Zulke gedachten kan iemand die zo enorm depressief is best hebben gehad ja, het zou niet eens in mn hoofd opkomen omdat ik niet zo denk, maar net als wat Trui zegt; dan denk je misschien wel dat ze beter af zijn zonder jou en met alleen hun moeder.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mss dacht hij wel dat hij zijn kinderen bevrijdde van een enorme last???
Ja ze was ook nog best jong.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:30 schreef Jeetjejom het volgende:
Ik bedoel het ook helemaal niet te vergelijken, echt niet, daarom staat er ook bij dat het offtopic is.....
Jouw dochter heeft gelukkig wel een positief beeld van haar papa, misschien was het heel anders geweest als hij die keuze niet had gemaakt (Ik heb het verhaal een beetje teruggelezen en vond het heel knap dat je er zo duidelijk en open over was trouwens)
Geen idee, ik dacht altijd wel dat het er nog 'redelijk' uit zou zien.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:13 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij zijn er weinig nette manieren.
Ik begreep dat medicijnen etc. ook niet altijd de meest mooie afscheidsplaatjes geeft...
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:14 schreef moussy het volgende:
Geen idee, ik dacht altijd wel dat het er nog 'redelijk' uit zou zien.
ja, herfst, als de blaadjes van de bomen vallen vallen er ook mensen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:20 schreef Diaan73 het volgende:
Inderdaad, het lijkt me verschrikkelijk om zo iemand te vinden...
Ik hoorde net van mn vader dat hier in de buurt iemand zich voor de treiin heeft gegooid vanmorgen... hangt het in de lucht ofzo?
Uhm nee...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:14 schreef moussy het volgende:
[..]
Geen idee, ik dacht altijd wel dat het er nog 'redelijk' uit zou zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Engaging Infinite Improbability Drive..
enin Rijswijk een vrouw en een kindje vermoord....quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:20 schreef Diaan73 het volgende:
Inderdaad, het lijkt me verschrikkelijk om zo iemand te vinden...
Ik hoorde net van mn vader dat hier in de buurt iemand zich voor de treiin heeft gegooid vanmorgen... hangt het in de lucht ofzo?
Ja, dat is waar. Blaadjes van en aan de bomen... dat maakt veel mensen depressief.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:25 schreef moussy het volgende:
[..]
ja, herfst, als de blaadjes van de bomen vallen vallen er ook mensen.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:26 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Uhm nee...Ik bedoelde eigenlijk het lijk zelf...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zou er haast een boek over schrijven!
Dat ligt eraan hoe snel ze hem/haar vinden, of de rigormortis al is ingetreden.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:28 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk het lijk zelf...
ja maar das altijd.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:32 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe snel ze hem/haar vinden, of de rigormortis al is ingetreden.
dat kan je volgens mij pas begrijpen als het in je omgeving gebeurt of als je het zelf hebt (gehad)quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:59 schreef Poppejans het volgende:
Ik ben behoorlijk in shock![]()
arme Isa en kinderen![]()
verschrikkelijk zeg
toch kan ik zo'n daad nooit begrijpen of enig begrip voor hebben Hoeveel jaren je ook depressief bent, zijn je kinderen dan niet genoeg reden om te blijven knokken?!
Ja, dat is idd wel het belangrijkste ja.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:34 schreef moussy het volgende:
[..]
ja maar das altijd.
Laat ik het dan maar duidelijker brengen, ik hoop maar dat hij er na oplappen aantoonbaar uitziet voor iig zn kinderen.
6 jaar geleden heeft de moeder van mijn vader, mijn oma dus, zichzelf van haar flat gegooid. Dus een beetje weet ik er wel van. Bij ons was het onbegrip heel groot. Haar kinderen en kleinkinderen waren blijkbaar niet voldoende om te blijven leven of uberhaupt maar om aan de bel te trekken bij iemand voor hulpquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat kan je volgens mij pas begrijpen als het in je omgeving gebeurt of als je het zelf hebt (gehad)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |