abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 10:11:20 #51
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_87314733
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 09:10 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

:D Is er een knop waarmee iedereen opkomt ofzo? Ik sta meestal in de 16 met 2 mensen en meestal koppen de verdedigers hem zo weg :P
LB + A
L1 + X

Dat is overschieten en degene de bal afgeeft rent naar voren
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Daar aan de Maas, bij Brienenoord
Dat is Feijenoord
pi_87315917
Dat jullie allemaal de moeite nemen om op die loze reacties van Svubeqak te reageren. Laat 'm gewoon lekker kansloos posten en geef 'm niet de aandacht die hij juist zoekt :{
pi_87317413
Mijn broertje van 11 is ook zo, wil nooit verliezen dus kiest ie altijd lekker veilig voor het sterkste team waar je 14 negers mag opstellen van 2.09M lang, WANT DAT KAN!
pi_87317469
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 10:11 schreef Sinnie het volgende:

[..]

LB + A
L1 + X

Ik las dat jij jezelf bestempelde als de beste van nederland in world cup.

Altijd leuk om tegen mensen te spelen die goed zijn.

potje doen?

GT: powah87
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:50:40 #55
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_87317542
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 08:08 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Inderdaad, en daar mag ik toch zelf ook een mening over hebben?

Ik vind het gewoon raar als ik op Feyenoord sta en hij op Ajax dat hij vervolgens naar Real gaat om daar mee te spelen. Dan vraag ik me af of je ook kan spelen zonder de 5-sterren teams
Inderdaad stoor ik me ook aan! Kies gewoon een leuk team a la 4 sterren en loop vooral niet de menigte achteraan door 5 sterren teams te kiezen wanneer jij dat ook niet heb.

Des te meer geniet ik wanneer ik met Ajax keer op keer weet te winnen van de real madrids en chelseas. Dat is het enige voordeel en dan zie je dat die eene ster als het op je eigen kwaliteiten aankomt niet meer op de sterren aankomt. Desalniettemin blijft het zwak om steeds maar weer voor chelsea en co te kiezen,.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:56:17 #57
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 12:02:21 #58
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_87317905
Fifa11 is HET SPEL VAN DE LOBBED PASSES ;(

Hoop echt dat ze via een update hieraan iets doen. Of dat ze de verdediging beter laten meelopen want als iemand Drogba aanspeelt via een hoge lob wint Drogba echt zo van je... Of ze zorgen dat je lobbes pass manual wordt.

Ow en hoop dat ze dan ook iets doen aan de voordeel regel bij buitenspel... Man wat is dat irritant.

Ik speel online redelijk vaak met Manchester United. Als iemand een zwakker team neemt kies ook ook een zwakker team als Feyenoord of Juventus etc. Van Real Madrid win ik tegenwoordig meer dan ik verlies (gewoon hard er tegenin gaan). Van Chelsea win ik alleen als de tegenstander Drogba of Anelka niet teveel lobbed passes geeft. En van Inter win ik soms wel soms niet (Milito en Eto'o kunnen soms magische dingen doen).
pi_87317971
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 10:11 schreef Sinnie het volgende:

[..]

LB + A
L1 + X

Ok, bedankt :)
pi_87318549
Ja die steekballen door de lucht is veeeeel te makkelijk, helemaal met topteams.
-
pi_87321273
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 12:02 schreef mr-green het volgende:

Hoop echt dat ze via een update hieraan iets doen. Of dat ze de verdediging beter laten meelopen want als iemand Drogba aanspeelt via een hoge lob wint Drogba echt zo van je... Of ze zorgen dat je lobbes pass manual wordt.

Ow en hoop dat ze dan ook iets doen aan de voordeel regel bij buitenspel... Man wat is dat irritant.

Ik speel online redelijk vaak met Manchester United. Als iemand een zwakker team neemt kies ook ook een zwakker team als Feyenoord of Juventus etc. Van Real Madrid win ik tegenwoordig meer dan ik verlies (gewoon hard er tegenin gaan). Van Chelsea win ik alleen als de tegenstander Drogba of Anelka niet teveel lobbed passes geeft. En van Inter win ik soms wel soms niet (Milito en Eto'o kunnen soms magische dingen doen).
Juve een zwakker team? :o
Defensie is, net als bij MIlan, vrij gaar, maar aanvallend echt een fantastische ploeg met Krasic, Quagliarella, Iaquinta, Amauri, Del Piero, Aquilani en Pepe, die uiteraard niet allemaal tegelijk kunnen spelen :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_87321538
yo matties, als ik alles zo doorlees dan is FIFA 1 op de XBox beter dan de PES 11 op de PES3.
klopt dat?
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 14:43:46 #63
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_87323332
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:47 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Juve een zwakker team? :o
Defensie is, net als bij MIlan, vrij gaar, maar aanvallend echt een fantastische ploeg met Krasic, Quagliarella, Iaquinta, Amauri, Del Piero, Aquilani en Pepe, die uiteraard niet allemaal tegelijk kunnen spelen :)
Juve is zeker een zwakker team in Fifa11 als Manchester United en al die andere top 5 sterren teams.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 16:27:43 #64
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_87326930
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:48 schreef ego-tripper het volgende:

[..]

Ik las dat jij jezelf bestempelde als de beste van nederland in world cup.

Altijd leuk om tegen mensen te spelen die goed zijn.

potje doen?

GT: powah87
Je hebt al tegen me gespeeld. Ik ben I 7 I Ronaldo

En ik bestempel helemaal niets. Ik sta 1e van Nederland in dat spel
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 16:29:06 #65
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_87327000
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:43 schreef mr-green het volgende:

[..]

Juve is zeker een zwakker team in Fifa11 als Manchester United en al die andere top 5 sterren teams.
Een zwakker team. Maar kan makkelijk mee met de sterke teams hoor.

Speelde gister ook tegen iemand met Juventus, wat een ramp. Die iaquinta liep door al me verdedigers heen
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_87327108
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 12:02 schreef mr-green het volgende:

Ik vind ze best makkelijk te verdedigen.
pi_87328158
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 16:32 schreef n0ir het volgende:

[..]

Ik vind ze best makkelijk te verdedigen.
ik ook wel eigenlijk :)
pi_87329319
Hoe verander ik de speler op het trainingsveld van zeg maar het hoofdmenu?
Moo
pi_87329555
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 17:41 schreef Zuivelkoe het volgende:
Hoe verander ik de speler op het trainingsveld van zeg maar het hoofdmenu?
Mijn Fifa en dan ergens arena-opties. Kun je speler, doelman en stadion veranderen.
pi_87329724
Bedankt!
Moo
pi_87330019
Sinds de reset van de leaderboard is het echt een kutspel online. Heb me nu echt twee dagen op rij zitten ergeren. Denk dat ik er even mee ga kappen. Er gaan echt zo enorm veel passes naar de verkeerde speler. Echt om te janken. En echt...af en toe. Net domineer ik weer volledig, krijgt hij één lullig kutkansje met Tevez, goal. Tuurlijk, in voetbal kunnen gekke dingen gebeuren maar dit is gewoon ziek.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_87330322
@Svubeqak Alhoewel je vaak aan het uitlokken bent en/of provocerend overkomt. Ben ik het totaal eens met jou in deze kwestie ^O^
pi_87331351
Hoe heet de FoK! competitie op de Xbox 360? :?

Misschien dat het in de OP kan?
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 18:59:59 #74
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_87331689
Het lukt me niet die looplijnen bij de Set-Piece creator op te zetten. Ik druk op D. (Mijn knop voor de B op x-box) maar er komt gewoon geen looplijn. ;( Iemand hetzelfde? (PC dus)
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_87331711
waarom is het leaderboard gereset dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')