Gaan we op de meet elkaars vingers lakken.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, ik heb nog een fluor roze geloof ik. Ik neem die wel voor je mee anders, het is wel een el cheapo van Kruidvat geloof ik
Snap ik wel, was ook meer een geintje van mijn kant. Ljkt me ook erg lelijk allemaal verschillende kleurtjesquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oh nee dat vind ik zo kinderachtig.Ik wil wel één kleur.
Ik had een keer om en om grijs en groenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Snap ik wel, was ook meer een geintje van mijn kant. Ljkt me ook erg lelijk allemaal verschillende kleurtjes
Dat is niet fijn, kusje voor de kleinequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:42 schreef Kally het volgende:
En terug, jongste ziek, dus makkelijk eten dan maar
Wat heeft hij?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:42 schreef Kally het volgende:
Niet bepaald prettig... Hoe oud is jong?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:42 schreef Kally het volgende:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is niet fijn, kusje voor de kleine
Buikpijn en koortsquote:
6quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niet bepaald prettig... Hoe oud is jong?
Aaahhhquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:45 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
[..]
Buikpijn en koorts![]()
Hij heeft allemaal zweetdruppeltjes op zijn kleine neusje
Ik heb zwarte teennagelsquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik had een keer om en om grijs en groen
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:45 schreef Kally het volgende:
O en iedereen, ik regel het graag hoor, geen dankjewels daarvoor
Hij ligt met zijn favo dekentje (met sneeuwvlokjes) op de bank, tv te kijkenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Aaahhhvolgens mij heerst het
![]()
Beterschap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |