och jee... ik hoop dat het een goede/gunstige uitslag is!!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:24 schreef Vicky het volgende:
Ik wil ook nieuwe schoenen..
M is nu met zijn vader en opa naar het zh. Op een scan zijn 2 donkere vlekker gezien op de longen van opa. Ze hebben een biopt genomen en vandaag krijgen ze de uitslag..
Yeps, al vond ik het wel lastig om me hierin te mengen, maar was wel nodig!!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:13 schreef moussy het volgende:
Wat fijn ook dat je gewoon zulke dingen kan bespreken met je ex, je hoort zo veel andere verhalen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
waar dan?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:04 schreef lady-wrb het volgende:
verdorie weer een opkomende rel gemist vanochtend
let me guess... het geld als kraamkado topic?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:08 schreef lady-wrb het volgende:
nou geen rel dus, want het topic ging dicht.
maar het had leuk kunnen worden.
oh ja, die heb ik inderdaad gemistquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:11 schreef Vicky het volgende:
let me guess... het geld als kraamkado topic?
troost je saffier, ik ookquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:30 schreef Nijna het volgende:
Saffier, wat naar. Ik zou net zo gedaan hebben als jij volgens mij en dan achteraf denken... had ik nou toch maar...
ik heb van mijn ex geen enkele foto meegekregen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:33 schreef lily het volgende:
Ik heb ook niet veel foto's van oudste als baby (1 album). We hadden toen nog geen digitale camera en maakten gewoon niet zoveel foto's. Nu nog steeds niet zo heel veel trouwens ..
lief, dat duimpje...
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb van mijn ex geen enkele foto meegekregen.
vandaar dat ik t/m 4 niks heb.
ik heb net een filmpje gevonden van toen hij net begonnen was.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:36 schreef huuphuup het volgende:
oh buuf![]()
die eerste
![]()
![]()
en die laatstehaha wat een drollie
<3
Soort crl-alt-del? Denk het hoor. geen idee, ik zou het niet kunnen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:47 schreef lady-wrb het volgende:
jeetje, waarom zet je zoiets bij het grof vuil
en dan ga je uit elkaar, heb je een rancuneuze ex en krijg je gewoon niks mee.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:51 schreef huuphuup het volgende:
ahw wat een uk in dat filmpje zoschattig
pfff die foto's![]()
ik vind het idee nu al een nachtmerrie dat ik alles kwijt zou raken wat ik nu aan foto's heb van Améliealles staat heel neurotisch 3dubbel opgeslagen en gebackupped enzo.
snap ik wel hoor, ondanks dat k ook een internetbackup heb en zulks. Maar goed, dat zijn dus wel de dingen waarvan ik hoop dat k het nooit kwijt zal raken.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:56 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
en dan ga je uit elkaar, heb je een rancuneuze ex en krijg je gewoon niks mee.
al had ik het 10 x gebackupped had ik het toch niet meegekregen.
ik heb me ermee verzoend. (met het idee geen foto's te hebben dan)
als het goed is krijg ik ooit het fotobestand van mijn moeder.
en? Gelukt? Wat is het geworden?quote:
Nouja, we hebben met die man een indeling voor de badkamer gemaakt. En daarna lekker ruzie gemaakt op de terugweg in de autoquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en? Gelukt? Wat is het geworden?
We moesten dus naar de "kopersbegeleiding" van ons nieuwe huis. Een badkamer samenstellen en aangeven wat voor opties we willen (loze leidingen, stopcontacten, trapkast etc.)quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:13 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
waar ben je geweest dan?
(heb ik vast weer overheengelezen)
Brabantse gezelligheidquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:52 schreef k_i_m het volgende:
Klinkt gezellig!. Vroeg naar bed vanavond?
Mijn dochter past wel in dat rijtje van je ouders (en manquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:49 schreef Estrys het volgende:
Argh, mn moeder is chagrijnig. Waardoor mijn man gillend het huis uit is gevlucht en ik met een kopje thee op onze kamer zit. Mijn vader zit te chagrijnen achter de pc en mijn moeder te klagen aan de telefoon met haar zus. GezelligheidHet is al oktober
Belachelijk Kim dat je daarvoor naar de andere kant van het land moet. Dat gaat nergens over.![]()
Gelukkig zat bij ons al luxe sanitair in de prijs. In ieder geval hangende toiletten en zo. Verder hou ik nu even al mijn wensen voor mijzelf want mijn pipo vond mij veeleisend. Oke ik heb een dure smaak blijkt maar daar kan ik toch niks aan doen? Ik stel het wel weer bij als ik de prijzen zie, dan ga ik toch voor de goedkopere optiequote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:06 schreef k_i_m het volgende:
Ik wil gewoon niet alles maar supergoedkoop en net niet helemaal naar mijn zin doen omdat er niet genoeg budget is voor alles tegelijk. En met die ouwe jood die de andere helft van mijn huis gekocht heeft levert dat best vaak onenigheid op. Ik doe liever iets gewoon helemaal goed, en dan later als we weer geld hebben de rest.
Precies dat gilde ik vanmiddag ook in de autoquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:09 schreef Estrys het volgende:
[..]
Oke ik heb een dure smaak blijkt maar daar kan ik toch niks aan doen?
jep, mannen zeggen dan: een plee is een plee, als je kan schijten is het toch goed?!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:23 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Precies dat gilde ik vanmiddag ook in de auto.
. Mannen
.
Dat is hier ook standaard, een staand toilet. En betegelen tot de helft van de muur, ook zoiets. Wil je wat anders dan rekenen ze de hoofdprijs. En denk je nou dat we een gespecificeerde offerte konden krijgen, van wat het nou zo duur maakt? Nee dusquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:35 schreef mefke79 het volgende:
Kim, dat klinkt als een heel karig pakket, geen hangende wc's. Is ie niet over te halen als je zegt dat het dan later beter te verkopen is? Wij hebben destijds ook niet bezuinigd op de keuken en de badkamer. Wel op de tegels. Die we echt mooi vonden waren heel duur omdat we ongunstig zaten met pakken tegels. Dus toen hebben we maar andere gehaald.
En als je nou het standaard pakket koopt, niet laat installeren en de spullen zelf via mp weer verkoopt. HEb je weer extra budget.
die stelposten van de standaard dingen staan in de k/a overeenkomst. Maar de tegelofferte krijg je dus van het bouwbedrijf en niet van de tegelleverancier. En het bouwbedrijf haalt dus gewoon de bedragen weg achter de posten, krijg je een printje van een leeg excelbestand met alleen het totaal bedrag. Ik heb daarover geklaagd maar werd zo'n beetje uitgelachen. Het bouwbedrijf slaat er echt een slaatje uit. De keuken kan je ook laten vervallen: 1200 euro krijg je danquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:43 schreef mefke79 het volgende:
Geen offerte nee? O, wij wel. Tot op de cent. En dan blijkt ineens dat je maar 50 euro terugkrijgt voor dat toilet wat je heel lelijk vindt terwijl dat toilet veel meer waard is. En door die showroom lopen en dan zeggen ze tegen je: dat is maar 100 euro duurder dan standaard. Ja duh, als de aannemer de volle prijs zou betalen wel ja, maar die betalen dus niet de volle mep...Ergerlijk!
Ze moeten het bij voorbaat opleveren volgens de norm, dus er moet minimaal een radiator in en een wasbak etc. Hij zei wel dat hij de goedkoopste rotzooi kon leveren als je van plan was het zelf snel te vervangen. Dat klonk dan wel weer aardig. Maar ik wil dus eigenlijk gewoon de badkamer later "afmaken". Dat blijkt nu allemaal lastig te worden en daar baal ik van. Dus misschien gaan we het wel helemaal anders doen en toch casco laten opleveren.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:35 schreef mefke79 het volgende:
Kim, dat klinkt als een heel karig pakket, geen hangende wc's. Is ie niet over te halen als je zegt dat het dan later beter te verkopen is? Wij hebben destijds ook niet bezuinigd op de keuken en de badkamer. Wel op de tegels. Die we echt mooi vonden waren heel duur omdat we ongunstig zaten met pakken tegels. Dus toen hebben we maar andere gehaald.
En als je nou het standaard pakket koopt, niet laat installeren en de spullen zelf via mp weer verkoopt. HEb je weer extra budget.
Das die suede met bedels dacht ik.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:47 schreef SacreCoeur het volgende:
De hele maand Oktober ligt 'ie bij Etos.
die hebben we hier op het durp,ik ga morgen meteen kijken!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:47 schreef trui het volgende:
ik geloof wel dat ik ze ergens zag liggen, bij blokker zelfs, kan dat?? kan goed zijn dat ik me vergis hoor.
mooi, dan kan ik die ook opzoeken, maar eerst blokker, etos hebben we hier niet.quote:
Rijlessen in hartje Den Haag zijn niet per definitie slecht toch? Beter in een drukke omgeving leren dan met knikkende knietjes in de auto stappen omdat je altijd alleen maar op dorpsweggetjes heb gereden.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:18 schreef p_iglet het volgende:
Ik krijg mijn eerste 10uur rijles als verjaardagscadeautje van mijn vader![]()
Samen met mijn broertje![]()
Ons pa vond een 23 en 26ste verjaardag toch wel tijd om een keer rijbewijzen te halen....
Ok, tijd vinden om voor de rijlessen naar brabant te reizen wordt de uitdaging (mijn peettante heeft daar een rijschool en die gaat ons lesgeven), maar dat betekend wel geen rijlessen in hartje den haag
hmm, ik vind het wel meevallen in Den Haag,ik als durpse scheur er net zo makkelijk met het verkeer mee.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:34 schreef Vicky het volgende:
ja maar voor de reiskosten ben je toch uiteindleijk ook een hoop kwijt?? Kan je beter in de buurt lessen.. als je af moet rijden moet je ook naar Brabant en je kent hier in de omgeving helemaal de rijstijl niet.. en echt waar, de rijstijl in Den Haag is wel even heel anders dan in Brabant/Tilburg....
In Den Haag is het go with the flow....quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:35 schreef moussy het volgende:
[..]
hmm, ik vind het wel meevallen in Den Haag,ik als durpse scheur er net zo makkelijk met het verkeer mee.
dan maakt het toch helemaal geen fluit uit waar je lestquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:36 schreef Vicky het volgende:
[..]
In Den Haag is het go with the flow....
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:41 schreef Spuuglokje het volgende:
Stinkie is BE toch? Of heb ik een nieuwe user gemist.![]()
Moussy, dat armbandje is alleen bij Etos te krijgen, en ik kan het weten want ik heb 'm zelfs nu om.
Stinkie is BE's echtgenoot.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:41 schreef Spuuglokje het volgende:
Stinkie is BE toch? Of heb ik een nieuwe user gemist.![]()
Moussy, dat armbandje is alleen bij Etos te krijgen, en ik kan het weten want ik heb 'm zelfs nu om.
Mijn OV is gratis... En geen idee of ik daar blijf lessen of straks hier verder ga, maar nu is het iig gratis en voor niets wat eerste rijlessen. En dat is mooi meegenomen, want het is duur zat.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:34 schreef Vicky het volgende:
ja maar voor de reiskosten ben je toch uiteindleijk ook een hoop kwijt?? Kan je beter in de buurt lessen.. als je af moet rijden moet je ook naar Brabant en je kent hier in de omgeving helemaal de rijstijl niet.. en echt waar, de rijstijl in Den Haag is wel even heel anders dan in Brabant/Tilburg....
I know, maar ik dacht dat ze zich er wel bewust van zou zijn dat ze met de verkeerde naam postte, maar ze zei er niks over, dus ik dacht een andere stinkie met/zonder hoofdletter o.i.d.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:43 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Stinkie is BE's echtgenoot.Gerotzooi met accounts misschien?
Och, ze merkt wel vaker eens wat niet op.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:49 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
I know, maar ik dacht dat ze zich er wel bewust van zou zijn dat ze met de verkeerde naam postte, maar ze zei er niks over, dus ik dacht een andere stinkie met/zonder hoofdletter o.i.d.
misschien heeft ze bruine bonen gegeten vanavond.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:49 schreef Spuuglokje het volgende:
I know, maar ik dacht dat ze zich er wel bewust van zou zijn dat ze met de verkeerde naam postte, maar ze zei er niks over, dus ik dacht een andere stinkie met/zonder hoofdletter o.i.d.
Ik zat op F. zijn laptop maar krijg altijd gezeur als ik in of uitlog en nu met dat 'unfollow' knopje kan hij de topics uit zijn AT kieperen dus ik doe niet al te moeilijk meer.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:49 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik las 'Brabant' dus denk dan ook aan 'Brabant' en kleine durpjes enzo, als in 'ik zal het gat maar niet noemen want dat zegt toch niemand wat dus maak ik er maar Brabant van' ipv 'ik ga lessen in Tilburg'.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:43 schreef huuphuup het volgende:
Mwah, ik vind het het prettigst om te leren rijden in de omgeving waar je het meest zult rijden. Gewoon omdat je dan ook te maken krijgt met de (rare) verkeerssituaties die je het meest tegen zult komen.
Maar eerlijk is eerlijk, er wordt in het centrum van den bosch net zo goed chaotisch gescheurd en door rare kleine straatjes enzo. Geen ervaring met Tilburg maar goe, dat zal niet gek veel schelen met db denk ik.
en als je de a2 overleefd kun je een hoop hebben![]()
zolang je niet in een gat als heerewaarden ofzo les krijgt en dan vervolgens inene in den haag gaat rijden loopt het wel los.
ja ik moest ook lachen om dat onderschrift hahahaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:53 schreef moussy het volgende:
Plaatselijke turkse toko koelkast zelfs!
quote:Anthonie Kamerling overleden ZEVENHOVEN - De Nederlandse acteur en zanger Antonie Kamerling (44) is in de nacht van woensdag op donderdag overleden. Het lichaam van de acteur werd gevonden in een woning in zijn woonplaats Zevenhoven.
Antonie Kamerling en Isa Hoes Foto: ANP Over de verdere omstandigheden rond de dood van Kamerling is niks bekend. Hij laat zijn vrouw isa Hoes en twee kinderen achter, zijn zoon Merlijn en dochter Vlinder.
LATER MEER
ooh die had ik helemaal over 't hoofd gezien. maarquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:21 schreef Spuuglokje het volgende:
Door die oude foto's ben ik zelf ook eens even in de archieven gedoken. Ik zag ook deze van Sterre, negen jaar geleden:
[ afbeelding ]
stille wateren ..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:19 schreef Diaan73 het volgende:
hier ook kippenvel... ik ben er even stil van.... als het zelfmoord zou zijn, had ik dat helemaal niet van hem verwacht....
Tja inderdaad. Maar ik vond hem samen met Isa Hoes zo'n leuk ontspannen stel. Maar ja, je kijkt er natuurlijk ook alleen maar tegenaan... en ziet niet hoe het daar werkelijk gaat. Desalniettemin... erg triest.quote:
quote:Breaking News: De Nederlandse acteur en zanger Antonie Kamerling heeft zichzelf vannacht van het leven beroofd. Nieuws van de dag? #madiwodo
stond net ook een stukje over op telegraaf.nlquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:30 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn collega vertelt net dat ze afgelopen zomer ergens een interview met hem gelezen heeft en daarin vertelde hij over jarenlange depressies etc. Geen vrolijk stuk was het. Daar had ik helemaal geen weet van. Niet dat ik hem nou zo op de voet volg hoor, heb nooit GTST gekeken oid, maar toch...
http://www.spitsnieuws.nl(...)ng_heeft_zelfmo.htmlquote:Zijn management meldt enkel dat Kamerling is overleden. Niet dat hij zelfmoord heeft gepleegd.
vlindur, dan hadden ze die URL ook wel mogen aanpassen...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:31 schreef Vlindur het volgende:
[..]
http://www.spitsnieuws.nl(...)ng_heeft_zelfmo.html
Nu.nl: Antonie Kamerling overledenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:31 schreef Vlindur het volgende:
[..]
http://www.spitsnieuws.nl(...)ng_heeft_zelfmo.html
Dat interview heb ik ook gelezen, dat vertelde ik P. net. Heel heftig om te lezen vond ik toen. Maar hij zei zelf daarin ook dat het veel beter met hem ging.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:30 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn collega vertelt net dat ze afgelopen zomer ergens een interview met hem gelezen heeft en daarin vertelde hij over jarenlange depressies etc. Geen vrolijk stuk was het. Daar had ik helemaal geen weet van. Niet dat ik hem nou zo op de voet volg hoor, heb nooit GTST gekeken oid, maar toch...
Ze zei iets van 'Groene Amsterdammer' ofzoiets, kan dat?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:38 schreef oeke het volgende:
[..]
Dat interview heb ik ook gelezen, dat vertelde ik P. net. Heel heftig om te lezen vond ik toen. Maar hij zei zelf daarin ook dat het veel beter met hem ging.
Poeh heftig hoor, voor zijn vrouw en kinderen.
quote:AMSTERDAM – Acteur Antonie Kamerling is overleden. Dat liet zijn zwager, Albert Verlinde, donderdag weten.
© ANP
Kamerling maakte zelf een einde aan zijn leven.
''In de namiddag van woensdag 6 oktober heeft Antonie besloten zijn leven te beeïndigen. In diverse interviews liet hij eerder al doorschemeren aan depressies te lijden'', aldus Verlinde in een reactie die hij samen met Kamerlings vrouw, actrice Isa Hoes opstelde. ''Helaas heeft de geboden hulp niet mogen baten.''
Ik zou echt niet meer weten waarin, maar het was echt pittig.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:40 schreef Brighteyes het volgende:
Ze zei iets van 'Groene Amsterdammer' ofzoiets, kan dat?
Inderdaad, je kunt nooit echt in iemands huis en hart kijken, al is de buitenkant nog zo mooi, dat hoeft van binnen dus niet zo te zijn.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:58 schreef Claudia_x het volgende:
Ik schrik van het nieuws. Wat naar voor zijn famile, zeg.
Stom is dat, dat je zo iemand helemaal niet kent maar er toch gewoon vanuit gaat dat hij het mooi voor elkaar heeft en dus wel (min of meer) gelukkig zal zijn.
Daar heb ik ook heel veel moeite mee...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:59 schreef Poppejans het volgende:
Ik ben behoorlijk in shock![]()
arme Isa en kinderen![]()
verschrikkelijk zeg
toch kan ik zo'n daad nooit begrijpen of enig begrip voor hebben Hoeveel jaren je ook depressief bent, zijn je kinderen dan niet genoeg reden om te blijven knokken?!
Soms is het dat niet nee.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:59 schreef Poppejans het volgende:
verschrikkelijk zeg
toch kan ik zo'n daad nooit begrijpen of enig begrip voor hebben Hoeveel jaren je ook depressief bent, zijn je kinderen dan niet genoeg reden om te blijven knokken?!
Mss dacht hij wel dat hij zijn kinderen bevrijdde van een enorme last???quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:59 schreef Poppejans het volgende:
verschrikkelijk zeg
Dat vind ik een logische keuze. maar toch totaaaal niet vergelijkbaar met zelfmoord sorryquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:20 schreef Jeetjejom het volgende:
Ik kan het mezelf niet voorstellen dat je kinderen het niet waard zijn, maar wat _evenstar_ zegt, als je weet dat je kinderen er ook niet gelukkiger van worden, wat heb je er dan aan?
maar ik heb ook gezegd dat ik wil, dat als er iets misgaat bij de bevalling, niet voor het kind gekozen wordt, maar voor mij, puur en alleen omdat ik denk dat Jorja er meer aan heeft als haar moeder blijft leven dan dat als ze een broertje of zusje krijgt. Een beetje offtopic eigenlijk
Wat fijn dat je het wel gedeeltelijk op die manier kan zien, ik zou denk ik als het mijn man was alleen maar aan ''lafaard'' kunnen denken, maar wat jij zegt over dat jullie dochter een hoop verdriet en ellende bespaard is gebleven zo had ik het nog nooit bekeken, maar daar zit ook wat in.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:09 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Soms is het dat niet nee.
Ik heb ergens ook die woede gehad bij Maurice... je hield toch zoveel voor je kind, is zij niet genoeg reden om door te vechten.
Maar aan de andere kant denk ik ook nu er is haar wel een hoop ander verdriet en ellende bespaard gebleven.
Het is kiezen tussen kwaden.
Ik ben blij dat hij zijn rust heeft die hij zo verlangde.. na jaren vechten. geen hoop of vooruitzicht op beter voor hem.
En ja soms ben ik nog boos.. bij bijzondere momenten denk ik laffe zak je had dit moeten zien/meemaken.
Maar het is niet zo.. en ik heb respect en begrip voor een keuze zoals hij maakte.
Want vaak is het niet uit egoisme, alles behalve.. al voelt het soms wel zo.
Zulke gedachten kan iemand die zo enorm depressief is best hebben gehad ja, het zou niet eens in mn hoofd opkomen omdat ik niet zo denk, maar net als wat Trui zegt; dan denk je misschien wel dat ze beter af zijn zonder jou en met alleen hun moeder.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mss dacht hij wel dat hij zijn kinderen bevrijdde van een enorme last???
Ja ze was ook nog best jong.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:30 schreef Jeetjejom het volgende:
Ik bedoel het ook helemaal niet te vergelijken, echt niet, daarom staat er ook bij dat het offtopic is.....
Jouw dochter heeft gelukkig wel een positief beeld van haar papa, misschien was het heel anders geweest als hij die keuze niet had gemaakt (Ik heb het verhaal een beetje teruggelezen en vond het heel knap dat je er zo duidelijk en open over was trouwens)
Geen idee, ik dacht altijd wel dat het er nog 'redelijk' uit zou zien.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:13 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij zijn er weinig nette manieren.
Ik begreep dat medicijnen etc. ook niet altijd de meest mooie afscheidsplaatjes geeft...
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:14 schreef moussy het volgende:
Geen idee, ik dacht altijd wel dat het er nog 'redelijk' uit zou zien.
ja, herfst, als de blaadjes van de bomen vallen vallen er ook mensen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:20 schreef Diaan73 het volgende:
Inderdaad, het lijkt me verschrikkelijk om zo iemand te vinden...
Ik hoorde net van mn vader dat hier in de buurt iemand zich voor de treiin heeft gegooid vanmorgen... hangt het in de lucht ofzo?
Uhm nee...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:14 schreef moussy het volgende:
[..]
Geen idee, ik dacht altijd wel dat het er nog 'redelijk' uit zou zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Engaging Infinite Improbability Drive..
enin Rijswijk een vrouw en een kindje vermoord....quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:20 schreef Diaan73 het volgende:
Inderdaad, het lijkt me verschrikkelijk om zo iemand te vinden...
Ik hoorde net van mn vader dat hier in de buurt iemand zich voor de treiin heeft gegooid vanmorgen... hangt het in de lucht ofzo?
Ja, dat is waar. Blaadjes van en aan de bomen... dat maakt veel mensen depressief.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:25 schreef moussy het volgende:
[..]
ja, herfst, als de blaadjes van de bomen vallen vallen er ook mensen.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:26 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Uhm nee...Ik bedoelde eigenlijk het lijk zelf...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zou er haast een boek over schrijven!
Dat ligt eraan hoe snel ze hem/haar vinden, of de rigormortis al is ingetreden.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:28 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk het lijk zelf...
ja maar das altijd.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:32 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe snel ze hem/haar vinden, of de rigormortis al is ingetreden.
dat kan je volgens mij pas begrijpen als het in je omgeving gebeurt of als je het zelf hebt (gehad)quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:59 schreef Poppejans het volgende:
verschrikkelijk zeg
Ja, dat is idd wel het belangrijkste ja.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:34 schreef moussy het volgende:
[..]
ja maar das altijd.
Laat ik het dan maar duidelijker brengen, ik hoop maar dat hij er na oplappen aantoonbaar uitziet voor iig zn kinderen.
6 jaar geleden heeft de moeder van mijn vader, mijn oma dus, zichzelf van haar flat gegooid. Dus een beetje weet ik er wel van. Bij ons was het onbegrip heel groot. Haar kinderen en kleinkinderen waren blijkbaar niet voldoende om te blijven leven of uberhaupt maar om aan de bel te trekken bij iemand voor hulpquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat kan je volgens mij pas begrijpen als het in je omgeving gebeurt of als je het zelf hebt (gehad)
schijnt wel te kunnen bij overdosis slaapmiddelen. maar dan moet je wel van tevoren reistabletjes (anti-braakmiddel) nemen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:44 schreef Raissa het volgende:
Vredig inslapen is er met teveel medicijnen dus niet bij? Ik dacht ook altijd dat dat de meest nette manier was...
Ik sla nooitquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:54 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
schijnt wel te kunnen bij overdosis slaapmiddelen. maar dan moet je wel van tevoren reistabletjes (anti-braakmiddel) nemen.
in slaapmiddelen zit een beetje braakmiddel zodat je de boel bij overdosis uitkotst.
heb ik van horen zeggen. dus niet slaan als het niet waar is
Je bent me net voor.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:13 schreef Diaan73 het volgende:
http://rotland.blogspot.com/2010/10/antonie-is-dood.html?spref=tw
quote:Als een woesj door Nederland het bericht:
Kleine Kamerling is dood
Zelfmoord.
Zou het liefst de ondergrond in willen scheuren om 'm aan z'n haren eruit te trekken:
"Nee Antonie, dit is geen goed plan."
Ons Roomboterjongetje noemden we hem vroeger.
Omdat alles hem altijd meezat, en hij overal mee wegkwam.
"En vader, hou je nog een beetje van me?"
"Wat is er, niet gerepeteerd zeker?"
Maar doorzettingsvermogen had hij genoeg, anders schop je het niet zo ver.
Nee, een depressie is een felle vijand.
Ooit heeft iemand me uitgelegd hoe een chemische reactie in de hersens tot zoiets kan leiden.
En al houdt de hele wereld van je, daar heb je op dat moment niets aan.
Wat moet hij in de war zijn geweest, wat heeft hij zichzelf aangedaan
Wat heeft hij zijn gezin aangedaan. Hoe kwetsbaar is de mens
Dag roomboterjongetje, ik zou heel boos willen zijn.
Maar je kunt nooit zo goed boos zijn op jou.
Dus rust in vrede.
En hoe het verder moet, zal de toekomst leren.
Same here.quote:
quote:
Bijzonder mooi en knap geschrevenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:13 schreef Diaan73 het volgende:
http://rotland.blogspot.com/2010/10/antonie-is-dood.html?spref=tw
Een vriend van mij ook, met blauwzuurgas.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:11 schreef moussy het volgende:
Ik heb altijd meteen zoiets van, ik hoop dat hij het een beetje netjes gedaan heeft![]()
een vriend van mij heeft zichzelf vergast, dat zag er alles behalve smakelijk uit
oh dat weet ik nog!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:47 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind dat bijna net zo boeiend als die handleiding overledenenzorg die ik ooit op internet vond toen ik aan het zoeken was naar watten (!. ! )
Ik heb een ppd gehad, en reken maar dat Thijs en ik het enige waren waar ik aan dacht. Nou zegt mijn ervaring niks over 'het algemeen', en misschien is wat ik ervaren heb ook wel egocentrisme, en niet egoïsme.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:47 schreef YPPY het volgende:
In mijn ervaring horen een depressie en egoïsme juist niet bij elkaar. Ik zou me eerder voor kunnen stellen dat hij het niet uit egoïsme gedaan heeft, maar omdat het in zijn beleving beter was voor zijn omgeving. Heel confronterend zoiets.
Ik vond mezelf alleen maar stom en overbodig en nutteloos en meer negatiefs. Ik was juist bezig het goede te doen voor anderen en voldoen aan verwachtingen en de schijn ophouden. Nu zou ik mezelf egoïstischer noemen dan toen, omdat ik nu meer voor mezelf opkom.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:50 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik heb een ppd gehad, en reken maar dat Thijs en ik het enige waren waar ik aan dacht. Nou zegt mijn ervaring niks over 'het algemeen', en misschien is wat ik ervaren heb ook wel egocentrisme, en niet egoïsme.
een namaakschaap, van namaaktexel die een elastiekje op had gevretenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh dat weet ik nog!ja, getverdemme
oh, ik heb me vanochtend mild opgewonden over de wollen kinderjassen van C&A waar ze breed mee adverteren.
wie wil er weten waar ze van gemaakt zijn?!![]()
Uiteraard van 89% polyester, 10%viscose en 1%elastine.![]()
Ja, daar had dat schaap ook geen weet van denk ik.
Dit dus.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:47 schreef YPPY het volgende:
In mijn ervaring horen een depressie en egoïsme juist niet bij elkaar. Ik zou me eerder voor kunnen stellen dat hij het niet uit egoïsme gedaan heeft, maar omdat het in zijn beleving beter was voor zijn omgeving. Heel confronterend zoiets.
Blijkbaar heb je dan heel erg het gevoel dat je iedereen tot last bent? En dat het voor iedereen beter is dat jij er niet meer bent?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:54 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ik vond mezelf alleen maar stom en overbodig en nutteloos en meer negatiefs. Ik was juist bezig het goede te doen voor anderen en voldoen aan verwachtingen en de schijn ophouden. Nu zou ik mezelf egoïstischer noemen dan toen, omdat ik nu meer voor mezelf opkom.
Juist door die liefde durft zo iemand te kiezen voor welke kant van het gevecht hij/zij aangaat denk ik.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je dan heel erg het gevoel dat je iedereen tot last bent? En dat het voor iedereen beter is dat jij er niet meer bent?
ik vind het wel wat hoor. Potverdikkie. Ook dat andere mensen niet meer tot hem door konden dringen met hun liefde. Dát zou me geloof ik wel erg verdriet doen. Dat ik die persoon niet beter heb kunnen liefden.
Heuj, ff edit. Buiten het missen van die persoon en dergelijke voor de hand liggende emoties.
Er is niks egoïstisch/(er) aan jezelf gezond houdenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:54 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ik vond mezelf alleen maar stom en overbodig en nutteloos en meer negatiefs. Ik was juist bezig het goede te doen voor anderen en voldoen aan verwachtingen en de schijn ophouden. Nu zou ik mezelf egoïstischer noemen dan toen, omdat ik nu meer voor mezelf opkom.
Hoe het voor een ander is, weet ik natuurlijk niet. Ik kan alleen maar voor mezelf spreken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je dan heel erg het gevoel dat je iedereen tot last bent? En dat het voor iedereen beter is dat jij er niet meer bent?
ik vind het wel wat hoor. Potverdikkie. Ook dat andere mensen niet meer tot hem door konden dringen met hun liefde. Dát zou me geloof ik wel erg verdriet doen. Dat ik die persoon niet beter heb kunnen liefden.
Heuj, ff edit. Buiten het missen van die persoon en dergelijke voor de hand liggende emoties.
euh, nee, eigenlijk niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:00 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Juist door die liefde durft zo iemand te kiezen voor welke kant van het gevecht hij/zij aangaat denk ik.
als u snapt wat ik bedoel
Ja, want dan heeft degene waarvan je houdt tenminste een fijner leven. Dan is die bevrijdt van jou (degene die depressief is).quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
euh, nee, eigenlijk niet.
Door liefde durven ze zelfmoord te plegen?
Wat ben ik blij dat je die levensader had. Maar nog meer bewondering voor wat je vandeweek gedaan hebt dan. Ook al was het "maar werk"quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:05 schreef YPPY het volgende:
Saffier
[..]
Hoe het voor een ander is, weet ik natuurlijk niet. Ik kan alleen maar voor mezelf spreken.
Ik was inderdaad alleen maar anderen tot last. Ik was stom en slecht en nutteloos. Iedereen kon voor Anna zorgen, beter dan ik zelf. Want ik was toch maar een ^#%&^#%#$# *insert heftige woorden die ik nog niet kan tikken*. Waarom zou je er dan zijn? Dat gevoel, dat zit dan zo diep. Iedereen in je omgeving kan wat anders beweren (en juist ontkennen dat ik slecht was, maakte het erger), het gevoel blijft. En dat is zo, zo, zo heel sterk. En als je stom en *insert heftige woorden* bent, dan is het voor je omgeving makkelijker als je er niet bent. Dan kunnen ze tenminste gewoon fijn leven, zonder die zorg van jou. Die overtuiging zit dan zo diep. Dan is het echt zo dat je beter dood kunt zijn. Dat je daarmee juist voor een oplossing zorgt voor anderen.
Mijn geluk was dus de borstvoeding. Daardoor was ik onmisbaar. Moest ik verder. Maar als je zoiets niet hebt, zo'n levensader, ja, dan is de situatie zo heel anders...
Dat.. en ergens ook omdat die persoon onnoemelijk veel vetrouwen heeft in de liefde van de naasten.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:07 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ja, want dan heeft degene waarvan je houdt tenminste een fijner leven. Dan is die bevrijdt van jou (degene die depressief is).
was zeker een opblaasschaapquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh dat weet ik nog!ja, getverdemme
oh, ik heb me vanochtend mild opgewonden over de wollen kinderjassen van C&A waar ze breed mee adverteren.
wie wil er weten waar ze van gemaakt zijn?!![]()
Uiteraard van 89% polyester, 10%viscose en 1%elastine.![]()
Ja, daar had dat schaap ook geen weet van denk ik.
Wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat je die levensader had. Maar nog meer bewondering voor wat je vandeweek gedaan hebt dan. Ook al was het "maar werk"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
Het is maar goed ook,dat je het niet echt kunt begrijpen, of voelen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:22 schreef Groofsken3 het volgende:
Ik vind het ook heel moeilijk om het echt te begrijpen, of echt in te voelen.
Ik heb twee vriendinnen gehad met een depressie en ik voelde altijd dat ik het relativeren dan maar wilde overnemen. Maar ja, het haalde steeds eigenlijk niks uit... Je voelt je compleet machteloos als je ernaast staat, ik in elk geval wel. Beide vriendschappen bestaan niet meer. Wat zegt dat? Pffff...
Op mijn werk ben ik uren (gisteren ook nog) bezig geweest om iemand van zelfmoord af te praten. Toch vrees ik voor een telefoontje.quote:
Godverdorie zeg. Nou ja, dat het weinig zin had merkte ik ook wel.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:32 schreef YPPY het volgende:
[..]
Het is maar goed ook,dat je het niet echt kunt begrijpen, of voelen.![]()
Relativeren was ik juist allergisch voor. Dan ging ik 'op slot'. Het voelde dan alsof ik me aanstelde. Alsof ik het allemaal expres deed, dat ziek zijn. Dat het mijn eigen schuld was dat ik me kut voelde en een loser en *insert lelijke woorden*. Alsof je tegen iemand met een gebroken been zegt dat je maar de marathon moet gaan lopen, want je hebt tenslotte nog een been. Of het voor een ander ook zo is, weet ik niet, maar zo was het voor mij.
Als ik het gevoel had dat ik eerlijk kon zijn en geloofd werd. Mijn hersens werkten anders. Dingen die nu logisch zijn, waren dat totaal niet. En andersom. Echt geloven hoefde eigenlijk niet eens, het was meer het niet ontkennen, zeg maar 'erkennen' dat mijn gevoelens bestonden, dat het in mijn perspectief zo was. En het niet bang zijn. Verschillende keren had ik het gevoel dat een ander bang was voor wat ik zei, bang dat ik meteen van een flat zou springen oid. Terwijl ik dat helemaal niet zei.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:44 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Godverdorie zeg. Nou ja, dat het weinig zin had merkte ik ook wel.
Wat hielp je wel? Waar had je wat aan?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:26 schreef YPPY het volgende:
[..]
Als ik het gevoel had dat ik eerlijk kon zijn en geloofd werd. Mijn hersens werkten anders. Dingen die nu logisch zijn, waren dat totaal niet. En andersom. Echt geloven hoefde eigenlijk niet eens, het was meer het niet ontkennen, zeg maar 'erkennen' dat mijn gevoelens bestonden, dat het in mijn perspectief zo was. En het niet bang zijn. Verschillende keren had ik het gevoel dat een ander bang was voor wat ik zei, bang dat ik meteen van een flat zou springen oid. Terwijl ik dat helemaal niet zei.
Stel nu dat ik zei: "het gras is blauw", dan kun jij 100 x zeggen dat het groen is, voor mij is het blauw. Punt. Door dat groene steeds te noemen, maak je de afstand groter. Je kunt ook zeggen: "goh, voor jou is het dus blauw, dan zien wij het anders. Wat is voor jou nog meer blauw?". Dan erken je het verschil, je maakt het niet groter, maar je neemt het wel serieus. Als dit te snappen valt.
Het was maar gedeeltelijk over te telefoon, ik heb daar ook uren gezeten.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:49 schreef Deepfreeze het volgende:
Yppy, dat is ook wel dubbel zo'n telefoonactie? Aan de ene kant kun je misschien beter helpen door je ervaring, maar raakt het je dan ook niet extra hard?
Jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:32 schreef YPPY het volgende:
Relativeren was ik juist allergisch voor. Dan ging ik 'op slot'. Het voelde dan alsof ik me aanstelde. Alsof ik het allemaal expres deed, dat ziek zijn. Dat het mijn eigen schuld was dat ik me kut voelde en een loser en *insert lelijke woorden*. Alsof je tegen iemand met een gebroken been zegt dat je maar de marathon moet gaan lopen, want je hebt tenslotte nog een been. Of het voor een ander ook zo is, weet ik niet, maar zo was het voor mij.
Dankjewelquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:26 schreef YPPY het volgende:
[..]
Als ik het gevoel had dat ik eerlijk kon zijn en geloofd werd. Mijn hersens werkten anders. Dingen die nu logisch zijn, waren dat totaal niet. En andersom. Echt geloven hoefde eigenlijk niet eens, het was meer het niet ontkennen, zeg maar 'erkennen' dat mijn gevoelens bestonden, dat het in mijn perspectief zo was. En het niet bang zijn. Verschillende keren had ik het gevoel dat een ander bang was voor wat ik zei, bang dat ik meteen van een flat zou springen oid. Terwijl ik dat helemaal niet zei.
Stel nu dat ik zei: "het gras is blauw", dan kun jij 100 x zeggen dat het groen is, voor mij is het blauw. Punt. Door dat groene steeds te noemen, maak je de afstand groter. Je kunt ook zeggen: "goh, voor jou is het dus blauw, dan zien wij het anders. Wat is voor jou nog meer blauw?". Dan erken je het verschil, je maakt het niet groter, maar je neemt het wel serieus. Als dit te snappen valt.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:01 schreef k_i_m het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry. Ik moest er even erg om lachen.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:01 schreef k_i_m het volgende:
[ afbeelding ]
dan heb je die ene hond nog niet gezienquote:
Ooooh hebbuhquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:01 schreef k_i_m het volgende:
[ afbeelding ]
Beterschap!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:12 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Ik kom even binnenvallen met een bacteriele keelontsteking en verdenking op pfeiffer.
Ik voel me K.
Ik ook. Op de dag dat ik op een nieuw project zou starten. Dat is na het mailen van een foto maar een weekje uitgesteld.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:58 schreef moussy het volgende:zo heeft P er eens uit gezien ook van amoxicilline
Dat blowen, hielp dat dan ook om rustig te worden ofzo?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:48 schreef McLaura het volgende:
Heel herkenbaar YPPY.... Ik heb buiten mijn ppd ook een 'gewone depressie' gehad. Die is er letterlijk ingeslopen : van wat overwerkt naar overspannen naar 'burn-out' naar depressie...
Ik weet niet zoveel meer van wat ik toen voelde. Ik had zware medicijnen (Remeron en Dipiperon) en blowde veeeel.
Oh gaaf...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:01 schreef p_iglet het volgende:
je krijgt ook geen uitslag van pfeiffer, je krijgt uitslag van amoxicilline als je ook pfeifer hebt.
vaak heb je dan ook geen bacteriele keelonsteking, maar uitslag van de pfeiffer in je keel.
Dan zie je er ineens zo uit.
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:58 schreef moussy het volgende:zo heeft P er eens uit gezien ook van amoxicilline
Moeilijk he om zoiets van je af te zetten...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:34 schreef YPPY het volgende:
[..]
Op mijn werk ben ik uren (gisteren ook nog) bezig geweest om iemand van zelfmoord af te praten. Toch vrees ik voor een telefoontje.
gewoon ff uit laten kloppen bij een schoenmaker!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:19 schreef Brighteyes het volgende:
Laarzen!![]()
Ze passen!Zitten een tikkie strak op rechter grote teen, maar ben al met soepel-maak-spul in de weer, gaat goedkomen!
![]()
Goeie!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:21 schreef moussy het volgende:
[..]
gewoon ff uit laten kloppen bij een schoenmaker!
Idd!! Heb ik met een vorig paar laarzen ook laten doen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:21 schreef moussy het volgende:
[..]
gewoon ff uit laten kloppen bij een schoenmaker!
Ik krijg er al jeuk van als ik het ziequote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:01 schreef p_iglet het volgende:
je krijgt ook geen uitslag van pfeiffer, je krijgt uitslag van amoxicilline als je ook pfeifer hebt.
vaak heb je dan ook geen bacteriele keelonsteking, maar uitslag van de pfeiffer in je keel.
Dan zie je er ineens zo uit.
[ afbeelding ]
'quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |