Geen last van, ik heb de hele avond bijna gespeeld. Dan is ongetwijfeld je verbinding fucked.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:31 schreef koemleit het volgende:
godver de hele tijd verbinding verbroken hier op x360 toevallig iedere keer bij voorsprong en geen punten krijgen dan...
Hekel aan Chelsea hebben omdat je er niet met Ajax van kan winnen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 10:36 schreef broodjeeimetui het volgende:
hekel aan chelsea. Ik begin altijd met ajax maar zelfs dan zijn er homo's die alsnog chelsea, madrid, barça kiezen... Het leukst vind ik 4 sterren teams tegen elkaar. Daar moet je tenminste nog een beetje moeite doen om een goede aanval op te zetten.
Met Chelsea is het wel erg makkelijk. Hoge balletjes op Drogba en gaan. Ik snap niet dat mensen het leuk vinden om zo te spelen, maarja.quote:Op zondag 10 oktober 2010 10:51 schreef Tisar.Walker het volgende:
[..]
Hekel aan Chelsea hebben omdat je er niet met Ajax van kan winnen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Drogba vs. Alderweireld en anelka vs anita. Mensen die chelsea zijn kunnen alleen maar hoge kut steekpasen geven en drogba is zo sterk dat je hem dan bijna niet pakt of je moet een gele/rode kaart halen...quote:Op zondag 10 oktober 2010 10:51 schreef Tisar.Walker het volgende:
[..]
Hekel aan Chelsea hebben omdat je er niet met Ajax van kan winnen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waarom rematch je hem niet gewoon dan? Dan win je weer van hem en als hij dan weer lucky zegt rematch je hem weerquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:34 schreef Tisar.Walker het volgende:
Net tegen een Nederlands gast gespeeld, ik gewonnen met 3-1. Krijg ik het bericht dat ik 'soooo lucky' was. Ik stuurde terug dat hij moest gaan oefenen. Kreeg ik dit terug:
[ afbeelding ]
Echt zo jammer.![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |