XDquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:39 schreef -Miauw- het volgende:
Vis. Het meest veelzijdige stukje vlees, vis
Voor kitao wel.quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:38 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, die tettenpost:Not badlooking, ook zonder die tettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik zeg het niet graag (quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik niet de rest wel... nu is naatje ... dat is een jongentje trouwens... geen meisje
Maar vis is toch heul geen vleesquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:39 schreef -Miauw- het volgende:
Pas op de deur!quote:
Kip. Het meest veelzijdige stukje kip. Vlees!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:39 schreef -Miauw- het volgende:
Tuna is the chicken of the sea.quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:38 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, die tettenpost:Mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Hey Kallyquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:40 schreef Kally het volgende:
MWOAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH GERTJEEEEEEEEEEEEEEEEEE
GE MOEST ZEKER KLOPPE?????quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:40 schreef Kally het volgende:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:40 schreef Kally het volgende:
Ja, het was dan ook een episch kuttopic.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:41 schreef charmed_angel het volgende:
Topic gesloten
Niet goed kunnen passen binnen een SC #3
Neuh, ik baal gewoon van de verrotte sfeer die nu hier in dit topic hangt. en ach misschien ben ik er zelf ook wel schuldig aan..quote:
WANT HAAR BELLA DEED HET NIET!!!!quote:
Juist ja!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:40 schreef D. het volgende:
[..]
Kip. Het meest veelzijdige stukje kip. Vlees!
Het is toch alweer voorbijquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Neuh, ik baal gewoon van de verrotte sfeer die nu hier in dit topic hangt. en ach misschien ben ik er zelf ook wel schuldig aan..
het valt toch wel mee?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Neuh, ik baal gewoon van de verrotte sfeer die nu hier in dit topic hangt. en ach misschien ben ik er zelf ook wel schuldig aan..
quote:
GE BEGRIJPT MIJquote:
Misschien wel, ach misschein voel ik mezelf wel weer even klote, ik weet het gewoon even niet. Laat me maar, ik ga wel koken..quote:
Hoi.quote:
Jawellusquote:
Oké.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:44 schreef kitao het volgende:
bij dat slotje kreeg ik ineens een deja vu.
en eerst zei Re er niets over tevertellen te hebben ?
niet dat het uitmaakt , ik vond het toch al te overdreven lang duren eerlijk gezegd.
wat is er?quote:
Valt toch wel mee?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien wel, ach misschein voel ik mezelf wel weer even klote, ik weet het gewoon even niet. Laat me maar, ik ga wel koken..
Heb je foto's?quote:
welkom terugquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:44 schreef kitao het volgende:
bij dat slotje kreeg ik ineens een deja vu.
en eerst zei Re er niets over te vertellen te hebben ?
niet dat het uitmaakt , ik vond het toch al te overdreven lang duren eerlijk gezegd.
Re sloot het topic na de post van mijquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat is er?
[..]
Valt toch wel mee?
[..]
[..]
Heb je foto's?
ach welnee Bos , soms moet je dingen uitpraten , dat verheldert de lucht juist.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja duhquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Re sloot het topic na de post van mij
Roti.quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zit in 3 of 4 scenes, met 11 acteurs. Mn lelijke kleding kun je zien @ twitter, en het is tussen sinterklaas en kerst te zien!!
die weet ik!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:47 schreef iBenny het volgende:
c_a... nieuwe vraag
Talentenjachten-Trivia #2
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zit in 3 of 4 scenes, met 11 acteurs. Mn lelijke kleding kun je zien @ twitter, en het is tussen sinterklaas en kerst te zien!!
Ja whahahaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:49 schreef Bellatrix het volgende:
Patje, ik vind het wel leuk die kleren.
Netjesquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zit in 3 of 4 scenes, met 11 acteurs.
whehequote:Mn lelijke kleding kun je zien @ twitter
Dan pasquote:en het is tussen sinterklaas en kerst te zien!!
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gisteren al gegetenje weet, ik eet alleen maar Surinaams
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:48 schreef Fir3fly het volgende:
De politieke spelletjes hier zijn interessanter dan de Nederlandse politiek.
Zo, da's best laatquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat leuk! En wat tof dat je het naar je zin hebt gehad. Ik ben benieuwd naar de scenesquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ook niet, of Jef moet naakt gaan hihi.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:55 schreef Myraela het volgende:
Ik zie tegen die tijd wel linkjes verschijnen. Ik ga niet echt GTST kijken.
ja maar allemaal net te klein! N een oerlelijk rood petjen.. ik ben echt verliefd, ik wil dat vak inquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:49 schreef Bellatrix het volgende:
Patje, ik vind het wel leuk die kleren.
Precies... als ik (zerker) weet dat-ie erin zit, wil ik best wel kijkenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:55 schreef Myraela het volgende:
Ik zie tegen die tijd wel linkjes verschijnen. Ik ga niet echt GTST kijken.
quote:
De Trap, theateropleidingquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja maar allemaal net te klein! N een oerlelijk rood petjen.. ik ben echt verliefd, ik wil dat vak in
Heb je ook wel slijmieslijmie gedaan bij die mensen? Goed gebabbeld enzo?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja maar allemaal net te klein! N een oerlelijk rood petjen.. ik ben echt verliefd, ik wil dat vak in
Hmm, dan kun je wel alvast inslaan voor je hele familie, kerstcadeau'tjesquote:
quote:
Kleinkunst academie ook.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De Trap, theateropleidingkomen volgens mij al die acteurs vandaan.
Alleen de prijs?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik klikte wel toen ik het in de nieuwe topics zag staan.Maar de prijs.
ja hoor. Ik zat in de visagie naast marjolein keuning, en handjes geschudt met een aantal acteus. Ludo vond ons er heerlijk uitzien. En je kon gewoon met ze praten. En ik weet al wat dingetjes :pquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heb je ook wel slijmieslijmie gedaan bij die mensen? Goed gebabbeld enzo?
Waarin?quote:
Neuh, ik weet niet waar die hebben gezetenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alleen de prijs?
wie doneert er mee?
Maar gaan die echt naar GTST? Nou ja 'het vak' is natuurlijk breder dan GTSTquote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja hoor. Ik zat in de visagie naast marjolein keuning, en handjes geschudt met een aantal acteus. Ludo vond ons er heerlijk uitzien. En je kon gewoon met ze praten. En ik weet al wat dingetjes :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |