Rijlessen in hartje Den Haag zijn niet per definitie slecht toch? Beter in een drukke omgeving leren dan met knikkende knietjes in de auto stappen omdat je altijd alleen maar op dorpsweggetjes heb gereden.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:18 schreef p_iglet het volgende:
Ik krijg mijn eerste 10uur rijles als verjaardagscadeautje van mijn vader![]()
Samen met mijn broertje![]()
Ons pa vond een 23 en 26ste verjaardag toch wel tijd om een keer rijbewijzen te halen....
Ok, tijd vinden om voor de rijlessen naar brabant te reizen wordt de uitdaging (mijn peettante heeft daar een rijschool en die gaat ons lesgeven), maar dat betekend wel geen rijlessen in hartje den haag
hmm, ik vind het wel meevallen in Den Haag,ik als durpse scheur er net zo makkelijk met het verkeer mee.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:34 schreef Vicky het volgende:
ja maar voor de reiskosten ben je toch uiteindleijk ook een hoop kwijt?? Kan je beter in de buurt lessen.. als je af moet rijden moet je ook naar Brabant en je kent hier in de omgeving helemaal de rijstijl niet.. en echt waar, de rijstijl in Den Haag is wel even heel anders dan in Brabant/Tilburg....
In Den Haag is het go with the flow....quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:35 schreef moussy het volgende:
[..]
hmm, ik vind het wel meevallen in Den Haag,ik als durpse scheur er net zo makkelijk met het verkeer mee.
dan maakt het toch helemaal geen fluit uit waar je lestquote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:36 schreef Vicky het volgende:
[..]
In Den Haag is het go with the flow....
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:41 schreef Spuuglokje het volgende:
Stinkie is BE toch? Of heb ik een nieuwe user gemist.![]()
Moussy, dat armbandje is alleen bij Etos te krijgen, en ik kan het weten want ik heb 'm zelfs nu om.
Stinkie is BE's echtgenoot.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:41 schreef Spuuglokje het volgende:
Stinkie is BE toch? Of heb ik een nieuwe user gemist.![]()
Moussy, dat armbandje is alleen bij Etos te krijgen, en ik kan het weten want ik heb 'm zelfs nu om.
Mijn OV is gratis... En geen idee of ik daar blijf lessen of straks hier verder ga, maar nu is het iig gratis en voor niets wat eerste rijlessen. En dat is mooi meegenomen, want het is duur zat.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:34 schreef Vicky het volgende:
ja maar voor de reiskosten ben je toch uiteindleijk ook een hoop kwijt?? Kan je beter in de buurt lessen.. als je af moet rijden moet je ook naar Brabant en je kent hier in de omgeving helemaal de rijstijl niet.. en echt waar, de rijstijl in Den Haag is wel even heel anders dan in Brabant/Tilburg....
I know, maar ik dacht dat ze zich er wel bewust van zou zijn dat ze met de verkeerde naam postte, maar ze zei er niks over, dus ik dacht een andere stinkie met/zonder hoofdletter o.i.d.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:43 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Stinkie is BE's echtgenoot.Gerotzooi met accounts misschien?
Och, ze merkt wel vaker eens wat niet op.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:49 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
I know, maar ik dacht dat ze zich er wel bewust van zou zijn dat ze met de verkeerde naam postte, maar ze zei er niks over, dus ik dacht een andere stinkie met/zonder hoofdletter o.i.d.
misschien heeft ze bruine bonen gegeten vanavond.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:49 schreef Spuuglokje het volgende:
I know, maar ik dacht dat ze zich er wel bewust van zou zijn dat ze met de verkeerde naam postte, maar ze zei er niks over, dus ik dacht een andere stinkie met/zonder hoofdletter o.i.d.
Ik zat op F. zijn laptop maar krijg altijd gezeur als ik in of uitlog en nu met dat 'unfollow' knopje kan hij de topics uit zijn AT kieperen dus ik doe niet al te moeilijk meer.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:49 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik las 'Brabant' dus denk dan ook aan 'Brabant' en kleine durpjes enzo, als in 'ik zal het gat maar niet noemen want dat zegt toch niemand wat dus maak ik er maar Brabant van' ipv 'ik ga lessen in Tilburg'.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:43 schreef huuphuup het volgende:
Mwah, ik vind het het prettigst om te leren rijden in de omgeving waar je het meest zult rijden. Gewoon omdat je dan ook te maken krijgt met de (rare) verkeerssituaties die je het meest tegen zult komen.
Maar eerlijk is eerlijk, er wordt in het centrum van den bosch net zo goed chaotisch gescheurd en door rare kleine straatjes enzo. Geen ervaring met Tilburg maar goe, dat zal niet gek veel schelen met db denk ik.
en als je de a2 overleefd kun je een hoop hebben![]()
zolang je niet in een gat als heerewaarden ofzo les krijgt en dan vervolgens inene in den haag gaat rijden loopt het wel los.
ja ik moest ook lachen om dat onderschrift hahahaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:53 schreef moussy het volgende:
Plaatselijke turkse toko koelkast zelfs!
quote:Anthonie Kamerling overleden ZEVENHOVEN - De Nederlandse acteur en zanger Antonie Kamerling (44) is in de nacht van woensdag op donderdag overleden. Het lichaam van de acteur werd gevonden in een woning in zijn woonplaats Zevenhoven.
Antonie Kamerling en Isa Hoes Foto: ANP Over de verdere omstandigheden rond de dood van Kamerling is niks bekend. Hij laat zijn vrouw isa Hoes en twee kinderen achter, zijn zoon Merlijn en dochter Vlinder.
LATER MEER
ooh die had ik helemaal over 't hoofd gezien. maarquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:21 schreef Spuuglokje het volgende:
Door die oude foto's ben ik zelf ook eens even in de archieven gedoken. Ik zag ook deze van Sterre, negen jaar geleden:
[ afbeelding ]
stille wateren ..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:19 schreef Diaan73 het volgende:
hier ook kippenvel... ik ben er even stil van.... als het zelfmoord zou zijn, had ik dat helemaal niet van hem verwacht....
Tja inderdaad. Maar ik vond hem samen met Isa Hoes zo'n leuk ontspannen stel. Maar ja, je kijkt er natuurlijk ook alleen maar tegenaan... en ziet niet hoe het daar werkelijk gaat. Desalniettemin... erg triest.quote:
quote:Breaking News: De Nederlandse acteur en zanger Antonie Kamerling heeft zichzelf vannacht van het leven beroofd. Nieuws van de dag? #madiwodo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |