Beterschap!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:12 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Ik kom even binnenvallen met een bacteriele keelontsteking en verdenking op pfeiffer.
Ik voel me K.
Ik ook. Op de dag dat ik op een nieuw project zou starten. Dat is na het mailen van een foto maar een weekje uitgesteld.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:58 schreef moussy het volgende:zo heeft P er eens uit gezien ook van amoxicilline
Dat blowen, hielp dat dan ook om rustig te worden ofzo?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:48 schreef McLaura het volgende:
Heel herkenbaar YPPY.... Ik heb buiten mijn ppd ook een 'gewone depressie' gehad. Die is er letterlijk ingeslopen : van wat overwerkt naar overspannen naar 'burn-out' naar depressie...
Ik weet niet zoveel meer van wat ik toen voelde. Ik had zware medicijnen (Remeron en Dipiperon) en blowde veeeel.
Oh gaaf...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:01 schreef p_iglet het volgende:
je krijgt ook geen uitslag van pfeiffer, je krijgt uitslag van amoxicilline als je ook pfeifer hebt.
vaak heb je dan ook geen bacteriele keelonsteking, maar uitslag van de pfeiffer in je keel.
Dan zie je er ineens zo uit.
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:58 schreef moussy het volgende:zo heeft P er eens uit gezien ook van amoxicilline
Moeilijk he om zoiets van je af te zetten...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:34 schreef YPPY het volgende:
[..]
Op mijn werk ben ik uren (gisteren ook nog) bezig geweest om iemand van zelfmoord af te praten. Toch vrees ik voor een telefoontje.
gewoon ff uit laten kloppen bij een schoenmaker!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:19 schreef Brighteyes het volgende:
Laarzen!![]()
Ze passen!Zitten een tikkie strak op rechter grote teen, maar ben al met soepel-maak-spul in de weer, gaat goedkomen!
![]()
Goeie!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:21 schreef moussy het volgende:
[..]
gewoon ff uit laten kloppen bij een schoenmaker!
Idd!! Heb ik met een vorig paar laarzen ook laten doen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:21 schreef moussy het volgende:
[..]
gewoon ff uit laten kloppen bij een schoenmaker!
Ik krijg er al jeuk van als ik het ziequote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:01 schreef p_iglet het volgende:
je krijgt ook geen uitslag van pfeiffer, je krijgt uitslag van amoxicilline als je ook pfeifer hebt.
vaak heb je dan ook geen bacteriele keelonsteking, maar uitslag van de pfeiffer in je keel.
Dan zie je er ineens zo uit.
[ afbeelding ]
'quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |