och jee... ik hoop dat het een goede/gunstige uitslag is!!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:24 schreef Vicky het volgende:
Ik wil ook nieuwe schoenen..
M is nu met zijn vader en opa naar het zh. Op een scan zijn 2 donkere vlekker gezien op de longen van opa. Ze hebben een biopt genomen en vandaag krijgen ze de uitslag..
Yeps, al vond ik het wel lastig om me hierin te mengen, maar was wel nodig!!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:13 schreef moussy het volgende:
Wat fijn ook dat je gewoon zulke dingen kan bespreken met je ex, je hoort zo veel andere verhalen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
waar dan?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:04 schreef lady-wrb het volgende:
verdorie weer een opkomende rel gemist vanochtend
let me guess... het geld als kraamkado topic?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:08 schreef lady-wrb het volgende:
nou geen rel dus, want het topic ging dicht.
maar het had leuk kunnen worden.
oh ja, die heb ik inderdaad gemistquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:11 schreef Vicky het volgende:
let me guess... het geld als kraamkado topic?
troost je saffier, ik ookquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:30 schreef Nijna het volgende:
Saffier, wat naar. Ik zou net zo gedaan hebben als jij volgens mij en dan achteraf denken... had ik nou toch maar...
ik heb van mijn ex geen enkele foto meegekregen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:33 schreef lily het volgende:
Ik heb ook niet veel foto's van oudste als baby (1 album). We hadden toen nog geen digitale camera en maakten gewoon niet zoveel foto's. Nu nog steeds niet zo heel veel trouwens ..
lief, dat duimpje...
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb van mijn ex geen enkele foto meegekregen.
vandaar dat ik t/m 4 niks heb.
ik heb net een filmpje gevonden van toen hij net begonnen was.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:36 schreef huuphuup het volgende:
oh buuf![]()
die eerste
![]()
![]()
en die laatstehaha wat een drollie
<3
Soort crl-alt-del? Denk het hoor. geen idee, ik zou het niet kunnen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:47 schreef lady-wrb het volgende:
jeetje, waarom zet je zoiets bij het grof vuil
en dan ga je uit elkaar, heb je een rancuneuze ex en krijg je gewoon niks mee.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:51 schreef huuphuup het volgende:
ahw wat een uk in dat filmpje zoschattig
pfff die foto's![]()
ik vind het idee nu al een nachtmerrie dat ik alles kwijt zou raken wat ik nu aan foto's heb van Améliealles staat heel neurotisch 3dubbel opgeslagen en gebackupped enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |