abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 00:38:43 #101
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_87345990
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 00:37 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

dus niet nr `1 ben je ?
Ik zei dat ik nummer 1 ben bij Fifa worldcup '10. Met Fifa 11 ben ik geen nummer 1 nee.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Daar aan de Maas, bij Brienenoord
Dat is Feijenoord
pi_87346074
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 00:38 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Ik zei dat ik nummer 1 ben bij Fifa worldcup '10. Met Fifa 11 ben ik geen nummer 1 nee.
:o

Hoe krijg je dat voor elkaar

iig _O_
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 00:44:33 #103
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_87346224
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 00:40 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

:o

Hoe krijg je dat voor elkaar

iig _O_
Veel spelen en weinig verliezen.

Maar Fifa 11 is wel veel leuker en uitdagender. Vooral met Feyenoord. *)
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 01:02:53 #104
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_87346850
Net een heerlijke vrije trap met Suárez. _O_ Trouwens; Neymar _O_ 11 miljoen en supergoed.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 02:10:50 #105
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_87348260
Kijk zo hoort het te gaan met de Graafschap - Feyenoord
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_87348997
Ja...ik wist niet dat jij zo goed was, en dan moet ik ook nog eens tegen m'n eigen Feyenoord. :') Dus ik denk...nou pak ik De Graafschap wel. De enige andere sympathieke club van Nederland. 1e helft had ik je trouwens wel aardig onder controle maar de tweede helft leek het nergens meer op met al die vermoeide spelers. Kon geen enkel gat meer dichtlopen.

Maar goed, verder zuig ik nog steeds keihard sinds de reset. Snap er echt geen zak van. Veel meer passes gaan naar de verkeerde speler. En ook de kracht van de passes klopt soms voor geen meter. Nja, verder moet ik echt eens meer kansen afronden. :') Bijna elke wedstrijd creëer ik meer dan de tegenstander maar leg ik ze er toch niet in.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 07:30:46 #107
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_87349422
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 03:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ja...ik wist niet dat jij zo goed was, en dan moet ik ook nog eens tegen m'n eigen Feyenoord. :') Dus ik denk...nou pak ik De Graafschap wel. De enige andere sympathieke club van Nederland. 1e helft had ik je trouwens wel aardig onder controle maar de tweede helft leek het nergens meer op met al die vermoeide spelers. Kon geen enkel gat meer dichtlopen.

Maar goed, verder zuig ik nog steeds keihard sinds de reset. Snap er echt geen zak van. Veel meer passes gaan naar de verkeerde speler. En ook de kracht van de passes klopt soms voor geen meter. Nja, verder moet ik echt eens meer kansen afronden. :') Bijna elke wedstrijd creëer ik meer dan de tegenstander maar leg ik ze er toch niet in.
Bij mij was dat niet het geval, je had geloof ik 1 (goede) kans in 2 wedstrijden en dat was met Zenit :P
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 09:11:01 #108
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_87349947
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 03:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
') Dus ik denk...nou pak ik De Graafschap wel. De enige andere sympathieke club van Nederland.
Dank je wel! :D
kloep kloep
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 10:26:11 #109
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 11:19:36 #110
244271 WJE11
Not Arrogant, Just Better MUFC
pi_87351747
32 wedstrijden gespeeld met Heerenveen. Kan nog kampioen worden :7 . Sta 4 punten achter op PSV nu, maar die moeten alleen nog tegen mij, en moet daarna nog tegen Feyenoord. Als ik beide win ben ik kampioen.

Wordt wel lastig tho :')

Wedstrijd tegen PSV, zeer spannend. Kom 2-0 voor, hun nog op 2-2 voor de rust. Dan veel kansen heen en weer, 90e minuut breng ik Basje Dost in. En scoort een de rare 3-2! http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/41221417 kerel heeft voor het eerst gescoord en meteen de belangrijkste :7 Nu nog winnen van Feyenoord en kan Kamipoene!

[ Bericht 37% gewijzigd door WJE11 op 09-10-2010 11:50:36 ]
'Don't hate the player, hate the Game'
pi_87353446
This wel weer even inkomen zeg. Spel speelt redelijk anders dan Fifa 10, helemaal online. Je moet net iets anders aanvallen etc, alhoewel ik wel weer een beetje begin in te komen.

Khad wel weer heelrijke matches net zeg :'( Eerst speel ik een potje waar ik 10x beter ben, en uiteindelijk een paar keer op de paal schiet en hij 2x na een kluts scoort. 2-1 verloren. Pot erna ben ik veel slechter win ik door een inschoten vrije trap. Drama dat.

Maar we gaan weer op naar de top 1000!
pi_87354629
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 07:30 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Bij mij was dat niet het geval, je had geloof ik 1 (goede) kans in 2 wedstrijden en dat was met Zenit :P
Gast, met Zenit was ik juist slechter dan met De Graafschap. De eerste helft met De Graafschap was ik beter dan jij. ;) Alleen de paar kansjes die ik had, maakte ik niet af, zoals de kopbal van Poepon in de eerste paar minuten van de wedstrijd. In de tweede helft is het natuurlijk een gelopen wedstrijd als m'n spelers vermoeid zijn en jij met snelle spelers gewoon aan alle kanten langs Wormgoor kan lopen. Zenit is een ander verhaal, dat was gewoon al kansloos toen je 'm in de 4e minuut erin schoot.

Op de een of andere manier werkt m'n speelwijze van vóór de reset gewoon niet meer. Dat ik van jou verloor had ik namelijk wel verwacht want ik verlies alleen nog maar sinds de reset. Ik probeer steeds heel veel pressie op de bal te zetten en dat is eigenlijk te risicovol denk ik. Aan de andere kant, als de tegenstander een fout maakt, ben ik wel meteen weg dus ik scoor ook best vaak uit dat soort momenten. Jij speelt eigenlijk niet met zo heel veel pressie op de bal, het is redelijk achterover leunend en probeert dan bij passes net voor de man te komen, dus eigenlijk laat te onderscheppen. Dat doe je gewoon uitstekend waardoor het heel lastig is om te combineren. Tja, en op de een of andere manier maak jij bijna al je kansen af, dan is het sowieso lastig voor de tegenstander. ;)

Maar aangezien jij zo goed bent, even een paar vraagjes. :P Gebruik jij de 4 toegewezen tactieken ook tijdens de wedstrijd? En heb je je controls op ass/semi/man?
pi_87354854
Ik heb het nu al gehad met mensen die online NIKS skippen. Alle filmpjes willen ze zien, zelfs op het einde wachten ze tot op de laatste seconde om te bedenken of ze een rematch willen.
pi_87354901
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 13:31 schreef Svubeqak het volgende:
Ik heb het nu al gehad met mensen die online NIKS skippen. Alle filmpjes willen ze zien, zelfs op het einde wachten ze tot op de laatste seconde om te bedenken of ze een rematch willen.
Om maar even met jouw eigen woorden te spreken, moeten ze toch lekker zelf weten?
pi_87355063
Werder Bremen vind ik erg lekker spelen. Goede verdediging en voorin spelen Pizarro en zeker Arnautovic heerlijk.
pi_87355111
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 13:33 schreef Knuxie het volgende:

[..]

Om maar even met jouw eigen woorden te spreken, moeten ze toch lekker zelf weten?
Ga met Heerenveen spelen joh. :')
pi_87355452
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 13:41 schreef Svubeqak het volgende:

[..]

Ga met Heerenveen spelen joh. :')
Lastig hè, omgaan met andermans mening? Flapdrol
pi_87355500
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 13:22 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Gast, met Zenit was ik juist slechter dan met De Graafschap. De eerste helft met De Graafschap was ik beter dan jij. ;) Alleen de paar kansjes die ik had, maakte ik niet af, zoals de kopbal van Poepon in de eerste paar minuten van de wedstrijd. In de tweede helft is het natuurlijk een gelopen wedstrijd als m'n spelers vermoeid zijn en jij met snelle spelers gewoon aan alle kanten langs Wormgoor kan lopen. Zenit is een ander verhaal, dat was gewoon al kansloos toen je 'm in de 4e minuut erin schoot.

Op de een of andere manier werkt m'n speelwijze van vóór de reset gewoon niet meer. Dat ik van jou verloor had ik namelijk wel verwacht want ik verlies alleen nog maar sinds de reset. Ik probeer steeds heel veel pressie op de bal te zetten en dat is eigenlijk te risicovol denk ik. Aan de andere kant, als de tegenstander een fout maakt, ben ik wel meteen weg dus ik scoor ook best vaak uit dat soort momenten. Jij speelt eigenlijk niet met zo heel veel pressie op de bal, het is redelijk achterover leunend en probeert dan bij passes net voor de man te komen, dus eigenlijk laat te onderscheppen. Dat doe je gewoon uitstekend waardoor het heel lastig is om te combineren. Tja, en op de een of andere manier maak jij bijna al je kansen af, dan is het sowieso lastig voor de tegenstander. ;)

Maar aangezien jij zo goed bent, even een paar vraagjes. :P Gebruik jij de 4 toegewezen tactieken ook tijdens de wedstrijd? En heb je je controls op ass/semi/man?
Ik gebruik ze niet. Ben er wel benieuwd naar of jullie ze wel gebruiken?
pi_87355535
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 13:58 schreef Nevermind.. het volgende:

[..]

Ik gebruik ze niet. Ben er wel benieuwd naar of jullie ze wel gebruiken?
ja, altijd hoge druk - aanvallend.
controls alles op semi en wat niet op semi kan staat op handmatig.
pi_87355668
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 13:59 schreef dawg het volgende:

[..]

ja, altijd hoge druk - aanvallend.
controls alles op semi en wat niet op semi kan staat op handmatig.
Heb je dan geen last van vermoeidheid aan het einde van de eerste helft en tegen het einde van de wedstrijd? Als ik zelf al handmatig pressie speel, zijn m'n spelers vrij snel moe en is het echt een drama de laatste tien minuten van de wedstrijd.
pi_87355690
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 13:56 schreef Knuxie het volgende:

[..]

Lastig hè, omgaan met andermans mening? Flapdrol
Ga huilen vent.
pi_87355745
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 14:05 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Heb je dan geen last van vermoeidheid aan het einde van de eerste helft en tegen het einde van de wedstrijd? Als ik zelf al handmatig pressie speel, zijn m'n spelers vrij snel moe en is het echt een drama de laatste tien minuten van de wedstrijd.
nee, geen last van. speel gewoon mijn spel eigenlijk, rustig opbouwen. ene keer gaat beter dan de andere keer, dat dan weer wel :P

ik krijg wel soms bericht van de assistent-coach dat een speler teveel gespeeld heeft en moe is, dan laat ik hem meestal een wedstrijd of 2 op de bank zitten, en dan is hij meestal wel weer uitgerust. ~:)
pi_87356103
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 14:08 schreef dawg het volgende:

[..]

nee, geen last van. speel gewoon mijn spel eigenlijk, rustig opbouwen. ene keer gaat beter dan de andere keer, dat dan weer wel :P

ik krijg wel soms bericht van de assistent-coach dat een speler teveel gespeeld heeft en moe is, dan laat ik hem meestal een wedstrijd of 2 op de bank zitten, en dan is hij meestal wel weer uitgerust. ~:)
Oh, offline.

Ging me meer om 't online gedeelte. ;)
pi_87356468
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 23:47 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Misschien kunnen wij weer 's tegen elkaar. Ik zuig echt sinds de reset van de leaderboards. Helemaal depressief ben ik ervan. :'(
Jij ook al? Ik ga ineens ook een stuk slechter dan van te voren. vreemde zaak. Heb dit al van meer mensen gehoord.
pi_87356494
Ik hoorde dat ze per ongeluk online standaard passing assistance aan hadden staan en dat dit nu is aangepast..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_87357460
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 14:47 schreef Tim86 het volgende:
Ik hoorde dat ze per ongeluk online standaard passing assistance aan hadden staan en dat dit nu is aangepast..
Zou kunnen. Net een paar wedstrijden gespeeld en het waren echt zware wedstrijden met heel weinig goals. ^O^
pi_87357514
Misschien toch maar eens kopen zodat ik online kan spelen :)
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_87358479
Ontzettend jammer dat mensen als mensen stoppen, het is ook jammer als je dan in de wedstrijd een mooie goal hebt gemaakt en dat je die graag wil uploaden.
pi_87359225
Welke poorten moet je in de router open zetten voor het online gedeelte van 11 op de PS3? Willen zo even online gaan en wil zeker weten dat het goed werkt hier want bij 10 geregeld dat we een tegenstander hadden maar we konden geen team selecteren, en dat 20x voordat het wel een keer werkte ;(
pi_87359713
Ik wil ook wel een PS3 team joinen als er plek is . Moet toch nog wat trophy's halen in dat gedeelte.
Hoe heet het team van Fok?
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 17:32:02 #131
244271 WJE11
pi_87359745
Echt wtf. Had mijn 1e seizoen afgesloten met Heerenveen, werd 2e. Daarna naar Ajax toe, maar ik wilde weg uit de Eredivisie. Dus ik heel seizoen gesimuleerd, kan ik alleen naar twente/psv (had beker + comp gewonnen). Nu weer heel seizoen gesimuleerd met PSV, kan alleen bij PSV blijven, of naar Ajax/Twente :') :')

Te kansloos dit als je na 3 seizoenen niet eens weg uit de eredivisie kan terwijl je al 4,5 ster rep hebt :')
pi_87360231
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 17:32 schreef WJE11 het volgende:
Echt wtf. Had mijn 1e seizoen afgesloten met Heerenveen, werd 2e. Daarna naar Ajax toe, maar ik wilde weg uit de Eredivisie. Dus ik heel seizoen gesimuleerd, kan ik alleen naar twente/psv (had beker + comp gewonnen). Nu weer heel seizoen gesimuleerd met PSV, kan alleen bij PSV blijven, of naar Ajax/Twente :') :')

Te kansloos dit als je na 3 seizoenen niet eens weg uit de eredivisie kan terwijl je al 4,5 ster rep hebt :')
Lijkt mij vrij kansloos als je twee seizoenen alleen maar simuleert...
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 17:52:51 #133
244271 WJE11
pi_87360272
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 17:51 schreef Erik1991 het volgende:

[..]

Lijkt mij vrij kansloos als je twee seizoenen alleen maar simuleert...
Dat is het ook. Alleen om 30 seizoenen in de Eredivisie te blijven is een ook vrij kansloos. Begin nu maar een nieuwe career, want ik ben nu een coach die alleen het 1e seizoen alles heeft gespeeld :')

Alleen welk team is dan weer lastig :P
pi_87360797
Robben _O_

Hij is eindelijk net zo goed in Fifa als in het echt
pi_87361101
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 14:26 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Oh, offline.

Ging me meer om 't online gedeelte. ;)
heb niks met online gebeuren, speel liever met vrienden of alleen career.
ik lees alleen maar geklaag over online, dus zo geweldig zal het niet zijn dan. ~:)
pi_87361711
Dan win je met Barca bij Real Madrid met 3-1 en word je ontslagen :)
Fijn verhaal _O-
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 18:50:33 #137
244271 WJE11
pi_87361777
Speel nu met AC Milan _O_ .

Ibra is zo handig en Pato zo snel als de malle. Net kreeg ik een vrije trap op de zestien. Pomp die bal zo hard in de kruising met Ibrahimovic, daarna disconnecte de tegenstander die Barça was :P 1-4 gewonnen,
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 18:56:48 #138
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_87361970
Het gaat wel lekker online

15-2-4 nu :)

Nog steeds werkt die flag glitch, echt dramatisch.
Maar een mederwerker van EA heeft me beloofd dat er nog een patch komt.

@marcelnl yep we know. We have another fix but are delaying deploy to make sure its solid.
pi_87362716
Welke flag glitch?
pi_87362969
Het was een zoektocht, maar gevonden:

quote:
If you change your country at https://profile.ea.com/myprofile.do you get heap of points for every ranked game.
Beetje domme glitch. :o
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 21:01:45 #141
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_87365471
haha net weer zo eentje die ALde cutscenes incl doelpunten niet skipt.

Ik speelde me FC Seoul anderhalve sterren team tegen wolfsburg. In de eerste helft stond hij 2-0 achter. In de tweede helft toen ik de 2-2 maakte rende ik weer naar de cornervlag en jahoor, speler bleef weer een minuut juichen :D. gewelidig.

Daarna kreeg hij nog 2 penalties. Eerste had ik gestopt. en de tweede schoot die nog ver over. :D
En dan stuurtie me nog een bericht van dat ik cheat.
#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
pi_87365569
Is wel wennen zeg... Maar penalties nemen lukt me gewoon niet :(
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 21:11:52 #143
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_87365785
Niet te lang de stick in de zelfde richting houden want dan schiet je namelijk over of naast.
Bij de arena heb je een tutorial :)
#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
pi_87366035
Niet super spectaculair, maar het is m'n 1ste omhaal goal :D

http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/41218965
pi_87366791
Ja hoor ik begin weer te verliezen, 3x achtermekaar.

nog wel 20w,2,d,3L
pi_87367013
Begrijp niet hoe sommige mensen die truukjes zo goed onder de knie krijgen..

Ik draai altijd maar een beetje in het rond met die stick :')
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 22:28:10 #147
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_87367896
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 13:22 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ik heb het gewoon op assist en verder heb ik een eigen formatie en tactiek gemaakt. Druk zetten of dergelijke gebruik ik niet. Ook heb ik de mentaliteit altijd op normaal staan tenzij ik nodig moet scoren.

En ja, Zenit was een kansloos verhaal. Ik denk dat tegen de Graafschap de eerste keer was waar ik online speelde tegen iemand met een slechter team dan ik. Meestal speel ik tegen 5-sterren teams met Feyenoord :P
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_87368019
de 1/2 aangaan in de aanval met Ajax lukt me nu steeds beter, je moet alleen wel steeds goed uitkomen anders loop je gelijk stuk. :)
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 22:36:34 #149
319518 Eurynox
DumptieDumptieDum
pi_87368141
ik wil ook graag bij een PS3 team of mee doen aan een toernooi/football party als iemand een plekje voor me heeft PM me ffe :)
You're gonna touch the sun, and kiss the motherfucking rainbow
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 23:00:07 #150
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_87368871
De servers disconnecten weer op de ps3, wtf.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')