben. En als jij iets anders vind. Dat mag.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:40 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Dat had ik gelezen inderdaad. Als de tegenstander een slechter team heeft dan pak je Groningen. Hoe vaak komt dat precies voor, 1 op de 20 wedstrijden? Je moet zelf eens een keer met Groningen spelen tegen Barcelona/Real Madrid/Inter Milan/Chelsea/Manchester United en dan nog eens terug komen dat het 'onzin' is dat het vervelend is voor sommige om altijd maar tegen dezelfde super teams te moeten spelen.
Je neemt gewoon de veilig route en probeert dit goed te praten onder het mom van dat je een echte Chelsea-supporter bent. Wel toevallig hoeveel supporters die clubs allemaal wel niet hebben.
In FIFA 08 klaagde iedereen erover dat men met Man U speelde. Was nog erger dan nu.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:53 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Het is idd. vervelend (of noemend lastig) om met Fc Groningen of een ander gelijkwaardige club tegen Barcelona/Real Madrid/Inter Milan/Chelsea/Manchester United te spelen. Dat is ook de reden dat ik jou prees (Dat je altijd met Feyenoord speelt). En in sommige gevallen vind ik het onzin. Zoals iemand die een paar topics terug klaagde over dat hij altijd met Man City tegen Chelsea/Madrid etc. moest. Alsof je die paar puntjes verschil merkt? En nee, ik neem geen veilige route. Ik zeg gewoon wat ik denk en wat ik vind. En ik weet dat er veel nep-supporters zijn. Ik weet van mij zelf wat ik ben. En als jij iets anders vind. Dat mag.
En jij speelt met Feyenoord omdat het jou favoriete club is toch?
En ik maak meer druk over het feit dat veel mensen nu (vooral) over Chelsea klagen. In Fifa 08 hoorde ik er niks over.
Het komt elke fifa weer terug omdat weinig mensen met hun echte favoriete team spelen. Vaak zie je wel een glimp van hun echte team, voordat ze supersnel richting Madrid/Barca/Chelsea vertrekken. Tot nu toe heb ik meestal wel een ander team gekozen dan Feyenoord als de ander een 5-sterren team neemt, simpelweg omdat ik op de een of andere manier echt slecht ben in de afronding. Maar goed, ik verlies nu toch al de hele tijd, dus dan kan ik dat net zo goed met mijn favoriete team doen. En als ik dan een keer win, is het des te mooier.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:53 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Het is idd. vervelend (of noemend lastig) om met Fc Groningen of een ander gelijkwaardige club tegen Barcelona/Real Madrid/Inter Milan/Chelsea/Manchester United te spelen. Dat is ook de reden dat ik jou prees (Dat je altijd met Feyenoord speelt). En in sommige gevallen vind ik het onzin. Zoals iemand die een paar topics terug klaagde over dat hij altijd met Man City tegen Chelsea/Madrid etc. moest. Alsof je die paar puntjes verschil merkt? En nee, ik neem geen veilige route. Ik zeg gewoon wat ik denk en wat ik vind. En ik weet dat er veel nep-supporters zijn. Ik weet van mij zelf wat ik ben. En als jij iets anders vind. Dat mag.
En ik maak meer druk over het feit dat veel mensen nu (vooral) over Chelsea klagen. In Fifa 08 hoorde ik er niks over.
Edit: het komt idd. niet vaak voor nee.
Speel je voor het klassement?quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Het komt elke fifa weer terug omdat weinig mensen met hun echte favoriete team spelen. Vaak zie je wel een glimp van hun echte team, voordat ze supersnel richting Madrid/Barca/Chelsea vertrekken. Tot nu toe heb ik meestal wel een ander team gekozen dan Feyenoord als de ander een 5-sterren team neemt, simpelweg omdat ik op de een of andere manier echt slecht ben in de afronding. Maar goed, ik verlies nu toch al de hele tijd, dus dan kan ik dat net zo goed met mijn favoriete team doen. En als ik dan een keer win, is het des te mooier.
Respect dat je weet dat Drogba goed kan schieten en Essien de bal kan afpakken. Het resultaat van jarenlange trainingquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:16 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Niet mee eens. Het is beter om maar met één vast team online te spelen. Ik doe dit al jaren met mijn favoriete club Chelsea. Ik weet van alle spelers wat ze kunnen. Met Malouda kan ik snelle acties maken en goed voorzetten. Met Anelka kan ik goed met zijn binnenkant voet schieten. Drogba kan vernietigend uithalen zowel met links als rechts. Essien kan de bal afpakken zonder overtredingen te maken evenals Mikel. etc.. etc..
Speel gewoon met je favoriete team. En als dat in mijn geval toevallig Chelsea is, So what?
Ik speelde ook in Fifa 10 met chelsea toen IEDEREEN Inter milan koos. Of met Fifa 09 toen IEDEREEN Barca koos. Of in 08 toen IEDEREEN Man U koos. enzovoorts.
Is dat op de Ps3? Op mn xbox merk ik er nooit wat van.(1keertje dan)quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:05 schreef mash_ het volgende:
oek ik heb het nu echt gehad met online spelen. 2x sta ik 3-0 voor en word ik van de servers van ea afgegooid![]()
![]()
nu sta ik 2-3 is wint verlies omdat ik er al 2x afgegooid werd
![]()
![]()
![]()
Dus je vrienden verwijderen om online te kunnen spellen.quote:We're investigating the PSN disconnect issue.
There is a work around, which is to reduce the size of your friend list to under 30. If you're still encountering problems you may need to reduce it more. ( It appears to depend on how active your friends list is ).
Naja, kijk weet je wat het is. Het is gewoon heel vervelend dat je zo vaak tegen 5-sterren teams moet spelen. Ik begrijp dat sommige een variatie willen met teams en wel eens op hun gemakkie met een goed team willen spelen. Maar ik zie bijvoorbeeld ook spelers die als begin team Arsenal hebben staan. Vervolgens gaan ze razendsnel naar Real of Chelsea. Wat moet je hier nou van denken?quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:53 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Edit: het komt idd. niet vaak voor nee.
Je vergeet mijn 2-sterren De Graafschap.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:18 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Naja, kijk weet je wat het is. Het is gewoon heel vervelend dat je zo vaak tegen 5-sterren teams moet spelen. Ik begrijp dat sommige een variatie willen met teams en wel eens op hun gemakkie met een goed team willen spelen. Maar ik zie bijvoorbeeld ook spelers die als begin team Arsenal hebben staan. Vervolgens gaan ze razendsnel naar Real of Chelsea. Wat moet je hier nou van denken?
Je kan zoveel wedstrijden spelen met goede teams, waarom zijn er dan nog zóveel mensen die niet de behoefte hebben om gewoon met gelijkwaardige teams te spelen? Ik heb nog geen 1 keer in 30 wedstrijden tegen een team gespeeld die slechter was dan Feyenoord. Het dichtste bij kwam een andere 3 sterren club en daar houd het mee op.
Heeft niemand het fatsoen om gewoon lekker 3 ster tegen 3 ster te doen of 4 tegen 4. Nee, het is altijd gewoon altijd hetzelfde. En dat is jammer want het is echt moeilijk om van ze te winnen afentoe. Een afstandschot van Drogba/Ibra/Villa en noem ze maar op en het is gewoon een doelpunt. Terwijl ik al zulke ballen moet missen met mijn spelers:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/41529495
En hoe scoort hij? Gewoon een schot een paar meter van de 16 met Rooney en je kijkt tegen een 1-0 achterstand aan
Niet echt, daar ben ik toch niet goed genoeg voor. Kan alleen niet goed tegen m'n verlies. Ik weet eigenlijk wel dat ik niet alles kan winnen maar daar neem ik toch geen genoegen mee, anders kun je net zo goed niet spelen. Als ik een spel speel, speel ik om te winnen. Van Ganzenbord tot voetbal.quote:
Ik heb het over ranked games. Unranked tel ik niet mee want dat gaat toch nergens omquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je vergeet mijn 2-sterren De Graafschap.
Verliezen doe je nooit voor je lol.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:41 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ik heb het over ranked games. Unranked tel ik niet mee want dat gaat toch nergens om
Daar heb je een punt. Jammer dat Fifa 11 geen lounges heeft speciaal voor eredivisie clubs of speciaal 4 ster tegen 4 ster. Dat zou dan veel frustraties voorkomen. Ik heb nog een vraagje, ik krijg ongeveer 75 - 80 punten als ik een wedstrijd win met Chelsea. Hoe zit dat bij jou? Is het meer of is het hetzelfde?quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:18 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Naja, kijk weet je wat het is. Het is gewoon heel vervelend dat je zo vaak tegen 5-sterren teams moet spelen. Ik begrijp dat sommige een variatie willen met teams en wel eens op hun gemakkie met een goed team willen spelen. Maar ik zie bijvoorbeeld ook spelers die als begin team Arsenal hebben staan. Vervolgens gaan ze razendsnel naar Real of Chelsea. Wat moet je hier nou van denken?
Je kan zoveel wedstrijden spelen met goede teams, waarom zijn er dan nog zóveel mensen die niet de behoefte hebben om gewoon met gelijkwaardige teams te spelen? Ik heb nog geen 1 keer in 30 wedstrijden tegen een team gespeeld die slechter was dan Feyenoord. Het dichtste bij kwam een andere 3 sterren club en daar houd het mee op.
Heeft niemand het fatsoen om gewoon lekker 3 ster tegen 3 ster te doen of 4 tegen 4. Nee, het is altijd gewoon altijd hetzelfde. En dat is jammer want het is echt moeilijk om van ze te winnen afentoe. Een afstandschot van Drogba/Ibra/Villa en noem ze maar op en het is gewoon een doelpunt. Terwijl ik al zulke ballen moet missen met mijn spelers:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/41529495
En hoe scoort hij? Gewoon een schot een paar meter van de 16 met Rooney en je kijkt tegen een 1-0 achterstand aan
Pohang Steelers.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:54 schreef TheMagnificent het volgende:
Vandaag de 'Around the World'-achievement gehaald na twee dagen spelen. De bedoeling is dat je met een team uit iedere league een wedstrijd speelt. Best leuk om eens met clubs te spelen waar je normaal nooit mee zou spelen.
FC Seoul 3 - 1 Pohang Steelers
Wisła Kraków 2 - 0 Lech Poznań
Geen idee. Zou best kunnen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Pohang Steelers.Wonnen die niet 1,5 jaar terug van Man United ofzo?
Dat zou wel tof zijn al loop je daar het risico alleen maar PSV/Ajax tegen te komen. Ook mensen die eigenlijk Heerenveen-fans zijn maar dan toch maar met Twente of Ajax gaan spelen ofzo.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:52 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Jammer dat Fifa 11 geen lounges heeft speciaal voor eredivisie clubs of speciaal 4 ster tegen 4 ster. Dat zou dan veel frustraties voorkomen. Ik heb nog een vraagje, ik krijg ongeveer 75 - 80 punten als ik een wedstrijd win met Chelsea. Hoe zit dat bij jou? Is het meer of is het hetzelfde?
Hetzelfde, voor het verslaan van Chelsea krijg ik 12 puntjes meer geloof ik. Nauwelijks de moeitequote:Op zondag 10 oktober 2010 20:52 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Jammer dat Fifa 11 geen lounges heeft speciaal voor eredivisie clubs of speciaal 4 ster tegen 4 ster. Dat zou dan veel frustraties voorkomen. Ik heb nog een vraagje, ik krijg ongeveer 75 - 80 punten als ik een wedstrijd win met Chelsea. Hoe zit dat bij jou? Is het meer of is het hetzelfde?
Ik heb hier een willekeurige fifa 11 goal (niet van mij)quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:52 schreef Lindgren. het volgende:
Heeft iemand 'n linkje met wat goals van Fifa 11? Gewoon van de ea site? Ik kan 't daar niet vinden.
Zit je op Xbox? Dan wil ik wel een potje! Ik heet Cr00kkquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik wil wel 'ns tegen een Fok!ker spelen. Sinnie en Harregarre heb ik al in mijn friends list staan. Een van de twee die toevallig zin + tijd heeft?
Oké, ik voeg je nu toe.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:16 schreef n0ir het volgende:
[..]
Zit je op Xbox? Dan wil ik wel een potje! Ik heet Cr00kk
Wat is jouw GT dan? Ik wil wel spelenquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik wil wel 'ns tegen een Fok!ker spelen. Sinnie en Harregarre heb ik al in mijn friends list staan. Een van de twee die toevallig zin + tijd heeft?
Anatolian26quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:26 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Wat is jouw GT dan? Ik wil wel spelen
Is goed.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:29 schreef n0ir het volgende:
Ik heb wat ports open gezet we proberen het nog een keer.
Pass and move.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:42 schreef Tisar.Walker het volgende:
Ik win heel veel maar verlies ook heel veel potjes, Op 1 of andere manier krijgt de tegenstander bijna alle aanvallers op mijn helft, maar als ik dan wil counteren gaan mij spelers niet mee, ik moet dan constant een regen van 1 tweetjes doen om ver te komen.
Maar als ik op de helft van de tegenstander ben en de tegenstander krijgt een kans om te counteren, loopt er bijna niemand van mijn kant mee terwijl van de tegenstander alle aanvallers mee lopen.
Ik heb geen idee hoe dit kan, ik heb ook alle mogelijke opstellingen geprobeerd maar kom er niet verder mee. Ik heb het geluk dat mijn tegenstanders niet kunnen finshen, want als ik de 16 ben scoor ik bijna altijd.
Iemand enig idee hoe dit kan?
Haha, die 3e was behoorlijk dom inderdaadquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:55 schreef TheMagnificent het volgende:
Haha, Sinnie, wat een nederlaag heb je me bezorgd! Mijn verdediging was behoorlijk lek. Ik mag nog blij zijn met die paar goals door jouw persoonlijke foutjes.
Patser. Nu je eigen club nogquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:51 schreef Sinnie het volgende:
En ja hoor, ik sta weer in de top 10 van Nederland
Hoeveel wedstrijden heb je daarvoor gespeeld? Binnenkort weer even Live halen en met online beginnen. Leaderboard boeit me verder niet zoveel.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:51 schreef Sinnie het volgende:
En ja hoor, ik sta weer in de top 10 van Nederland
stuk of 40quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden heb je daarvoor gespeeld? Binnenkort weer even Live halen en met online beginnen. Leaderboard boeit me verder niet zoveel.
Ik heb 25 gewonnen, 7 gelijk en 8 verloren. 40 dusquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden heb je daarvoor gespeeld? Binnenkort weer even Live halen en met online beginnen. Leaderboard boeit me verder niet zoveel.
goh echt?quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:58 schreef jorienvdherik het volgende:
classic team speelt lekker online
Het is net als gewoon schieten als je gehaast drukt gaat het mis.quote:Op maandag 11 oktober 2010 00:00 schreef Semmm het volgende:
Ik verlies 9 van de 10 kopduels, en als ik hem win kop ik hem over. Iemand tips?
its all about timingquote:Op maandag 11 oktober 2010 00:00 schreef Semmm het volgende:
Ik verlies 9 van de 10 kopduels, en als ik hem win kop ik hem over. Iemand tips?
er was net ook zo iemand die koos manchester city. Met 5 sterrenquote:Op maandag 11 oktober 2010 00:45 schreef Santello het volgende:
Is het hacken nu alweer begonnen?
AEK Athene team met een 5 star rating en alles op 88
Dat zal wel live season zijnquote:Op maandag 11 oktober 2010 01:28 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
er was net ook zo iemand die koos manchester city. Met 5 sterren
Met passing assistance wel ja..quote:Op maandag 11 oktober 2010 00:42 schreef OnCraintDégun het volgende:
Als je met een speler binnen de zestien vanaf de achterlijn een hoge voorzet geeft, kan je hem altijd inkoppen viel me net op..
Wel een realistisch spelquote:Op maandag 11 oktober 2010 01:02 schreef Sinnie het volgende:
Ik heb het maximum nu bereikt denk ik. Ik krijg bijna geen schoten meer op doel en ik blijf maar verliezen met Feyenoord.
Ga binnenkort over op de betere teams want dit is ook geen feest
quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:46 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wel een realistisch spel
Ik word ook steeds beter, hoewel ik tegen de computer speel.
Ik speel nu manager met Tottenham. Eerste wedstrijd van het seizoen met 1-6 verloren. Daarna 6 wedstrijden op rij gewonnen met maar 2 doelpunten tegen. Dat is best netjes.
Alleen is het wel jammer dat je van te voren moet aangeven op welk niveau je wilt spelen. Als je dus een manager op proffesional speelt, je bent een seizoen verder en je bent zo goed geworden (pak em beet 40 potjes spelen) dat je prof. bent overstegen dan kun je niet meer switchen naar World Class. (of hoe noemen ze het) Dat is wel een groot nadeel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |