Da is zulks een spemmert.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:39 schreef Bellatrix het volgende:
Wat is de beste plek om online Live uit te zenden??
wut.
Feestquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kitao deed gister alsof het een wonder was dat Chivez, welke op dr eigen website naakt staat (wat ook heel bijzonder schijnt te zijn), hem quotte en antwoord gaf op zijn vraag. En nu snap hij niet dat we het zomaar over een paar users hebben.
Wat luister je nu? #1917quote:
ok.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij dacht dat we het raar vonden denk ik dat hij over Chivez sprak, maar zo was het niet, alleen wij vonden het niet zo bijzonder dat ze hem quote, het is tenslotte een forum
Dat was duidelijkquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:42 schreef kitao het volgende:
[..]
ok.
ik vond het bijzonder dus dan zal daar het verschil hebben gelegen.
(een kinderhand is gauw gevuld)
Waar is hier?quote:
Een klas.quote:
Pedofiel.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:42 schreef kitao het volgende:
[..]
ok.
ik vond het bijzonder dus dan zal daar het verschil hebben gelegen.
(een kinderhand is gauw gevuld)
Ah, ik was close.quote:
valt mee hoor.quote:
Wtf gastquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:50 schreef kitao het volgende:
[..]
valt mee hoor.
maar ik heb wel eens een heel mooie meisje gezien van een jaar of zeven.
toch zal ik me dat nooit in mn hoofd halen.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:50 schreef kitao het volgende:
[..]
valt mee hoor.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik begrijp je post niet, kun je hem uitleggen?
OMG, zelfs als grapjequote:Op maandag 4 oktober 2010 16:50 schreef kitao het volgende:
[..]
valt mee hoor.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:50 schreef kitao het volgende:
[..]
valt mee hoor.
Ja, Miauw... nu begrijp ik je, dankjewelquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Het is dierendag en vandaag was het de eerste maandag van de maand. Dus alarm.
Snap je me nu?
Gelukkig maar. De misverstanden de wereld uitquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, Miauw... nu begrijp ik je, dankjewel
Godverdomme, meisjes van 7 aantrekkelijk vinden? Fokking ziek.quote:
Of je bent een gigantische troll of je bent gewoon echt ziek.quote:
Heel serieus, heb jij een stoornis ofzo?quote:
een stoornis hebben is niet erg ofzo... maar als we het weten, dan kunnen we er rekening meehoudenquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heel serieus, heb jij een stoornis ofzo?
quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
een stoornis hebben is niet erg ofzo... maar als we het weten, dan kunnen we er rekening meehouden
Neeeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeeeee.quote:
Nee, dat bedoel ik inderdaad, dan snap ik het misschien iets meerquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
een stoornis hebben is niet erg ofzo... maar als we het weten, dan kunnen we er rekening meehouden
daar heb ik een maand mee in huis gezeten.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je zag een keer een mooi meisje van 7? Dat!
Ja.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:55 schreef kitao het volgende:
[..]
daar heb ik een maand mee in huis gezeten.
en de schoonheid van dat kind maakte een grote indruk op mij.
is dat zo vreemd ?
Wel op de manier waarop jij het zegt jaquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:55 schreef kitao het volgende:
[..]
is dat zo vreemd ?
Ja.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:55 schreef kitao het volgende:
[..]
is dat zo vreemd ?
Ben jij al verwend met dierendag?quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Het is dierendag en vandaag was het de eerste maandag van de maand. Dus alarm.
Snap je me nu?
Jillian is een aangetrouwd nichtje van mij , je kon nu al zien hoe mooi zij later gaat worden.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wel op de manier waarop jij het zegt ja
Ja, best wel eigenlijkquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:55 schreef kitao het volgende:
[..]
is dat zo vreemd ?
quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:57 schreef Myraela het volgende:
Is dit het biecht hier je stoornis op topic?
-Ik heb iets met getallenquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:57 schreef Myraela het volgende:
Ik weet niet waar ik moet beginnen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:57 schreef Myraela het volgende:
Ik denk dat je, door gewoon door te gaan ondanks de reacties die het oproept, mijn vraag al beantwoord hebt, bedanktquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:58 schreef kitao het volgende:
[..]
Jillian is een aangetrouwd nichtje van mij , je kon nu al zien hoe mooi zij later gaat worden.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
-Ik heb iets met getallen![]()
-Onderweg naar mijn werk moet ik 3 rode auto's tegen komen anders moet ik 16 keer met mijn hoofd op de muur bonken.
-Ik durf alleen de groene winegums op te eten.
- Ik moet mijn veters altijd 5 keer strikken anders braakt de kat de volgende dag alleen maar haarballen.
het is niet veel anders als een jonge kitten mooi te vinden hoor.quote:
Bij de A is vaak het handigste.quote:
* Mijn geluid van radio of tv moet altijd op een even-getal staanquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:57 schreef Myraela het volgende:
Ik wilde een reactie posten, tot ik de laatste regel zagquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk, je kan best van een kind zeggen dat het een mooi kind is, zonder dat je er meer mee wil. Als ik een schilderij mooi vindt dan betekent het ook niet dat ik er een bed mee wil delen.
Neemt niet weg dat de woordkeuze er een beetje apart uitzag.
Oh ja, ik ben ook geregistreerd nymfomanequote:Op maandag 4 oktober 2010 17:01 schreef Myraela het volgende:
Ik heb alleen een seksverslaving stoornis.
Daar heb je gelijk in, maar ik denk dat het heel anders overgekomen zou zijn als jij had gezegd dat het een mooi kind was, gewoon door je voorgeschiedenisquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk, je kan best van een kind zeggen dat het een mooi kind is, zonder dat je er meer mee wil. Als ik een schilderij mooi vindt dan betekent het ook niet dat ik er een bed mee wil delen.
Het stoort je dat je geen seks hebt?quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:01 schreef Myraela het volgende:
Ik heb alleen een seksverslaving stoornis.
Dat zou je denken, maar wat als je in het Arabisch schrift bezig gaat?quote:
ik denk van een kind ook wel eens dat het later een knappe man of vrouw gaat worden.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan begin je bij de اquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zou je denken, maar wat als je in het Arabisch schrift bezig gaat?
Ja, en ook het feit dat iemand je (ik neem aan voor de grap, Pheno?) pedofiel noemt, je er beter niet op een serieuze toon (zonder smileys ofzo) op in kan gaan dat je wel een heel mooi meisje van zeven jaar kent.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:03 schreef tombolafan het volgende:
Daar heb je gelijk in, maar ik denk dat het heel anders overgekomen zou zijn als jij had gezegd dat het een mooi kind was, gewoon door je voorgeschiedenis
Dat is anders (en heel anders gebrachtquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik denk van een kind ook wel eens dat het later een knappe man of vrouw gaat worden.
ja. Die 6 uur zonder seks nu slopen me.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het stoort je dat je geen seks hebt?
Idd. En daarom vroeg ik ook serieus of ie een stoornis heeft, dat kan nu eenmaal gewoon en dat verklaart het wel een beetje misschien. Maar hij en ik liggen elkaar niet, dus misschien ben ik wel niet de juiste persoon daarvoorquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en ook het feit dat iemand je (ik neem aan voor de grap, Pheno?) pedofiel noemt, je er beter niet op een serieuze toon (zonder smileys ofzo) op in kan gaan dat je wel een heel mooi meisje van zeven jaar kent.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
ja. Die 6 uur zonder seks nu slopen me.
Kinderhand gevuld, ja, wat denk je zelf? Ik heb volgens mij nog nooit iets serieus hier gezegdquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en ook het feit dat iemand je (ik neem aan voor de grap, Pheno?) pedofiel noemt, je er beter niet op een serieuze toon (zonder smileys ofzo) op in kan gaan dat je wel een heel mooi meisje van zeven jaar kent.
Oh, deze post en het gequote was wel serieus.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kinderhand gevuld, ja, wat denk je zelf? Ik heb volgens mij nog nooit iets serieus hier gezegd
Ja ik ging er ook wel al van uit dat het weer alsvanouds een lachengierenbrullenopmerking van jouw hand wasquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kinderhand gevuld, ja, wat denk je zelf? Ik heb volgens mij nog nooit iets serieus hier gezegd
Ik ben altijd dronken, dat weet je toch.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja ik ging er ook wel al van uit dat het weer alsvanouds een lachengierenbrullenopmerking van jou hand was.
Hoi.quote:
Lilliputtersquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:12 schreef Loveless85 het volgende:
Wel goed voor je zelfvertrouwen, zo'n kinderhandje vullen
Patje.quote:
Jij werd boos toen Re dat deed in het singles-date topic en nu doe je het zelfquote:
Ik gooi de pepernoten meestal het lokaal in. Geven duurt me te lang.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:12 schreef Loveless85 het volgende:
Wel goed voor je zelfvertrouwen, zo'n kinderhandje vullen
Ben je er nu weer andere users aan het bijhalenquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij werd boos toen Re dat deed in het singles-date topic en nu doe je het zelf
Patrique, ben jij deze poes waarover gesproken wordt;quote:
quote:Kat koopt musicalkaartjes
HEILOO - Een 19-jarige vrouw uit Heiloo kreeg het heel erg benauwd, toen de kat des huizes musicalkaartjes kocht op de site vakantieveilingen.nl.
De vrouw was aan het surfen op de website, waar je binnen een bepaalde tijd een bod kan doen op vakanties, weekendjes weg, kaartjes voor pretparken, musicalkaartjes en dergelijke.
Toen ze de pc even had verlaten, sprong de kat op het toetsenbord. Toen de vrouw daarna weer achter het scherm plaatsnam, moest ze even behoorlijk schrikken. 'Gefeliciteerd! U heeft gewonnen!', stond er in het scherm. Het bedrag dat er voor twee kaartjes voor de musical We Will Rock You, betaald moest worden, stond er echter niet bij.
In een e-mail werd de aankoop even later bevestigd en bleek de schade gelukkig mee te vallen. De kat heeft een bod van 51 euro voor de twee kaartjes gedaan...
Whut?quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:15 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ben je er nu weer andere users aan het bijhalen?
quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Patrique, ben jij deze poes waarover gesproken wordt;
[..]
Ik heb geen bad met vla, anders had ik het gedaanquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:15 schreef Loveless85 het volgende:
Lief spelen Tombo en Cue_
Of bikini's aan, webcam erop, bad met vla en worstelen maar
quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:15 schreef Loveless85 het volgende:
quote:
Ik moet nog 2 uur in deze trein zitten.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hebt van die dingen buiten. Winkels heten ze geloof ik
Mensen in Afrika, die hebben honger.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet nog 2 uur in deze trein zitten.
Misschien komt er wel railcateringquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet nog 2 uur in deze trein zitten.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mensen in Afrika, die hebben honger.
En geen trein.
Dat is wel een betere combi dan wat Myr heeftquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mensen in Afrika, die hebben honger.
En geen trein.
Ll kennende staat ie wel te wachten, maar met iets heel anders dan een patatje in zijn handen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
ga jij een op centraal wachten op mij. Met een patatje in je handen.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ll kennende staat ie wel te wachten, maar met iets heel anders dan een patatje in zijn handen.
Maar Re is een mod!quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij werd boos toen Re dat deed in het singles-date topic en nu doe je het zelf
Ik heb alleen de bikini niet.. dus helaas pindakaasquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:15 schreef Loveless85 het volgende:
Dat zijn ook gewoon usersquote:
Pas op, het mag ook wel naakt van hem vrees ikquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb alleen de bikini niet.. dus helaas pindakaas
Ook goed. Maar ik bijt wel.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ll kennende staat ie wel te wachten, maar met iets heel anders dan een patatje in zijn handen.
Dat zei ie niet, dus dat gaat al helemaal niet gebeurenquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pas op, het mag ook wel naakt van hem vrees ik
Ik alleen zodat ik notes kan kijken, en edithistory en achter de schermen kanquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:26 schreef Myraela het volgende:
Mods.goede voorbeeld.
Ik ben mod zodat ze mijn bagger topics niet meer sluiten.
Waarom ben jij mod geworden en ik niet, niet eerlijkquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:26 schreef Myraela het volgende:
Mods.goede voorbeeld.
Ik ben mod zodat ze mijn bagger topics niet meer sluiten.
Ik denk mede door dit kinderachtige gedragquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom ben jij mod geworden en ik niet, niet eerlijk
denk het ja, andere reden zou ik me niet kunnen verzinnenquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk mede door dit kinderachtige gedrag.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom ben jij mod geworden en ik niet, niet eerlijk
Ideetjequote:
ik zou wel wat redenen kunnen verzinnen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
denk het ja, andere reden zou ik me niet kunnen verzinnen
omdat murp en SWJ mij niet in hun mod team willen hebben?quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik zou wel wat redenen kunnen verzinnen.
Omdat jij een klapjosti bent met het IQ van een hardgekookt ei?quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
denk het ja, andere reden zou ik me niet kunnen verzinnen
Kattenborstfilet met pasta?quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ideetje![]()
Heb alleen niet alles in huis en geen zin om de deur weer uit te gaan. Even kijken wat ik wél in huis heb.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Omdat jij een klapjosti bent met het IQ van een hardgekookt ei?
En je nogal anuslikkerig bent
Ik noem maar wat hoor
quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Omdat jij een klapjosti bent met het IQ van een hardgekookt ei?
En je nogal anuslikkerig bent
Ik noem maar wat hoor
Je weet dat die testen op de sociale werkplaats een andere schaal hebben dan bij de grotemensenbedrijven hé?quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:42 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens is dat IQ van een hardgekookt ei onjuist. IQ heeft niets met domheid te maken. Ik ben IQ technisch gezien hoogbegaafd, maar slim/domtechnisch gezien twijfel ik daar wel eens over.
Opgetyft met je quasi-slimme kutonzin.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:42 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens is dat IQ van een hardgekookt ei onjuist. IQ heeft niets met domheid te maken. Ik ben IQ technisch gezien hoogbegaafd, maar slim/domtechnisch gezien twijfel ik daar wel eens over.
* denkt aan maffia-spel *quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:42 schreef naatje_1 het volgende:
Ja, duidelijk geval van laag IQquote:
Ah, toch homo. Nou het duurde even voordat je het zelf doorhad, maar ik zag het al vanaf het begin.quote:
Ik doe ook altijd dom. Iedereen gelooft het nuookquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:47 schreef Myraela het volgende:
Ik doe altijd dom. Waardoor mensen altijd positief verbaasd zijn als ik een volle zin vorm.
ik heb het niet zo op users met mindere kwaliteitquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:48 schreef Loveless85 het volgende:
Ik wil niet dat je van mij houdt, ga maar naar PGR ofzo. Beetje zelfde niveau
Beetje afgeven op je eigen mensen hé, zullen ze je in dank afnemen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb het niet zo op users met mindere kwaliteit
quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beetje afgeven op je eigen mensen hé, zullen ze je in dank afnemen.
Ik ga naar college, wat intelligentie stelen van anderen, want met naatje word het niks
Ik hoop van harte dat zij op een gegeven moment het niveau hebben bereikt waarop ik ze wel waardeer.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beetje afgeven op je eigen mensen hé, zullen ze je in dank afnemen.
quote:Ik ga naar college, wat intelligentie stelen van anderen, want met naatje word het niks
Nee soms vraag ik het me echt afquote:
Ik hoop in TAL anders ben ik zo weer wegquote:
quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit in de wolkjes.mag dat ook?
Nee want jij hebt sex gehadquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoop in TAL anders ben ik zo weer weg
Hoe zoent het nu soos zich geschoren heeft?quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doei Tombo beebquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:55 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga off, kindjes worden zo wakker en moeten in bad, en eten moet klaar gemaakt![]()
Tot vanavond!
quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:55 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga off, kindjes worden zo wakker en moeten in bad, en eten moet klaar gemaakt![]()
Tot vanavond!
Dat is wel een gay vraagquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe zoent het nu soos zich geschoren heeft?
späterquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:55 schreef tombolafan het volgende:
Tot vanavond!
Tot vanavond.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:55 schreef tombolafan het volgende:
Tot vanavond!
Nog net zo goed. Iets zachter aan mijn lippen. Maar stoppels zijn mooi.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe zoent het nu soos zich geschoren heeft?
Dat is mooiquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nog net zo goed. Iets zachter aan mijn lippen. Maar stoppels zijn mooi.
Valt nog mee, gaat alleen erg offtopic. Maar ach, meer had ik ook niet verwacht.quote:
Dat rijmtquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:00 schreef Myraela het volgende:
mijn komt doet pijn van het zitten in deze trein.
Ik ookquote:
Je benen of onder je neus?quote:
/carequote:Op maandag 4 oktober 2010 18:03 schreef naatje_1 het volgende:
http://www.thuisserver.ne(...)put_topic=03-10-2010
De eerste dag dat ik hier post meteen nr 1
Moet je nog dingen doen vanavond, afgezien van het eten?quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:07 schreef -Miauw- het volgende:
Pfffoe, ik ben gesloopt. Vraag me af of het slim is om even te gaan slapen
Ja opruimen en de muur nog een beetje bijwerken met verf.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Moet je nog dingen doen vanavond, afgezien van het eten?
Tot later, Myraeletje.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:09 schreef Myraela het volgende:
Ik ga even rustig voor me uit staren. Telefoon is bijna leeg.
Zo erg is het bij mij nog niet. Ziet er nu wat onverzorgd uit en heb zo een vergadering, dus wel er wel een beetje verzorgder uit zien dan nu.quote:
Dan is het misschien slim dat eerst te doen, maar als je zo moe bent dat je tijdens het verven in slaap valt, moet je uiteraard even gaan liggen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja opruimen en de muur nog een beetje bijwerken met verf.
het is 18h geweest, heel Nederland met kinderen zit nu te etenquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zullen er buiten nog kinderen zijn om mee te spelen. Wat denk jij?
Een groot gedeelte hier eet rond vijven denk ik.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het is 18h geweest, heel Nederland met kinderen zit nu te eten
Wat een wijsheidquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan is het misschien slim dat eerst te doen, maar als je zo moe bent dat je tijdens het verven in slaap valt, moet je uiteraard even gaan liggen.
Wat een vage tijd.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een groot gedeelte hier eet rond vijven denk ik.
en nu je deze zin hebt overdacht ben je vast en zeker te moe om nog verder te gaan met zaken die je moest doen, dus ik zou kiezen voor het laatste.quote:
Ja. Bedankt voor je advies.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en nu je deze zin hebt overdacht ben je vast en zeker te moe om nog verder te gaan met zaken die je moest doen, dus ik zou kiezen voor het laatste.
Ik ook, ben het van huis uit gewend. Mijn moeder begon meestal om 18.00 uur met werken (verpleegkundige), Dus aten we altijd voor die tijd, En nu zij er niet meer is en ik niet meer thuis woon, doe ik het nog steeds. Heeft ook te maken met het feit dat ik de keuken moet delen met iemand anders.quote:
Ander muziekje onder Prince videoclip...quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:17 schreef kitao het volgende:
er klopt iets niet , ik klik op youtube kiss aan van prince en krijg nu al voor de tweede keer echt van die keiharde metal-muziek te horen.
en dan als beelden erbij die zwierige prince met zn dracula vrouwen , echt geen gezicht.
hier kijk maar.
wacht effe , dat is Kiss zeker , wat doet die Prince erbij dan ?
Hoe bevalt de nieuwe casa Bos?quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook, ben het van huis uit gewend. Mijn moeder begon meestal om 18.00 uur met werken (verpleegkundige), Dus aten we altijd voor die tijd, En nu zij er niet meer is en ik niet meer thuis woon, doe ik het nog steeds. Heeft ook te maken met het feit dat ik de keuken moet delen met iemand anders.
Ik weet niet zo wat het is , maar Kiss maakt zeker niet zulke harde muziek.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:17 schreef kitao het volgende:
er klopt iets niet , ik klik op youtube kiss aan van prince en krijg nu al voor de tweede keer echt van die keiharde metal-muziek te horen.
en dan als beelden erbij die zwierige prince met zn dracula vrouwen , echt geen gezicht.
hier kijk maar.
HET IS EEN COMPLOT!!!1!!!11!!!11!!quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:17 schreef kitao het volgende:
hier kijk maar.
Toen ik een mini Miauw was, dacht ik dat Kiss heel erg harde muziek was. Maar Kiss is echt supersoft eigenlijkquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet niet zo wat het is , maar Kiss maakt zeker niet zulke harde muziek.
Neequote:Op maandag 4 oktober 2010 18:30 schreef Kally het volgende:
Ik geloof dat ik C_A der voorbeeld maar ga nemen
Ja het is niet eens echt metal te noemen, eerder hardrockquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Toen ik een mini Miauw was, dacht ik dat Kiss heel erg harde muziek was. Maar Kiss is echt supersoft eigenlijk
Redelijk, de huiskamer was al ingericht door de ggz, maar mijn eigen kamer afgezien van het bed, zijn wel mijn eigen meubels/smaak enzo.quote:
poprockquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja het is niet eens echt metal te noemen, eerder hardrock
Superquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Redelijk, de huiskamer was al ingericht door de ggz, maar mijn eigen kamer afgezien van het bed, zijn wel mijn eigen meubels/smaak enzo.
quote:
Ontslag nemen?quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:30 schreef Kally het volgende:
Ik geloof dat ik C_A der voorbeeld maar ga nemen
internet moet je niet geloven , dat is nu weer eens bevestigd.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ander muziekje onder Prince videoclip...
Sportenquote:
quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:37 schreef Bos81 het volgende:
Ik sta overigens wel op de coolste rij van de OP. Tussen allemaal leuke dames
nee , dat dacht ik ook.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet niet zo wat het is , maar Kiss maakt zeker niet zulke harde muziek.
quote:
Oh okee,quote:
quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh okee,
Ik ben overigens naar de bewonersvergadering, tot later vanavond.
Wutte?quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:35 schreef kitao het volgende:
[..]
wijsheid is pas als je een man daarvoor strikt , toch ?
Zo voel ik me dus ookquote:
Ik begin ook steeds meer vet te verzamelen.quote:
Maar jij ziet er in ieder geval niet zo uitquote:
Ik ookquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:43 schreef kitao het volgende:
[..]
muren verven word ik altijd voor gevraagd.
Why so serious?quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar jij ziet er in ieder geval niet zo uit![]()
Ik durf niet naar de meet
[ afbeelding ]
Gekkiequote:Op maandag 4 oktober 2010 18:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb een collectorsitemquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik begin ook steeds meer vet te verzamelen.
Nja dat is zo.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Gekkie![]()
Boeien zeg, het gaat om jou gewoon
quote:
Gevulde champignons, gevulde courgette schijfjes, lekkere tapashapjes als spiesjes en gedroogde zontomaten, peppadews, deegrolletje gevuld met spinazie en feta.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Yumz![]()
Wie weet er nog leuke hapjes voor op een verjaardag?
Als snacks ed? Toastjes, chips, mini tompouches, en van die gore zoute krakelingenquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Yumz![]()
Wie weet er nog leuke hapjes voor op een verjaardag?
quote:
quote:
Ik vind het niet vervelend om te doenquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:55 schreef kitao het volgende:
[..]
en dan toch gaan die duimen in de lucht
een zak over je hoofd , nou ja , zo zie ik nog niets.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gevulde champignons, gevulde courgette schijfjes, lekkere tapashapjes als spiesjes en gedroogde zontomaten, peppadews, deegrolletje gevuld met spinazie en feta.
Op de een of andere manier komt het nu anders overquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:55 schreef Bellatrix het volgende:
Mammi mammi was ist loss, meine piemol is zo gross.
Kallyquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:55 schreef Kally het volgende:
Oudste is lid van Kidspanel op internet, moesten net een vragenlijst doen
Bella's verjaardagquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gevulde champignons, gevulde courgette schijfjes, lekkere tapashapjes als spiesjes en gedroogde zontomaten, peppadews, deegrolletje gevuld met spinazie en feta.
Mijn moeder zegt dit altijd, iets van vroegahquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Op de een of andere manier komt het nu anders over
quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
ik ook niet , als het in 1 keer dekt.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind het niet vervelend om te doen
Deze waren over knakworstjes van Suze & Thomas (unox), maar kan van alles zijnquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kally![]()
Met wat voor vragen? Bepaald onderwerp of algemeen?
Ik wil vooral zelf dingen makenquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als snacks ed? Toastjes, chips, mini tompouches, en van die gore zoute krakelingen
Suze en Thomas?quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Deze waren over knakworstjes van Suze & Thomas (unox), maar kan van alles zijn
Weet je wat ook lekker is komkommer gevuld met zalm of filet americainquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ideetjes
![]()
Ik ga in ieder geval een buffet van mini quiches en salades maken als avondeten
[VOH] Sarina Voorn ?quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:58 schreef Pisces29 het volgende:
@ Benny
Ik zag vorige week bij Carlo en Irene 2 donkere meisjes van VOH, "Cherie-an"? Maar ik ben op zoek naar de andere. Kort haar, al wat ouder en volgens mij zagen we haar als eerste in de voorstukjes van VOH voorbij komen weken terug. Met een strot die goed open kan, hoe heet ze?
Leuk! Krijgt hij ook een beloning?quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Deze waren over knakworstjes van Suze & Thomas (unox), maar kan van alles zijn
Oh nou ja zolang ik er niet 4 keer over heen hoefquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:58 schreef kitao het volgende:
[..]
ik ook niet , als het in 1 keer dekt.
anders krijg ik er de p in.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet je wat ook lekker is komkommer gevuld met zalm of filet americain![]()
En bij die zalm een yogurtdressing met dille ofzo
Nee hij doet het altjd samen met mij, en ach dan kan hij punten verdienen om bij Bol.com wat te bestellenquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Suze en Thomas?Wat geinig.
Leuk op zich zo'n panel toch? Of vind je het wat vroeg?
Ja dusquote:
Ja dat is haar, dankjewelquote:
En hoe gaat dat dan in zijn werk, hoe vul je de komkommer?quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet je wat ook lekker is komkommer gevuld met zalm of filet americain![]()
En bij die zalm een yogurtdressing met dille ofzo
Tompouchen kun je ook heel makkelijk zelf maken.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik wil vooral zelf dingen makenmaar tompoucen zijn ook lekker idd
Oeh wij ook ja.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tompouchen kun je ook heel makkelijk zelf maken.
Wij hebben ook vaak gevulde eieren op tafel staan
Leuk... das ook wel kindvriendelijk dus?quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee hij doet het altjd samen met mij, en ach dan kan hij punten verdienen om bij Bol.com wat te bestellen
*pakt witkwast*quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh nou ja zolang ik er niet 4 keer over heen hoef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |