XDquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:39 schreef -Miauw- het volgende:
Vis. Het meest veelzijdige stukje vlees, vis
Voor kitao wel.quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:38 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, die tettenpost:Not badlooking, ook zonder die tettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik zeg het niet graag (quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik niet de rest wel... nu is naatje ... dat is een jongentje trouwens... geen meisje
Maar vis is toch heul geen vleesquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:39 schreef -Miauw- het volgende:
Pas op de deur!quote:
Kip. Het meest veelzijdige stukje kip. Vlees!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:39 schreef -Miauw- het volgende:
Tuna is the chicken of the sea.quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:38 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, die tettenpost:Mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Hey Kallyquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:40 schreef Kally het volgende:
MWOAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH GERTJEEEEEEEEEEEEEEEEEE
GE MOEST ZEKER KLOPPE?????quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:40 schreef Kally het volgende:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:40 schreef Kally het volgende:
Ja, het was dan ook een episch kuttopic.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:41 schreef charmed_angel het volgende:
Topic gesloten
Niet goed kunnen passen binnen een SC #3
Neuh, ik baal gewoon van de verrotte sfeer die nu hier in dit topic hangt. en ach misschien ben ik er zelf ook wel schuldig aan..quote:
WANT HAAR BELLA DEED HET NIET!!!!quote:
Juist ja!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:40 schreef D. het volgende:
[..]
Kip. Het meest veelzijdige stukje kip. Vlees!
Het is toch alweer voorbijquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Neuh, ik baal gewoon van de verrotte sfeer die nu hier in dit topic hangt. en ach misschien ben ik er zelf ook wel schuldig aan..
het valt toch wel mee?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Neuh, ik baal gewoon van de verrotte sfeer die nu hier in dit topic hangt. en ach misschien ben ik er zelf ook wel schuldig aan..
quote:
GE BEGRIJPT MIJquote:
Misschien wel, ach misschein voel ik mezelf wel weer even klote, ik weet het gewoon even niet. Laat me maar, ik ga wel koken..quote:
Hoi.quote:
Jawellusquote:
Oké.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:44 schreef kitao het volgende:
bij dat slotje kreeg ik ineens een deja vu.
en eerst zei Re er niets over tevertellen te hebben ?
niet dat het uitmaakt , ik vond het toch al te overdreven lang duren eerlijk gezegd.
wat is er?quote:
Valt toch wel mee?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien wel, ach misschein voel ik mezelf wel weer even klote, ik weet het gewoon even niet. Laat me maar, ik ga wel koken..
Heb je foto's?quote:
welkom terugquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:44 schreef kitao het volgende:
bij dat slotje kreeg ik ineens een deja vu.
en eerst zei Re er niets over te vertellen te hebben ?
niet dat het uitmaakt , ik vond het toch al te overdreven lang duren eerlijk gezegd.
Re sloot het topic na de post van mijquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat is er?
[..]
Valt toch wel mee?
[..]
[..]
Heb je foto's?
ach welnee Bos , soms moet je dingen uitpraten , dat verheldert de lucht juist.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja duhquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Re sloot het topic na de post van mij
Roti.quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zit in 3 of 4 scenes, met 11 acteurs. Mn lelijke kleding kun je zien @ twitter, en het is tussen sinterklaas en kerst te zien!!
die weet ik!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:47 schreef iBenny het volgende:
c_a... nieuwe vraag
Talentenjachten-Trivia #2
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zit in 3 of 4 scenes, met 11 acteurs. Mn lelijke kleding kun je zien @ twitter, en het is tussen sinterklaas en kerst te zien!!
Ja whahahaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:49 schreef Bellatrix het volgende:
Patje, ik vind het wel leuk die kleren.
Netjesquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zit in 3 of 4 scenes, met 11 acteurs.
whehequote:Mn lelijke kleding kun je zien @ twitter
Dan pasquote:en het is tussen sinterklaas en kerst te zien!!
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gisteren al gegetenje weet, ik eet alleen maar Surinaams
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:48 schreef Fir3fly het volgende:
De politieke spelletjes hier zijn interessanter dan de Nederlandse politiek.
Zo, da's best laatquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat leuk! En wat tof dat je het naar je zin hebt gehad. Ik ben benieuwd naar de scenesquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ook niet, of Jef moet naakt gaan hihi.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:55 schreef Myraela het volgende:
Ik zie tegen die tijd wel linkjes verschijnen. Ik ga niet echt GTST kijken.
ja maar allemaal net te klein! N een oerlelijk rood petjen.. ik ben echt verliefd, ik wil dat vak inquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:49 schreef Bellatrix het volgende:
Patje, ik vind het wel leuk die kleren.
Precies... als ik (zerker) weet dat-ie erin zit, wil ik best wel kijkenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:55 schreef Myraela het volgende:
Ik zie tegen die tijd wel linkjes verschijnen. Ik ga niet echt GTST kijken.
quote:
De Trap, theateropleidingquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja maar allemaal net te klein! N een oerlelijk rood petjen.. ik ben echt verliefd, ik wil dat vak in
Heb je ook wel slijmieslijmie gedaan bij die mensen? Goed gebabbeld enzo?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja maar allemaal net te klein! N een oerlelijk rood petjen.. ik ben echt verliefd, ik wil dat vak in
Hmm, dan kun je wel alvast inslaan voor je hele familie, kerstcadeau'tjesquote:
quote:
Kleinkunst academie ook.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De Trap, theateropleidingkomen volgens mij al die acteurs vandaan.
Alleen de prijs?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik klikte wel toen ik het in de nieuwe topics zag staan.Maar de prijs.
ja hoor. Ik zat in de visagie naast marjolein keuning, en handjes geschudt met een aantal acteus. Ludo vond ons er heerlijk uitzien. En je kon gewoon met ze praten. En ik weet al wat dingetjes :pquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heb je ook wel slijmieslijmie gedaan bij die mensen? Goed gebabbeld enzo?
Waarin?quote:
Neuh, ik weet niet waar die hebben gezetenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alleen de prijs?
wie doneert er mee?
Maar gaan die echt naar GTST? Nou ja 'het vak' is natuurlijk breder dan GTSTquote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja hoor. Ik zat in de visagie naast marjolein keuning, en handjes geschudt met een aantal acteus. Ludo vond ons er heerlijk uitzien. En je kon gewoon met ze praten. En ik weet al wat dingetjes :p
Van alles, zoals Trudy straks bellenquote:
Vaak rollen mensen in GTST, hebben vaak niet eens een opleiding wat ook niet perse hoeft natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar gaan die echt naar GTST? Nou ja 'het vak' is natuurlijk breder dan GTST
Ze zitten toch nog in dichte verpakkingen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Neuh, ik weet niet waar die hebben gezeten
Trudy.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Van alles, zoals Trudy straks bellen![]()
En vanavond Modern Family
yep.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Re sloot het topic na de post van mij
Dat lijkt wel zo maar je weet het nooitquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze zitten toch nog in dichte verpakkingen?
hmmm... goed puntquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat lijkt wel zo maar je weet het nooit![]()
Ik ga de gok niet wagen
Yepquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik doe ff telefoon uit. Straks nog ff muziek luisteren. Als ik thuiis ben praat ik jullie helemaal bij!!
Voor het eten door te gevenquote:
Wat had je willen hebben dan Kally?quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat lijkt wel zo maar je weet het nooit![]()
Ik ga de gok niet wagen
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat had je willen hebben dan Kally?
Ja dat wilde ik wel maar ik was zo moe gisterenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oooohw... ik dacht dus dat je dat gister had gedaan
Ja ik heb jou toch?quote:
Tot morgen C_Aquote:
Tot morgen moppiequote:
Bis morgen.quote:
quote:
Bedoelde je mij of de je accessoires?quote:
Doeggquote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:15 schreef Bos81 het volgende:
ZO in een half uur gekookt, gegeten en afgewassen
Ohh lekker!!!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou door al dat gepraat over vis heb ik besloten om vanavond risotto met gerookte zalm en jumbo-garnalen te eten. En dat was eigenlijk duurder dan dat ik wilde.
Waarom zo'n haast?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:15 schreef Bos81 het volgende:
Jouquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Bedoelde je mij of de je accessoires?
magnetron bakkie ?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:15 schreef Bos81 het volgende:
quote:
quote:
Ik had niet zozeer haast, was gewoon zo klaar met alles.quote:
Niet eten dan. Misschien wel zonde enzo, maar beter dan dat je straks alles uitkotst.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:21 schreef Myraela het volgende:
Vanavond BBQ. Ik heb heul geen zin in vlees als ik niet lekker ben.
Ja, ik houd het wel bij brood of misschien wat soep ofzo.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet eten dan. Misschien wel zonde enzo, maar beter dan dat je straks alles uitkotst.
Gepé-emdquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:18 schreef Kally het volgende:
Ik heb Trudy gebeld, de schat ze is helemaal blij met ons![]()
Mochten sommige al weten wat ze gaan nemen uit die 3 pm mij dan even, dan kan ik vast zo veel mogelijk doorgeven, volgens mij zijn ze niet gewend aan zo'n grote groep
Stokbroodjesquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik houd het wel bij brood of misschien wat soep ofzo.
Oh heerlijk, broodquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik houd het wel bij brood of misschien wat soep ofzo.
quote:
Turquoisequote:
als ik ergens zin in heb is het wel vlees, gemarineerd het liefst.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:21 schreef Myraela het volgende:
Vanavond BBQ. Ik heb heul geen zin in vlees als ik niet lekker ben.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:30 schreef kitao het volgende:
[..]
als ik ergens zin in heb is het wel vlees, gemarineerd het liefst.
(welke smiley hoort daarbij ?)
Heb je die kleur ook op de meet,?quote:
Haha ja doe ik.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb je die kleur ook op de meet,?
ik ben daar nl wel benieuwd naar..
Ik zou er mee naar een dokter gaan.quote:
quote:
Was crv er maar.quote:
Ik vroeg het niet aan jou.quote:
Klopt. Negeer mijn antwoord dan maarquote:
Waarom doe je niet aan de ene hand de ene kleur en aan de andere die andere kleur. OF iedere vinger een aparte kleur.?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat is ook mooi! Ga ik eens naar zoeken.
En fluor roze wil ik ook nog.
Oké.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Klopt. Negeer mijn antwoord dan maar.
Oh nee dat vind ik zo kinderachtig.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarom doe je niet aan de ene hand de ene kleur en aan de andere die andere kleur. OF iedere vinger een aparte kleur.?
Oh, ik heb nog een fluor roze geloof ik. Ik neem die wel voor je mee anders, het is wel een el cheapo van Kruidvat geloof ikquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat is ook mooi! Ga ik eens naar zoeken.
En fluor roze wil ik ook nog.
Gaan we op de meet elkaars vingers lakken.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, ik heb nog een fluor roze geloof ik. Ik neem die wel voor je mee anders, het is wel een el cheapo van Kruidvat geloof ik
Snap ik wel, was ook meer een geintje van mijn kant. Ljkt me ook erg lelijk allemaal verschillende kleurtjesquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oh nee dat vind ik zo kinderachtig.Ik wil wel één kleur.
Ik had een keer om en om grijs en groenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Snap ik wel, was ook meer een geintje van mijn kant. Ljkt me ook erg lelijk allemaal verschillende kleurtjes
Dat is niet fijn, kusje voor de kleinequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:42 schreef Kally het volgende:
En terug, jongste ziek, dus makkelijk eten dan maar
Wat heeft hij?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:42 schreef Kally het volgende:
Niet bepaald prettig... Hoe oud is jong?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:42 schreef Kally het volgende:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is niet fijn, kusje voor de kleine
Buikpijn en koortsquote:
6quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niet bepaald prettig... Hoe oud is jong?
Aaahhhquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:45 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
[..]
Buikpijn en koorts![]()
Hij heeft allemaal zweetdruppeltjes op zijn kleine neusje
Ik heb zwarte teennagelsquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik had een keer om en om grijs en groen
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:45 schreef Kally het volgende:
O en iedereen, ik regel het graag hoor, geen dankjewels daarvoor
Hij ligt met zijn favo dekentje (met sneeuwvlokjes) op de bank, tv te kijkenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Aaahhhvolgens mij heerst het
![]()
Beterschap
Oh had ik vroeger ook altijd, zwarte nagelsquote:
Dat is geen prettige leeftijd om ziek te zijn, voor de ouders dan... (voor het kind ook, uiteraard, maar voor de ouders is het niet erg prettig om aan te zien)quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij ligt met zijn favo dekentje (met sneeuwvlokjes) op de bank, tv te kijken
Mwah gaat, flink poetsenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh had ik vroeger ook altijd, zwarte nagelsAlleen rot om er af te halen
Nee maar hij is zo vreselijk lief als hij ziek is, dan is hij weer eens lekker mijn kleine ventje, normaal is hij daar uiteraard te stoer voorquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is geen prettige leeftijd om ziek te zijn, voor de ouders dan... (voor het kind ook, uiteraard, maar voor de ouders is het niet erg prettig om aan te zien)
Lang leve mijn moeder, al geregeldquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
sneeuwklokjes
![]()
Maar wel naar, moet je weer alles gaan regelen en doen
6 jaar en dan al stoerdoenerijquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Mwah gaat, flink poetsen![]()
[..]
Nee maar hij is zo vreselijk lief als hij ziek is, dan is hij weer eens lekker mijn kleine ventje, normaal is hij daar uiteraard te stoer voor
Zijn broer is 9 he, die doet hij naquote:
Deutsch ist tollquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:52 schreef kitao het volgende:
[..]
waarom begin je dan in je lederhosen in het duits te posten ?
Zo stoer was ik nog niet op mijn 9e hoor, dat begon pas in de 2e klas van de middelbare school eigenlijkquote:
Yep, alleen met slapen gaan is het weer een lekkere kleine kroelewoelquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is bij veel jongens op die leeftijd alhoort er gewoon bij
regelt watquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:45 schreef Kally het volgende:
O en iedereen, ik regel het graag hoor, geen dankjewels daarvoor
O nou die van mij wel (denkt hij danquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zo stoer was ik nog niet op mijn 9e hoor, dat begon pas in de 2e klas van de middelbare school eigenlijk
Ach ja, ik moet nog stoer worden en ben iets van 13 jaar ouderquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zo stoer was ik nog niet op mijn 9e hoor, dat begon pas in de 2e klas van de middelbare school eigenlijk
De meet, nou ja het eten in de Pubquote:
Ok ok ok, zo stoer ben je nog steeds niet. Maar bij de meeste kinderen die een normale ontwikkeling doormaken heb je op vroegere leeftijd al een soort puberteit.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach ja, ik moet nog stoer worden en ben iets van 13 jaar ouder
Die termen gebruikte ik ook pas in groep 8, zal wel met de computersamenleving te maken hebben...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:57 schreef Kally het volgende:
[..]
O nou die van mij wel (denkt hij dan) alles is cool en vet of lauw en nog meer van dat
Ik wil ook kroelewoelenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Yep, alleen met slapen gaan is het weer een lekkere kleine kroelewoel![]()
En als hij ziek is dan
Er is een verschil tussen stoer doen en stoer zijnquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach ja, ik moet nog stoer worden en ben iets van 13 jaar ouder
pre-puberen jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok ok ok, zo stoer ben je nog steeds niet. Maar bij de meeste kinderen die een normale ontwikkeling doormaken heb je op vroegere leeftijd al een soort puberteit.
Ik bedoelde stoer doen, maar okquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok ok ok, zo stoer ben je nog steeds niet. Maar bij de meeste kinderen die een normale ontwikkeling doormaken heb je op vroegere leeftijd al een soort puberteit.
Okee, dat is waar, maar volgens mij heb ik nooit echt stoer gedaan. Teminste niet voor langere tijd.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen stoer doen en stoer zijn
Maak er nog maar ff gebruik vanquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:00 schreef Kally het volgende:
[..]
pre-puberen ja![]()
Nou dat valt eigenlijk best mee, hij kan wel eens reageren met jahaa en neehee maar verder is hij eigenlijk voor mij wel vreselijk lief en behulpzaam
Oh dat scheeltquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:00 schreef Kally het volgende:
[..]
pre-puberen ja![]()
Nou dat valt eigenlijk best mee, hij kan wel eens reageren met jahaa en neehee maar verder is hij eigenlijk voor mij wel vreselijk lief en behulpzaam
* Kally slaat haar armen om Miauw heenquote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:01 schreef kitao het volgende:
[..]
en , sorry dat ik het vraag, maar voel je je nu ondergewaardeerd ?
Ook niet om 'indruk' te maken op de meisjes? Wat de meisjes uiteraard niets doet...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, dat is waar, maar volgens mij heb ik nooit echt stoer gedaan. Teminste niet voor langere tijd.
En ik had deze vrolijkheid even nodigquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:00 schreef Bos81 het volgende:
Doe Maar op Kink FM.
Veel te vrij, wat moet ik met een meisje zoals jij
daar zit hij nog steeds in geloof ik.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jij bent liefquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:01 schreef Kally het volgende:
[..]
* Kally slaat haar armen om Miauw heen
Nee, niet echt volgens mij. Ik was me volgens mij vrij snel bewust, dat ik niet stoer ben, nooit zal zijn en ook niet kan doen alsof.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ook niet om 'indruk' te maken op de meisjes? Wat de meisjes uiteraard niets doet...
Niet meer in de pre puberteit en als je zo graag geaccepteerd wil worden in de SC zou ik vooral zo doorgaan met deze opmerkingenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:02 schreef kitao het volgende:
[..]
daar zit hij nog steeds in geloof ik.
Er staat dat ik geen dankjewels er voor hoef omdat ik het heel graag doe. Wat begrijp je daar niet aan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:01 schreef kitao het volgende:
[..]
en , sorry dat ik het vraag, maar voel je je nu ondergewaardeerd ?
Dat maakt je des te leukerquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, niet echt volgens mij. Ik was me volgens mij vrij snel bewust, dat ik niet stoer ben, nooit zal zijn en ook niet kan doen alsof.
ik val ook op 16-jarigen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:00 schreef Kally het volgende:
[..]
pre-puberen ja![]()
True thatquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat maakt je des te leukerNiets zo verschrikkelijk als mensen die zich anders voordoen dan ze zijn
Baby'squote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jij bent lief![]()
Ik wil eigenlijk gewoon graag baby'smini-Miauws
Jij bent slinksquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niet meer in de pre puberteit en als je zo graag geaccepteerd wil worden in de SC zou ik vooral zo doorgaan met deze opmerkingen
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:04 schreef kitao het volgende:
[..]
ik val ook op 16-jarigen.
ik mag het alleen niet zeggen.
Aw, beterschap voor je kleine wurmel Kallyquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:50 schreef Kally het volgende:
Nee maar hij is zo vreselijk lief als hij ziek is, dan is hij weer eens lekker mijn kleine ventje, normaal is hij daar uiteraard te stoer voor
Kitao kun je nu gewoon even je muil houden? Zie, niemand reageert raar op je sinds je hier bent maar zelf zoek je het steeds weer op.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:04 schreef kitao het volgende:
[..]
ik val ook op 16-jarigen.
ik mag het alleen niet zeggen.
Gelukkig bestaan die mensen ook jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, niet echt volgens mij. Ik was me volgens mij vrij snel bewust, dat ik niet stoer ben, nooit zal zijn en ook niet kan doen alsof.
Ja, dank jequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat maakt je des te leukerNiets zo verschrikkelijk als mensen die zich anders voordoen dan ze zijn
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kitao kun je nu gewoon even je muil houden? Zie, niemand reageert raar op je sinds je hier bent maar zelf zoek je het steeds weer op.
Dank je en ja lekker, hij ligt nu tegen me aanquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Aw, beterschap voor je kleine wurmel KallyEn lief dat je dan weer even extra kunt kroelen
Dat kan, met ingang van nuquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nu Alive van Pearl Jam op KINK, waarom luister ik er nooit vaker naar
Ja, moethet toch maar vaker doen, al draaien ze ook alternatieve dance en daar kan ik echt niet naar luistern.quote:
ok.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Er staat dat ik geen dankjewels er voor hoef omdat ik het heel graag doe. Wat begrijp je daar niet aan?
O en ik kreeg een paar pm's waar dank je wel in stond.
Alleen voor mensen die niet begrijpend kunnen lezen wel jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:08 schreef kitao het volgende:
[..]
dat bleek een ietwat ietsepietsje door te schemeren in haar vorige post.
Ja, normaal kan ik er wel over heen lezen of me er niet veel van aantrekken maar na het vertoon van vandaagquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:06 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik denk ik zeg het een keer niet, doe jij het wel
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niet meer in de pre puberteit en als je zo graag geaccepteerd wil worden in de SC zou ik vooral zo doorgaan met deze opmerkingen
ok sorry.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kitao kun je nu gewoon even je muil houden? Zie, niemand reageert raar op je sinds je hier bent maar zelf zoek je het steeds weer op.
Ik ga niet eens de moeite nemen het terug te lezenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, normaal kan ik er wel over heen lezen of me er niet veel van aantrekken maar na het vertoon van vandaagEerst een topic openen in R&p, ach en wee, ach en wee...maar gewoon op dezelfde voet verder gaan
Dat schemert alleen weer door in jouw hoofd maar daar schemert wel meer als je het mij vraagt. Jeez.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:08 schreef kitao het volgende:
[..]
dat bleek een ietwat ietsepietsje door te schemeren in haar vorige post.
quote:
quote:
Heldquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:15 schreef Bos81 het volgende:
Emiel Roemer mag nu aanvragen op KINK< hij vraagt gewoon Iron Maiden aan zo te horen van de DJ![]()
quote:
Doeggquote:
Ciaotjes Miauwtjequote:
Nog live muziek momenten gehad vandaag?quote:
nope, misschien morgen een kazoo concert ofzo, wie weetquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nog live muziek momenten gehad vandaag?
Zoiets?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nope, misschien morgen een kazoo concert ofzo, wie weet
Ik miste je alquote:
dankequote:
ja, Pisces is een beest he!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:20 schreef naatje_1 het volgende:
OHNOES!!!! Als we het over het beest hebben...
Niet eens de hele versie...quote:
Met Kally heb ik zo m'n momentenquote:
Vadoos ookquote:
quote:
Nee, echt, een gelequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh haha "kom jij maar eens op m'n kazoo blazen"
your plan is foiled
In de sneeuw?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |