schijnt wel te kunnen bij overdosis slaapmiddelen. maar dan moet je wel van tevoren reistabletjes (anti-braakmiddel) nemen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:44 schreef Raissa het volgende:
Vredig inslapen is er met teveel medicijnen dus niet bij? Ik dacht ook altijd dat dat de meest nette manier was...
Ik sla nooitquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:54 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
schijnt wel te kunnen bij overdosis slaapmiddelen. maar dan moet je wel van tevoren reistabletjes (anti-braakmiddel) nemen.
in slaapmiddelen zit een beetje braakmiddel zodat je de boel bij overdosis uitkotst.
heb ik van horen zeggen. dus niet slaan als het niet waar is
Je bent me net voor.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:13 schreef Diaan73 het volgende:
http://rotland.blogspot.com/2010/10/antonie-is-dood.html?spref=tw
quote:Als een woesj door Nederland het bericht:
Kleine Kamerling is dood
Zelfmoord.
Zou het liefst de ondergrond in willen scheuren om 'm aan z'n haren eruit te trekken:
"Nee Antonie, dit is geen goed plan."
Ons Roomboterjongetje noemden we hem vroeger.
Omdat alles hem altijd meezat, en hij overal mee wegkwam.
"En vader, hou je nog een beetje van me?"
"Wat is er, niet gerepeteerd zeker?"
Maar doorzettingsvermogen had hij genoeg, anders schop je het niet zo ver.
Nee, een depressie is een felle vijand.
Ooit heeft iemand me uitgelegd hoe een chemische reactie in de hersens tot zoiets kan leiden.
En al houdt de hele wereld van je, daar heb je op dat moment niets aan.
Wat moet hij in de war zijn geweest, wat heeft hij zichzelf aangedaan
Wat heeft hij zijn gezin aangedaan. Hoe kwetsbaar is de mens
Dag roomboterjongetje, ik zou heel boos willen zijn.
Maar je kunt nooit zo goed boos zijn op jou.
Dus rust in vrede.
En hoe het verder moet, zal de toekomst leren.
Same here.quote:
quote:
Bijzonder mooi en knap geschrevenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:13 schreef Diaan73 het volgende:
http://rotland.blogspot.com/2010/10/antonie-is-dood.html?spref=tw
Een vriend van mij ook, met blauwzuurgas.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:11 schreef moussy het volgende:
Ik heb altijd meteen zoiets van, ik hoop dat hij het een beetje netjes gedaan heeft![]()
een vriend van mij heeft zichzelf vergast, dat zag er alles behalve smakelijk uit
oh dat weet ik nog!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:47 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind dat bijna net zo boeiend als die handleiding overledenenzorg die ik ooit op internet vond toen ik aan het zoeken was naar watten (!. ! )
Ik heb een ppd gehad, en reken maar dat Thijs en ik het enige waren waar ik aan dacht. Nou zegt mijn ervaring niks over 'het algemeen', en misschien is wat ik ervaren heb ook wel egocentrisme, en niet egoïsme.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:47 schreef YPPY het volgende:
In mijn ervaring horen een depressie en egoïsme juist niet bij elkaar. Ik zou me eerder voor kunnen stellen dat hij het niet uit egoïsme gedaan heeft, maar omdat het in zijn beleving beter was voor zijn omgeving. Heel confronterend zoiets.
Ik vond mezelf alleen maar stom en overbodig en nutteloos en meer negatiefs. Ik was juist bezig het goede te doen voor anderen en voldoen aan verwachtingen en de schijn ophouden. Nu zou ik mezelf egoïstischer noemen dan toen, omdat ik nu meer voor mezelf opkom.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:50 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik heb een ppd gehad, en reken maar dat Thijs en ik het enige waren waar ik aan dacht. Nou zegt mijn ervaring niks over 'het algemeen', en misschien is wat ik ervaren heb ook wel egocentrisme, en niet egoïsme.
een namaakschaap, van namaaktexel die een elastiekje op had gevretenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh dat weet ik nog!ja, getverdemme
oh, ik heb me vanochtend mild opgewonden over de wollen kinderjassen van C&A waar ze breed mee adverteren.
wie wil er weten waar ze van gemaakt zijn?!![]()
Uiteraard van 89% polyester, 10%viscose en 1%elastine.![]()
Ja, daar had dat schaap ook geen weet van denk ik.
Dit dus.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:47 schreef YPPY het volgende:
In mijn ervaring horen een depressie en egoïsme juist niet bij elkaar. Ik zou me eerder voor kunnen stellen dat hij het niet uit egoïsme gedaan heeft, maar omdat het in zijn beleving beter was voor zijn omgeving. Heel confronterend zoiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |