Geen last van, ik heb de hele avond bijna gespeeld. Dan is ongetwijfeld je verbinding fucked.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:31 schreef koemleit het volgende:
godver de hele tijd verbinding verbroken hier op x360 toevallig iedere keer bij voorsprong en geen punten krijgen dan...
Hekel aan Chelsea hebben omdat je er niet met Ajax van kan winnen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 10:36 schreef broodjeeimetui het volgende:
hekel aan chelsea. Ik begin altijd met ajax maar zelfs dan zijn er homo's die alsnog chelsea, madrid, barça kiezen... Het leukst vind ik 4 sterren teams tegen elkaar. Daar moet je tenminste nog een beetje moeite doen om een goede aanval op te zetten.
Met Chelsea is het wel erg makkelijk. Hoge balletjes op Drogba en gaan. Ik snap niet dat mensen het leuk vinden om zo te spelen, maarja.quote:Op zondag 10 oktober 2010 10:51 schreef Tisar.Walker het volgende:
[..]
Hekel aan Chelsea hebben omdat je er niet met Ajax van kan winnen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Drogba vs. Alderweireld en anelka vs anita. Mensen die chelsea zijn kunnen alleen maar hoge kut steekpasen geven en drogba is zo sterk dat je hem dan bijna niet pakt of je moet een gele/rode kaart halen...quote:Op zondag 10 oktober 2010 10:51 schreef Tisar.Walker het volgende:
[..]
Hekel aan Chelsea hebben omdat je er niet met Ajax van kan winnen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waarom rematch je hem niet gewoon dan? Dan win je weer van hem en als hij dan weer lucky zegt rematch je hem weerquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:34 schreef Tisar.Walker het volgende:
Net tegen een Nederlands gast gespeeld, ik gewonnen met 3-1. Krijg ik het bericht dat ik 'soooo lucky' was. Ik stuurde terug dat hij moest gaan oefenen. Kreeg ik dit terug:
[ afbeelding ]
Echt zo jammer.![]()
quote:
Jij kent jorien de die hard Feyenoorder niet?quote:
ik kies dan meestal inter als ik tegen chelsea moet. Fysiek sterke verdediging met ook een goede aanval alleen pandevquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:15 schreef superbad het volgende:
Wat is een goed team om tegen chelsea te spelen? Ik kom online vaak van die nerds tegen die alleen chelskikiezen
quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij kent jorien de die hard Feyenoorder niet?
Fysiek sterke verdediging en redelijk wat snelheid..City of Man U bijvoorbeeld? Of Inter?quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:15 schreef superbad het volgende:
Wat is een goed team om tegen chelsea te spelen? Ik kom online vaak van die nerds tegen die alleen chelskikiezen
Zeiken hoort er gewoon bijquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:30 schreef dawg het volgende:
snap niet dat jullie alleen maar online spelen om vervolgens niks anders te doen dan te klagen, over disconnects, stats die leeggegooid worden, losers die niet tegen hun verlies kunnen, tegen vaak dezelfde paar topteams spelen, etc etc.
Als 't leuk is, hoef je hier niet te posten, hè.quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:30 schreef dawg het volgende:
snap niet dat jullie alleen maar online spelen om vervolgens niks anders te doen dan te klagen, over disconnects, stats die leeggegooid worden, losers die niet tegen hun verlies kunnen, tegen vaak dezelfde paar topteams spelen, etc etc.
nou, dan is online in fifa11 kennelijk kut.quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Als 't leuk is, hoef je hier niet te posten, hè.
Als je teams met een lage conditie speelt, dan moet je niet vollop pressie gaan spelen :p gebruik 1 van de 4 tactic slots voor pressie, en pas op het juiste moment toe. Anders loop je jezelf in de eerste 30 minuten leeg voor noppes ..quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
mwah, ik vind het online best chill. Ik heb amper disconnects (tenzij de tegenstander weggaatquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:34 schreef dawg het volgende:
[..]
nou, dan is online in fifa11 kennelijk kut.
Gewoon een team waar je je prettig mee voelt.quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:15 schreef superbad het volgende:
I kstond eergister 8e en heb alleen met Feyenoord online gespeeldquote:
Dankje.quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:25 schreef Sinnie het volgende:
head 2 head matches en dan leaderbords
Maar ik zag alweer dat het gat 500+ punten is. Dat was wel veel maar ik zie wel waar ik kom
quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:56 schreef Nevermind.. het volgende:
Mensen die haten op Chelsea![]()
En al helemaal zielig: vragen hoe je het best Chelsea kan bestrijden![]()
Kies gewoon je favoriete team.
Zoals Sinnie die staat 8ste met Feyenoord![]()
Didier Drogba
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |