snap ik wel hoor, ondanks dat k ook een internetbackup heb en zulks. Maar goed, dat zijn dus wel de dingen waarvan ik hoop dat k het nooit kwijt zal raken.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:56 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
en dan ga je uit elkaar, heb je een rancuneuze ex en krijg je gewoon niks mee.
al had ik het 10 x gebackupped had ik het toch niet meegekregen.
ik heb me ermee verzoend. (met het idee geen foto's te hebben dan)
als het goed is krijg ik ooit het fotobestand van mijn moeder.
en? Gelukt? Wat is het geworden?quote:
Nouja, we hebben met die man een indeling voor de badkamer gemaakt. En daarna lekker ruzie gemaakt op de terugweg in de autoquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en? Gelukt? Wat is het geworden?
We moesten dus naar de "kopersbegeleiding" van ons nieuwe huis. Een badkamer samenstellen en aangeven wat voor opties we willen (loze leidingen, stopcontacten, trapkast etc.)quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:13 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
waar ben je geweest dan?
(heb ik vast weer overheengelezen)
Brabantse gezelligheidquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:52 schreef k_i_m het volgende:
Klinkt gezellig!. Vroeg naar bed vanavond?
Mijn dochter past wel in dat rijtje van je ouders (en manquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:49 schreef Estrys het volgende:
Argh, mn moeder is chagrijnig. Waardoor mijn man gillend het huis uit is gevlucht en ik met een kopje thee op onze kamer zit. Mijn vader zit te chagrijnen achter de pc en mijn moeder te klagen aan de telefoon met haar zus. GezelligheidHet is al oktober
Belachelijk Kim dat je daarvoor naar de andere kant van het land moet. Dat gaat nergens over.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |