Gewoon Madrid kiezen en zodra je de bal hebt gewoon alleen maar lobbed through passes geven. Iedere idioot doet het dus het moet wel een goede strategie zijn!quote:
Dat is dan ook niet meer leuk.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:34 schreef Knuxie het volgende:
[..]
Gewoon Madrid kiezen en zodra je de bal hebt gewoon alleen maar lobbed through passes geven. Iedere idioot doet het dus het moet wel een goede strategie zijn!
Komt vanzelf. Als je maar plezier hebtquote:
Omdat alle scores gewist zijn.quote:
Zodat jij met Ajax kon spelen !quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:59 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja, waar je max 4 sterren team mag kiezen
Omdat alle leaderboards gereset zijn door EAquote:
Zodat je tegen wat anderen teams dan de standaard 3 speelt. en ja als ik dan eerste keuze heb kies ik ajax jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zodat jij met Ajax kon spelen !
Naam link what ever ? stuur me anders een uitnodiging ik heet dr-maikel
Ik zou niet echt voor de voorzetten gaan tenzij je echt een grote speler hebt. Zeker met Sulejmani-Hamdaoui-Suarez moet je gemakkelijk met 1-2'tjes door de verdediging heen gaanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:58 schreef j0rdiiii het volgende:
Hoe de fuck scoor ik eens uit een voorzet, ik pomp die bal wel 10+ keer in een wedstrijd de 16 in alleen de goal komt er nog nietHet is me 1 keer gelukt, dat was gelijk een omhaal
![]()
Speel ik net met Ajax tegen Groningen, scoren ze in laatste minuut uit een corner 2-2Verder een leuk spel
Zo ontzettend sneu dat je niet tegen die andere 3 teams wil spelen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
Zodat je tegen wat anderen teams dan de standaard 3 speelt. en ja als ik dan eerste keuze heb kies ik ajax ja
Fifa ps3 toernooi - 4sterren
Ja want het is zo leuk om alleen maar tegen Madrids of Chelseas te spelen die zodra ze de bal hebben op lobbed through pass drukken en dit dus zo'n 15 keer per wedstrijd doen. En altijd wel de mazzel hebben dat 1 of 2 ballen zo vallen dat de verrdediger om wat voor magische reden dan ook eventjes stil blijft staan en dus alleen op de keeper komt. Echt geweldige spelers zijn dat en heel tof om altijd tegen zulke nerds te moeten spelen als je head to head quick match doet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:08 schreef Svubeqak het volgende:
[..]
Zo ontzettend sneu dat je niet tegen die andere 3 teams wil spelen.
waar zeg ik dat? ik speel vaak genoeg tegen ze. online alleen maar zo ongeveer. ik zeg alleen dat ik er niet de heletijd tegen wil spelen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:08 schreef Svubeqak het volgende:
[..]
Zo ontzettend sneu dat je niet tegen die andere 3 teams wil spelen.
En wat dan nog?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:27 schreef Knuxie het volgende:
[..]
Hey kijk, iemand die uitsluitend met Chelsea of Real speelt.
Dus? Dat mag die persoon toch kiezen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:57 schreef Sinnie het volgende:
Kijk, je moet lekker zelf weten waar je mee speelt maar zoals net kom ik een tsjappie tegen met Ajax als begin team. Nou ik had Feyenoord dus ik zat er al weer klaar voor. Nee, meneer ging naar Spanje naar zijn geliefde Madrid.
Dan kom je toch wel over als een randdebiel in mijn ogen. Ajax is al 10 klasse beter dan Feyenoord in het spel en in het echt en hij wilt nóg meer team voordeel.
Is dat niet waar hij zijn verhaal ook mee begint?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:11 schreef Svubeqak het volgende:
[..]
Dus? Dat mag die persoon toch kiezen?
quote:
Laffe hondquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:11 schreef Svubeqak het volgende:
[..]
Inderdaad, en daar mag ik toch zelf ook een mening over hebben?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 02:11 schreef Svubeqak het volgende:
[..]
Ja, want in het echt is het ook altijd makkelijk om een wedstrijd te winnen. En in het echt gaat de tegenstander ook niet de laatste 10 minuten proberen de gelijkmaker te maken..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
Weet niet of ik dit nou de leukste fifa vind, strugglen om een potje te winnen elke keer en van die belachelijke keuzes ook. Speel ik met Liverpool tegen WBA, sta 1-2 voor en probeer ze uit de tent te lokken vanaf de 50ste minuut, gewoon stilstaan op eigen helft zonder ook maar een aanvaller in de buurt. Gaat de 80ste minuut in beginnen ze ineens als beesten naar voren te stormen en aanval na aanval te produceren...
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vind een voorzet geven echt honderd keer makkelijker dan gewoon door de verdedigen heen te komen eigenlijk. Ik sprint altijd met mijn flank spelers naar de achterlijn geef een voorzet en doelpunt.
Soms scoor ik zo wel eens 4 keer achter elkaar in de wedstrijd..
We zoeken niet echt naar spelers voor een specifieke positie, maar linksbuiten is vaak nog vrij dus dat kanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 04:24 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Tja, begin het spel steeds meer te waarderen. sta momenteel bovenaan in de fokcompetitieOk, na twee wedstrijdjes maar toch
![]()
IK heb ook een virtual prof aangemaakt, ik begreep dat er nog een elftal op zoek was naar een linksbuiten??(xbox360 uiteraard)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |