die heet "eredivisie"quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:49 schreef Confetti het volgende:
Hoe heet de FoK! competitie op de Xbox 360?![]()
Misschien dat het in de OP kan?
vanwege die flag glitch toch? dat mensen van vlag veranderden naar barbados ofzo en dan heel veel punten haddenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:00 schreef superbad het volgende:
waarom is het leaderboard gereset dan?
Gewoon hoge steekbal naar voren en rennen maar.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:05 schreef dawg het volgende:
hoe moet ik me die lobbed passes voorstellen? weet natuurlijk wel wat (en hoe) een hoge steekbal gaat, maar ik speel niet online alleen career, dus moeilijk me voor te stellen hoe dat dan gaat.
dit al geprobeerd?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:36 schreef HL_Dog43 het volgende:
Man wat is dat custom audio's toevoegen op de xbox 360 KUT! Het lukt....mij...niet.
cd branden? Ja... leest ie hem? Nee.
Ik ga het straks nog eens goed verbinden. Eerst had ik mijn pc wel verbonden met de Xbox maar laatste keer dat ik het probeerde lukte het niet dus moet misschien ff opnieuw doen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:37 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
dit al geprobeerd?
http://forum.ea.com/uk/posts/list/12471.page
Ik had het wel doorgelezen, maar het word me allemaal te veel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:37 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
dit al geprobeerd?
http://forum.ea.com/uk/posts/list/12471.page
Moet wel als audio cd he, geen dataquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:36 schreef HL_Dog43 het volgende:
Man wat is dat custom audio's toevoegen op de xbox 360 KUT! Het lukt....mij...niet.
cd branden? Ja... leest ie hem? Nee.
Pffquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:11 schreef Vierkantblokje het volgende:
Leuk spel maar wel moeilijker dan fifa 10 vind ik dan, wel beter vind ik dat je nu wel veel meer kan scoren via voorzetten. Nu alleen nog ff bovenaan zien te komen op de ranking
Het wachtwoord is forum11.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:23 schreef Confetti het volgende:
[..]
Kun je me het password pm'en? XBL gamertag is trouwens Flatiso
Dat heb ik ook wel 'ns gehadquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:28 schreef Rijstbal het volgende:
Na de 1-0 bleef mn speler een minuut of 2 juichen bij de cornervlag.
Misschien kunnen wij weer 's tegen elkaar. Ik zuig echt sinds de reset van de leaderboards. Helemaal depressief ben ik ervan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:28 schreef Rijstbal het volgende:
Net weer eindelijk mn eerste overwinning behaald. América speelt zaaaalig. Na de 1-0 bleef mn speler een minuut of 2 juichen bij de cornervlag. Dusi k dacht dat ik weer gedisconnect werd maar uiteindelijk nog 3-1 van gemaakt
echtquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:27 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Je hebt al tegen me gespeeld. Ik ben I 7 I Ronaldo
En ik bestempel helemaal niets. Ik sta 1e van Nederland in dat spel
Je moet eens de top 10 checken van Nederland en dan kijken naar I 7 I Ronaldoquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Misschien kunnen wij weer 's tegen elkaar. Ik zuig echt sinds de reset van de leaderboards. Helemaal depressief ben ik ervan.
dus niet nr `1 ben je ?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:33 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Je moet eens de top 10 checken van Nederland en dan kijken naar I 7 I Ronaldo
Ik sta nu 10e van Nederland en ik heb alle wedstrijden met Feyenoord gespeeld (ook dus tegen Man Utd/Chelsea/Barcelona/Real etc)
Wel leuk al zegt het nog weinig maar goed. Wel baas met Feyenoord
Doen ze het iig nog ergens goed!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:33 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Je moet eens de top 10 checken van Nederland en dan kijken naar I 7 I Ronaldo
Ik sta nu 10e van Nederland en ik heb alle wedstrijden met Feyenoord gespeeld (ook dus tegen Man Utd/Chelsea/Barcelona/Real etc)
Wel leuk al zegt het nog weinig maar goed. Wel baas met Feyenoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |