Ik zei dat ik nummer 1 ben bij Fifa worldcup '10. Met Fifa 11 ben ik geen nummer 1 nee.quote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:38 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ik zei dat ik nummer 1 ben bij Fifa worldcup '10. Met Fifa 11 ben ik geen nummer 1 nee.
Veel spelen en weinig verliezen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
![]()
Hoe krijg je dat voor elkaar
iig
Bij mij was dat niet het geval, je had geloof ik 1 (goede) kans in 2 wedstrijden en dat was met Zenitquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 03:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ja...ik wist niet dat jij zo goed was, en dan moet ik ook nog eens tegen m'n eigen Feyenoord.Dus ik denk...nou pak ik De Graafschap wel. De enige andere sympathieke club van Nederland. 1e helft had ik je trouwens wel aardig onder controle maar de tweede helft leek het nergens meer op met al die vermoeide spelers. Kon geen enkel gat meer dichtlopen.
Maar goed, verder zuig ik nog steeds keihard sinds de reset. Snap er echt geen zak van. Veel meer passes gaan naar de verkeerde speler. En ook de kracht van de passes klopt soms voor geen meter. Nja, verder moet ik echt eens meer kansen afronden.Bijna elke wedstrijd creëer ik meer dan de tegenstander maar leg ik ze er toch niet in.
Dank je wel!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 03:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
') Dus ik denk...nou pak ik De Graafschap wel. De enige andere sympathieke club van Nederland.
Gast, met Zenit was ik juist slechter dan met De Graafschap. De eerste helft met De Graafschap was ik beter dan jij.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 07:30 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Bij mij was dat niet het geval, je had geloof ik 1 (goede) kans in 2 wedstrijden en dat was met Zenit
Om maar even met jouw eigen woorden te spreken, moeten ze toch lekker zelf weten?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:31 schreef Svubeqak het volgende:
Ik heb het nu al gehad met mensen die online NIKS skippen. Alle filmpjes willen ze zien, zelfs op het einde wachten ze tot op de laatste seconde om te bedenken of ze een rematch willen.
Ga met Heerenveen spelen joh.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:33 schreef Knuxie het volgende:
[..]
Om maar even met jouw eigen woorden te spreken, moeten ze toch lekker zelf weten?
Ik gebruik ze niet. Ben er wel benieuwd naar of jullie ze wel gebruiken?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Gast, met Zenit was ik juist slechter dan met De Graafschap. De eerste helft met De Graafschap was ik beter dan jij.Alleen de paar kansjes die ik had, maakte ik niet af, zoals de kopbal van Poepon in de eerste paar minuten van de wedstrijd. In de tweede helft is het natuurlijk een gelopen wedstrijd als m'n spelers vermoeid zijn en jij met snelle spelers gewoon aan alle kanten langs Wormgoor kan lopen. Zenit is een ander verhaal, dat was gewoon al kansloos toen je 'm in de 4e minuut erin schoot.
Op de een of andere manier werkt m'n speelwijze van vóór de reset gewoon niet meer. Dat ik van jou verloor had ik namelijk wel verwacht want ik verlies alleen nog maar sinds de reset. Ik probeer steeds heel veel pressie op de bal te zetten en dat is eigenlijk te risicovol denk ik. Aan de andere kant, als de tegenstander een fout maakt, ben ik wel meteen weg dus ik scoor ook best vaak uit dat soort momenten. Jij speelt eigenlijk niet met zo heel veel pressie op de bal, het is redelijk achterover leunend en probeert dan bij passes net voor de man te komen, dus eigenlijk laat te onderscheppen. Dat doe je gewoon uitstekend waardoor het heel lastig is om te combineren. Tja, en op de een of andere manier maak jij bijna al je kansen af, dan is het sowieso lastig voor de tegenstander.
Maar aangezien jij zo goed bent, even een paar vraagjes.Gebruik jij de 4 toegewezen tactieken ook tijdens de wedstrijd? En heb je je controls op ass/semi/man?
ja, altijd hoge druk - aanvallend.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:58 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Ik gebruik ze niet. Ben er wel benieuwd naar of jullie ze wel gebruiken?
Heb je dan geen last van vermoeidheid aan het einde van de eerste helft en tegen het einde van de wedstrijd? Als ik zelf al handmatig pressie speel, zijn m'n spelers vrij snel moe en is het echt een drama de laatste tien minuten van de wedstrijd.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:59 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, altijd hoge druk - aanvallend.
controls alles op semi en wat niet op semi kan staat op handmatig.
Ga huilen vent.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:56 schreef Knuxie het volgende:
[..]
Lastig hè, omgaan met andermans mening? Flapdrol
nee, geen last van. speel gewoon mijn spel eigenlijk, rustig opbouwen. ene keer gaat beter dan de andere keer, dat dan weer welquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Heb je dan geen last van vermoeidheid aan het einde van de eerste helft en tegen het einde van de wedstrijd? Als ik zelf al handmatig pressie speel, zijn m'n spelers vrij snel moe en is het echt een drama de laatste tien minuten van de wedstrijd.
Oh, offline.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:08 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, geen last van. speel gewoon mijn spel eigenlijk, rustig opbouwen. ene keer gaat beter dan de andere keer, dat dan weer wel
ik krijg wel soms bericht van de assistent-coach dat een speler teveel gespeeld heeft en moe is, dan laat ik hem meestal een wedstrijd of 2 op de bank zitten, en dan is hij meestal wel weer uitgerust.
Jij ook al? Ik ga ineens ook een stuk slechter dan van te voren. vreemde zaak. Heb dit al van meer mensen gehoord.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Misschien kunnen wij weer 's tegen elkaar. Ik zuig echt sinds de reset van de leaderboards. Helemaal depressief ben ik ervan.
Zou kunnen. Net een paar wedstrijden gespeeld en het waren echt zware wedstrijden met heel weinig goals.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:47 schreef Tim86 het volgende:
Ik hoorde dat ze per ongeluk online standaard passing assistance aan hadden staan en dat dit nu is aangepast..
Lijkt mij vrij kansloos als je twee seizoenen alleen maar simuleert...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:32 schreef WJE11 het volgende:
Echt wtf. Had mijn 1e seizoen afgesloten met Heerenveen, werd 2e. Daarna naar Ajax toe, maar ik wilde weg uit de Eredivisie. Dus ik heel seizoen gesimuleerd, kan ik alleen naar twente/psv (had beker + comp gewonnen). Nu weer heel seizoen gesimuleerd met PSV, kan alleen bij PSV blijven, of naar Ajax/Twente![]()
![]()
Te kansloos dit als je na 3 seizoenen niet eens weg uit de eredivisie kan terwijl je al 4,5 ster rep hebt
Dat is het ook. Alleen om 30 seizoenen in de Eredivisie te blijven is een ook vrij kansloos. Begin nu maar een nieuwe career, want ik ben nu een coach die alleen het 1e seizoen alles heeft gespeeldquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:51 schreef Erik1991 het volgende:
[..]
Lijkt mij vrij kansloos als je twee seizoenen alleen maar simuleert...
heb niks met online gebeuren, speel liever met vrienden of alleen career.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Oh, offline.
Ging me meer om 't online gedeelte.
Beetje domme glitch.quote:If you change your country at https://profile.ea.com/myprofile.do you get heap of points for every ranked game.
Ik heb het gewoon op assist en verder heb ik een eigen formatie en tactiek gemaakt. Druk zetten of dergelijke gebruik ik niet. Ook heb ik de mentaliteit altijd op normaal staan tenzij ik nodig moet scoren.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Gast, met Zenit was ik juist slechter dan met De Graafschap. De eerste helft met De Graafschap was ik beter dan jij.Alleen de paar kansjes die ik had, maakte ik niet af, zoals de kopbal van Poepon in de eerste paar minuten van de wedstrijd. In de tweede helft is het natuurlijk een gelopen wedstrijd als m'n spelers vermoeid zijn en jij met snelle spelers gewoon aan alle kanten langs Wormgoor kan lopen. Zenit is een ander verhaal, dat was gewoon al kansloos toen je 'm in de 4e minuut erin schoot.
Op de een of andere manier werkt m'n speelwijze van vóór de reset gewoon niet meer. Dat ik van jou verloor had ik namelijk wel verwacht want ik verlies alleen nog maar sinds de reset. Ik probeer steeds heel veel pressie op de bal te zetten en dat is eigenlijk te risicovol denk ik. Aan de andere kant, als de tegenstander een fout maakt, ben ik wel meteen weg dus ik scoor ook best vaak uit dat soort momenten. Jij speelt eigenlijk niet met zo heel veel pressie op de bal, het is redelijk achterover leunend en probeert dan bij passes net voor de man te komen, dus eigenlijk laat te onderscheppen. Dat doe je gewoon uitstekend waardoor het heel lastig is om te combineren. Tja, en op de een of andere manier maak jij bijna al je kansen af, dan is het sowieso lastig voor de tegenstander.
Maar aangezien jij zo goed bent, even een paar vraagjes.Gebruik jij de 4 toegewezen tactieken ook tijdens de wedstrijd? En heb je je controls op ass/semi/man?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |