och jee... ik hoop dat het een goede/gunstige uitslag is!!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:24 schreef Vicky het volgende:
Ik wil ook nieuwe schoenen..
M is nu met zijn vader en opa naar het zh. Op een scan zijn 2 donkere vlekker gezien op de longen van opa. Ze hebben een biopt genomen en vandaag krijgen ze de uitslag..
Yeps, al vond ik het wel lastig om me hierin te mengen, maar was wel nodig!!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:13 schreef moussy het volgende:
Wat fijn ook dat je gewoon zulke dingen kan bespreken met je ex, je hoort zo veel andere verhalen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
waar dan?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:04 schreef lady-wrb het volgende:
verdorie weer een opkomende rel gemist vanochtend
let me guess... het geld als kraamkado topic?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:08 schreef lady-wrb het volgende:
nou geen rel dus, want het topic ging dicht.
maar het had leuk kunnen worden.
oh ja, die heb ik inderdaad gemistquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:11 schreef Vicky het volgende:
let me guess... het geld als kraamkado topic?
troost je saffier, ik ookquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:30 schreef Nijna het volgende:
Saffier, wat naar. Ik zou net zo gedaan hebben als jij volgens mij en dan achteraf denken... had ik nou toch maar...
ik heb van mijn ex geen enkele foto meegekregen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:33 schreef lily het volgende:
Ik heb ook niet veel foto's van oudste als baby (1 album). We hadden toen nog geen digitale camera en maakten gewoon niet zoveel foto's. Nu nog steeds niet zo heel veel trouwens ..
lief, dat duimpje...
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb van mijn ex geen enkele foto meegekregen.
vandaar dat ik t/m 4 niks heb.
ik heb net een filmpje gevonden van toen hij net begonnen was.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:36 schreef huuphuup het volgende:
oh buuf![]()
die eerste
![]()
![]()
en die laatstehaha wat een drollie
<3
Soort crl-alt-del? Denk het hoor. geen idee, ik zou het niet kunnen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:47 schreef lady-wrb het volgende:
jeetje, waarom zet je zoiets bij het grof vuil
en dan ga je uit elkaar, heb je een rancuneuze ex en krijg je gewoon niks mee.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:51 schreef huuphuup het volgende:
ahw wat een uk in dat filmpje zoschattig
pfff die foto's![]()
ik vind het idee nu al een nachtmerrie dat ik alles kwijt zou raken wat ik nu aan foto's heb van Améliealles staat heel neurotisch 3dubbel opgeslagen en gebackupped enzo.
snap ik wel hoor, ondanks dat k ook een internetbackup heb en zulks. Maar goed, dat zijn dus wel de dingen waarvan ik hoop dat k het nooit kwijt zal raken.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:56 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
en dan ga je uit elkaar, heb je een rancuneuze ex en krijg je gewoon niks mee.
al had ik het 10 x gebackupped had ik het toch niet meegekregen.
ik heb me ermee verzoend. (met het idee geen foto's te hebben dan)
als het goed is krijg ik ooit het fotobestand van mijn moeder.
en? Gelukt? Wat is het geworden?quote:
Nouja, we hebben met die man een indeling voor de badkamer gemaakt. En daarna lekker ruzie gemaakt op de terugweg in de autoquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en? Gelukt? Wat is het geworden?
We moesten dus naar de "kopersbegeleiding" van ons nieuwe huis. Een badkamer samenstellen en aangeven wat voor opties we willen (loze leidingen, stopcontacten, trapkast etc.)quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:13 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
waar ben je geweest dan?
(heb ik vast weer overheengelezen)
Brabantse gezelligheidquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:52 schreef k_i_m het volgende:
Klinkt gezellig!. Vroeg naar bed vanavond?
Mijn dochter past wel in dat rijtje van je ouders (en manquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:49 schreef Estrys het volgende:
Argh, mn moeder is chagrijnig. Waardoor mijn man gillend het huis uit is gevlucht en ik met een kopje thee op onze kamer zit. Mijn vader zit te chagrijnen achter de pc en mijn moeder te klagen aan de telefoon met haar zus. GezelligheidHet is al oktober
Belachelijk Kim dat je daarvoor naar de andere kant van het land moet. Dat gaat nergens over.![]()
Gelukkig zat bij ons al luxe sanitair in de prijs. In ieder geval hangende toiletten en zo. Verder hou ik nu even al mijn wensen voor mijzelf want mijn pipo vond mij veeleisend. Oke ik heb een dure smaak blijkt maar daar kan ik toch niks aan doen? Ik stel het wel weer bij als ik de prijzen zie, dan ga ik toch voor de goedkopere optiequote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:06 schreef k_i_m het volgende:
Ik wil gewoon niet alles maar supergoedkoop en net niet helemaal naar mijn zin doen omdat er niet genoeg budget is voor alles tegelijk. En met die ouwe jood die de andere helft van mijn huis gekocht heeft levert dat best vaak onenigheid op. Ik doe liever iets gewoon helemaal goed, en dan later als we weer geld hebben de rest.
Precies dat gilde ik vanmiddag ook in de autoquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:09 schreef Estrys het volgende:
[..]
Oke ik heb een dure smaak blijkt maar daar kan ik toch niks aan doen?
jep, mannen zeggen dan: een plee is een plee, als je kan schijten is het toch goed?!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:23 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Precies dat gilde ik vanmiddag ook in de auto.
. Mannen
.
Dat is hier ook standaard, een staand toilet. En betegelen tot de helft van de muur, ook zoiets. Wil je wat anders dan rekenen ze de hoofdprijs. En denk je nou dat we een gespecificeerde offerte konden krijgen, van wat het nou zo duur maakt? Nee dusquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:35 schreef mefke79 het volgende:
Kim, dat klinkt als een heel karig pakket, geen hangende wc's. Is ie niet over te halen als je zegt dat het dan later beter te verkopen is? Wij hebben destijds ook niet bezuinigd op de keuken en de badkamer. Wel op de tegels. Die we echt mooi vonden waren heel duur omdat we ongunstig zaten met pakken tegels. Dus toen hebben we maar andere gehaald.
En als je nou het standaard pakket koopt, niet laat installeren en de spullen zelf via mp weer verkoopt. HEb je weer extra budget.
die stelposten van de standaard dingen staan in de k/a overeenkomst. Maar de tegelofferte krijg je dus van het bouwbedrijf en niet van de tegelleverancier. En het bouwbedrijf haalt dus gewoon de bedragen weg achter de posten, krijg je een printje van een leeg excelbestand met alleen het totaal bedrag. Ik heb daarover geklaagd maar werd zo'n beetje uitgelachen. Het bouwbedrijf slaat er echt een slaatje uit. De keuken kan je ook laten vervallen: 1200 euro krijg je danquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:43 schreef mefke79 het volgende:
Geen offerte nee? O, wij wel. Tot op de cent. En dan blijkt ineens dat je maar 50 euro terugkrijgt voor dat toilet wat je heel lelijk vindt terwijl dat toilet veel meer waard is. En door die showroom lopen en dan zeggen ze tegen je: dat is maar 100 euro duurder dan standaard. Ja duh, als de aannemer de volle prijs zou betalen wel ja, maar die betalen dus niet de volle mep...Ergerlijk!
Ze moeten het bij voorbaat opleveren volgens de norm, dus er moet minimaal een radiator in en een wasbak etc. Hij zei wel dat hij de goedkoopste rotzooi kon leveren als je van plan was het zelf snel te vervangen. Dat klonk dan wel weer aardig. Maar ik wil dus eigenlijk gewoon de badkamer later "afmaken". Dat blijkt nu allemaal lastig te worden en daar baal ik van. Dus misschien gaan we het wel helemaal anders doen en toch casco laten opleveren.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:35 schreef mefke79 het volgende:
Kim, dat klinkt als een heel karig pakket, geen hangende wc's. Is ie niet over te halen als je zegt dat het dan later beter te verkopen is? Wij hebben destijds ook niet bezuinigd op de keuken en de badkamer. Wel op de tegels. Die we echt mooi vonden waren heel duur omdat we ongunstig zaten met pakken tegels. Dus toen hebben we maar andere gehaald.
En als je nou het standaard pakket koopt, niet laat installeren en de spullen zelf via mp weer verkoopt. HEb je weer extra budget.
Das die suede met bedels dacht ik.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:47 schreef SacreCoeur het volgende:
De hele maand Oktober ligt 'ie bij Etos.
die hebben we hier op het durp,ik ga morgen meteen kijken!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:47 schreef trui het volgende:
ik geloof wel dat ik ze ergens zag liggen, bij blokker zelfs, kan dat?? kan goed zijn dat ik me vergis hoor.
mooi, dan kan ik die ook opzoeken, maar eerst blokker, etos hebben we hier niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |