abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87387147
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:56 schreef Nevermind.. het volgende:
Mensen die haten op Chelsea :')
En al helemaal zielig: vragen hoe je het best Chelsea kan bestrijden :')
Kies gewoon je favoriete team.
Zoals Sinnie die staat 8ste met Feyenoord ;)
Didier Drogba
Didier Drogba bij Marseille _O_ _O_ _O_ (Virage nord _O_ )

"Kies gewoon je favoriete team" wel heel makkelijk praten he, als je voor Chelsea bent. Kijken wat je zou doen als je voor Excelsior was.
  zondag 10 oktober 2010 @ 16:51:25 #202
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_87387638
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:56 schreef Nevermind.. het volgende:
Mensen die haten op Chelsea :')
En al helemaal zielig: vragen hoe je het best Chelsea kan bestrijden :')
Kies gewoon je favoriete team.
Zoals Sinnie die staat 8ste met Feyenoord ;)
Didier Drogba
Naja, ik stond eergister 8e nu sta ik weer 14e. Nog 3 potjes winnen denk ik en dan ben ik er weer

Is overigens wel de 1e keer hoor dat ik gewoon met de club speel die ik support. Op de vorige fifa's pakte ik ook altijd de beste teams
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Daar aan de Maas, bij Brienenoord
Dat is Feijenoord
pi_87387663
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 16:35 schreef OnCraintDégun het volgende:

[..]

Didier Drogba bij Marseille _O_ _O_ _O_ (Virage nord _O_ )

"Kies gewoon je favoriete team" wel heel makkelijk praten he, als je voor Chelsea bent. Kijken wat je zou doen als je voor Excelsior was.
Speel zowel met Chelsea als met Grunn.
En idd. speel gewoon met je favoriete team. Waarom niet?
En DROGBA _O_
  zondag 10 oktober 2010 @ 16:55:12 #204
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_87387744
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 16:52 schreef Nevermind.. het volgende:

[..]

Speel zowel met Chelsea als met Grunn.
En idd. speel gewoon met je favoriete team. Waarom niet?
En DROGBA _O_
Het is in ieder geval veel leuker om mensen te verslaan met je favoriete team dan met het beste team. Als je beter in het spel wilt worden kan je beter met een slecht team spelen totdat je mee kan met het niveau. Maakt het spelen met Chelsea/Real/Barcelona etc. straks alleen maar veel makkelijker
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_87387886
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 16:55 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Het is in ieder geval veel leuker om mensen te verslaan met je favoriete team dan met het beste team. Als je beter in het spel wilt worden kan je beter met een slecht team spelen totdat je mee kan met het niveau. Maakt het spelen met Chelsea/Real/Barcelona etc. straks alleen maar veel makkelijker
Hier heb je wel een punt maar in het begin verlies je wel ongelooflijk veel dan.
''Altijd trek in een pilsje''
  zondag 10 oktober 2010 @ 17:05:51 #206
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_87388015
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 17:01 schreef broodjeeimetui het volgende:

[..]

Hier heb je wel een punt maar in het begin verlies je wel ongelooflijk veel dan.
Dan moet je meer oefenen. Je kan je best staande houden met slechtere teams. Het is alleen soms wat frustrerender omdat je meer mist en sneller wat tegen krijgt maar de beloning is wel veel beter/hoger.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_87388193
Toch maar weer gaan spelen en na de eerste wedstrijd die slecht was. (Gelukkig wel 1-1 maar die gast, Franzoos natuurlijk, liep het hele veld over toen hij de 1-0 maakte. Hij kwam zelfs nog halverwege zijn eigen helft. Hoe sneu ben je dan? Net goed voor 'm dat ik in de 87e minuut gelijk maakte.) Maar daarna wel leuke potjes gespeeld. Eentje eindigde in 0-0 en verloor ik na penalties, terwijl ik tijdens de wedstrijd 65% balbezit had en 14 schoten met 7 op doel. Tegenstander 0 schoten. :') Afmaken is niet mijn specialiteit. In Fifa 10 maakt ik juist bijna alles af. Daarna best een leuk potje tegen een Burnley-fan met Feyenoord. Beiden 3 sterren. 2-0 voor mij. En laatste potje was tegen een Dortmund-fan, vraag me af of hij Tomasson nog kende. Helaas wel 1-0 verloren maar was best vermakelijk.

Denk dat ik m'n verwachtingen gewoon maar helemaal naar beneden stel en met Feyenoord ga spelen de rest van de tijd.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_87388326
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 16:55 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Niet mee eens. Het is beter om maar met één vast team online te spelen. Ik doe dit al jaren met mijn favoriete club Chelsea. Ik weet van alle spelers wat ze kunnen. Met Malouda kan ik snelle acties maken en goed voorzetten. Met Anelka kan ik goed met zijn binnenkant voet schieten. Drogba kan vernietigend uithalen zowel met links als rechts. Essien kan de bal afpakken zonder overtredingen te maken evenals Mikel. etc.. etc..
Speel gewoon met je favoriete team. En als dat in mijn geval toevallig Chelsea is, So what?

Ik speelde ook in Fifa 10 met chelsea toen IEDEREEN Inter milan koos. Of met Fifa 09 toen IEDEREEN Barca koos. Of in 08 toen IEDEREEN Man U koos. enzovoorts.
  zondag 10 oktober 2010 @ 17:30:20 #209
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_87388800
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 17:16 schreef Nevermind.. het volgende:

[..]

Niet mee eens. Het is beter om maar met één vast team online te spelen. Ik doe dit al jaren met mijn favoriete club Chelsea. Ik weet van alle spelers wat ze kunnen. Met Malouda kan ik snelle acties maken en goed voorzetten. Met Anelka kan ik goed met zijn binnenkant voet schieten. Drogba kan vernietigend uithalen zowel met links als rechts. Essien kan de bal afpakken zonder overtredingen te maken evenals Mikel. etc.. etc..
Speel gewoon met je favoriete team. En als dat in mijn geval toevallig Chelsea is, So what?

Ik speelde ook in Fifa 10 met chelsea toen IEDEREEN Inter milan koos. Of met Fifa 09 toen IEDEREEN Barca koos. Of in 08 toen IEDEREEN Man U koos. enzovoorts.
Wat verwacht je nu dan precies? Dat we respect hebben dat je altijd met dezelfde 5-sterren team speelt? Je speelt maar lekker met wie je wilt maar het is jammer dat jij behoort tot 95% van de totale Fifa community waardoor de rest de hele tijd tegen teams zoals Chelsea moet spelen.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_87388884
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 17:30 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Wat verwacht je nu dan precies? Dat we respect hebben dat je altijd met dezelfde 5-sterren team speelt? Je speelt maar lekker met wie je wilt maar het is jammer dat jij behoort tot 95% van de totale Fifa community waardoor de rest de hele tijd tegen teams zoals Chelsea moet spelen.
Op je pik getrapt of zo? Ik hoef van niemand respect. Waar praten we over, fifa. Kom op zeg :')
  zondag 10 oktober 2010 @ 17:35:10 #211
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_87388955
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 17:33 schreef Nevermind.. het volgende:

[..]

Op je pik getrapt of zo? Ik hoef van niemand respect. Waar praten we over, fifa. Kom op zeg :')
Waar praat je dan over?

Kan mij het nou rotten dat je al tijden lang met Chelsea speelt
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_87389146
Precies, Nevermind, als je ballen hebt speel je gewoon met je favo club en dat is FC Groningen. Hebben voor zover ik weet evenveel sterren als Feyenoord. Als je met Chelsea wil, prima, maar kom hier dan niet uitleggen dat het NIETS maar dan ook NIETS te maken heeft met de 5 sterren die ze hebben. :')
pi_87389168
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 17:33 schreef Nevermind.. het volgende:

[..]

Sukkel
pi_87389256
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 17:35 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Waar praat je dan over?

Kan mij het nou rotten dat je al tijden lang met Chelsea speelt
Mensen die vragen hoe ze Chelsea moeten bestrijden. Mensen die continu klagen dat ze steeds tegen Chelsea spelen. Terwijl ze liever zelf met Ajax spelen. Maar dit dus niet doen omdat Chelsea 'zo nep-goed' is.

En dat jij in een keer komt met een 'respect' verhaal. Wat een onzin zeg. Maar hee laten we het hier maar op houden ;) Ik ga fifa-en!
pi_87389324
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 17:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
Precies, Nevermind, als je ballen hebt speel je gewoon met je favo club en dat is FC Groningen. Hebben voor zover ik weet evenveel sterren als Feyenoord. Als je met Chelsea wil, prima, maar kom hier dan niet uitleggen dat het NIETS maar dan ook NIETS te maken heeft met de 5 sterren die ze hebben. :')
Heb vaak genoeg met Fc Groningen gespeelt (Ook tegen FOK! users). Het heeft ook niets te maken met die 5 sterren. Jullie kijken zo graag naar die 5 sterren.

Edit: Ik moet wel zeggen dat als ik tegen Real moet dat ik sneller kies voor Chelsea. Maar als iemand met een 4 sterren team komt dan kom ik nooit met Chelsea standaard met Groningen. En ik zeur toch ook niet over Groningen 3 sterren en bijvoorbeeld Fiortina 4 sterren of zo.

[ Bericht 15% gewijzigd door Nevermind.. op 10-10-2010 17:53:30 ]
pi_87389388
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 17:41 schreef Knuxie het volgende:

[..]

Sukkel
Uitschelden op FOK! Altijd confronterend..
pi_87389806
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 17:44 schreef Nevermind.. het volgende:

[..]

Mensen die vragen hoe ze Chelsea moeten bestrijden. Mensen die continu klagen dat ze steeds tegen Chelsea spelen. Terwijl ze liever zelf met Ajax spelen. Maar dit dus niet doen omdat Chelsea 'zo nep-goed' is.

En dat jij in een keer komt met een 'respect' verhaal. Wat een onzin zeg. Maar hee laten we het hier maar op houden ;) Ik ga fifa-en!
als chelsea geen 5 sterren club was maar een championship ploegje van 2,5 sterren was je geen chelsea :') je bent een club om de club, niet om de sterren.
  zondag 10 oktober 2010 @ 18:10:35 #218
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_87390131
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 17:44 schreef Nevermind.. het volgende:

[..]

Je quote mij toch? Ik hoef me echt niet af te vragen hoe ik Chelsea moet bestrijden aangezien ik al vaak genoeg heb afgerekend met Chelsea met een slechter team. Dus wat je zegt is gewoon onzin. Je probeert iets recht te praten wat krom is. Ik hoorde dat je voor Groningen bent, waarom speel je nooit met Groningen? Of vind je jezelf meer een Chelsea fan dan 1 van Groningen?

Zulke supporters :')
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_87390259
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 18:10 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Je quote mij toch? Ik hoef me echt niet af te vragen hoe ik Chelsea moet bestrijden aangezien ik al vaak genoeg heb afgerekend met Chelsea met een slechter team. Dus wat je zegt is gewoon onzin. Je probeert iets recht te praten wat krom is. Ik hoorde dat je voor Groningen bent, waarom speel je nooit met Groningen? Of vind je jezelf meer een Chelsea fan dan 1 van Groningen?

dit
pi_87390435
Ik ga over 1 week ook fifa 11 halen, heb er wel zin in (deze week eerst examenweek :P), en dan in de vakantie lekker het spel spelen. Ben echt benieuwd naar hoe Man City is (en Feyenoord).

Laatste fifa game die ik intensief speelde was Fifa World Cup 2010, lijkt het er een beetje op? Of lijkt het meer op fifa 10.
  zondag 10 oktober 2010 @ 18:22:22 #221
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_87390476
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 18:21 schreef Nihonjin het volgende:
Ik ga over 1 week ook fifa 11 halen, heb er wel zin in (deze week eerst examenweek :P), en dan in de vakantie lekker het spel spelen. Ben echt benieuwd naar hoe Man City is (en Feyenoord).

Laatste fifa game die ik intensief speelde was Fifa World Cup 2010, lijkt het er een beetje op? Of lijkt het meer op fifa 10.
Mwah, het is wel wat langzamer. Het is wel anders maar wel nog vertrouwd Fifa :)
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_87390607
Het is imo niet zozeer vervelend om tegen Chelsea te spelen omdat ze zo goed zijn, maar meer omdat je alleen maar tegen dezelfde ploeg speelt. Dat is gewoon niet leuk. Denk dat ik ongeveer 1 op 10 tegenstanders tegen iemand speel die niet met Chelsea/Man City/Barca/Inter/Real speelt..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_87390642
quote:

heel anders dan fifa 10 je moet anders verdedigen en aanvallen. Ook hep ping pongen werkt minder goed. City speelt wel chill, feyenoord moet je met wijnaldum en schaken op de flanken spelen. Hebben lekkere snelheid :)
  zondag 10 oktober 2010 @ 18:28:47 #224
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_87390676
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 18:27 schreef broodjeeimetui het volgende:

[..]

heel anders dan fifa 10 je moet anders verdedigen en aanvallen. Ook hep ping pongen werkt minder goed. City speelt wel chill, feyenoord moet je met wijnaldum en schaken op de flanken spelen. Hebben lekkere snelheid :)
Ja, doe ik ook

Wijnaldum -- Tomasson -- Schaken
-------------- Cissé -------------------

Werkt lekker
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_87390841
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 18:10 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Ik had jou ge-quote omdat ik het niet eens met jou was. En ik heb ook uitgelegd waarom ik er niet mee eens was. Of mag dat tegenwoordig niet meer? Dat jij vervolgens suggereert dat ik ermee respect wil verdienen. Dat getuigt pas van onzin. En ja ik ben idd. voor Fc Groningen en ben er ook elke thuiswedstrijd bij. Net zoals ik een paar keer per jaar in Stanford bridge zit. En als je ene paar post's terug had gelezen. had je gelezen dat ik ook met Fc Groningen speel.

Jou manier van discussiëren :') _!
pi_87390853
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 18:28 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Ja, doe ik ook

Wijnaldum -- Tomasson -- Schaken
-------------- Cissé -------------------

Werkt lekker
Ik ben een ajacied maar ik ben op fifa toch wel jaloers op wijnaldum en schaken. Urby en suarez op de flanken speelt ook heerlijk hoor :)
pi_87390894
quote:

Het is wel wennen vergeleken met Fifa 10. Vooral het passen is in het begin erg lastig evenals aanvallen opzetten. Maar dat maakt het ook weer ene prachtig spel :)
  zondag 10 oktober 2010 @ 18:40:29 #228
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_87391059
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 18:34 schreef Nevermind.. het volgende:

[..]

Ik had jou ge-quote omdat ik het niet eens met jou was. En ik heb ook uitgelegd waarom ik er niet mee eens was. Of mag dat tegenwoordig niet meer? Dat jij vervolgens suggereert dat ik ermee respect wil verdienen. Dat getuigt pas van onzin. En ja ik ben idd. voor Fc Groningen en ben er ook elke thuiswedstrijd bij. Net zoals ik een paar keer per jaar in Stanford bridge zit. En als je ene paar post's terug had gelezen. had je gelezen dat ik ook met Fc Groningen speel.

Jou manier van discussiëren :') _!
Dat had ik gelezen inderdaad. Als de tegenstander een slechter team heeft dan pak je Groningen. Hoe vaak komt dat precies voor, 1 op de 20 wedstrijden? Je moet zelf eens een keer met Groningen spelen tegen Barcelona/Real Madrid/Inter Milan/Chelsea/Manchester United en dan nog eens terug komen dat het 'onzin' is dat het vervelend is voor sommige om altijd maar tegen dezelfde super teams te moeten spelen.

Je neemt gewoon de veilig route en probeert dit goed te praten onder het mom van dat je een echte Chelsea-supporter bent. Wel toevallig hoeveel supporters die clubs allemaal wel niet hebben.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_87391072
Hebben er btw. meer mensen last van de EA servers op dit moment? wordt continu afgemeld :{
pi_87391403
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 18:40 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Dat had ik gelezen inderdaad. Als de tegenstander een slechter team heeft dan pak je Groningen. Hoe vaak komt dat precies voor, 1 op de 20 wedstrijden? Je moet zelf eens een keer met Groningen spelen tegen Barcelona/Real Madrid/Inter Milan/Chelsea/Manchester United en dan nog eens terug komen dat het 'onzin' is dat het vervelend is voor sommige om altijd maar tegen dezelfde super teams te moeten spelen.

Je neemt gewoon de veilig route en probeert dit goed te praten onder het mom van dat je een echte Chelsea-supporter bent. Wel toevallig hoeveel supporters die clubs allemaal wel niet hebben.
Het is idd. vervelend (of noemend lastig) om met Fc Groningen of een ander gelijkwaardige club tegen Barcelona/Real Madrid/Inter Milan/Chelsea/Manchester United te spelen. Dat is ook de reden dat ik jou prees (Dat je altijd met Feyenoord speelt). En in sommige gevallen vind ik het onzin. Zoals iemand die een paar topics terug klaagde over dat hij altijd met Man City tegen Chelsea/Madrid etc. moest. Alsof je die paar puntjes verschil merkt? En nee, ik neem geen veilige route. Ik zeg gewoon wat ik denk en wat ik vind. En ik weet dat er veel nep-supporters zijn. Ik weet van mij zelf wat ik ben. En als jij iets anders vind. Dat mag.
En jij speelt met Feyenoord omdat het jou favoriete club is toch?
En ik maak meer druk over het feit dat veel mensen nu (vooral) over Chelsea klagen. In Fifa 08 hoorde ik er niks over.

Edit: het komt idd. niet vaak voor nee.
pi_87391471
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 18:53 schreef Nevermind.. het volgende:

[..]

Het is idd. vervelend (of noemend lastig) om met Fc Groningen of een ander gelijkwaardige club tegen Barcelona/Real Madrid/Inter Milan/Chelsea/Manchester United te spelen. Dat is ook de reden dat ik jou prees (Dat je altijd met Feyenoord speelt). En in sommige gevallen vind ik het onzin. Zoals iemand die een paar topics terug klaagde over dat hij altijd met Man City tegen Chelsea/Madrid etc. moest. Alsof je die paar puntjes verschil merkt? En nee, ik neem geen veilige route. Ik zeg gewoon wat ik denk en wat ik vind. En ik weet dat er veel nep-supporters zijn. Ik weet van mij zelf wat ik ben. En als jij iets anders vind. Dat mag.
En ik maak meer druk over het feit dat veel mensen nu (vooral) over Chelsea klagen. In Fifa 08 hoorde ik er niks over.
In FIFA 08 klaagde iedereen erover dat men met Man U speelde. Was nog erger dan nu.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_87391607
quote:

[..]

Het komt elke fifa weer terug omdat weinig mensen met hun echte favoriete team spelen. Vaak zie je wel een glimp van hun echte team, voordat ze supersnel richting Madrid/Barca/Chelsea vertrekken. Tot nu toe heb ik meestal wel een ander team gekozen dan Feyenoord als de ander een 5-sterren team neemt, simpelweg omdat ik op de een of andere manier echt slecht ben in de afronding. Maar goed, ik verlies nu toch al de hele tijd, dus dan kan ik dat net zo goed met mijn favoriete team doen. En als ik dan een keer win, is het des te mooier. :P
pi_87392030
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 19:00 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Het komt elke fifa weer terug omdat weinig mensen met hun echte favoriete team spelen. Vaak zie je wel een glimp van hun echte team, voordat ze supersnel richting Madrid/Barca/Chelsea vertrekken. Tot nu toe heb ik meestal wel een ander team gekozen dan Feyenoord als de ander een 5-sterren team neemt, simpelweg omdat ik op de een of andere manier echt slecht ben in de afronding. Maar goed, ik verlies nu toch al de hele tijd, dus dan kan ik dat net zo goed met mijn favoriete team doen. En als ik dan een keer win, is het des te mooier. :P
Speel je voor het klassement? :P
pi_87392172
Waarom is Chelsea eigenlijk zo populair? Zo bijzonder is het team nou ook weer niet. Is het gewoon de hype?
Twee weken geleden ergerde ik me er nog niet aan dat er maar een stuk of 5 teams zijn waar bijna altijd mee gespeeld wordt maar door het lezen van dit topic ben ik het ook irritant gaan vinden. :(
pi_87392609
Ook maar eens begonnen met online spelen, 1x verloren met Arsenal, 2x gewonnen met Man City en 1x gewonnen met Inter. Pas mijn keuze van team altijd aan op de tegenstander overigens. Opzich niet handig, omdat je telkens moet wennen aan de speelstyle van een team.

Ik speel trouwens onder de naam RJW258 op de PS3, voeg me gerust toe ;)
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_87392746
sta je 3-0 voor. stopt de verbinding er mee :r 3 potjes gedaan waarvan 2x verbinding er mee stope :r
  zondag 10 oktober 2010 @ 19:35:01 #237
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_87392826
Hmmmm, zit ff in een dipje nu. Net voetballes gekregen van Chelsea met 5-0 en daarna 2-0 tegen Nederland en net een 1-1 tegen Man Utd
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  zondag 10 oktober 2010 @ 19:47:25 #238
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_87393239
Lukaku _O_
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_87393391
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 17:16 schreef Nevermind.. het volgende:

[..]

Respect dat je weet dat Drogba goed kan schieten en Essien de bal kan afpakken. Het resultaat van jarenlange training _O_!
-
  zondag 10 oktober 2010 @ 19:53:05 #240
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_87393467
Vandaag paar potjes met Chelsea gespeeld voor het eerst. En alles gewonnen. :P Het is allemaal wel makkelijker en krijgt ene beetje het Fifa 10 gevoel weer terug. Maar aan de andere kant zie ik het als een lichte vorm van cheaten.
#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
pi_87393488
Jezus wat zijn de keepers slecht bij voorzetten
pi_87394014
oek ik heb het nu echt gehad met online spelen. 2x sta ik 3-0 voor en word ik van de servers van ea afgegooid :r :r :r nu sta ik 2-3 is wint verlies omdat ik er al 2x afgegooid werd :r :r :r :r
  zondag 10 oktober 2010 @ 20:09:37 #243
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_87394177
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 20:05 schreef mash_ het volgende:
oek ik heb het nu echt gehad met online spelen. 2x sta ik 3-0 voor en word ik van de servers van ea afgegooid :r :r :r nu sta ik 2-3 is wint verlies omdat ik er al 2x afgegooid werd :r :r :r :r
Is dat op de Ps3? Op mn xbox merk ik er nooit wat van.(1keertje dan)

Overigens heb ik gevonden op de EA forum.

quote:
We're investigating the PSN disconnect issue.

There is a work around, which is to reduce the size of your friend list to under 30. If you're still encountering problems you may need to reduce it more. ( It appears to depend on how active your friends list is ).
Dus je vrienden verwijderen om online te kunnen spellen. :{
Goed bezig EA

[ Bericht 7% gewijzigd door Rijstbal op 10-10-2010 20:15:04 ]
pi_87394515
EA servers _O-
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  zondag 10 oktober 2010 @ 20:18:46 #245
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_87394582
quote:

[..]

Naja, kijk weet je wat het is. Het is gewoon heel vervelend dat je zo vaak tegen 5-sterren teams moet spelen. Ik begrijp dat sommige een variatie willen met teams en wel eens op hun gemakkie met een goed team willen spelen. Maar ik zie bijvoorbeeld ook spelers die als begin team Arsenal hebben staan. Vervolgens gaan ze razendsnel naar Real of Chelsea. Wat moet je hier nou van denken?

Je kan zoveel wedstrijden spelen met goede teams, waarom zijn er dan nog zóveel mensen die niet de behoefte hebben om gewoon met gelijkwaardige teams te spelen? Ik heb nog geen 1 keer in 30 wedstrijden tegen een team gespeeld die slechter was dan Feyenoord. Het dichtste bij kwam een andere 3 sterren club en daar houd het mee op.

Heeft niemand het fatsoen om gewoon lekker 3 ster tegen 3 ster te doen of 4 tegen 4. Nee, het is altijd gewoon altijd hetzelfde. En dat is jammer want het is echt moeilijk om van ze te winnen afentoe. Een afstandschot van Drogba/Ibra/Villa en noem ze maar op en het is gewoon een doelpunt. Terwijl ik al zulke ballen moet missen met mijn spelers:

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/41529495

En hoe scoort hij? Gewoon een schot een paar meter van de 16 met Rooney en je kijkt tegen een 1-0 achterstand aan
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  zondag 10 oktober 2010 @ 20:19:36 #246
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_87394627
Maar misschien ligt het dus niet aan de quitters of gebeurt het alleen maar als je aan het winnen bent ? :P
pi_87395450
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 20:18 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Naja, kijk weet je wat het is. Het is gewoon heel vervelend dat je zo vaak tegen 5-sterren teams moet spelen. Ik begrijp dat sommige een variatie willen met teams en wel eens op hun gemakkie met een goed team willen spelen. Maar ik zie bijvoorbeeld ook spelers die als begin team Arsenal hebben staan. Vervolgens gaan ze razendsnel naar Real of Chelsea. Wat moet je hier nou van denken?

Je kan zoveel wedstrijden spelen met goede teams, waarom zijn er dan nog zóveel mensen die niet de behoefte hebben om gewoon met gelijkwaardige teams te spelen? Ik heb nog geen 1 keer in 30 wedstrijden tegen een team gespeeld die slechter was dan Feyenoord. Het dichtste bij kwam een andere 3 sterren club en daar houd het mee op.

Heeft niemand het fatsoen om gewoon lekker 3 ster tegen 3 ster te doen of 4 tegen 4. Nee, het is altijd gewoon altijd hetzelfde. En dat is jammer want het is echt moeilijk om van ze te winnen afentoe. Een afstandschot van Drogba/Ibra/Villa en noem ze maar op en het is gewoon een doelpunt. Terwijl ik al zulke ballen moet missen met mijn spelers:

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/41529495

En hoe scoort hij? Gewoon een schot een paar meter van de 16 met Rooney en je kijkt tegen een 1-0 achterstand aan
Je vergeet mijn 2-sterren De Graafschap. ;)
  zondag 10 oktober 2010 @ 20:38:24 #248
320254 Zorians
Quarter-brain
pi_87395560
als ik tegen een vriend speel is de bal zwart :'(

hebben jullie dat ook? Probleem is namelijk dat je soms de bal totaal kwijt bent dan 8)7
pi_87395626
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 19:12 schreef Nevermind.. het volgende:

[..]

Speel je voor het klassement? :P
Niet echt, daar ben ik toch niet goed genoeg voor. Kan alleen niet goed tegen m'n verlies. Ik weet eigenlijk wel dat ik niet alles kan winnen maar daar neem ik toch geen genoegen mee, anders kun je net zo goed niet spelen. Als ik een spel speel, speel ik om te winnen. Van Ganzenbord tot voetbal.

Denk alleen dat ik terug moet naar een soberdere speelstijl. Ik probeer nu eigenlijk elke wedstrijd volledig te domineren maar daardoor mislukt 't eigenlijk steeds. In Fifa 10 speelde ik vaak defensief met Feyenoord en dan in de counter eruit. Nu probeer ik zelfs met Feyenoord constant druk te zetten en te domineren. Dat gaat gewoon niet...overmoed ofzo. :P
  zondag 10 oktober 2010 @ 20:41:04 #250
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_87395689
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 20:36 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Je vergeet mijn 2-sterren De Graafschap. ;)
Ik heb het over ranked games. Unranked tel ik niet mee want dat gaat toch nergens om
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')