LB + Aquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Is er een knop waarmee iedereen opkomt ofzo? Ik sta meestal in de 16 met 2 mensen en meestal koppen de verdedigers hem zo weg
Ik las dat jij jezelf bestempelde als de beste van nederland in world cup.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:11 schreef Sinnie het volgende:
[..]
LB + A
L1 + X
Dat is overschieten en degene de bal afgeeft rent naar voren
Inderdaad stoor ik me ook aan! Kies gewoon een leuk team a la 4 sterren en loop vooral niet de menigte achteraan door 5 sterren teams te kiezen wanneer jij dat ook niet heb.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:08 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Inderdaad, en daar mag ik toch zelf ook een mening over hebben?
Ik vind het gewoon raar als ik op Feyenoord sta en hij op Ajax dat hij vervolgens naar Real gaat om daar mee te spelen. Dan vraag ik me af of je ook kan spelen zonder de 5-sterren teams
Ok, bedanktquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:11 schreef Sinnie het volgende:
[..]
LB + A
L1 + X
Dat is overschieten en degene de bal afgeeft rent naar voren
Juve een zwakker team?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:02 schreef mr-green het volgende:
Fifa11 is HET SPEL VAN DE LOBBED PASSES
Hoop echt dat ze via een update hieraan iets doen. Of dat ze de verdediging beter laten meelopen want als iemand Drogba aanspeelt via een hoge lob wint Drogba echt zo van je... Of ze zorgen dat je lobbes pass manual wordt.
Ow en hoop dat ze dan ook iets doen aan de voordeel regel bij buitenspel... Man wat is dat irritant.
Ik speel online redelijk vaak met Manchester United. Als iemand een zwakker team neemt kies ook ook een zwakker team als Feyenoord of Juventus etc. Van Real Madrid win ik tegenwoordig meer dan ik verlies (gewoon hard er tegenin gaan). Van Chelsea win ik alleen als de tegenstander Drogba of Anelka niet teveel lobbed passes geeft. En van Inter win ik soms wel soms niet (Milito en Eto'o kunnen soms magische dingen doen).
Juve is zeker een zwakker team in Fifa11 als Manchester United en al die andere top 5 sterren teams.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Juve een zwakker team?
Defensie is, net als bij MIlan, vrij gaar, maar aanvallend echt een fantastische ploeg met Krasic, Quagliarella, Iaquinta, Amauri, Del Piero, Aquilani en Pepe, die uiteraard niet allemaal tegelijk kunnen spelen
Je hebt al tegen me gespeeld. Ik ben I 7 I Ronaldoquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:48 schreef ego-tripper het volgende:
[..]
Ik las dat jij jezelf bestempelde als de beste van nederland in world cup.
Altijd leuk om tegen mensen te spelen die goed zijn.
potje doen?
GT: powah87
Een zwakker team. Maar kan makkelijk mee met de sterke teams hoor.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:43 schreef mr-green het volgende:
[..]
Juve is zeker een zwakker team in Fifa11 als Manchester United en al die andere top 5 sterren teams.
Ik vind ze best makkelijk te verdedigen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:02 schreef mr-green het volgende:
Fifa11 is HET SPEL VAN DE LOBBED PASSES
ik ook wel eigenlijkquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:32 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik vind ze best makkelijk te verdedigen.
Mijn Fifa en dan ergens arena-opties. Kun je speler, doelman en stadion veranderen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:41 schreef Zuivelkoe het volgende:
Hoe verander ik de speler op het trainingsveld van zeg maar het hoofdmenu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |