Ik bedoelde stoer doen, maar okquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok ok ok, zo stoer ben je nog steeds niet. Maar bij de meeste kinderen die een normale ontwikkeling doormaken heb je op vroegere leeftijd al een soort puberteit.
Okee, dat is waar, maar volgens mij heb ik nooit echt stoer gedaan. Teminste niet voor langere tijd.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen stoer doen en stoer zijn
Maak er nog maar ff gebruik vanquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:00 schreef Kally het volgende:
[..]
pre-puberen ja![]()
Nou dat valt eigenlijk best mee, hij kan wel eens reageren met jahaa en neehee maar verder is hij eigenlijk voor mij wel vreselijk lief en behulpzaam
Oh dat scheeltquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:00 schreef Kally het volgende:
[..]
pre-puberen ja![]()
Nou dat valt eigenlijk best mee, hij kan wel eens reageren met jahaa en neehee maar verder is hij eigenlijk voor mij wel vreselijk lief en behulpzaam
* Kally slaat haar armen om Miauw heenquote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:01 schreef kitao het volgende:
[..]
en , sorry dat ik het vraag, maar voel je je nu ondergewaardeerd ?
Ook niet om 'indruk' te maken op de meisjes? Wat de meisjes uiteraard niets doet...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, dat is waar, maar volgens mij heb ik nooit echt stoer gedaan. Teminste niet voor langere tijd.
En ik had deze vrolijkheid even nodigquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:00 schreef Bos81 het volgende:
Doe Maar op Kink FM.
Veel te vrij, wat moet ik met een meisje zoals jij
daar zit hij nog steeds in geloof ik.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok ok ok, zo stoer ben je nog steeds niet. Maar bij de meeste kinderen die een normale ontwikkeling doormaken heb je op vroegere leeftijd al een soort puberteit.
Jij bent liefquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:01 schreef Kally het volgende:
[..]
* Kally slaat haar armen om Miauw heen
Nee, niet echt volgens mij. Ik was me volgens mij vrij snel bewust, dat ik niet stoer ben, nooit zal zijn en ook niet kan doen alsof.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ook niet om 'indruk' te maken op de meisjes? Wat de meisjes uiteraard niets doet...
Niet meer in de pre puberteit en als je zo graag geaccepteerd wil worden in de SC zou ik vooral zo doorgaan met deze opmerkingenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:02 schreef kitao het volgende:
[..]
daar zit hij nog steeds in geloof ik.
Er staat dat ik geen dankjewels er voor hoef omdat ik het heel graag doe. Wat begrijp je daar niet aan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:01 schreef kitao het volgende:
[..]
en , sorry dat ik het vraag, maar voel je je nu ondergewaardeerd ?
Dat maakt je des te leukerquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, niet echt volgens mij. Ik was me volgens mij vrij snel bewust, dat ik niet stoer ben, nooit zal zijn en ook niet kan doen alsof.
ik val ook op 16-jarigen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:00 schreef Kally het volgende:
[..]
pre-puberen ja![]()
True thatquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat maakt je des te leukerNiets zo verschrikkelijk als mensen die zich anders voordoen dan ze zijn
Baby'squote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jij bent lief![]()
Ik wil eigenlijk gewoon graag baby'smini-Miauws
Jij bent slinksquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niet meer in de pre puberteit en als je zo graag geaccepteerd wil worden in de SC zou ik vooral zo doorgaan met deze opmerkingen
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:04 schreef kitao het volgende:
[..]
ik val ook op 16-jarigen.
ik mag het alleen niet zeggen.
Aw, beterschap voor je kleine wurmel Kallyquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:50 schreef Kally het volgende:
Nee maar hij is zo vreselijk lief als hij ziek is, dan is hij weer eens lekker mijn kleine ventje, normaal is hij daar uiteraard te stoer voor
Kitao kun je nu gewoon even je muil houden? Zie, niemand reageert raar op je sinds je hier bent maar zelf zoek je het steeds weer op.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:04 schreef kitao het volgende:
[..]
ik val ook op 16-jarigen.
ik mag het alleen niet zeggen.
Gelukkig bestaan die mensen ook jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, niet echt volgens mij. Ik was me volgens mij vrij snel bewust, dat ik niet stoer ben, nooit zal zijn en ook niet kan doen alsof.
Ja, dank jequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat maakt je des te leukerNiets zo verschrikkelijk als mensen die zich anders voordoen dan ze zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |