quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kitao kun je nu gewoon even je muil houden? Zie, niemand reageert raar op je sinds je hier bent maar zelf zoek je het steeds weer op.
Dank je en ja lekker, hij ligt nu tegen me aanquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Aw, beterschap voor je kleine wurmel KallyEn lief dat je dan weer even extra kunt kroelen
Dat kan, met ingang van nuquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nu Alive van Pearl Jam op KINK, waarom luister ik er nooit vaker naar
Ja, moethet toch maar vaker doen, al draaien ze ook alternatieve dance en daar kan ik echt niet naar luistern.quote:
ok.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Er staat dat ik geen dankjewels er voor hoef omdat ik het heel graag doe. Wat begrijp je daar niet aan?
O en ik kreeg een paar pm's waar dank je wel in stond.
Alleen voor mensen die niet begrijpend kunnen lezen wel jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:08 schreef kitao het volgende:
[..]
dat bleek een ietwat ietsepietsje door te schemeren in haar vorige post.
Ja, normaal kan ik er wel over heen lezen of me er niet veel van aantrekken maar na het vertoon van vandaagquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:06 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik denk ik zeg het een keer niet, doe jij het wel
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niet meer in de pre puberteit en als je zo graag geaccepteerd wil worden in de SC zou ik vooral zo doorgaan met deze opmerkingen
ok sorry.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kitao kun je nu gewoon even je muil houden? Zie, niemand reageert raar op je sinds je hier bent maar zelf zoek je het steeds weer op.
Ik ga niet eens de moeite nemen het terug te lezenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, normaal kan ik er wel over heen lezen of me er niet veel van aantrekken maar na het vertoon van vandaagEerst een topic openen in R&p, ach en wee, ach en wee...maar gewoon op dezelfde voet verder gaan
Dat schemert alleen weer door in jouw hoofd maar daar schemert wel meer als je het mij vraagt. Jeez.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:08 schreef kitao het volgende:
[..]
dat bleek een ietwat ietsepietsje door te schemeren in haar vorige post.
quote:
quote:
Heldquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:15 schreef Bos81 het volgende:
Emiel Roemer mag nu aanvragen op KINK< hij vraagt gewoon Iron Maiden aan zo te horen van de DJ![]()
quote:
Doeggquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |