Patser. Nu je eigen club nogquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:51 schreef Sinnie het volgende:
En ja hoor, ik sta weer in de top 10 van Nederland
Hoeveel wedstrijden heb je daarvoor gespeeld? Binnenkort weer even Live halen en met online beginnen. Leaderboard boeit me verder niet zoveel.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:51 schreef Sinnie het volgende:
En ja hoor, ik sta weer in de top 10 van Nederland
stuk of 40quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden heb je daarvoor gespeeld? Binnenkort weer even Live halen en met online beginnen. Leaderboard boeit me verder niet zoveel.
Ik heb 25 gewonnen, 7 gelijk en 8 verloren. 40 dusquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden heb je daarvoor gespeeld? Binnenkort weer even Live halen en met online beginnen. Leaderboard boeit me verder niet zoveel.
goh echt?quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:58 schreef jorienvdherik het volgende:
classic team speelt lekker online
Het is net als gewoon schieten als je gehaast drukt gaat het mis.quote:Op maandag 11 oktober 2010 00:00 schreef Semmm het volgende:
Ik verlies 9 van de 10 kopduels, en als ik hem win kop ik hem over. Iemand tips?
its all about timingquote:Op maandag 11 oktober 2010 00:00 schreef Semmm het volgende:
Ik verlies 9 van de 10 kopduels, en als ik hem win kop ik hem over. Iemand tips?
er was net ook zo iemand die koos manchester city. Met 5 sterrenquote:Op maandag 11 oktober 2010 00:45 schreef Santello het volgende:
Is het hacken nu alweer begonnen?
AEK Athene team met een 5 star rating en alles op 88
Dat zal wel live season zijnquote:Op maandag 11 oktober 2010 01:28 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
er was net ook zo iemand die koos manchester city. Met 5 sterren
Met passing assistance wel ja..quote:Op maandag 11 oktober 2010 00:42 schreef OnCraintDégun het volgende:
Als je met een speler binnen de zestien vanaf de achterlijn een hoge voorzet geeft, kan je hem altijd inkoppen viel me net op..
Wel een realistisch spelquote:Op maandag 11 oktober 2010 01:02 schreef Sinnie het volgende:
Ik heb het maximum nu bereikt denk ik. Ik krijg bijna geen schoten meer op doel en ik blijf maar verliezen met Feyenoord.
Ga binnenkort over op de betere teams want dit is ook geen feest
quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:46 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wel een realistisch spel
Ik word ook steeds beter, hoewel ik tegen de computer speel.
Ik speel nu manager met Tottenham. Eerste wedstrijd van het seizoen met 1-6 verloren. Daarna 6 wedstrijden op rij gewonnen met maar 2 doelpunten tegen. Dat is best netjes.
Alleen is het wel jammer dat je van te voren moet aangeven op welk niveau je wilt spelen. Als je dus een manager op proffesional speelt, je bent een seizoen verder en je bent zo goed geworden (pak em beet 40 potjes spelen) dat je prof. bent overstegen dan kun je niet meer switchen naar World Class. (of hoe noemen ze het) Dat is wel een groot nadeel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |